Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482447 kertaa)
0 jäsentä ja 109 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #165 : 12.01.2007 21:40:06 »

"Hei tyttö lähtisit mun kanssa baariin"... Arghh.. Cheesy No katsos kun en oikeasti voi, huomenna aamuvuoro... Mulla on tää harjottelu, joka vie multa koko elämän seuraavat kolme viikkoa.. Sad Ja mua pelottaa kun toi on niin periksiantamattoman oloinen. Luovuttais jo niin voisin itkee et sinne meni.  idiot2 En tajua mitä se musta haluaa.  idiot2 Koska mä tunnen sen kaverin kautta, eikä se tosiaan ole mikään naistenmies.. Ja mua kammottaa just sellaset, jotka voi oikeesti olla tosissaan.. crazy2 Ehkä mä tän kaiken rakkaudenkaipuuni keskellä olenkin äärimmäisen sitoutumiskammoinen ja pelkään oikeeta läheisyyttä. Ehkä jopa tykkään siitä, että petyn kerta toisensa jälkeen.. Sillon ei jää mitään palloa jalkaan..  idiot2

Vaihdetaanko? Mä otan passiivisen taiteilijan ja sä saat yli-innokkaan öö duunarin.. (Niin, pysyn edelleenkin duunareissa, mut tää on tosimies eikä mikään kukkakeppi!)
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #166 : 12.01.2007 23:25:26 »

"Hei tyttö lähtisit mun kanssa baariin"... Arghh.. Cheesy

Vaihdetaanko?

 Grin no ei vaihdeta!  smitten Minä opettelen nyt kärsivällisyyttä. Ja baarit ei oikeesti es kiinnosta. Tosin minua pyysi homomies kyllä kinkereihin, mutta en mä jaksa. Miks kaikki ihanat on homoja? sekin vielä. *odottelee että saisi viestin*

ps/ ehkä se selvännäkijä oli sittenkin oikeassa...  idiot2 ei pidä ottaa liian tosissaan.

plääh. avaan toisen siiderin kyllä nyt. ois jo se miittinkin es.  buck2


muoks: töissä se oli. pfffffff
« Viimeksi muokattu: 13.01.2007 00:36:38 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #167 : 13.01.2007 00:33:52 »

Minullakin oli nortonin kanssa ennen sama juttu, ei pääsyä astro.comiin. Muutta viimeksi, kun tilasin uuden nortonin, siinä oli koneelle muutamapäivä "opetusaikaa", eli silloin kun kävi tuollaisilla sivuilla, niin se opetti sen ohjelman päästämään sinne. Se oli metkaa. Ja nyt sitten pääsen astro.comiin vaikka norttoni onkin. JES!

Nyt uudistin tilaukseni nortonille. Meinasin jo ottaa Elisalta, mutta se olisi ollu 30 egee kalliimpi vuodessa. Jaa saas nähdä kun uudistettu tilaus astuu voimaan, voinko sitten muutella suojauksia. En ole itse laittanut mitään estoja idiot2. Suututtaa kyllä kun kone valvoo missä saan surffata police.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Tinkle
Vieras
« Vastaus #168 : 13.01.2007 10:58:06 »

Kauheita turaperseitä

Olisi siellä pari ihan herkkuakin Smiley
No kohta uusiin maisemiin ja ehkä uusia miehiäkin Smiley
Vielä pari päivää...  Shocked OHO!
2funny  turaperseitä..?  2funny
"Herkut" Smiley kyllä vanhakin tajuaa, mut toi tura... menee yli ja lujaa..
millaisia Jinx on kyseiset äijät? Onks ne niitä "käpyjä" jotka istuu aamusta
asti paikallisissa niin kauan kuin valomerkki välähtää? Huh

Sähän vallan taidat villiintyä kun pääset vaihtamaan maisemaa..  Cheesy coolsmiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #169 : 13.01.2007 19:05:21 »

turaperseitä...  Grin voi taivas sentäs.  2funny
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #170 : 13.01.2007 19:51:51 »

 Grin Jinxille kiitos seikkaperäisestä selostuksesta mitä on turaperseet..
 Onneks en käy enää baareissa, ni ei tarvihe kahtella moisia..  Wink
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #171 : 13.01.2007 19:57:25 »


Hassua... Minä taas näe Jinxin avassa vain voimaa ja päämäärätetoisuutta. Minusta tuo on aivan upea kuva. Nainen parasta A-luokkaa!   Cool    Cheesy




Muoks; poistettu lainaus.
« Viimeksi muokattu: 13.01.2007 20:12:58 kirjoittanut Small » tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #172 : 13.01.2007 20:06:33 »

no kiva, otin sen viestin jo poiskin etten vahingossa loukkaisi Jinxiä nin eiköhän se ole jo kopsattuna tänne...  Undecided

Niin, kaikkihan on katsojan silmässä...  Wink eli ei mitenkään pahalla Jinx-murunen.  Smiley
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #173 : 13.01.2007 20:09:59 »

Päivän mietelause:
”Siskot, älkää murehtiko ikääntymistänne.
Ne on munat, jotka pilaantuu, ei kanat.”
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #174 : 13.01.2007 20:11:48 »

Tuskin Jinx vetää herneitä nenään pikkuasioista. Makuasioista kun ei kannata kiistellä. Turhaan poistit viestisi, mutta otan tuon kopauksen pois viestistäni niin ollaan linjassa.   Wink    Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #175 : 13.01.2007 20:42:43 »

Ihanaa, mun kämpässäni on rakkautta.. Tosin seinän toisella puolella... Shocked Huh :Smiley Embarrassed smitten

Ei se minua haittaa.. Ja vielä kun poitsu on mun rinnakkaisluokalla ja hauska tyyppi, niin ihan kiva et se lähes asuu täällä.  Smiley Toisinaan yksityisyyskin olis mukavaa.. Esim jos haluu käydä paskalla tai kulkee ympäriinsä alusvaatteissani meikit levinneenä tukka sekasin..  uglystupid2
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #176 : 15.01.2007 00:11:35 »

Buf~ täällä leijuu ja miettii, että olipas tänään onnistuneet treffit. Oiskohan tosiaankin nyt löytyny mukava ja kunnollinen mies smitten.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #177 : 15.01.2007 19:20:39 »

Pidä hauskaa !!! 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Irish
Vieras
« Vastaus #178 : 15.01.2007 19:25:40 »

Jinx, sitä samaa sinulle! Pidä häntä korkeella ja lippu pystyssä.  Wink
Ja ole oma iloinen itsesi niin kaikki rakastavat sinua.  smitten
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #179 : 15.01.2007 20:15:56 »

Jinx,, nauti, opi, iloitse, juhli, muista nauraa... jne.
(http://www.age-dtoperfection.com/I'll%20Miss%20You.jpg)
   ja mikä tärkeintä.. muista syödä suklaata!!
  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: