Tinkle
Vieras
|
|
« Vastaus #150 : 11.01.2007 18:54:29 » |
|
(http://zoo.ogresnet.com/forums/images/smilies/summer/happyday.gif) ONNEA HURJAN PALJON, JINX!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #151 : 11.01.2007 21:00:17 » |
|
Minulla on nyt elämää suurempi olo.. Olen miettinyt tänään äitiä ja isää, lapsuutta, ystäviä, parisuhteitani, koulua, kotia, maailmaa... Kaipaan mutta hyväksyn.. On ikävä, mutta muistelen lämmöllä.. Pelkään, mutta toivon parasta.. Näen kauneutta, koen kiitollisuutta, iloa ja surua sekaisin.. Kaikkeus on ihmeellinen.. Menneisyys ja tulevaisuus kuroutuvat minua kohti ja osuvat minuun juuri NYT. Olen tässä hetkessä ja tyhjääkin tyhjempi kaikista muistoista ja haaveista. Kiitoksia elämälle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #152 : 11.01.2007 23:34:22 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #154 : 12.01.2007 11:21:59 » |
|
Tuo AP-kartta olisi ollut mielenkiintoinen, mutta mä en pääse koneellaani astro.comin sivuille. Virustorjuntani on luokitellut se Estoluokat: Okkultismi/New Age. . Nyt pitäisi taas uudistaa nortonin virustorjunta, mutta ärsyttää kun se estää mua surffailemasta missä tykkään. Minkälaiset virustorjunta ohjelmat teillä on käytössä? Mut kaipa se on pakko olla, joskus olen miettiny pitäskö ottaa netistä joku ilmanenen virustorjunta.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #155 : 12.01.2007 11:56:26 » |
|
Etkös sinä Buf voi itse säätää tuota virustorjuntaasi? Minä maksan welholle että ne tekee sen mun puolestani, ja pääsen kyllä mille sivulle tahdon...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #156 : 12.01.2007 13:15:07 » |
|
Olen yrittäny internet asetuksista laittaa hyväksytyt sivustot, mutta tuloksetta. Ärsyttävää!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #157 : 12.01.2007 13:43:24 » |
|
Kumma juttu. Mullakin on Norton eikä siihen ole ilmestyny tollasia estoja itsestään. Oletko asettanut itse estoluokan? Pitäisihän se voida muokata pois, jos sellainen on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #158 : 12.01.2007 18:04:59 » |
|
Minullakin oli nortonin kanssa ennen sama juttu, ei pääsyä astro.comiin. Muutta viimeksi, kun tilasin uuden nortonin, siinä oli koneelle muutamapäivä "opetusaikaa", eli silloin kun kävi tuollaisilla sivuilla, niin se opetti sen ohjelman päästämään sinne. Se oli metkaa. Ja nyt sitten pääsen astro.comiin vaikka norttoni onkin. JES!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #160 : 12.01.2007 20:16:45 » |
|
Luuserit hemmettiin ja laatua tilalle. no mitäs nyt sitten?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #161 : 12.01.2007 20:26:53 » |
|
No en mä tiedä kun yks kiva tyyppi on tekstaillu mulle nyt parin viikon ajan iltasin vähän sitä sun tätä, pyytänyt jo kahville, leffaan ja baariin ja oon aina kieltäytynyt, mutta nyt päätin, että suostun ehkä parin viikon päästä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #162 : 12.01.2007 20:27:29 » |
|
no mikset heti suostu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #163 : 12.01.2007 20:29:24 » |
|
No en mä voi kun en ehdi ja mua pelottaaaaaaa... Se on liian kiltin ja mukavan olonen tullakseen mun kohdalle, en usko tätä, en en en! Yulunga, mä oon aina ihaillut tota sun asenne-rumpalia ja nyt vielä toi sun kukka! Huippua!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #164 : 12.01.2007 20:32:12 » |
|
asennerumpali eiks o hiano!! No mutta IRISH. Nyt reippaasti pesulle ja treffeille. Minä taas jäkitän turhaa sitä shaakelin taiteilijamiestä, joka on kyllä ehkä kuitenkin nyt liian passiivinen. En uskalla lähteä ulos, kun kuitenkin tapaan jonkun tyypin ja sitten oonkin ihan pulassa. MUTTA sinä voisit kyllä mennä....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|