Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482477 kertaa)
0 jäsentä ja 116 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #255 : 02.02.2007 19:14:15 »

 Grin
Wikipediassa sanotaan näin;
Napa (latinaksi: umbilicus) on poistetun napanuoran jättämä arpi ihmisen mahassa. Kaikilla istukkanisäkkäillä on napa, tosin muilla kuin ihmisillä se ei ole kovin helposti erotettavissa, vaan se saattaa näkyä vain karvattomana viivana. Navasta voi erottaa helposti identtiset kaksoset. Ihmisillä napoja on kahta tyyppiä, ulospäin kääntyneitä ja sisäänpäin kääntyneitä.

Napaan saattaa kertyä napanöyhtää. Se on vaatteista irronneen nukan, talirauhasten eritteen sekä hilseilleen ihon muodostamaa mekaanista seosta.

Ihmisten keskuudessa navan näkyminen on joskus muotia, jolloin käytetään muun muassa napapaitoja, joissa napa on näkyvissä. Länsimaissa napapaitojen käyttö on melko yleistä nuorilla naisilla, kun taas miehillä sen käyttö on harvinaisempaa. Intiassa naiset ovat käyttäneet kauan navan paljastavia vaatteita. Länsimaissa myös napakorut ovat tulleet muotiin.
 Grin

ja täällä lisää:
http://www.saunalahti.fi/arnoldus/napa.htm
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #256 : 02.02.2007 19:19:46 »

Kiitän Inanna, pelastit päiväni!  Cheesy

Se on siis arpi, eli se ei jatku vaivihkaa selkärankaan asti.. Huh!  Grin
Olen minäkin hyvä hoitoalan ihminen, kun ihmisen fysiologiakin on näin hallussa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #257 : 02.02.2007 19:30:19 »

Kiitän Inanna, pelastit päiväni!  Cheesy

Se on siis arpi, eli se ei jatku vaivihkaa selkärankaan asti.. Huh!  Grin
Olen minäkin hyvä hoitoalan ihminen, kun ihmisen fysiologiakin on näin hallussa.


 Grin
Itseasiassa olen minäkin ihan samaa välillä miettinyt  Cheesy
Ja olen kuitenkin käynyt terveydenhoitajien ekan vuoden anatomian, fysiologian ja patologian. Mutta eipä se kovin laaja ehdi vielä olemaan tiedoiltaan. Kirjat kyllä kotona olisi, että voisi asioita opiskella ja tutkia lisää..
Ehkä mielummin tutustun fysiikkaan ja anatomiaan käytännössä kuin lukien..  Huh
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #258 : 02.02.2007 22:01:05 »

Minä tässä pähkin rullat päässä, että lähdenkö keskustaan vai enkö... Huh
Toisaalta, miksi, toisaalta, miksi ei...
Vapaa viikonloppukin... Huh
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #259 : 02.02.2007 22:18:03 »

*Inanna*, jos jalat vipajaa keskustaan päin, niin mene ihmeessä..
kun vapaakin olet menemään.. vaikka (http://forum.svatbata.bg/Smileys/kolobok/vishenka_141_910.gif) pyörteisiin

mä pähkäilen söiskö lisää suklaaata vai ottaisko välillä (http://talk.wwwomen.com/images/smilies/icecream.gif)  Huh vai sittenkin (http://www.nvnews.net/vbulletin/images/smilies/popcorn.gif)
..lapsi lähti hoitoon ja saa syödä ihan rauhassa..
Cheesy
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #260 : 02.02.2007 22:43:26 »

Minäpä avasin oluen ja huitasen kohta tanssimaan baariin!  Cheesy
tallennettu
Tinkle
Vieras
« Vastaus #261 : 02.02.2007 22:45:09 »

 :Smiley Lukijanovellit.. Juupa juu!  Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #262 : 03.02.2007 18:36:11 »

 smitten

Minä tulin juuri miehelästä ja lähden sinne ehkä parin tunnin päästä takaisin puhtain vaattein..

Nyt ei ees siideri maistu! Oikeasti ihan terveellistä löhötä vaan kullan kainalossa.  Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #263 : 03.02.2007 18:41:46 »

Minäkin tulin miehelästä, mutta jo aamulla pimeällä. Oli pakko lähteä lämpimästä kainalosta, kun minulla on piilolinssit, jotka piti saada silmistä pois.  Undecided
 smitten Kiss
Mutta minä en taida tänään mennä takaisin sinne...
Josko hän tulisi tänne...
Taidan lähteä ystäväni kanssa syömään johonkin oikein hyvin hitaasti nauttien.... lasi punaviiniä ja joku hyvä ateria. nam!
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #264 : 04.02.2007 13:13:21 »

Cry Hirmu yksinäinen olo, vaikka olen ollut viikon aikana enemmän ystävieni kanssa kuin moneen vuoteen! Rakastavia ihmisiä on ympärilläni enemmän kuin tarpeeksi ja SILTI sisimmässäni jyllää huuto ja suru ja näen unia omasta kuolemastani??  Huh

Mitä tämä on??
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #265 : 04.02.2007 13:17:02 »

Yulunga,
henkemme ei ole materiaaliselta tasolta kotoisin. Se on ajaton, ikuinen, muodoton, rajaton. Se yhdistää meidät kaikki toisiinsa. Muista kultapieni että erillisyyden tunne on vain harhaa!  Smiley
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #266 : 04.02.2007 13:20:45 »

Mutta aika järjetöntä että on hyvä olla ihmisten kanssa, sitten kun tulee yksin kotiin, haluaakin vain pois tästä maailmasta, KOTIIN. Kamala ikävä. WTF?   Huh
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #267 : 04.02.2007 13:27:51 »

Lainaus
SILTI sisimmässäni jyllää huuto ja suru ja näen unia omasta kuolemastani??   Huh

Mitä tämä on??
Tuli vain mieleeni: EHKÄ sun kaksoisliekki kaipaa sua yhtä paljon  :Smiley Huh

Ole vain rauhassa ja rakkaudessa, niin vedät SILLÄ häntä puoleesi, magneettisesti - antaen samalla hänellekin voimaa  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #268 : 04.02.2007 13:28:32 »

Nii-in, sellaista se vain joskus on!
Totesin muuten juuri, miten tehokkaita enkelit voivatkaan olla! Nukuin miehen kanssa ja illalla pyysin rakkauden ja rauhan enkeleitä täyttämään auramme hyvillä energioillaan ja lisäksi pyysin unen ja levon enkeleitä tuudittamaan meidät syvään, hyvälaatuiseen uneen. Sitten me nukuttiinkin kuin murmelit, 10 tuntia, kumpikaan ei herännyt kertaakaan koko yönä ja nousimme sängystä oikeasti tosi pirteinä! Minulla ainakin yleensä heräämisen jälkeen melkeimpä fyysisiä kipuja siitä, että pitää olla hereillä!  Smiley Nyt ei ollut tietoakaan sellaisesta.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #269 : 04.02.2007 15:23:59 »

Lainaus
SILTI sisimmässäni jyllää huuto ja suru ja näen unia omasta kuolemastani??   Huh

Mitä tämä on??
Tuli vain mieleeni: EHKÄ sun kaksoisliekki kaipaa sua yhtä paljon  :Smiley Huh

Ole vain rauhassa ja rakkaudessa, niin vedät SILLÄ häntä puoleesi, magneettisesti - antaen samalla hänellekin voimaa  Kiss smitten

 smitten kaunis ajatus  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: