Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482162 kertaa)
0 jäsentä ja 42 vierasta katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #510 : 14.03.2007 19:31:27 »

 Cry kaksi ja puoli viikkoa sairaslomaa... tekisi mieleni kadota... ihan tukossa pää ja tunteet ei virtaa.  Embarrassed
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #511 : 14.03.2007 19:31:39 »

[
Jumala,
Anna minulle tyyneys hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,
Rohkeus muuttaa ne jotka voin,
Ja viisaus erottaa nämä kaksi toisistaan.

Tässä rukous johon olen aivan ihastunut, vaikka en mikään AA-tyyppi olekaan,
tässä kiteytyy se kaikki mitä toivon ja millä pärjään![/color]

...nyt olen täydellisen  Shocked  sanaton - eikä liene paha ollenkaan  Grin minulle  VAAN... on nuo sanat ollut vuosia oma kultainen ohjeeni - jota matkan varrella olen eri näkökulmista katsonut  JA aina siitä löytyy uusia puolia - muutama viisas sanaa johon voi sisällyttää elämänmittaiset kokemukset ja kirjahyllyllisen verran tietoa - tiivistettynä näihin riveihin - KIITOS Sparkle In The Distance  
Kylläpä liikahti jotain olemuksessani ja läikähti lämmin sydämessä... angel!
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #512 : 14.03.2007 19:34:20 »

Cry kaksi ja puoli viikkoa sairaslomaa... tekisi mieleni kadota... ihan tukossa pää ja tunteet ei virtaa.  Embarrassed

Voi pientä Freyjaa.
Katoa mielessäsi jollekin ihanalle paratiisisaarelle puhdistamaan itseäsi!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #513 : 14.03.2007 19:37:28 »

joo itselle kanssa on tuo lausahdus aina ollut tärkeä välillä vaan joutuu todella miettimään elämässä että miten erottaa nuo kaksi asiaa toisistaan..mutta olen huomannut että kysyvä ei koskaan eksy siltä oikealta tieltä.eksyksissäkin oleva löytää aina kysymällä apua.
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #514 : 14.03.2007 19:39:50 »

Cry kaksi ja puoli viikkoa sairaslomaa... tekisi mieleni kadota... ihan tukossa pää ja tunteet ei virtaa.  Embarrassed

Jumala,
Anna minulle tyyneys hyväksyä asiat joita en voi muuttaa,
Rohkeus muuttaa ne jotka voin,
Ja viisaus erottaa nämä kaksi toisistaan.

Tässä rukous johon olen aivan ihastunut, vaikka en mikään AA-tyyppi olekaan,
tässä kiteytyy se kaikki mitä toivon ja millä pärjään![/color]
....lämpöisin terveisin sinulle Freya  Kiss  smitten  angel  ja halaukset täältä  - muutosten jälkeen on hyvä levätä - asettua ja kuulostella - vaikka vain avataaramuutosten jälkeen - jotain nämä avataaratkin meistä kertoo - ehkä enemmän kuin aina muistammekaan - ja jokatapauksessa lepo on paikallaan - tukkoisuus voisi kertoa että - liikaa liikkuu "tavaraa" kerrallaan - ja nyt anna itsellesi aikaa rauhoittua ja samalla autat fyysistä kehoasi lempeästi poistamaan kuonaa ja jumituksia - ihan lepo ja sopivasti juominen ja hengittely ynnä raitis ilma ovat ainakin ensiapua - ja "anna pään levätä myös" tyhjetä liioista ajatuksista - sikäli kun voit - lepää NOU HÄTÄ - kyllä ne tunteet tulee ajallansa - ja levänneenä nekin tulevat oikean kokoisina - luota vain itseesi... smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #515 : 14.03.2007 20:17:45 »

Cry kaksi ja puoli viikkoa sairaslomaa... tekisi mieleni kadota... ihan tukossa pää ja tunteet ei virtaa.  Embarrassed
Katoa mielessäsi jollekin ihanalle paratiisisaarelle puhdistamaan itseäsi![/color]

...aivan saman vielä lisään - että katoa rauhassa - toisilta hetkeksi - ihan omaan rauhaasi - paratiisisaarelle ELI paikkaan missä voit todella levätä - ja säästä kaikki voimasi itsellesi, älä anna edes huolestumisille pisaraakaan kallisarvoista "elämäneliksiiriäsi" vaan käytä kaikki itsellesi. Vielä senkin jälkeen kun alat kokea, että kyllä tämä tästä niin nauti vain itse...ja pyydä apua ...varmasti aina joku täällä vastaa angel  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #516 : 14.03.2007 21:37:53 »

Minä en jaksa aina hymyillä,
minä en aina jaksa sanoa että kaikki on hyvin!
Saanko minäkin joskus itkeä,
saanko minäkin olla heikko??  Undecided

Miksi minusta tuntuu siltä, että tarvitsen jonkun luvan?
Miksi en voi oikeasti uskoa, että maailma pysyy raiteillaan,
vaikka hetkeksi antaisin itseni päästää ulos sen kaiken surun?
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #517 : 15.03.2007 10:32:34 »

Lempeää huomenta ja uutta päivää kaikille  Kiss  angel  smitten
....aamulla varhain oli sää mitä parhain - ihana vaaleanpunainen hehku taivaalla...joka varmasti enteilee sadetta...vaan aamuhetkinä paistoi ihana kirkas säteilevä aurinko...tällaista lähetän teille....sade juuri nyt, kun kerran lumet ovat alkaneet sulamaan - ainakin täällä meillä päin NIIN sade tekee hyvää...muistuu mieleeni yksi ikiaikainen intiaaniviisaus...että sade peittää onnellisten ihmisten jäljet....senvuoksi varmasti meilläkin, täällä suomessa sanotaan että kun hääpäivänä tai juhlapäivänä sataa SE tietää onnea.... Cheesy  smitten

Lempeää lepopäivää sinulle Freyja... smitten.... angel

Jadeania, huomasitko laitoin meiliä Smiley smitten
« Viimeksi muokattu: 15.03.2007 13:25:06 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #518 : 15.03.2007 11:33:11 »

juuri mailisi luin..ihanan rohkaisevaa tekstiä. odottaa suurella innolla lisää...

täälläkin alkoi heti mailisi luettuani paistaa tuo aurinko jotenkin kirkkaammin. sadekin on aina välillä oikein hyväksi..se on jotenkin niin puhdistava elementti...

välillä on ulkoista sadetta välillä jopa sisäistä yhtä kaikki sateen jälkeen tulee aina puota sää...ja suuren puhdistumisen jälkeen elämä hymyilee taas paremmin.. smitten smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #519 : 15.03.2007 13:13:58 »

juuri mailisi luin..ihanan rohkaisevaa tekstiä. odottaa suurella innolla lisää...
...ja suuren puhdistumisen jälkeen elämä hymyilee taas paremmin.. smitten smitten

...laitoinkin jo yv:ä.. smitten  angel

...ja Just Indeed...tuo puhdistautuminen...tekee hyvää...Sitä on ollut paljon täällä foorumilla liikkeelä-eri tavoin ja eri muodoissa  smitten  tuota puhdistautumista, muutosta...ja viestejä joissa kerrotaan  miten tämä muutos ja puhdistautuminen itsekullakin ilmenee ja vaikuttaa, ja niitä on hieno saada jakaa ja kokea yhdessä...JA pohtia että mitäs nyt kartalla oikein tapahtuu (  uranus  aspect_squ  aurinko ja  chiron aspect_tri aurinko ja  mars aspect_sex kuu ja  mars aspect_tri  aurinko.... venus aspect_squ uranus,,ja..).  Shocked   juuri tämä "astro"-pohtiminen ja tutkiminen  itseäni auttaa ja helpottaa kovasti, etten ihan tipahda syövereihin näinä nopeiden energioiden ja muutosten aikoina KUIN  myös rohkeasti  ns. omaan peiliini katsominen...

...ja huomannut olen itsessänikin  kuinka haavoittuvaksi ja herkäksi muutos meidät tekee, ainakin hetkiseksi - kunnes alkaa asettumaan uudistuneeseen itseensä ja ympäristöönsä..

..sitähän tämä KEVÄT on ihan konkreettisesti luonnossakin...vanhat roinat tulevat lumen alta näkyviin...ja niitä sitten kasaillaan, putsataan ja kerätään pois...ja  kevään kirkas aurinko todella tuo roinat ja kuonat kirjaimellisesti ja vertauskuvalliseti näkyviin ...ja samaan aikaan luonto kuten mekin valmistaudumme kevään tuomaan"uuden luomiseen ja kasvattamiseen"...uusi on jo valmiustilassa....ja joskus käy niinkuin kevätjäille ETTÄ syntyy tukoksia-patoja esteitä ja tarvitaan aikas posauksia että nämä hyydöt taas lähtee liikkeelle... smitten...kaikella kuitenkin vissi tarkoitus...ja jokainen päästelköön paineitaan hyväksi katsomallaan tavalla...huomioiden, jos mahdollista kanssamatkaajansa - jotkut pahimmat purkaukset ja kiukut ja ärtymykset ja pössähdykset voi olla parempi tehdä "ihan vain itsekseen"...vaan sillekään ei sitten mitään mahda jos pössähtelee ihan "tässä ja nyt", senkin olen kokenut - sen jälkitilan kanssa on sitten vain elettävä , korjata se minkä voi ja jos voi, ja eikun eteenpäin...edetään  smitten

JK...Tervehdys Jinx...huomaan että olet kuulolla  Smiley...tässähän tätä on" eletty "... paljon kaikenlaista niin täällä astrofoorumilla kun omalla "elämänfoorumillakin  Cheesy  2funny

...viikonlopun tarkemmat suunnitelmat vielä ihan auki - tyyliin päivä vain ja hetki kerrallansa - en oikein arvaa suunnitella mitään isompia kun kaikki muuttuu kuitenkin, ei ainakaan paljoa voi lupailla toisille mitään, ettei sitten joudu perumaan...täällä just pilkahtelee aurinko ja samalla satelee hienoisesti vettä...hyvää vapaata siullekin... Cheesy  smitten  Cool...
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #520 : 15.03.2007 13:17:24 »

Minä en jaksa aina hymyillä,
minä en aina jaksa sanoa että kaikki on hyvin!
Saanko minäkin joskus itkeä,
saanko minäkin olla heikko??  Undecided

Miksi minusta tuntuu siltä, että tarvitsen jonkun luvan?
Miksi en voi oikeasti uskoa, että maailma pysyy raiteillaan,
vaikka hetkeksi antaisin itseni päästää ulos sen kaiken surun?


se on ihmeellinen rauha tunne, kun joukko ihmisiä ottaa kaiken sen mistä olit vastuussa käsiinsä... se vapauttaa olemaan olemassa vain ja ainoastaan itselleen. Ja sitten parantuu.  Smiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #521 : 15.03.2007 13:24:07 »

Minä en jaksa aina hymyillä,
minä en aina jaksa sanoa että kaikki on hyvin!
Saanko minäkin joskus itkeä,
saanko minäkin olla heikko??  Undecided
Miksi minusta tuntuu siltä, että tarvitsen jonkun luvan?
Miksi en voi oikeasti uskoa, että maailma pysyy raiteillaan,
vaikka hetkeksi antaisin itseni päästää ulos sen kaiken surun?

se on ihmeellinen rauha tunne, kun joukko ihmisiä ottaa kaiken sen mistä olit vastuussa käsiinsä... se vapauttaa olemaan olemassa vain ja ainoastaan itselleen. Ja sitten parantuu.  Smiley
.... smitten sinulle Freyja... angel  Kiss
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #522 : 15.03.2007 14:40:04 »

Kyllä Elämänilo on täällä ollut  idiot2

KAAMEAA. Yritin siivota ja 15 minuutin jälkeen sydän hakkasi, hengästytti ja pakko lopettaa  Shocked En mie ihan turhasta näemmä sairaslomaa saanut  buck2 vaikka epäilinkin sitä vielä eilen...
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #523 : 15.03.2007 14:50:12 »

Kyllä Elämänilo on täällä ollut  idiot2

KAAMEAA. Yritin siivota ja 15 minuutin jälkeen sydän hakkasi, hengästytti ja pakko lopettaa  Shocked En mie ihan turhasta näemmä sairaslomaa saanut  buck2 vaikka epäilinkin sitä vielä eilen...
Lainaus
lepää vain rauhassa...ja säästä kaikki voimasi itsellesi, älä anna edes huolestumisille pisaraakaan kallisarvoista "elämäneliksiiriäsi" vaan käytä kaikki itsellesi. Vielä senkin jälkeen kun alat kokea, että kyllä tämä tästä niin nauti vain itse...ja pyydä apua ...varmasti aina joku täällä vastaa   
... smitten angel
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #524 : 15.03.2007 15:36:42 »

Lainaus
lepää vain rauhassa...ja säästä kaikki voimasi itsellesi, älä anna edes huolestumisille pisaraakaan kallisarvoista "elämäneliksiiriäsi" vaan käytä kaikki itsellesi. Vielä senkin jälkeen kun alat kokea, että kyllä tämä tästä niin nauti vain itse...ja pyydä apua ...varmasti aina joku täällä vastaa   
... smitten angel

hih  Smiley  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: