Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482236 kertaa)
0 jäsentä ja 55 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #495 : 13.03.2007 22:20:43 »

Luoja, Kaikkeuden ylläpitäjä, Elämän henki,
Taivaan Isä, Äiti Maa,
Ikuisuuden siemen, Ykseys, Puhtain valo,
Rakkauden Täydellisin Ilmentymä,
Turvallisin Syli..
 smitten
Minä rukoilen!

Valoa  Smiley , Rauhaa  angel , Rakkautta  smitten , Iloa  Cheesy , Jaksamista  Smiley

pimeyteen  Cry , sekasortoon  crazy2 , piittaamattomuuteen   Tongue , kyynisyyteen  Angry  ja voimattomuuteen  buck2 !

Tapahtukoon Sinun Tahtosi
Niin Maan päällä kuin Taivaissa!  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #496 : 13.03.2007 22:48:45 »

Luoja, Kaikkeuden ylläpitäjä, Elämän henki,
Taivaan Isä, Äiti Maa,
Ikuisuuden siemen, Ykseys, Puhtain valo,
Rakkauden Täydellisin Ilmentymä,
Turvallisin Syli..
 smitten
Minä rukoilen!

Valoa  Smiley , Rauhaa  angel , Rakkautta  smitten , Iloa  Cheesy , Jaksamista  Smiley

pimeyteen  Cry , sekasortoon  crazy2 , piittaamattomuuteen   Tongue , kyynisyyteen  Angry  ja voimattomuuteen  buck2 !

Tapahtukoon Sinun Tahtosi
Niin Maan päällä kuin Taivaissa!  smitten


kiitos tuosta...tuon lukuun on parempi kuin hyvä lopettaa tämä astroilu päivä ja kömpiä tuonne lämpimien peittojen alle katsomaan kauniita unia ja vaikka enkeleidenkin kuvia. huomenna taas palaillaan aamulla varhain kun päivä on taas mitä parhain. Smiley(jotenkin tykästynyt tuohon larin lausahdukseen..aivan ihana smitten)nyt toivottaa tämä keijukaisenkeli kaikille tasapuolisesti oikein hyvää ja rauhaisaa loppu iltaa ja yötä... smitten smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #497 : 14.03.2007 09:18:21 »

Huomenta......
Pitää se aina käydä tzekkaamassa, mitä tänne ollaan kirjoitettu.
Aamulla varhain, kun päivä on parhain....

 samoin olen...jotenkin tykästynyt tuohon larin lausahdukseen..aivan ihana- lyhyt ja ytimekäs Cheesy

...hyvin tuli nukuttua se lyhyt aika joten "kiitos Tiitiäiselle-Metsäläiselle....Tiitiäinen metsäläinen pieni menninkäinen,posket tehty on puolukasta,tukka naavantuppurasta,silmäsi on siniset tähdet.
...Tiitiäinen metsäläinen pieni menninkäinen,keinui kuusen kainalossa tuuti tuulen kartanossa,
sammutti siniset tähdet!/Kirsi Kunnas
*************

Ja aikas ihanan lorun löysin-arkistojen kätköistä - on kuin tehty "Lucky luonnonlapselle" ELI :Minä olen pikkutyttö aivan matalainen, niinkuin kaste heinän päässä aina liikkuvainen.
Työssä toimin, marjat poimin, laulan että raikaa. Viheltelen marjatiellä, että korpi kaikaa. Cheesy  Grin  angel
****************

JA tähän päivään on hieno lähteä tästä rukouksesta-meditaatiosta - kuinka vain  Smiley
Luoja, Kaikkeuden ylläpitäjä, Elämän henki,
Taivaan Isä, Äiti Maa,
Ikuisuuden siemen, Ykseys, Puhtain valo,
Rakkauden Täydellisin Ilmentymä,
Turvallisin Syli..
 smitten
Minä rukoilen!

Valoa  Smiley , Rauhaa  angel , Rakkautta  smitten , Iloa  Cheesy , Jaksamista  Smiley
Tapahtukoon Sinun Tahtosi
Niin Maan päällä kuin Taivaissa!  smitten


 angel....kiitos... smitten


tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #498 : 14.03.2007 09:53:33 »

hyvää huomenta kaikille taas tasapuolisesti  Smiley

aaumu ei ehkä ole enää mitä varhain mutta jotenkin kuitenkin tuntuu että siitä taas tulee kuitenkin mitä parhain. Smiley smitten

sinä siis sielunsiskoseni löysit sen oikean runon jota ajoin takaa..itsellä taitaa olla aika paha atsalea kun piti hieman sovittaa sitä tuolla yv:ssä :Smiley

ihana myös tuo toinen laittamasi runo.matalainen ja liikkuvainen,laulukin aina välillä raikaa joskus ehkä tuo korpikin...sopii jotenkin niin täydelliseksi luonnekuvaukseksi.... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #499 : 14.03.2007 10:41:09 »

Hei Jadeania smitten
No, mie jo kirjoitin sulle vastauksen - kaikkinensa---atsaleat, Wink keijukortit angel ja muukin huomioituna...vaan sen viestin ei sitten sulle pitänyt saapua - kone pumpsautti  crazy2  itseni ulos just kun sitä lähetin - joten... smitten  Wink
Mie siivoan tätä kotipesääni - kirkastan ja raikastan "ilmaa" ja kutsun sitten keijut kylään ja kerron sinulle mitä vastasivat - ja jk. olen lukenut yv. EI MITÄÄN ATSALEAa  Shocked  Embarrassed  ellet itse halua hetkisen mährytä Cheesy sekin tekee hetkellisesti ihan hyvää - kun tietää että mitä tekee missä tekee ja kuinka paljon mähryää - nim.kokemusta on siitäkin....joten palataan   angel  Kiss 
JA JK: meillä kun on se DIILI - pitää sisällään "atsaleat ja kaiken muunkin" ja SE SOPIMUS pitää ja kestää -  Wink  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 10:43:08 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #500 : 14.03.2007 12:00:45 »

Luovuin täksi päiväksi talvikengistä ja
paksusta kaulahuivista.
Oli aivan mahtavaa kävellä sulia katuja
pitkin..Ruohokin hieman vihertää ja linnut lauloi
ympärillä. Kyllä kevät on ihanaa aikaa!
Ja varsinkin kun tulee kesä ja pääsee kirmailemaan,,.
Aivan tajuttoman valoisa olo!  smitten
Mukavaa ja aurinkoista aamupäivää kaikille!!!
*ottakaa vähän suklaata tuosta*
(Hups hups, taas suklaata...  Embarrassed)


Heips Jinx mukavaa ja aurinkoista aamu-ynnä koko keskiviikko päivää sullekin... Cheesy
Päätin pitää siivoustauon - totta puhuen olen ihan "vaiheessa" vielä - vaan hyvä kun tulin käymään JA hei täähän on tummaa suklaata siitä saa kummasti potkua ja poweria - sen tiesi jo muinaiset Mayat aikoinaan...kaikkea saa syyödä kohtuudella... Cheesy Wink..ja chiliä ja pieni tippa hapanta kyytipojaksi niin pysyy "hiilarit matalalla ja pitkäkestoisina" - chilikaakao-suklaa on sekin Mayaviisautta  smitten

ja ihan tässä samalla kun mutustelin nautiskellen tätä suklaata niin hoplaa - googlasin itseni tänne http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=74&page=1&sort=3a&osCsid=a3ce30a7a3d0ea19b25de465befa1bcc   ( etsiessäni tätä suklaapuotikuvaa)  Shocked wau - mikähän synkronointi nyt toimii ... Cheesy ihan sopii kevät, kesä, suklaatunnelmiin tämmöttin vallan oikein hyvin smitten
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 12:16:16 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #501 : 14.03.2007 12:07:42 »

saako kanssa lorauksen tuota maya-viisautta kuulostaa sen verran maukkaalta...

jotenkin perso tuolle suklaalle... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #502 : 14.03.2007 12:25:22 »

saako kanssa lorauksen tuota maya-viisautta kuulostaa sen verran maukkaalta...

jotenkin perso tuolle suklaalle... smitten
...täällä ainakin silmänruokaa... ei nyt ihan metsätunnelmaa - vaan vastapainoxi - että tasapaino säilyy....piiphda Wink http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=74&page=1&sort=3a&osCsid=a3ce30a7a3d0ea19b25de465befa1bcc

JA TÄSSÄ vielä tarjoiluun aitoja MAYA-suklaapatukoita...kesti vähän ...kun kävin hakemassa 2funny.. ja mayaviisautta ihan ravinnosta...saat kyllä...pieniä hippusiakin minulla on...vaan jaettavaksi ihan hyviä....
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 12:27:30 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #503 : 14.03.2007 12:30:51 »

