Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482483 kertaa)
0 jäsentä ja 120 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #120 : 09.01.2007 22:44:53 »

Yulunga, pitää soittaa itse jos se ei soita.. Wink

Meni hermot... Tyyppiin... Angry

Se, että kysyin siltä mikä susta tulee "isona" (jääny koulut kesken, työtön tällä hetkellä mut tekee kyllä raksahommia) niin sepä vastas että ammattilais pokerinpelaaja. Kun kysyin et ketä se ammatti palvelee, niin vastaus oli et häntä, eikä ketään muuta tarvi palvellakaan!

Sit hän puhu kuinka menee huomenna pummauskierrokselle.. Se on kuulemma reilua, koska ei hän voi kieltäytyäkään, kun ihmiset antaa rahaa (ei kuulemma ikinä pyydä suoraan, vaan ottaa jotenkin sivulauseessa puheeks et rahat loppu)...

Kaikista pahin; häntä v*tuttaa että ihmiset on niin epäitsekkäitä ja tuhlaa elämänsä eläen "kunnolla"... Hän ainakin nauttii joka hetkestä, eikä ota turhia vastuita mistään..

Oikeestaan tää on vielä pahempi; hänen elämänsä on ollut tosi rankkaa ja hän on ollut tosi pohjalla.. Mutta hänestä tuntuu, että mun elämä on ollut niiiiin helppoa ja mä en oo ikinä ollut missään pohjalla.

Kuka tollasta jaksaa kuunnella?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #121 : 09.01.2007 22:53:15 »

joo mä alan ailahdella nyt. on niin räävitön olo, että tekisi mieli heittää ihan läskiksi kaikki  uglystupid2 AIVAN KAIKKI. En ymmärrä miks edes. Vaikka viunaa jos kiskois niin unohtuis jonnekki. Eikä mitään oo es tapahtunut tänään.  idiot2 Ihan vaan olis ittensä ja pilais kaiken niin ei tarttis himmailla enää.  buck2
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #122 : 09.01.2007 23:37:54 »

Onkos muuallakin myrskyä?
Täällä paukkuu ikkunanpielet ja polkupyörät katuilee pitkin pihoja ja tukka lähtee päästä, jos ulos menee...  Shocked
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #123 : 09.01.2007 23:46:01 »

joo mä alan ailahdella nyt. on niin räävitön olo, että tekisi mieli heittää ihan läskiksi kaikki  uglystupid2 AIVAN KAIKKI. En ymmärrä miks edes. Vaikka viunaa jos kiskois niin unohtuis jonnekki. Eikä mitään oo es tapahtunut tänään.  idiot2 Ihan vaan olis ittensä ja pilais kaiken niin ei tarttis himmailla enää.  buck2

Joskus on hyvä heittää läskiksi.  idiot2 Nollata.  idiot2
(P.S. ei se silti kannata... Mutta kukaan ei voi estää, jos niin päättää tehdä.. Tiedän.. Wink)
Onkos muuallakin myrskyä?
Täällä paukkuu ikkunanpielet ja polkupyörät katuilee pitkin pihoja ja tukka lähtee päästä, jos ulos menee...  Shocked

Juu, tuulee ja sataa ihan hulluna.. IHANAA!  Cheesy
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #124 : 09.01.2007 23:46:46 »

Onkos muuallakin myrskyä?
Täällä paukkuu ikkunanpielet ja polkupyörät katuilee pitkin pihoja ja tukka lähtee päästä, jos ulos menee...  Shocked


Hei "*Inanna*"


(http://www.my-smileys.de/smileys3/badmood.gif)

Täällä sataa nyt vain vettä
- myrsky tulee ehkä ensi yönnä tänne


MYRSKYVAROITUS


 smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 10.01.2007 14:58:51 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #125 : 09.01.2007 23:52:02 »

No myrskyn silmässä olen rannassa ja mereltä tuulee ..  laugh
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #126 : 10.01.2007 00:46:16 »

Meni hermot... Tyyppiin... Angry

*oksentaa*
Onneksi oot ite fiksu ja tajuat heivata tommoset.
Ne on vaan valitettavasti niitä renttuja, joiden kohdalla monen tytön äidinvaistot herää  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #127 : 10.01.2007 12:42:16 »

Irish, mitä luulet, miksi kovikset vetoaa sinuun?

Onko niissä m*aa? Suomeksi, parempi ku ei mitään?
  Wink

Renttu saattaa kerätä ja jättää monta lempeää tyttöä taakseen kykenemättä muuta kuin menemään lukkoon tunteistaan, eikä ne ota vastuuta mistään, eikä kerro seuraavalle kaikkea jne. "Olen ollut vain sun kans." Minullakaan exä ei vastannut MITÄÄN ku kysyin suoraan, tapailetko minua salaa tyttöystävältäsi? hahah Sillä kun alkoi kertyä tapailtavia: ystävä, urheilukaverit (naisia), 3 exää (yhteen todella huonot, yhteen ok välit), minä, tyttöystävä (se uusi höplästä vedettävä nuori?) (tuossa olikin jo 7 naista, joista kellekään ei todella tarvitse "antautua"), harrastetyttelit ("muijat").. ja lähdin pelistä pois. Miehen kielenkäytön nyansseista voi huomata piilossa olevia asenteita naisiin ("pah, naiset ja autot") ("se akkalauma siellä duunissa") - mitä äiti opettikaan pojalleen, vai vihaako poika äitiä?

Keväällä 2006 asettui halveksunta, joka ei ota poistuakseen. Sori beibi!

Moni jätkä saa kuntoa raksalla, ja ymmärtäväistä miesporukkaa (siittiöjengi) joille selostaa naissankaruutta.. blah jotkut ei jaksa uraa vaan pelaamista, vaikka uhkapeliä. Jostain syystä miehet haluaa aina hoitsuja/lentoemoja (lentoemokin voi sotkea duunin jälkeen paikat kotona!).. mutta jos ei ole hoitavainen.. uhrautuvainen..

Ei voi muuta sanoa kuin että, jos ei muuta niin olen ainakin oppinut miehistä. Mitä on miehisyys, machous, miten ne funkkaa. Miehet jotka haluaa tai ei halua perhettä ja mitä sitten.

Olisikin kiinnostavaa jos yksi exä puhuisi toisen kanssa miesten kesken siitä miksi toinen on onnellinen perheessä ja toinen ahdistunut.

Minä vain analysoin heitä etäältä. 
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 10.01.2007 13:34:00 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jasca
Vieras
« Vastaus #128 : 10.01.2007 16:09:00 »

Onkos muuallakin myrskyä?
Täällä paukkuu ikkunanpielet ja polkupyörät katuilee pitkin pihoja ja tukka lähtee päästä, jos ulos menee...  Shocked
Meillä on tämän päivän tuntunut, että katto lähtee millä hetkellä tahansa lentoon. En ole ulos vaivautunut tuulta ihastelemaan. Pyjamapäivä on hyvä vaihtoeho tällä myskyllä loman kunniaksi.  Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #129 : 10.01.2007 16:47:09 »

Parina kertana kun kävin vielä tuolla "myrskyn puolella" tupakalla, niin toisella kertaa tupakka lennähti suusta ja toisella käsistä..  Grin Näinhän se lopetus sujuu hyvin. Kyllä luonto huolen pitää omistaan..  :Smiley Tosin nyt on taas tyyntä hetken...
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #130 : 10.01.2007 17:19:45 »

Ikoniko, Lilja,
Juuh.. Tiedetään.. Mutta aika vaikea heivata tosta vain, kun ollaan puhuttu 13-vuotiaista asti että olis kiva olla yhdessä.. En mä tiedä, se on mun paras ystävä.. Aina ollaan oltu varattuja puolin tai toisin, nyt eka kerta kun ollaan sinkkuja..  crazy2

Mutta nyt mä ehkä alan ärsyyntymään siitä mikä se on.. Eihän se ystävänä haitannut, mutta mieheltä toivoisin ehkä hieman enemmän huomaavaisuutta koko maailmaa kohtaan.

Eilen lähetinkin hälle viestin että ehkä ois parempi pysyä ihan ystävinä.  Embarrassed
Mutta sitten toisaalta en tiedä oliko tämä hätiköityä, koska tää tyyppi on vähän erilainen joka päivä.. Ei se ole ihan aina noin itseriittoinen. Osaa olla tosi huomaavainen mua kohtaan ja puhuu tunteistaan, toisin kuin se urakoitsijatyyppi...  Angry

SA,
En tiedä kiehtooko mua "kovikset" yhtään sen enempää kuin "normaalitkaan".. Niistä rauhallisemmista ei ehkä tule kohuttua, kun ne eivät aiheuta hässäkkää. Hmm, tykkään vaan sellasista rempseistä ja puheliaista tyypeistä.. Se ex kenen kanssa olin 3 vuotta oli kiitettävien arvosanojen koululainen, opiskelee lääkäriksi, ei polta, ei juo, vastuullinen, uskollinen jne.. Nyt on vaan eteen sattunut "näitä tällaisia" tyyppejä enempi kuin aiemmin.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #131 : 10.01.2007 17:58:39 »

No tuliko susta kauniimpi?  Cheesy
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #132 : 10.01.2007 18:11:56 »

Ole onnellinen... Mä olenkin ruma kuin karvainen apinan perse.. Grin Grin Grin
Olipa taas hyvä juttu.. uglystupid2
Tekee mieli suklaata.........
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #133 : 10.01.2007 19:33:46 »

Jaa...

no ehkä kysyin selvittääkseni mistä itse oikein pidän..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #134 : 10.01.2007 21:06:31 »

Päätin juuri että minusta tulee sittenkin mies! En tiedä onko tämä itseironiaa, huonoo huumoria vai olenko tulossa kaapista... Ehkäpä olen niin syvällä siellä kaapissa, että en edes tiedosta olevani siellä..  Huh Shocked 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: