..järkevää suunnitelmallisuutta,jota ITSELTÄ puuttuu..siis minulta,
siis kunnioitan tuota kykyä katsoa kauemmas kun itse olen huono asettamaan päämääriä,siksi tuo 28 vuotta tuntuu utopistisen pitkältä ajalta,jo senkin takia että sinun kuusi kuitenkin kaipaa vaihtelua,
ja soisin että annat sielullesi sitä mitä se kaipaa,
ja voisihan se vaihtelevuus löytyä yhden ja saman ammatin puitteissakin,
miksei just opettajana,missä oppilaat vaihtuu,uudet ihmiset uusine mielipiteineen jos sielu on avoin vastaanottamaan..
enkä peräänkuuluta sinänsä hetkessä elämistä,
vaan läsnäoloa,teki mitä hyvänsä,
"any job,big or small,do it well,or not at all" on minun tunnukseni työn touhussa,heilutan sitten tiskiharjaa tai juotan vasikkaa..
miten helposti sitä tuleekaan väärinymmärretyksi sinänsä, kirjoitetun tekstin välityksellä,jokainen reagoi niin eri asioihin,
enkä halunnut painottaa miesten ja naisten eroa,
olen vain kuvitellut tässä ympärilläni tapahtuneiden radikaalien muutosten myötä että miesten on helpompi olla rationaalisia,
turhia hempeilemättä ja vanhoja muistelematta tai kunnioittamattakaan,tämä nyt ei liittynyt sinuun,
luojan kiitos toisensorttisiakin miehiä löytyy(mistä?),
on niin turhauttavaa kuulla oman itkunsa lomasta toisen sanovan että mitä parkumista tuossa nyt on..eikä taaskaan liity aiheeseen,joo,
ja ihan samaa mieltä tuosta kuluttamisesta,mutta minä olen sen ratkaissut pitämällä kiinni omista periaatteistani ja kuluttamalla vähemmän,liittyy varmaan tuohon samaan aspektiin chironin kanssa,
:
:neitsyt:minulla ja vielä kakkoshuoneen arvomaailmasta,
se on asioita kyseenalaistava aspektikuvio,mm,
siksi ehkä vastailenkin tuon junon myötä...
itteäni tässä samalla tutkailen,peilaan deskententilläni kaksosissa,
ja myöskin pohdin haluanko tehdä tätä nykyistä sinänsä arvokasta ja mielekästä työtä loppuelämäni,
ja
tuosta kodinkoneesta,
oisin halunnut muinoin korjauttaa niinkin "arvottoman" aparaatin kuin sähkövatkaimen,menin liikkeeseen ja korjaaja katsoi minua kuin vähäjärkistä,eihän tämmösiä kannata korjata,kun uusi maksaa sen ja sen verran,eikä niitä itseasiassa edes voi korjata,esim. ompelukoneen paininjalka tehdään umpioksi,sisällä helisee irti joku osa muttet voi liittää,uusi sinun on ostettava..
liekö tuo rantautunut sitten parisuhteisiinkin kiitettävästi......
ja ohi aiheen mennään niin että rytisee,
mutta kuu onkin nyt kaksosissa...
uitko kuin kalaT vedessä uuden vuoden?