Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä kulkee raja,,  (Luettu 27198 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 26.12.2006 22:47:55 »

Meille on Luoja antanut paljon tunteita.Ilo,suru,rakkaus,viha,,
Olen miettinyt elämääni ja en oikein löydä tunnetta,joka ei jossain elämän tilanteessa ole ollut todella tarpeellinen.

Vihakin,kun sen oikein käsittelee on yksi työkalumme.Niin monesti kun sen kuulee kiellettävän nykyisin ja aina ja kaikkea vain pitäisi rakastaa. Cry

Onko tämä nyt sitä toisenkin posken kääntämistä?
Missä kulkee raja itsensä ja omien arvojensa puolustamiseen?
Viha on yksi vaihe esim.ihmissuhdeprosesseissa.Se voi suuntautua toiseen,itseen tai syihin.Mutta kannattaa sitäkin kuunnella.Aikanaan se saa oman muotonsa ja väistyy taka alalle.Ei sitä pidä niin kovasti pelätä.

Missä kulkee kiltteyden raja?Pitääkö aina olla käytettävissä kun joku jotain tarvitsee?Onko ainoastaan silloin hyvä ihminen,kun toimii toisten tahdon mukaisesti,vaikka olisi miten väsynyt ja omien murheiden väsyttämä?

Olen näitä pohdiskellut pitkään,kun olen itsekkäämmäksi muuttunut.
En vastaa puhelimeen,jollei huvita puhua.En avaa myöskään ovea,jos en ole seurustelu tuulella.Ystäviä on tosiaan jäänyt siitä syystä pois,mutta olen oppinut oman jaksamiseni rajat.
Pitäköön muut omituisena,mutta nykyisin voin hyvin. smitten
Miten te muut toimitte?
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #1 : 26.12.2006 23:10:25 »

Omituisena?  Wink en ainakaan minä pidä.  Smiley

Itse olen samoja pähkinyt monenmonituiset kerrat ja tuntuu, että tuo asia tulee aina vain voimakkaammin pintaan ja pohdittavaksi ja ennenkaikkea elettäväksi ja valittavaksi.

Ehkä on erilaisia vaiheita, milloin olisi hyvä joustaa ja milloin taas vetää tiukkaa ja itsekkäältäkin tuntuvaa rajaa.
Se onkin jo ihan toinen asia, miten tunnistaa ne toisistaan.  Grin
Sen olen ainakin itse todennut, että olen ennen ollut paljon taipuvaisempi aina vain katsomaan itse "peiliin" ja joustamaan. En tiedä olenko nyt menossa kohti toista ääripäätä sitten. Wink
Voi olla, mutta olen kuitenkin jättänyt vähemmälle sen miettimisen, että toiminko nyt itsekkäästi vai en. Koska lopun viimeksi kai olisi hyvä ensin määritellä itselle se, mikä omassa elämässä sitten olisikaan itsekkyyttä ja mikä taasen terveiden rajojen vetämistä. Meillä jokaisellahan on eri historia ja jonkinlainen oma alkuperäinen yksilöllisyys ja ainutlaatuisuus, ei meillä voi olla samoja tavoitteita elämässä.... siis suoraan...

Siis itseasiassa tämä on hyvinkin ajankohtainen aihe minulle.  Wink
Olen vain huomannut, että se, jos tavoittelen jotain "täydellisyyttä" edes "henkisessä kasvussa" tai ihan minkä ihmiskuvan täyttämisessä tahansa, se saattaa hämärtää juuri tuota rajaa.
Olen selkeästi "hylännyt" osia persoonallisuudestani, koska ne eivät ole täyttäneet jotain "ihmiskuvaa" ja työstänyt sitä... joustanut eri tilanteissa, katsonut peiliin... ja joustanut ja joustanut..ennenkaikkea yrittänyt muuttaa itseäni jotenkin  buck2

Mutta nyt minulle on hiipinyt ajatus, että juuri se "heikkous" tai persoonallisuuden piirteeni, joka jostain kantilta ei täytä jotain "ihmiskuvaa", saattaakin olla juuri se piirre, joka pitää minut omalla polullani, omassa elämän "tehtävässäni ja tarkoituksessani" ja sitä kautta voin täyttää sitä.
Se ei välttämättä ole kovinkaan hohdokasta, eikä sillä voi kasvattaa mitään itsetuntoa ulkoisen palautteen kautta....
Se on itsensä hyväksymistä erilaisena kuin joku toinen, ihmisen "heikkouksien" ja persoonallisten luonteenpiirteiden hyväksymistä, jotenkin tietyllä tapaa oman kokosensa paikkansa ottamista elämässä. Kaikkien tunteiden hyväksymistä ilman arvoja.

Ja uskon jotenkin, että kun vain on sitä mitä on, sitä arvottamatta, vastaa siihen mitä elämä tuo eteen ja jotenkin sitä vain on silloin elämänsä tarkoituksen ytimessä...

Ööh, sekavaa...  Cheesy
Olen vain tässä setvinyt muutamia ihmissuhteita juuri viime päivinä ja todennut, että elämä saattaakin olla paljon yksinkertaisempaa, kuin miltä se joskus näyttää....
Se vain ehkä vaatii sen, että omaksuu itsensä kokoisen paikan.

Minä ainaskii tein päätöksen, että jos kerran olen tälläinen tunteiden mukaan eläjä, niin so what, jos joku siitä kärsii ja näkee vaivaa... niin ongelma ei ole minun.
Jos raivostun jostain tai olen pikkumainen, mitä sen väliä... se on nyt osa minun persoonallisuuttani ja se täyttää nyt tehtäväänsä tässä muodossa.
 Huh
Kun kuitenkin ihan siellä omassa sisimmissään erottaa sen, mikä on "oikein ja väärin". Ja jos ei erota, sen voi oppia.

Menikös nyt jotenkin hiukan asian viereen..  idiot2  Grin

tallennettu
Julena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 26.12.2006 23:12:15 »

Sinä kysyt -”Missä kulkee kiltteyden raja? Pitääkö aina olla käytettävissä kun joku jotain tarvitsee? Onko ainoastaan silloin hyvä ihminen, kun toimii toisten tahdon mukaisesti, vaikka olisi miten väsynyt ja omien murheiden väsyttämä?”

Raja on sillä paikalla minne sinä sen asennat. Olet muuttunut, se kertoo vain kehityksestä. Sinä olet oppinut tuntemaan omija rajoja ja sen oppiin mukaan myös rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi. Et ole itsekäs, mitä enemmän sinä tunnet itseäsi, sen enemmän sinä voit auttaa toisia tarvittaessa.

Kuulosta kai sekavalta, mutta se on niin  Cheesy
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 26.12.2006 23:40:50 »

Mirjam smitten

Huomaan että olemme todellakin molemmat käyneet läpi hyvin samanlaisia ajatuksia.Ja kirjoituksestasi kävi ilmi,että olet sitä yhtä syvästi tehnyt,kuin minäkin.Eli ei lainkaan sekavaa. Smiley

Ehkä siitä on seurannut juuri itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on.
No,ulkoisesti ei kai naiset ikinä itseään täysin hyväksy,mutta sisäisesti.
Pitäisi sekin vielä opetella,mutta on vielä työn alla.

Oikean ja väärän kyllä erottaa ja se on myös tärkeä pointti.
Mutta kieltämättä ihmisluonne on sellainen,että joskus itse satutettuna,tulee sanoin annettua samalla mitalla takaisin.
Kumpa se aina suuntautuisi sitten siihen satuttajaan,jos pakko on mukaan siihen leikkiin lähteä.

Jos huomaa menneensä kohtuuttomuuksiin,niin vielä on anteeksi pyyntö käytettävissä.Hyväksyy toinen sen sitten tai ei.

Niin Julena!
Olen muuttunut,kai kasvanutkin monien kokemusteni kautta.Ne kokemukset on tarvittu siihen,että voi tuntea aitoa myötätuntoa vastaavissa tilanteissa olevia kohtaan.Siksi kai minulle on niin valtaisasti elämä erilaisia tapahtumia eteen heittänyt.

Ja tosiaan,vaikeimpina aikoina en juurikaan osannut kunnioittaa itseäni,yksityisyyttäni,kehoani,minääni.
Kun ei sitä kunnioitusta ollut itsellä,ei sitä muiltakaan odottanut ja antoi kohdella itseään sen mukaisesti.

Onkohan meillä joku itse tutkiskelun ja tunnevyöryjen aika,kun yhden jos toisenkin padot ovat avautuneet suurina tunne ryöppyinä.
Mirjamin jouluitkut koin itse hieman ennen joulua.Joku pato vain murtui ja itkin hillittömästi ja pitkään.
Oli tavattoman puhdistavaa,joskin raskasta.Eiköhän tässä opita pikku hiljaa niitä rajoja vetämään. Smiley

tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #4 : 27.12.2006 00:18:23 »

Helppoa tulla ajatuksiinne mukaan!

Kiltteys voi olla joskus karhunpalvelus. Tietäähän sen vastaanottajanakin.

Sanoa ei tai torjua, voi olla suurin palvelus. On opittu. Mutta osaanko myös itse sen tehdä?

Olen myös alkanut purnaamaan näitä samoja asioita. Vetelen rajoja, valitsen.

Silti olen vielä ristiriidassa, halussa palvella ja halussa sanoa mitä 'mitä minä haluan'.

Mietin suojelenko toista todellisuudelta. Mutta mitä tekee kun toisen ymmärrys ei enää jaksa käsitellä asioita?

Siis huokaan. Tässä on paljon minulla vielä opittavaa. idiot2
« Viimeksi muokattu: 27.12.2006 19:05:52 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 27.12.2006 00:38:55 »

Siinäpä se,Metsätonttu!

Suojelet kenen todellisuudelta?Omasi,vai jonkun toisen?

Tämä on ollut ehkä vaikein pala läheisilleni omassa muuttumisessani.
Meidän todellisuutemme ei enää olekkaan sama.Yhden muutos koskee kaikkia.
Pojalleni muuttumiseni oli ehkä vaikein.Ei hänen ymmärryksensä oikein riitä ja eniten olen hänestä huonoa omaatuntoa kantanut.Silti,loppuen lopuksi hänenkin pitää kohdata oma todellisuutensa.On se sitten vaikka se,etten ole enää se sama rakastava äiti hänelle.

Olenhan minä.Jätin vaan hänen elämänsä elämisen ja irroitin viimeinkin,päästin irti.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2006 00:49:20 kirjoittanut Chandra » tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #6 : 27.12.2006 10:20:17 »

Kylläpä tosiaan osasit Chandra aloittaa aiheen, joka on tällä hetkellä kovin lähellä itseä.  smitten

Luin kirjoituksianne ja jokaisessa oli jotain itseäkin koskettavaa.
Luulen, että minun "EI":n sanomiseni ei ole tässä asiassa minulle se suurin juttu tai vaikeus.(enää) Siis lähinnä ajattelen jotain, missä minun on jostain kieltäydyttävä, mitä en halua tehdä. Itseasiassa on ihan kiva huomata, että sen osaan jo aikas hyvin. En ole muutenkaan perusluonteeltani mitään kovin uhrautuvaa tyyppiä. Cheesy
Sanotaanko, että jos en ole kyennyt sanomaan ei, olen muuttunut vain "seinäksi" vetäytynyt ja ollut tarkkailijana, mutta en siis ole kuitenkaan tehnyt jotain, mitä en halua tehdä. Siis pääpiirteittäin. Olen silti jättänyt tekemättä sen, mikä olisi ollut minun juttuni.

Olen viimeisen vuodenkin aikana sanonut todella isoja EI:tä ja paljon on ihmisiä "livennyt" ja loukkaantunut, mutta nyt esmes joulunalla sain huomata, että yksi näistä ihmisistä, joka on kiukunnut ja loukannut minua, koska en ole velvollisuudesta ollut yhteyksissä, vaan olen kunnioittanut omaa tarvettani vetäytyä kauas suvusta yms.
Ja nyt kun näin hänet joulupäivänä, hän halasi minua kyynel silmässä ja sanoi "pikku-siskoni". (minun isosiskoni  aurinko oinas ) Mikä meillä nyt ei ihan ole jokapäiväistä kuitenkaan. Tämä haliminen.  Wink Minä näet olen se "mustalammas", joka ei sääntöihin ole koskaan taipunut ja aiheuttanut harmaita hiuksia suvulle ja läheisilleni.  Undecided

Minulla tämä on vielä vaiheessa jollain tapaa itselle hyvin piiloisella tavalla. Kysymys ei ole enää alueesta, joka olisi minulle selvää ja tietoista valintaa, vaan ajaudun näihin hetkiin....
Ehkä se eniten tulee ilmi miehen ja naisen välisessä suhteessa.
Meillä jokaisella kuitenkin on omat syymme käyttäytymiseemme ja siitä voi jokainen vetää omanlaiset johtopäätökset tietämättä sitä syvintä tarkoitusta toiselta. Jotenkin olen siinä tilanteessa, että voin vain luottaa että olemalla täysin oma itseni ja kuuntelemalla tuntemuksiani ja toimia sen mukaan.
Ikäänkuin "painaa kaasu pohjaan ja laittaa silmät kiinni"  Grin
Ja ennenkaikkea luottaa.
Saattaa kuulostaa naiviille ja voihan se sitä ollakin. Mutta koska koen, että olen tietyllä kerroksella nämä läpikäynyt jo hyvinpitkälti ja nyt on vuorossa se hyvin syvä, mitä ei kuulukkaan analysoida, en näe muuta keinoa elää sitä todeksi, kuin todellakin "paina kaasun pohjaan ja sulkea silmäni ja luottaa".
En halua mitenkään varmistella, en vehkeillä enkä venkoilla enkä pyrkiä vastaamaan toisen odotuksiin.
Hurjaltahan se välillä tuntuu... siis itsestä. Ikäänkuin todellakin jotenkin se "tämän hetken spontaani tunne" olisi minulla nyt siinä "testissä", että miten käy, jos sen kanssa toimii juuri niin kui milläkin hetkellä toimii.
Sattuu vielä, että toinen osapuoli, johon suhteessa kait tätä eniten nyt läpikäyn, on luonteeltaan ja tietyistä käytännön syistä sellainen, ettei todellakaan anna mitään sellaisia perinteisiä "vihjeitä" ja "varmistuksia", mitä yleensä palautteena saa, kun kokeilee tätä omaa tunnespontaanialuettaan...  kuu skorpioni

Voi itku... en mie osaa selittää...  Cheesy
Kuitenkin olen täysin vastuussa siitä mitä tunnen ja jos haluan jotain esiin tuoda, on se riski otettava, ilman ulkoisia varmistuksia...Minusta tämä kasvattaa juuri vastuullisuutta samalla kertaa, kun rakennan nyt oman sisimmän kokonaisena hyväksymistä itse itselleni...

Vaikka ehkä tuntuu, että tämä on aiheesta kaukana, niin koen juuri tällä opettelevani tietyllä tasolla sanomaan "ei". Eli olemalla täysin itseni, tulen tahtomattanikin sanomaan ei ja kyllä, hyvin syvällä tavalla. En siis saa tilaisuutta miettiä miten toimin ja sitä kautta jotenkin pinnallisemmin sanoa "ei tai kyllä". Tällä ei ole mitään tekemistä järkeilyn pohjalta tai moraalin tai arvomaalilman pohjalta lähtevän "ein ja kyllän" ja omien rajojeni tekemisen kanssa.
Koen tämä olevan juuri sitä oman olemisen rajojen hakemista itselläni.
(koen, että tällä alueella voi joskus antaa hetkellisesti vaikka samalla mitalla takaisin, sen silti olematta mitään ilkeyttä(kehittymättömyyttä), vaan hetkeen vastaamista)

Sekavaa tuli joo... mutta koska tosiaan itse olen asian kanssa "suon silmässä" ei vielä oikein löydy johdonmukaisia sanoja ja lauseita.

Ja kyllä tämä muillakin alueilla on tapetilla kuin mies- ja naissuhteessa, mutta siinä se on minulle itselle rankinta ja vaatii minulta itseltä eniten rohkeutta.
Esmes ihan opskelussa olen jostain syystä kyennyt avautumaan erilailla ja sieltä tosin saan vain sydänlämpöistä palautetta kokoajan tästä syystä. Tuntuu, että "perheeni" onkin siinä mielessä hyvinpitkälti nykyään "opiskeluryhmäni". (siis kuvaannollisesti)
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #7 : 27.12.2006 10:30:51 »

"Pakko" tämä lisätä vielä;
Miten eläisit eri tavalla
tänään, jos tietäisit,
ettet voisi epäonnistua
missään etkä kenenkään
kanssa?

Heh, tuli heti tuon edellä kirjoittamani jälkeen tuolta "päivän oivalluksena" . Tuota minä yritin vääntää noin pitkästi, ja näin lyhyeen sen olisi voinut ympätä.  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8 : 27.12.2006 10:39:14 »

En osaa kirjoittaa yhtä hienosti kuin te, enkä siksi selittää miksi koen monin tavoin samoin... vaikka em. lapseni ovat vielä pieniä.

Oma ajatukseni omasta elämästäni ja posken kääntämisestä loppui vuosi sitten, koska koin etten voi antaa itsestäni niin paljon sukulaisille ja ystäville, että perhe ja minä itse kärsii. Antaminenkin on rajallista, jos se on ykssuuntasta aina ja siitä on tullut lypsylehmä.

Ajattelen (perustelen) muuttumistani sillä, että mietin miten käy kuminauhan pidemmän päälle  Wink joka tapauksessa se rapistuu joskus, mutta jos sitä jatkuvaan venytetään äärimmilleen... rapistuu nopeammin tai voi mennä poikki  buck2

Toivon, että kohdalleni käy joskus samoin kuin sinulle *Mirjam*... joku noista suutahtaneista ymmärtävät minun vain hakeneen rajani uudelleen  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 27.12.2006 12:24:50 »

Uskon että ne palaavat,jotka todella ovat ystävinä välittäneetkin.
Hyötymielessä toimivat"ystävät" eivät enää kelpuuta,koska emme ole enää pallotettavissa.
Oma hyvän olon tunne ja elämästä nauttiminen pitäisi olla kaikille ensimmäisellä sijalla.Silloin jaksaa antaa itsestään myös muille.

Sama kyllä minulla,kuin sinullakin on tuon Ei:n suhteen Mirjam.Kyllä sen jo sujuvasti sanon,ilman mitään varaselityksiä.

Katsoin eilen telkusta eläinten toimintaa tsunamin aikaan.Siinä missä ihminen järkeistää ja miettii mitä tapahtuu?Mitä pitää tehdä ym.olivat eläimet jo aikoja sitten toimineet.Aistin ja vaiston varassa. smitten

Siinä sitä meille tavoitetta!Kaasu pohjaan ja antaa palaa.Ottaa jokaisena päivänä kaiken sen,mitä elämä antaa.Liikaa kun lähtee järkeilemään,niin johan jää moni asia tekemättä.Hypätään virtaan ja annetaan sen viedä! Wink Cheesy

tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 27.12.2006 12:34:12 »

Katsoin eilen telkusta eläinten toimintaa tsunamin aikaan.Siinä missä ihminen järkeistää ja miettii mitä tapahtuu?Mitä pitää tehdä ym.olivat eläimet jo aikoja sitten toimineet.Aistin ja vaiston varassa. smitten

Heh, katsoin muuten itse samaisen ohjelman ja ajattelin siinä samalla juuri, että ikäänkuin juuri olisin opettelemassa tuota "eläimen vaistoni" käyttöä rohkeasti ja pelkäämättä.
"Pisti korvaani" kun joku siinä mainitsi, että eläimillähän on jonkinlainen kuudes-aisti, mitä ihmisillä ei ole.
Ajattelin, että tjaa, onhan se meilläkin, mutta joko kiellämme sen primitiivisyytenä tai käännmme sen psykologiseen hallintaan, eli silloin liikutaan new agen alueella.
Minä olen nääs alkanut uskoa/kokea, se ei ole kumpaakaan niistä, vaan jotain ihan muuta.  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 27.12.2006 12:46:56 »

Cheesy

Kovinpa samoissa mietteissä olemme olleet tahoillamme. Huh
Kyllä ihmisilläkin mielestäni kuudes aisti on,jos todella kuuntelee sisältä tulevia singnaaleja ja toimii heti niiden mukaan. Huh

Me kun alamme järkeistää,niin se hetki on jo ohi minkä olisi voinut heti kuulemastaan hyödyntää.
tallennettu

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #12 : 27.12.2006 13:01:46 »

voih, tuttuja juttuja minullekin. Kun aloin vetää rajoja ympärilleni tajusin että sen tekee siitä syystä että arvostaa itseään. Sillä tavalla saa myös kiusanhenget pois ympäriltä ja voi odotella kulta-aarteita niiden sijaan.  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #13 : 27.12.2006 13:44:35 »

Näyttäisi siltä, että aika monella näitä samoja teemoja menossa.  Cheesy
Jotenkin kun luin kirjoittamaasi Mondo, tunsin jossain syvällä jotain "outoja" tuntemuksia... etten siis järjellä voisi nyt sanoa, ymmärsin mitä tarkoitit..  Wink Vaikka varmaan osaltaan ehkä niinkin...

Itse koen jollain lailla "painostavan ahdistavaksikin" vielä nämä rajanvedot tällä syvemmällä tasolla, jos sellaista nyt sitten on olemassa. Jotenkin tuntuu, että näistä valinnoista ja rajanvedoista se "tuloksellisuus" näkyy vasta monasti pitkänkin ajan kuluttua, taaksepäin katsoen ja saatan tuntea pelonsekaistakauhua jollain tasolla, kun vedän näitä rajoja.  :Smiley
Siinä tuntuu, kuin laittaisi itsensä KOKONAISENA, sieluaan myöden "peliin" joka hetkessä ja ottaa vielä vastuun siitä...itse seuraamuksineen.

Kuten taidan vähän joka topicissa nykyään naputella, niin tosiaan teen tätä nyt rankimmin mies-nais suhteessa ja taistelen hetkittäin ajatuksen kanssa, olenko taas "myymässä sieluani" vai valitsemassa ihan niitä omia rajojani.
Olen tähän asti vain ideologisella tasolla ja järjen tasolla kaivannut tietynlaista "suhteetonta suhdetta", mikä perustuu täysin vapaaehtoisuuteen, vastuuseen ja kunnioitukseen ja nyt ensimmäisen kerran olen kohdannut ihmisen, joka ainakin ulkoisesti elää niin ja on ihan käytännössä sitä vaatimassa minultakin.
Tässä sitten taas taiteilen sen kanssa, etten ala vastamaan toisen odotuksiin, vaikka ne ulkoisesti täyttääkin tietyt omat arvoni.
Kun toisaalta en usko, että vain minulla on tässä opittavaa...vaikka paljon onkin.
Vaatii nyt rohkeutta antaa intohimoni ryöppyä, koska toiselle se voi merkitä sitä vanhoillista parisuhteeseen liittyvää kiintymyksellisyyttä ja manipuoinnin maailmaa.... vaikka ehkä se osaltaan vielä sitä voi minultakin olla (kasvan nyt siitä konkreettisesti ulos, tällä matkallani. *olettaa*) harjoittelen siis todeksi elämistä "syvälle vastuulliselle suhteelle".
Uskon, että toisella osapuolella voi olla vastaavasti ollut pelkoja elää täysillä spontaanisti tunteella ja sitähän minulta saa.  Cheesy
Saa nähdä kaatuuko tämä tähän ulkoiseen kummallisuuteensa, vai näemmekö molemmat pintaa syvemmälle tämän tunne prosessimme alle.
Jotenkin vain näyttäisi, että "trauma on kohdannut trauman"  Cheesy Mutta aikas ihanan "trauman" kuitenkin....  Kiss

Sorry... Chandra, että yritän loikkia off topic..  Embarrassed
Itse silti koen, että tämä on minulle sitä rajan vetoa... *puolustautuu* Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 27.12.2006 14:00:18 »

Ei tuossa kirjoituksessasi mikään mennyt ohi aiheen.En ajatellutkaan sitä suppeasti,koska se käsittää melkein kaiken mitä tunnemme.

Jokaisesta teostamme,suhteestamme ja yksin olemisestakin seuraa aina tietty tunne.
Juuri sitä olen etsinyt,ja melko hyvin jo tiedän,millainen on oma tilani.Toki se on muuntuva,mutta siten kun sen itse haluan.

Kai se on juuri sitä vapautta olla omanlaisensa.Kelpaan tällaisena,tai en.Toisen halujen ja odotusten mukaan en halua enää toimia.En ainakaan siten,että joudun monta päivää voihkimaan kun jokin sisälläni kertoo ahdistuksesta.Nyt on hyvä näin. smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: