Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482376 kertaa)
0 jäsentä ja 81 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #270 : 05.02.2007 14:12:02 »

Hello Jinx piitkästä aikaa.. Juuh, en jaksanut enää olla Irish.. Wink Hienoa kuulla että koulussa menee hyvin.. Onkos ollut vielä mitään opiskelijabileitä tms..?  Smiley

Meillä on ihan sairas kouluviikko tulossa.. Huomennakin on koulua klo. 9.00-17.45, ei sit sen pitempään... crazy2
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #271 : 05.02.2007 17:19:46 »

Mitäs tänne kuuluu?
Miten astro miitti meni? ...
Koulussa sujuu hyvin, jos ketään sattuu kiinnostamaan.


Hei "jinx"


Kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi.


Astro-miitti sujui erittäin hyvin

"Lunea":n esitelmän löydät täältä:

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13544.msg120775#msg120775
RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA
 
Aiheeseen liittyvä linkki myös tässä:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13475.msg120161#msg120161
Rakkauden rastit tehtävä - Rakkauden ovi - avain

Iloa opiskeluusi



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Irish
Vieras
« Vastaus #272 : 07.02.2007 17:15:33 »

Vielä pari sivua tekstiä ja omapotilastehtäväni on valmis.. Voi miten reipas olenkaan tänään ollut! Grin

En kyllä ole mikään hurja fanittaja tällaisille pakkasille.. crazy2 Eilen kun kävelin ulko-ovelta märillä hiuksilla ilman pipoa (aijai! ei kyllä äiti tykkäis hyvää! Grin) 50 metrin päähän autolle, mun hiukset jäätyivät! Siis ihan oikeesti! Sellasiks sentin paksuisiksi korkkiruuvikiharapötkylöiksi.  2funny Ne oli aika mageet. Tekis mieli heittää patja tonne parvekkeelle pariks tunniks, mutta en tiedä miten sais sen sinne niin ettei siihen menis lunta.  idiot2
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #273 : 07.02.2007 22:59:53 »

HUHHUH.. Olen kirjoittanut tänään omapotilastehtävääni 7 sivua, merkinnyt lähteet ja laittanut sen koulun raporttipohjaan, pilkun tarkkaan muotoillut sen sillä tavalla kuin koulu haluaa.

Nyt se on valmis! Minun 11 sivuinen lapseni! Huomenna synnytän sen ulos koulun tulostimesta ja palautan opettajalle vielä tulostimenlämpimänä. smitten

huokaus ja helpotus!  Cheesy

Mitenkäs teidän muiden päivä on oikein sujunut.. Olo kuin pingviinillä?
  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #274 : 08.02.2007 11:09:47 »

Onnea tuotoksesi synnyttämisestä Sparkle!  Grin smitten Iiks, itseäni hieman jännittää kun menen kampaajalle tänään (jossa olen käynyt todella harvoin, koska exäni yleensä tasoitti/siisti hiukseni  Grin) Aion lyhennyttää hiuksiani aika reilusti ja muuttaa muutenkin hiusmalliani. Lisäksi otan kulmien ja ripsien kestovärjäyksen piiitkästä aikaa, minulla kun punapäisenä ne eivät muuten kovin hyvin näy... Jotenkin vain haluan saada ulkoistakin muutosta tämän kaiken muunkin muutoksen keskellä.  :Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #275 : 08.02.2007 16:46:06 »

Rakkauden valo, Hyvähyvä, räväytä, beibe, anna palaa!  coolsmiley Cheesy

ÖÖH.. Tuo ulkoinen muutos tekisi terää itse kullekin.. Nyt kun on tosi ihastunut, niin on alkanut katsella itseään peilistä silleen että mitä kaikkee sitä pitäis tehdäkkään.. Läskiä siellä ja läskiä täällä ynnä muuta pientä kivaa..  uglystupid2

Olen jopa alkanut tekemään vatsalihasliikkeitä..  :Smiley NO ei se oo niin justiinsa.. Rakkaus kaunistaa..
  Grin
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #276 : 08.02.2007 18:07:40 »

Hih, pieni "varoituksen" sana... Ihastuminen saattaa vielä laihduttaa, mutta parisuhteen väitetään lihottavan  Cheesy  Omalla kohdallani ainakin kävi niin! Kai se on sitä elämäntapojen vakiintumista; tulee oltua paremmin ruoka-aikaan kotona  Grin 

Rakkauden valo, jossain kuvassa sulla oli ainakin aivan ihanat pitkät, punaiset hiukset. Tuntuu varmasti aika hurjalta leikata, kun on tottunut pitkiin...? Silloin kun itse kävin leikkauttamassa vyötärölle ulottuneet hiukset olkapäille, tuntui pakkanenkin jotenkin niin kylmältä  Wink  Tällä hetkellä kiikun-kaakun siinä välillä, kasvatanko tasapitkät vai leikkaanko kasari-tyylin... Hiukan olen tainnut "jämähtää" viime aikoina, joten ihailen kovasti niitä, jotka uskaltavat piristää tyyliään ihan oikeilla muutoksilla! Kaipa se on tuo kiinteän merkin "kirous", joka saa pitäytymään vanhassa  Cheesy
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Yulunga
Vieras
« Vastaus #277 : 08.02.2007 18:41:33 »

Jee ihanaa RakVa - antaa mennä! Minä taas otin kiharat pari viikkoa sitten  Cheesy oon nyt afro.

Tänään työhaastattelussa TAAS. Olipa kivaa! Elämä taas jees.  smitten

Miehenkin pistin seinää vasten (nätisti pikkusormella  Wink)  ja asia oli juuri niin kuin Peppilotta minulle selvänäki - ja osasin ymmärtää Peppilotan sanojen vuoksi myös miestä...  smitten   smitten

PUSSSSSSSSSS


tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #278 : 08.02.2007 21:15:55 »

Mä olen niin ihastunut että mun jokaisessa ajatuksessa vilisee pieni ja viaton M**** ja sanon sen nimen joka toisessa lauseessa ja yksin ollen jokaisessa lauseessa. Leijun. Nyt pitäs olla sellanen leijumishymiö... Missä on mun pingviinimies, missä oi missä.. No töissähän se on.. Mun pää on pehmennyt just sopivasti tässä parin viikon aikana..  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #279 : 08.02.2007 21:43:56 »

Kiitos vain kovasti kaikille kannustuksesta.  smitten Menin räväyttäämään ja lyhennytin puoleen selkään ulottuvat hiukseni leuan tasalle, vähän sellainen rikottu polkkamalli ja leikkautin itselleni myös otsahiukset. Aikaisemmin olivat kaikki hiukset tosiaan tasapitkiä. Ihan kivat vaikka itse sanonkin ja nyt taas näkyy kulmat ja ripsetkin paremmin.  Cheesy Nuorin 1,5 vuotias tyttäreni oli kyllä aika ihmeissään äidin muodonmuutoksesta.  :Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #280 : 08.02.2007 22:19:21 »

Vautsi!! Kuulostaa upealta  Smiley  Mäkin haaveilen aina välillä leikkauttavani pitkät hiukseni, mutta vielä en ole uskaltanut. Taidan olla hiukan mamo...  Työkaveri oli viime vuonna hiusmallina ja muuttui pitkähiuksisesta blondista polkkatukkaiseksi punapääksi - siis aivan ihana, räväkkä muutos!! Silloin päätin, että mäkin vielä... ja pyysin kampaajaa tasoittamaan latvat  Grin

Sparkle, se taitaa olla menoa nyt... real love  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #281 : 08.02.2007 22:31:30 »

Kyllähän minullakin kypsyi ja muhi tämä ajatus pidempään ennenkuin uskalsin toteuttaa.  Grin Eli rohkeasti vain Minerva76!  Smiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #282 : 09.02.2007 14:07:42 »

 Cheesy JEE on tämä elämä yhtä juhlaa - tänään minusta tuli "kohtuuastroilija" - on se ainakin  tuon JEEN arvoinen Wink

Kas kun : vaikka jo vuosia "olen näitä tanhuvia kulkenu t" niin astrologiset taitoni ovat hyin hyvin vähäiset- minua kun kiinnostaa emnempi tuo esoteerinen puoli - henkinen puoli -vaikka sitähän se esoteerinen astrologia  kokonaisuudessaan juuri onkin no- ... , Suurin syy taitaa, totuuden nimissä, olla kuitenkin se että minulla on kyllä sana hallussa , ollut pienestä pitäen kaksoset kun olen  MUTTA matemaattinen ymmärrys idiot2  Shocked  Embarrassed on aina tuottanut hankaluuksia, osaan siis lukea mutten laskea kaavoja tai piirtää karttoja . Ja vain suuresti ihailen teitä jotka keskustelette, pohditte ja vaihdatte mielipiteitä  aurinko kuu keskitaivas...asioista.
Hmmm... eilen kolahti tuo allaoleva teksti - kuitenkin hyvällä tavalla Smiley ja päätin , ainakin koettaa aloittaa? alkeista Cheesy Toisaalta , olen itseäni "lohduttanut" sillä, että kaikki liittyy , ainakin jossain määrin kaikkeen, hyvät tavat ja kotuuden rajat muistaen .Että jollain hyvällä tavalla on hyvä, että täällä astrofoorumilla on " tällainen moniammatillinen tiimityöskentely" sallittua, ja olo tällä foorumilla on niin kotoista....huh, tulipa tehtyä paljastuksia no rohkea rokan syö  Shocked  Cool.
Hetki tuntui nyt vain otolliselta tälle... smitten
JK. mitäpä sitä suotta yritän olla "enemmän tai parempi kuin olen" eikä se onnistuisikaan pidemmän päälle ajateltuna Cool näin on helpompaa...juuh...se parhaiten nauraa kuka itselleen uskaltaa nauraa- 2funny ja se on minun ollut opittava-" eikun eteenpäin sanoi mummu lumessa"
Lainaus
AthaMaarit


     Astron netiketti - vielä kerran
« : 07.01.2007 20:03:02 » 

--------------------------------------------------------------------------------
Astroilijoiden pyynnöstä tässä vielä muistutusta Astron netiketistä.

Kannatamme monipuolista keskustelua, mutta muistakaa, että tämä on pääasiassa astrologiaforumi. Pidäthän huolen myös siitä, että laitat aloittamasi viestiketjut oikeisiin osioihin. Tarvittaessa moderaattorit siirtävät ketjut oikeille paikoilleen. Maalaisjärjen käyttö ja ihmisiksi oleminen on erittäin suositeltavaa 

 
« Viimeksi muokattu: 09.02.2007 15:26:50 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #283 : 09.02.2007 20:08:12 »

Cheesy JEE on tämä elämä yhtä juhlaa - tänään minusta tuli "kohtuuastroilija" - on se ainakin  tuon JEEN arvoinen Wink


 smitten

Grin no JEEEEEEEEEE niin on!!
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #284 : 09.02.2007 22:13:36 »

Cheesy JEE on tämä elämä yhtä juhlaa - tänään minusta tuli "kohtuuastroilija" - on se ainakin  tuon JEEN arvoinen Wink


 smitten

Grin no JEEEEEEEEEE niin on!!

Heti nousi tunnelma monta astetta kohti kattoa
" taisin  löytää  ONNELLISUUSPISTEENI" Cheesy - Yulunga  KIITOS SINULLE OSANOTOSTA juhlapäivääni Kiss


tämän päivän mottoni on ollut:
eteenpäin sano mummu lumessa  Kiss      smitten

...ja mitäpä sitä hyvää vaihtamaan Kiss
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 09:11:12 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: