JEE on tämä elämä yhtä juhlaa - tänään minusta tuli "kohtuuastroilija" - on se ainakin tuon JEEN arvoinen
Kas kun : vaikka jo vuosia "olen näitä tanhuvia kulkenu t" niin astrologiset taitoni ovat hyin hyvin vähäiset- minua kun kiinnostaa emnempi tuo esoteerinen puoli - henkinen puoli -vaikka sitähän se esoteerinen astrologia kokonaisuudessaan juuri onkin no- ... , Suurin syy taitaa, totuuden nimissä, olla kuitenkin se että minulla on kyllä sana hallussa , ollut pienestä pitäen
kun olen MUTTA matemaattinen ymmärrys
on aina tuottanut hankaluuksia, osaan siis lukea mutten laskea kaavoja tai piirtää karttoja . Ja vain suuresti ihailen teitä jotka keskustelette, pohditte ja vaihdatte mielipiteitä
...asioista.
Hmmm... eilen kolahti tuo allaoleva teksti - kuitenkin hyvällä tavalla
ja päätin , ainakin koettaa aloittaa? alkeista
Toisaalta , olen itseäni "lohduttanut" sillä, että kaikki liittyy , ainakin jossain määrin kaikkeen, hyvät tavat ja kotuuden rajat muistaen .Että jollain hyvällä tavalla on hyvä, että täällä astrofoorumilla on " tällainen moniammatillinen tiimityöskentely" sallittua, ja olo tällä foorumilla on niin kotoista....huh, tulipa tehtyä paljastuksia no rohkea rokan syö
.
Hetki tuntui nyt vain otolliselta tälle...
JK. mitäpä sitä suotta yritän olla "enemmän tai parempi kuin olen" eikä se onnistuisikaan pidemmän päälle ajateltuna näin on helpompaa...juuh...se parhaiten nauraa kuka itselleen uskaltaa nauraa- ja se on minun ollut opittava-" eikun eteenpäin sanoi mummu lumessa" AthaMaarit
Astron netiketti - vielä kerran
« : 07.01.2007 20:03:02 »
--------------------------------------------------------------------------------
Astroilijoiden pyynnöstä tässä vielä muistutusta Astron netiketistä.
Kannatamme monipuolista keskustelua, mutta muistakaa, että tämä on pääasiassa astrologiaforumi. Pidäthän huolen myös siitä, että laitat aloittamasi viestiketjut oikeisiin osioihin. Tarvittaessa moderaattorit siirtävät ketjut oikeille paikoilleen. Maalaisjärjen käyttö ja ihmisiksi oleminen on erittäin suositeltavaa