Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482635 kertaa)
0 jäsentä ja 170 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #60 : 03.01.2007 18:49:22 »

ompas täällä mellakkaa  Shocked ja larde meditoi  Smiley

eiks irish osaisi aivot ulkoa?  Wink tekemistä siksi aikaa  Wink  Kiss

Pohojammaalta!
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #61 : 03.01.2007 20:00:46 »

hui, Pohojanmaan minä "tyttö" kierrän tosi kaukaa..  Shocked  Wink
 hullu exä on siellä.. knuppel2 ..tosin pohojanmaa on aika laaja  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #62 : 03.01.2007 20:09:21 »

ompas täällä mellakkaa  Shocked ja larde meditoi  Smiley
Kyllä jo luulen ymmärtäväni miksi ei tarvitse meditoida. Chakrat on jo poksunu auki vaikka minne asti, mutta aktivointi kolmannen silmän kanssa tuottaa vielä hankaluuksia.

Alan pelaamaan kohta pesäpalloa noiden valopallojen kanssa, jos ei saada linssejä toimimaan  Grin

Mun piti nähdä yksi tyyppi, mut nyt se ei edes vastaa puhelimeen.. Angry NO siitä on 15min, mut kuitenkin.. huokaus, millon musta on tullut näin hermoraunio ja kärsimätön?  uglystupid2
Irish on vähän hassu  Smiley
Pari päivää sitten oli sekoamassa ja nyt sukat pyörii jaloissa.  Cheesy
Olet tainnut aina olla kärsimätön, luulen mä  Cool
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Irish
Vieras
« Vastaus #63 : 03.01.2007 23:21:17 »

Y: en mie osaa aivoja ulkoa, jotain sielä on sellasta harmaata mössöä.. ja joku aivokurkiainen, sen muistan kun on niin hauska sana... Cheesy

Lari: Minäkö kärsimätön... Grin

Noh syykin löytyi miksi ei miehestä kuulunut.. Oli tullut pahemman kerran kipeeksi..  Undecided

Helvata mun huone on tullu täyteen lappuja sil aikaa kun olin poissa!!!!
Kämppis oli päästänyt pari tuutorijätkää tänne mun huoneeseeni, arvatkaa onko kaikki matkatavarat, puntit ja rintsikat lattialla levällään?!
Ovessa lukee "hali irppulille, terveysviranomainen kävi kylässä", tv:n päällä lukee "telkkarista virta pois siksi aikaa kun lähdet kylille rilluttelemaan" ja lattialla puretun punttisarjan vieressä (toi oli koottuna sillon kun lähdin) "tämä siksi, ettet reväyttäisi itseäsi, sydämmellä; terveyttäsi ajatellen (nimikirjaimet)"..

Ihanaa...  Angry Grin

Vaikka olen imarreltu tästä huomiosta, hävettää ihan sikana että täällä oli näin sotkusta ja noi kaikki rintsikat.... buck2


tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #64 : 03.01.2007 23:27:51 »

Hahah.. Löyty kaksi lappua lisää, toinen lattialla vaateröykkiön vierestä "vaarallisia kasoja, älä kompuroi" ja kulahtaneiden nalle-puh shortsien päällä "näitä emme suosittele viettelyvaatteeksi".. Mä kuolen häpeään ja nauruun!  Embarrassed 2funny
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #65 : 04.01.2007 00:44:23 »

En haluaisi mennä nukkumaan.. Huomenna vaan sattuu olemaan koulua. En kaipaisi sinne keskitysleirille nyt ollenkaan.  Sad Paitsi meillä on gynekologin luentoo nyt kaks pitkää päivää että voi sinänsä olla aika mielenkiintosta..  Voi jopa oppia tuntemaan itseään paremmin!  Cool
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #66 : 04.01.2007 00:58:39 »

Mitä on varastoituna vasemman aivolohkon yläosiin. Keskeltä päälakea muutama senttimetri taaksepäin  Huh
Hei "Lari"

Tässä sulle aivojen rakenne kuvia

Aivot kuva 1

Aivot kuva 2

Aivot kuva 3


http://www.biomag.hus.fi/braincourse/L1.html


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #67 : 04.01.2007 01:07:47 »

Ou jee, olitpas Elämänilo reipas  Smiley

Päätin että se on teko ja nyt loppui se mille teon tein. Oli se totta tai ei, sillä minun on voima, ajatus ja imurinpussi Cool

Huomenna katsastan tarkemmin.
Kauniita unia  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #68 : 04.01.2007 13:05:53 »


Asiasta kolmanteen: kuinka moni tuntee jonkun "assin"
eli Aspergerin syndroomasta "kärsivän" henkilön?

 Sad

http://fi.wikipedia.org/wiki/Asperger
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #69 : 04.01.2007 19:42:08 »

MIks kaikki diagnosoidaan?? eiks ihmiset nyt vaan saa olla erilaisia ilman että pitää jakaa leimoja otsaan.  Angry
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #70 : 04.01.2007 19:46:55 »

onko teillä käynyt vatsatauti jo? luulen että minulla vierailee piakkon...  buck2
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #71 : 04.01.2007 19:53:01 »

Minulla taitaa olla ikuinen vatsatauti, joka johtuu kroonisesta jännittämisestä ja hermostuneisuudesta, joka johtuu taas miehistä..... Tai no oikeesti nyt on sellanen olotila että huhhuh..  buck2 Taas vedettiin matto jalkojen alta kun alettiin perumaan liian innokkaita puheita seurustelusta yms. kun ensin oltiin lupailtu kuut ja tähdet taivaalta. Minä hyväuskoinen paska!! Argh.  Angry olen tosi vihainen ja tosi pettynyt ja tätä kuulee minulta tosi harvoin koska yleensä en suutu.. Mut nyt mentiin liian pitkälle.. Kaikkien näiden helvetin kahdeksan vuoden jälkeen mies saa mahdollisuuden ja ryssii sen.. Mä en ala leikkimään.. Angry
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #72 : 04.01.2007 19:56:55 »

voijei IRISH...  Embarrassed

jos JOTAIN olen suhteista oppinut, niin se mikä nopeasti tulee se yhtä nopeasti lähtee... itse en enää tahtoisi äkki-ihastua koskaan... se ei vaan tiedä hyvää Kiss

tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #73 : 04.01.2007 20:05:43 »

No niin no siis jos tää juttu on kytenyt ainakin 5 vuotta sillain puolitosissaan, niin mikään äkki-ihastuminen tämä ei ole.. Ongelma on vain että hän on eronnut aika hiljattain ja päätti sitten rakastaa meitä kumpaakin.. Ihan sekaisin.. Takertuu molempiin ja poraa varmaan kummallekin samaa että ei halua menettää.. Voi tsiisus I'm outtagh this kuvio!

Varmaan kaveria v*tuttaa että ryssi kaiken, pilas ystävyyden parhaaseen ystäväänsä ja menetti mahikset suhteeseen... Pelottaa vaan et en osaa olla vihanen ja oon kohta taas sillei tattadaa, alotetaan alusta.....  buck2
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #74 : 04.01.2007 20:17:55 »

uuh ja plääh... älä sitä jätkää kattele, kuulostaa kovin vastuuttomalta tyypiltä!! Tiukka päätös että valitsee sut tai sitten ilman sinua. Miks tollasten äijien pitäisi saada KAIKKI??  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: