Ihania määritelmiä, ja aika oikein...
Metsätonttu, arvaatkos kuika oikeaan osuitkaan
Auringonkukka, mikä ihana avatar! (https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;attach=66;type=avatar)
Oletko avannut sisimmät rikkautesi, kun noin saatat sydämen kyllyydestä ulvoa. Ah, kyllä se varmaan tekeekin hyvää. Päin maailman hyytäviä tuulia, siitä vain. Kuule sillä jaksaa vaikka kuka. Mutta monet he eivät uskallakaan. Vaikka aika hiljainenhan sinä muuten olet. Se onkin enemmän aurasi, jonka voimalla liikut ja olet.
Ja kyllä sen jotkut huomaavat!
Ei tainnut olla tällä palstalla, mutta kuitenkin, kun joku ennusteli mulle että se "oma ala ja oma tie" tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta", eikä ala tuntunut millään sopivan siihen muottiin mitä olen itsekseni opiskellut jo pitkään tälleen "varttuneella iällä"...
Sattuman kautta tuli sitten esille vanha rakkauteni toimittajan työ, jonka olin jo hylännyt mahdottomana. Jos Luoja suo lähden lahjojani piankin toteuttamaan ja koulunpenkkiä kuluttamaan.
Kaippa se on tuo Kaksonen minussa joka tekee omituisesti persoonastani kaksinaisen: suullinen ulosanti on useimmiten varsin hissuksenlaista, joskin välillä terävähköä, sanan säilä paperilla sitten tuo esille paremmin sen leijonan minussa.
Ja Irish Auringonkukasta:
Lapsekkaalla tavalla iloinen ja herkkä, reipas ja utelias mutta ehkä hieman ujo..?
Hyvinpä osuu tämäkin, välillä lapsettaa niin että en oikein tunne sopivani aikuisten ihmisten joukkoon ollenkaan, tuijotan oman lapsenkin kanssa Muumeja yhtä kiinnostuneena kuin hänkin ja seurailen vähän kuin sivusta lapsen lailla, mutta aikuisen pukuun pukeutuneena ja kulmakarva vähän koholla kuinka "ne muut" nyt niin tärkeinä puhuu poliitikkojen sanomisista ja tekemisistä ihan kuin joillain Vanhasilla ja Kurosilla olisi humpan vertaa väliä tavallisen tallustelijan todellisuudessa ja maailmankuvassa.
Mua pitää vähän houkutella ja kehua, niin kyllä sieltä tuhkasta sitten alkaa pilkottaa jossei ihan Fenix linnun pyrstösulat niin ainakin maitohorsma.
BUFF - En voi sille mitään että ensimmäisenä tulee mieleen Buffy Vampyyrintappajan reipas, tomera mutta välillä vähän hömelö teininoita. Pitkä leiskuva tukka ja tuhat taitoa hanskassa, kaikkea ei vain maailmalle sovi paljastaa! Osaa myös tomerasti määrätä tarpeen tullen (ei mikään tyranni kuitenkaan!) ja hyvin naisellisesti
IRISH - (Ja sinusta tulee mieleen ensimmäisenä lempidrinksuni Irish Coffee.
) Sanallisen antinsa saa parhaiten esille seesteisessä ja rauhallisessa sekä ystävällisessä ilmapiirissä, mutta muutoin menee ja elää täysillä. Tietää mitä tahtoo!
METSÄTONTTU - En tiedä ikääsi, mutta sinut haluaisin Mummokseni, olet vähän kuin Jessica Fletcher, (Murhasta tuli totta-sarjan ihana pääosan esittäjä) erittäin sympaattinen, ulospäin vaatimaton ja vaikka tiedät elämän syvimmistäkin salaisuuksista ja osaat sieltä ammentaa viisautta, ei sinulla ole tarvetta julistaa siitä muille saadaksesi kunnioitusta osaksesi. Sinulle riittää se mikä olet ja se mikä ON.
Jäikö joku nyt välistä?!