Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisia me olemme?  (Luettu 33990 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #45 : 31.12.2006 00:46:24 »

Kiitos Yulunga, kiitos kun saan hölöttää!  Grin

Enhän voi olla tarttumatta tuohon TUULISPÄÄHÄN, joka oikein yllyttää minua taas 'intuitiomaan'.

Tuo palapeli ei meinaa millään valmistua, ajoin pojan pois koneelta, jotta sormet saa muutakin tekemistä.

En kyllä muista Tuulispään kukkia. Eikä sinulla ole edes avatarta. Olet nirsoillut nyt. Mutta nimesi muistan. Sanot ihan selvästi 'äläs tuupi'. Sehän tarkoittaa ihan selvästi, että et tykkää muiden käskemisestä etkä noudata neuvojakaan muuten kuin että itse hoksaat ne jossakin hyväksi. Oma tie on löytynyt jo. Sanoit myös, että 'lisää, lisää puu...eli lisää pökköä pessään. Sehän meinaa, että sinulla on mahdoton tarve ehtiä monenlaista. Onkohan sinulla joskus liian monta rautaa tulessa. Varohan vähän.  Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #46 : 31.12.2006 00:50:35 »

Auringonkukka, mikä ihana avatar! (https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=66;type=avatar)

Oletko avannut sisimmät rikkautesi, kun noin saatat sydämen kyllyydestä ulvoa. Ah, kyllä se varmaan tekeekin hyvää. Päin maailman hyytäviä tuulia, siitä vain. Kuule sillä jaksaa vaikka kuka. Mutta monet he eivät uskallakaan. Vaikka aika hiljainenhan sinä muuten olet. Se onkin enemmän aurasi, jonka voimalla liikut ja olet.
Ja kyllä sen jotkut huomaavat!
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #47 : 31.12.2006 09:34:27 »

Tinkle
Päällimmäisin vaikutelma on sympaattinen, lämmin ja sosiaalinen ihminen.
Toden ollessa kyseessä, löytyy kuitenkin sisua ja suoruutta ja räväkkyyttä.
smitten Kaikkea tätä.. ja jalkaa polkiessa kipinät lentää,,  Cheesy

Tinkle on ihana. Vähän niinkuin Metsis. Teissä on jotain samaa, mutta sillä erotuksella että Tinkle on sininen ja Metsis vihreä. Ja Tinkle on cityssä ja Metsis maalla.  idiot2 Ehkä teissä ei sitten olekaan mitään samaa.  Grin
Itse olet IHANA,, (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/heartshape2.gif)  tämä sininen "citytar" ihan punastuu, kun Metsikseen vertaat.. siis olenkin nyt violetti  Shocked  Grin

Tingle,dingle... jotenkin tulee mieleen ihana kupliva nauru, johon on pakko mennä mukaan. Toivottavasti se on vapaa kuin kuvittelen, jos ei, niin varmasti se on siellä mielesi pohjalla. Tinglellä täytyy ihan varmasti olla sellaiset jalat joilla ei kenkiä kuluteta, tarkoitan sillä sitä että osaat astua siten. Henkinen symboli myös se, että olet hienotunteinen, omaat intuition, jolla et törmäile vaan osaat toimia toisia satuttamatta.
Tämä on ihanaa, kun saa lukea mielikuvia itsestään.. Nauruni on sanottu tarttuvan, ei se ehkä ihan kupliva ole,
mutta tulee sydämestä.. (kuten itkukin)

Metsis, sinulla on kyky nähdä joita täällä foorumilla ei heti jokainen huomaakaan.. (http://www.christiansurvivors.com/forums/images/smilies/heartshape2.gif)

TINKLE; Jotain samaa kuin Jinx;ssä,mutta tulee paikalle hiljaisemmin.
Helinää ja kimalletta ympärillään.Heilauttaa taikasauvallaan kommentit,vastaukset kysyjille ja on yhtä hiljaisesti jo lentänyt pois.
(Kiitän halauksista,olen saattanut välillä tarvita niitä) Wink
Hihii, olen NIIIN paljon vanhempi kuin rakas Jinx, että olen opetellut saapumaan
"hiipien" areenalle..
tosin tunnustan, että joudun pinnistelemään etten joka väliin tunge tuntemuksiani..  Wink
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #48 : 31.12.2006 09:50:41 »

tinkle
Vahvasti tunneihminen.. Kuplii ja säteilee lämpöä, myötätuntoa ja oikeutta! Puolustaa heikkoja ja omaa ihmeellisen lahjan, jonka avulla saa kaikki ympärillään olevat tuntemaan olonsa tärkeiksi ja arvostetuiksi.  Smiley

selkälokki
Jotenkin suloinen. Hyvin viaton ja puhdas, pohdiskelee paljon ja osaa huomioida hyvin toiset ihmiset... Omaa sellaista pientä hullua hassua neroutta.  Wink

buf

haluaa elää täysillä ja kokea kaiken, mennä äärilaidasta toiseen, jotta löytäisi sen mitä etsii... Ehdoton ja omapäinen, mutta uskollinen periaatteilleen ja arvoilleen.  Smiley

jasmi
on kuin pieni hento vanamo tummanvihreällä sammalella! Herkkä ja kaunis luonnonlapsi, jolla vahva intuitio ja herkkyys kauneudelle ja ihmeille.  Smiley

tuulispää

menee tukka putkellä nimensäkin perusteella. Äly ja väläys. Iloinen ja leikkisä.  Wink

auringonkukka
Lapsekkaalla tavalla iloinen ja herkkä, reipas ja utelias mutta ehkä hieman ujo..?  Smiley

Hmm.. Heitin taas ihan täysin intuitiolla.. Eihän kukaan jäänyt välistä..?
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 31.12.2006 11:26:54 »

Eikä sinulla ole edes avatarta. Olet nirsoillut nyt.

Nyt on avatar...se on tyttäreni maalaama kuva, 2v sitten,intuitiona,kun pyysin joululahjaksi maalauksen enkelistä.Hieman heikkolaatuinen kuva(kännykällä otettu). niin nirsoilinkin,kun alkoi olla samoja avataaroja,kuin itse olin valinnut...
Hyvin intuitiosi pelaa edelleen metsis...äläs tuupi...pitää täysin paikkansa  Grin

Suttuu myös herkästi.
   Grin ja leppyy saman tien.. Grin
näkyykö se täälläkin? Tongue Embarrassed Angry Grin

Auringonkukka on minullekin hieman hämäräksi jäänyt, jonkun tekstin hämärästi muistan,kun piti vielä tarkistaa,kukas näin omia ajatuksiani hyvin toi esille...kirjoittelehan vain enemmän  Smiley

(muoks,huomasin,että oletkin kirjoitellut ihan yhtäpaljon kuin itsekin...liekö sitten eri topikeissa,kun en ole laittanut tuon enempää merkille  Embarrassed -pidänpä silmäni tarkemmin auki...)

Irish etsii kovin, ihanasti oli äitisi sanonutkin tuosta etsimisestä...
Tunteet vie, mutta iän myötä meno rauhoittuu..
Levoton mieli. Cheesy

Tinklen olen tavannut siviilissäkin, ja hyvin pitävät paikkaansa nuo määritelmät.. Smiley Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.12.2006 11:51:03 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #50 : 31.12.2006 12:39:39 »

Ihania määritelmiä, ja aika oikein... Cheesy
Metsätonttu, arvaatkos kuika oikeaan osuitkaan

Auringonkukka, mikä ihana avatar! (https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=66;type=avatar)

Oletko avannut sisimmät rikkautesi, kun noin saatat sydämen kyllyydestä ulvoa. Ah, kyllä se varmaan tekeekin hyvää. Päin maailman hyytäviä tuulia, siitä vain. Kuule sillä jaksaa vaikka kuka. Mutta monet he eivät uskallakaan. Vaikka aika hiljainenhan sinä muuten olet. Se onkin enemmän aurasi, jonka voimalla liikut ja olet.
Ja kyllä sen jotkut huomaavat!
Ei tainnut olla tällä palstalla, mutta kuitenkin, kun joku ennusteli mulle että se "oma ala ja oma tie" tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta", eikä ala tuntunut millään sopivan siihen muottiin mitä olen itsekseni opiskellut jo pitkään tälleen "varttuneella iällä"... Wink
Sattuman kautta tuli sitten esille vanha rakkauteni toimittajan työ, jonka olin jo hylännyt mahdottomana. Jos Luoja suo lähden lahjojani piankin toteuttamaan ja koulunpenkkiä kuluttamaan.
Kaippa se on tuo Kaksonen minussa joka tekee omituisesti persoonastani kaksinaisen: suullinen ulosanti on useimmiten varsin hissuksenlaista, joskin välillä terävähköä, sanan säilä paperilla sitten tuo esille paremmin sen leijonan minussa. Grin

Ja Irish Auringonkukasta:
Lapsekkaalla tavalla iloinen ja herkkä, reipas ja utelias mutta ehkä hieman ujo..?  Smiley

Hyvinpä osuu tämäkin, välillä lapsettaa niin että en oikein tunne sopivani aikuisten ihmisten joukkoon ollenkaan, tuijotan oman lapsenkin kanssa Muumeja yhtä kiinnostuneena kuin hänkin ja seurailen vähän kuin sivusta lapsen lailla, mutta aikuisen pukuun pukeutuneena ja kulmakarva vähän koholla kuinka "ne muut" nyt niin tärkeinä puhuu poliitikkojen sanomisista ja tekemisistä ihan kuin joillain Vanhasilla ja Kurosilla olisi humpan vertaa väliä tavallisen tallustelijan todellisuudessa ja maailmankuvassa.
Mua pitää vähän houkutella ja kehua, niin kyllä sieltä tuhkasta sitten alkaa pilkottaa jossei ihan Fenix linnun pyrstösulat niin ainakin maitohorsma. Wink

BUFF - En voi sille mitään että ensimmäisenä tulee mieleen Buffy Vampyyrintappajan reipas, tomera mutta välillä vähän hömelö teininoita. Pitkä leiskuva tukka ja tuhat taitoa hanskassa, kaikkea ei vain maailmalle sovi paljastaa! Osaa myös tomerasti määrätä tarpeen tullen (ei mikään tyranni kuitenkaan!) ja hyvin naisellisesti  Wink

IRISH - (Ja sinusta tulee mieleen ensimmäisenä lempidrinksuni Irish Coffee. Cheesy ) Sanallisen antinsa saa parhaiten esille seesteisessä ja rauhallisessa sekä ystävällisessä ilmapiirissä, mutta muutoin menee ja elää täysillä. Tietää mitä tahtoo!

METSÄTONTTU - En tiedä ikääsi, mutta sinut haluaisin Mummokseni, olet vähän kuin Jessica Fletcher, (Murhasta tuli totta-sarjan ihana pääosan esittäjä) erittäin sympaattinen, ulospäin vaatimaton ja vaikka tiedät elämän syvimmistäkin salaisuuksista ja osaat sieltä ammentaa viisautta, ei sinulla ole tarvetta julistaa siitä muille saadaksesi kunnioitusta osaksesi. Sinulle riittää se mikä olet ja se mikä ON.

Jäikö joku nyt välistä?!
« Viimeksi muokattu: 31.12.2006 12:53:21 kirjoittanut Auringonkukka » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Tinkle
Vieras
« Vastaus #51 : 31.12.2006 14:05:24 »

tinkle
Vahvasti tunneihminen.. Kuplii ja säteilee lämpöä, myötätuntoa ja oikeutta! Puolustaa heikkoja ja omaa ihmeellisen lahjan, jonka avulla saa kaikki ympärillään olevat tuntemaan olonsa tärkeiksi ja arvostetuiksi.  Smiley
Tunteella.. rakastan ja raivoan jne.. Cheesy
 smitten Kaikki ympärilläni (täällä kotimaisemissa ja te täällä foorumilla) ovat minulle tärkeitä ja arvostan jokaista..
Todellakin, puolustan heikkoja, tuntemattomiakin.. (minua saa loukata, mutta ei muita..  Angry)

Tinklen olen tavannut siviilissäkin, ja hyvin pitävät paikkaansa nuo määritelmät.. Smiley Smiley
Kiitos  Smiley
 smitten tuulispää; Elämänmyönteinen, toimelias ja minulle tuli (ja jäi)
erityisen lämmin tunne hänestä tavatessamme.. Ajattelin, että
"hän on kuin enkeli ilman siipiä"..  Smiley

muoks. tuulispää.. avattaresi on tosi kaunis
« Viimeksi muokattu: 31.12.2006 14:08:00 kirjoittanut ~Tinkle~ » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #52 : 31.12.2006 21:02:52 »

Tuulispää:
Ojentaa käden, kun muut tarjoavat hopealautaselta konvehteja.  Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #53 : 31.12.2006 21:09:18 »

Sain palkan tästä hölmöstä vouhottamisesta! Varmaankin ammensin liikaa näitä elämän salaisuuksia, siinä vaatimattomuuteni, sorry.

En näe omassa astrossani enää mitään kuvia tässä foorumilla. En myöskään voi katsoa ilmaishoroskooppeja, olen myös menettänyt kaikki tilaamani karttajutut. Menin töppäilemään profiilissani, kun yritin vaihtaa uutta avatarta. Olin kait liian väsynytkin. Joten tähänpä loppui minun kuvasta katsomiset.

Auringonkukka, sinä annoit valosi hämärälle foorumilleni! Tottakai haluan olla mummosi! Koko sydämelläni.

Tuo vanhin poikanikin on tuonut jo nähtäväkseni mm. jo neljännen Annan eikä sitten muuta ole tapahtunutkaan. Nuorempi ei yhtäkään Annaa, saatikka muita. Tässä pitäisi olla se remakasti naurava kuva, mutta minulta on nämä nyt hävitetty.

Niin, kunhan vain tietäisin, mitä kuuluu mummon tehtäviin? Kun en saa mieleeni tuota Jessicaakaan nyt.
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 01.01.2007 23:30:40 »

Hih  Grin Voi kiitos ihanista tulkinnoistanne smitten

Mirjam
Sinä olet sellainen syvällisesti pohdiskeleva, selkeä ja suora persoona, jolla on elämästä omaakin kokemusta, eikä vain kirjoista ammennettua tietoa. Elämä on sinulle tanssi, joka soljuu täydellisesti kuin vapaa virta.

Metsätonttu
Sinulla on taianomainen ote asioihin ja varmaankin sinulla on sellainen samanlainen tuike silmäkulmassa kuin tontuilla ja keijukaisillakin Wink Olet yhtä luonnon kanssa ja luonto on yhtä sinun kanssasi, ja siksi pystyt ilmentämään sitä itämaisen tanssin rytmikkäin liikkein.

Irish
Sinullakin on sellaista irkkumenninkäisen otetta elämään, pilke silmäkulmassa laitat asioita sellaiseen järjestykseen, että onnenkantamoiset tavoittavat kulkijan.

Tinkle
Pursut keijuenergiaa, varmaankin saat ihmiset taputtamaan innoissan, kun kysyt uskovatko he keijuihin Wink Kipaiset kertomassa herkästi hauskoja asioita, ja kun ne on saanut luettua, oletkin pyrähtänyt jo kevein siivin viemään iloa muualle.

Tuulispää
Luonnonhenki, joka ei kaipaa turhaa ripellosta, vaan jolle zeniläinen puutarha on rauhan tyyssija, ja samanlaista selkeyttä toivoo kaikkialle.

Selkälokki
Hiihtäjälupauksemme, joka tällä hetkellä riutuu lumen ja latujen puutteessa, ja joka todennäköisesti kohta käy jäätävästi ihan henk.koht. säänhaltijain puheille, mikäli kelit ei tästä kohene. Wink Ilmaisu selkeää ja kuulasta kuin helmikuinen hanki, minkä herkkä loiste ei jätä ketään kylmäksi.

Chandra
Intiaaninainen, joka patoaa joen saadakseen puhdistettua yläjuoksun penkereille kertyneen kuonan. Ei suvaitse väärinkäytöksiä, ja ojentaa käden avuntarvitsijalle.

tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #55 : 02.01.2007 17:40:45 »

En näe omassa astrossani enää mitään kuvia tässä foorumilla. En myöskään voi katsoa ilmaishoroskooppeja, olen myös menettänyt kaikki tilaamani karttajutut. Menin töppäilemään profiilissani, kun yritin vaihtaa uutta avatarta. Olin kait liian väsynytkin. Joten tähänpä loppui minun kuvasta katsomiset.

Voi Metsis  Embarrassed - paras tulkitsija-aktiivi Cry kurjaa  Embarrassed

OTA UUSI TILI!  Cheesy
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #56 : 02.01.2007 19:36:28 »

Elektra Olet napakka, topakka, iloinen, sydämellinen ja lämmintä viisautta jakava..  smitten

Tinkle
Pursut keijuenergiaa, varmaankin saat ihmiset taputtamaan innoissan, kun kysyt uskovatko he keijuihin Wink Kipaiset kertomassa herkästi hauskoja asioita, ja kun ne on saanut luettua, oletkin pyrähtänyt jo kevein siivin viemään iloa muualle.
hihi, juu ja jos eivät taputa ja usko, niin "paha heidät perii"  Grin
 *liihottelee kaulin kätösessä komentamaan lapsen hammaspesulle*  Cheesy
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 02.01.2007 22:19:01 »

Elektra: en mahda sille mitään mutta mieleni kuvissa ole Marilyn Monroe... Grin

Pupuppiduu  Kiss

Yulunga - sinussa on samanlaista kesyttämätöntä villeyttä kuin nuoressa intiaaninaisessa, joka heittää mokkasiinit kosijansa tiipiin eteen - nykäisee leukaansa ylöspäin ja kieltäytyy tulemasta vaimoksi miehelle, joka ei pystyisi olemaan hänen kanssaan tasavertainen kumppani  Wink
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 02.01.2007 22:25:17 »

Elektra tuntui nyt mielessäni,

Raikas, keveä, sädekehä päänpäällä ja pieni sisäinen hymy  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #59 : 02.01.2007 22:30:37 »

Voi Metsis  Embarrassed - paras tulkitsija-aktiivi Cry kurjaa  Embarrassed

OTA UUSI TILI!  Cheesy

Mitä tarkoittaa 'uusi tili'?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: