Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482429 kertaa)
0 jäsentä ja 102 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #30 : 31.12.2006 16:56:09 »

Mirjam, parhaat ystävät ovat juuri niitä jotka sanoo että nyt loppu se valitus, turpa kiinni jos ei ääni muutu kellossa.  :Smiley

Ainakin itse vaikenen hyvin äkkiä ja väkisin keksin jotain positiivista!

Kivoja suunnitelmia teillä, etenkin haluaisin nähdä Jinxin karaokea vetämässä, jos se kuulostaa yhtä hyvältä mitä annat ymmärtää..  :Smiley Cheesy

Ja Chandralla ihanat tunnelmat tiedossa!!

Hmm... Pitää taas opetella kirjottamaan oikea vuosiluku.. Menee aina jonkin aikaa, että se alkaa sujumaan. Jostain kumman syystä minusta tuntuu aina että on vuosi 1999 tai 2003.. Ton 2003:n ymmärrän kun se oli rankka vuosi ja kaikki muuttu, mutta ei nyt heti tule mieleen mitään erityistä vuodesta 1999.. Paitsi että olin seiskaluokalla..

Sitten minusta tuntuu että olen aina 18-vuotias.
Ja isosiskoni pitää minua ikuisesti 15-vuotiaana, murrr!  tickedoff
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #31 : 31.12.2006 17:33:37 »

Hyvää uutta vuotta kaikille! smitten
 Enää ei ole kuin 7 ja puol tuntia.   Grin
Ja se menee mukavasti kotona oleillen. 
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #32 : 31.12.2006 17:50:11 »

Senkin sika!  Grin

Nyt alkoi tosissaan mietityttään, tuo mies kenestä tässä oon puhunu viettää uuden vuoden exänsä kanssa.. Kummallista, ne oli kolme vuotta yhdessä ja me oltiin se aika ystäviä, en tosiaankaan osaa olla tippaakaan mustasukkainen. En oikeastaan välitä yhtään mitä tekevät.  idiot2
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #33 : 31.12.2006 21:44:04 »

Häiritseekö kenenkään muun sielunelämää nuo sotapommitukset tuolla ulkona?  Undecided
Sumua ja savuakin ilmassa, kuin olisi Lontoon kuuluisat smogit tänne laskeutuneet.
  buck2
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #34 : 31.12.2006 21:49:06 »

Minua ei häiritse, ellen ajattele asiaa eettiseltä kannalta.  coolsmiley
Itseasiassa nautin jotenkin... siitä paukkeesta ja savusta..  laugh
Vähän sama fiilis kuin jossain hirmumyrskyssä... mistä siis nautin, jos pääsen sellaisen keskelle...   Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #35 : 31.12.2006 22:06:56 »

Taitaa olla meikäläisellä muutenkin pasmat nyt niin sekaisin, että olen vähän yliherkkä tuolle räjähtelylle.. Ärrälläkin kun joskus seitsemän aikoihin kävin, niin mietin koko matkan, että selviänköhän tästä reissusta hengissä ja visioin mielessäni kuinka juoksen ja syöksyn pusikkoon mahalleni, kun viholliset tulevat ja suuntaavat sarjatulensa minuun..  2funny

Mutta ehkä nyt yritän vähän järkeistyä ja mennä hetkeksi partsille katselemaan ilmaista väriloistetta.
  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #36 : 31.12.2006 22:54:22 »

Täällä on kanssa paukkunut neljästä lähtien. Kivasti kaikuu betonilähiössä, ja kun viellä yhdistetään muutaman koiran äkänen vastaus ja lapsen innokas kiljunta...mutta jos ajattelee asian niin, että eikös ennen ammuttu kiväärillä tms.aseella vuodenvaihteessa kun karkotettiin pahoja henkiä, niin tänne eivät siis ainakaan tuu..vuosiin  2funny.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #37 : 31.12.2006 23:00:40 »

Minä en myöskään pidä tästä räiskyttelystä ja paukkeesta, enkä ruudinkatkusta enkä siis oikeastaan koko Uudesta Vuodesta, siis juhlana. Meillä ei ole ainakaan raketin rakettia ja pikkuiset on vielä liian pieniä osatakseen vaatia papaatteja tai muita pirulaisia... 2funny
naapurusto kyllä pitää metelistä huolta meidänkin puolesta.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #38 : 01.01.2007 00:15:35 »

Kylläpäs on ollu kauheeta pauketta! Koirulainen pelkää raketteja ja on päässyt viimeksi ulos neljän aikaan. Pitää odottaa jonnekkin kahteen että sen voi viedä ulos. Mukavaa Uutta Vuotta kaikille!
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Irish
Vieras
« Vastaus #39 : 01.01.2007 00:23:27 »

Missä kaikki hiiret on suojassa räjähtelyltä? Mä oon huolissani jyrsijöistä!!  Cry Ihan tosi.... Smiley Ne pienet veitikat.. Elukoilla on niin hyvä kuulokin....
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #40 : 01.01.2007 00:52:49 »

Niin eipä ole tullu koskaan mietittyä. Mihin kaikki oravat, jänikset, linnut ym. menee pakoon raketteja. Reppanat varmaan ovat peloissaan. Sad
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Irish
Vieras
« Vastaus #41 : 01.01.2007 00:55:38 »

Hei kaikki... Palataan sitten asiaan ens vuonna..  Cheesy smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #42 : 01.01.2007 00:59:20 »

POKS!
nyt nukkumaan!
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #43 : 01.01.2007 00:59:35 »

(http://i12.photobucket.com/albums/a213/honeybearz/Holidays/HappyNewYearAnimated.gif)

 smitten ONNELLISTA VUOTTA 2007 KAIKILLE!!     smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #44 : 01.01.2007 01:36:41 »

No johan oli pauketta, savua ja loistetta!  Smiley
Jätin viimeiseksi sen isoimman jysäyksen... mutta kuinkas kävikään, se oli paljon vaatimattomampi ja tuhnumpi, mitä ne pienemmät...
Siinä minulle symbolikkaa Uudelle-Vuodelle!!
 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: