Kylläpä tämä aihe kiinnostaa monia! Aihe liittyy työpaikkakiusaamiseen ja lähinnä suomalaiseen perisyntiin, kateuteen, josta Asterix onkin maininnut toisaalla. Olen saanut paljon ajattelemisen aihetta teiltä. Kiitos siitä.
Viime yönä mietin tätä ongelmaa, ja tulin seuraavaan tulokseen: Nuo lappuset ovat todennäköisesti yhden tai kahden asiakkaan tekemisiä. Ratkaisen ongelman niin, että vaadin jatkossa asiakaspalautteet vain nimellä. Asiakasrekisteristä näen sitten yhteystiedot ja voin ottaa yhteyttä näihin valittajiin ja pyytää kahville. Tilanne ratkeaa varmasti, kun annan asiakkaan ensin purkaa sydäntään ja pauhata rauhassa. Siinä hän tuntee olevansa tärkeä, ja hänen kanssaan voi juoda kahvit ja rupatella mukavia niin kauan, kunnes olemme löytäneet sopuratkaisun. Vaikean asiakkaan kohtaaminen on taitolaji, se on minulle itse asiassa aika helppoa!
Varsinainen ongelma lienee ihan muualla. Agentti koodinimellä NIKKI löysi jo tuon Härkä-naisen. Hän on varmasti toinen. Hänen tarinansa sopii hyvin uneeni: henkilöön, joka tuli suurin toivein firmaan, todellinen tulevaisuuden lupaus, joka ei sitten lopulta kestänytkään työn asettamia paineita. Mutta DEAD? Kuoliko hän siis firman henkilönä, ikään kuin liitossa firmaan? Vai onko se Härän katkeruus syynä?
Toiseen henkilöön sain vinkin yv:n perusteella. Tuo tarina menee sen verran henkilökohtaisuuksiin, etten sitä täällä kerro.
Mutta kaikki kommentit ovat edelleen tervetulleita!