Olen minäkin yks tunnollinen oppilas.
Menin kouluun ja olin ainoo meiän 8 hengen projektiryhmästä,
joka oli vaivautunut paikalle..  Tongue

NOOH, tulipahan kuitenkin noustua aikasin ja päätin sitten mennä suoraan salille, missä reenasin hikipäässä 1h 20min.
Ensin 45 min poljin sellasella juoksumasiinalla ja sitten kävin kaikki päälihasryhmät läpi..
Ja nyt olen kuin uudelleen syntynyt! Hello, it's me!  Wink Smiley Cheesy

Nyt syömään kaalikeittoa,
jo toinen lautasellinen tälle päivälle!  laugh
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #504 : 14.03.2007 12:37:14 »

voih rakkaudenliekki miten ihania suklaa juttuja..noilla sivuillahan voisi asua vaikka koko päivän...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #505 : 14.03.2007 13:20:49 »

Kysymys sinulle  Jadeania   ja sitten...takaisin polulle - siis siivoamaan - tulin vain kysymään Että oletko paikalla Jadeania...kuten huomaat tää taas kestää - tämä pesäni siivous - melkoinen rosessi Cheesy  - kun hyppään koneelle  ja sitten taas siivoamaan ja takaisin - vaan yllättävää potkua sain näistä kirjoituksista...kiitos sinulle ynnä muille ettäs" olette olemassa"...jatkan taas seuraavaan vaiheeseen eli ota imuri kaapista ja tee sillä jotain Wink....sitä vielä kysyn sinulta Jadeania ETTÄ laitanko yv.sen Keijuviestin - ja oletko iltasella kotosalla ja koneen ääressä.. Smiley t. mie
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 16:39:01 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #506 : 14.03.2007 14:55:38 »

juuh laita yv:nä tai mailina..kumpi tuntuu sillä hetkellä paremmalta vaihtoehdolta...se intuitio peliin.

enköhän minä aina tässä tasaisin väliajoin käy kurkkaamassa että mitä tapahtuu..
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #507 : 14.03.2007 16:09:00 »

juuh laita yv:nä tai mailina..kumpi tuntuu sillä hetkellä paremmalta vaihtoehdolta...se intuitio peliin.
enköhän minä aina tässä tasaisin väliajoin käy kurkkaamassa että mitä tapahtuu..
.... Kiss  Kiss  Smiley ..jep. ...voipi mennä iltapuolelle ...vaan haitanneeko tuo - vastaan itse ETTÄ ei haittaa...
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #508 : 14.03.2007 16:42:39 »

Olen minäkin yks tunnollinen oppilas.
Menin kouluun ja olin ainoo meiän 8 hengen projektiryhmästä,
joka oli vaivautunut paikalle..  Tongue

NOOH, tulipahan kuitenkin noustua aikasin ja päätin sitten mennä suoraan salille, missä reenasin hikipäässä 1h 20min.
Ensin 45 min poljin sellasella juoksumasiinalla ja sitten kävin kaikki päälihasryhmät läpi..
Ja nyt olen kuin uudelleen syntynyt! Hello, it's me!  Wink Smiley Cheesy

Nyt syömään kaalikeittoa,
jo toinen lautasellinen tälle päivälle!  laugh

[

... smiley6600  smitten ...varsinkin tuo kuntoilu osuus  Wink

ja https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14681.msg130316#msg130316  ihan olet kirjettäni kirjoittanut...ainakin ydinosaa siitä... ELI : Sä oot löytänyt sydämesi ja sielusi, paikkasi tässä elämässä omana itsenäsi, joka ei enää pelkää toteuttaa ajatuksiaan... smitten  smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 16:46:41 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #509 : 14.03.2007 19:24:29 »

Rakkaudenliekki, sepä ihanaa että olet sinäkin itsesi löytänyt!  smitten
Aika ajoin on vaikeaa elämän valintojen viidakossa,
ja harva se päivä esittää itselleen kysymyksen
kuka minä olen ja mitä oikeasti tahdon?  idiot2


Jumala,
Anna minulle tyyneys hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,
Rohkeus muuttaa ne jotka voin,
Ja viisaus erottaa nämä kaksi toisistaan.

Tässä rukous johon olen aivan ihastunut, vaikka en mikään AA-tyyppi olekaan,
tässä kiteytyy se kaikki mitä toivon ja millä pärjään!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: