Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482232 kertaa)
0 jäsentä ja 53 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #300 : 21.02.2007 09:48:48 »

....  Cry  Cry  angel          ...niinpä minä olen  minun" metsätonttukoirani" kanssa tehnyt pitkää yhteistä taivalta...liekö tullut "oppaakseni"...taitaa olla...paljon on yhdessä nähty ja koettu...häeltä meni kuulo toissasyksynä - oli paha korvatulehdus. se kyllä leikattiin - mutta- ...sitten jouduimme opettelemaan "yhteisen uuden eli viittomakielen" siihen kuuluu myös ilmeet ja eleet - ja hyvin pärjätään .....JA nythän hän-koirani sai uuden arkkityyppisen ilmiasun tämän "metsätontun"..hi-hi   kts.https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13803.0   olin jo ajatellutkin valmistaa sille myssyn, mutta siihen hän-koirani pisti vastalauseen - tyyliin " joku tolkku se on oltava näissä vaatejutuissakin"....   

Joskun luet tätä vielä NIIN miulla on tänään lastenhoitopäivä elikkäs lastenlasten...ja postia on tulossa sulle kyllä mutta menee myöhäseen..ellei sitten ole jo silmät ristipistoilla kun kotia pääsen..
..eikun eteenpäin-kyllä se tästä lähtee-tämäkin päivä - ja miksei lähtisi - kun sen aloittaa jo näin hyvässä seurassa---kuulumisiin taasen       

Taitaa pakkanen - ainakin täällä hyydyttää näitä bittien siirtymisiä - kolme kertaa oli kirjoitettava tämäkin viesti ennenkuin se siityi tänne - tuliko vieläkään  smiley6600
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 09:54:49 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #301 : 22.02.2007 08:35:56 »

juuh ollaahan sitä  smitten.
minä taidan viettää tätä pakkaspäivää tässä astroilun parissa...

HEIII ja huomenta taasen...tässäpä eilisen hiljaisen päivän jälkeen selailen topiceja JA  HIII tulee tästä kun huomaan SINUN muuttanen profiilikuvaa ( mikä sen hieno nimi nyt on? )  Vaan Onnea uudelle "ilmiasulle"  angel  " enkeleitä on heitä" täälläkin  angel - kuten SINÄKIN Peppilotta   angel  - onneksi nimi on vielä sama niin tunnistin sinut...ja hei oli todella eilen illalla silmäni ristipistoilla - vaikka olikin ihanaa lastenlasteni 5v. ja 3v. kanssa, meillä on usein mielenkiintoisia keskusteluhetkiä -  Smiley  Grin  2funny  smitten
-vaikka nyt " millaisia synttäreitä Jumala viettää-ketä ja miten Hän sinne kutsuu - ja missä ne pidetään - ja mihin Jumala lahjat laittaa? - tai onko todella varmaa ettei dinosauruksia enää ole missään - tai mitä ovat meteoriitit ja ilmakehä - ja mitä se on kun ihmiseltä hengitys loppuu, JA mikä on Se SIELU -  - mitäs sitten tapahtuu - tässä vain muutamia esimerkkejä - Eilisillan pohdintaa oli mikä saa ihmisen jäsenet taipumaan - ja mitä on jänteet ja nivelet SITÄ ihan kokeiltiin että " eihän elämästä tulisi mitään" jos ei taipuisi sitä olla tököttäisi vain....ja välillä olen ihan  Cheesy  Kuulumisiin taas... angel
« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 08:37:51 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #302 : 22.02.2007 08:52:02 »

hyvää huomenta rakkaudenliekki

juuh tuli vaihdettua tuo kuva vastaamaan enenpi itseä...tälläinen henoinen keijukaisenkeli kun taidan olla. smitten angel

hiih kokemuksesta voin uskoa että sinulla oli varmasti vilinää ja vilskettä lastenlapsien kanssa...itsellä kun on 6v ja 3v ja 7,5kk vanhat tyttöset myös.

Keijuriipus - jossa on Keiju kuka kantaa käsissään pyoreää kristallipalloa  joka heijastaa myös valon spektrejä

huomasin tuon tuolta toiselta topicilta....kyselee mistä olet tuollaisen saanut? on varmaan todella kaunis. voih kun voisi löytää samanlaisen...kuvaisi itseäni myös tuollainen koru.oikein kylmät väreet kävi itsessä tuolla toisella topicilla kun tuohon kohtaan sinun tekstiäsi pääsin... smitten


vaikka nyt " millaisia synttäreitä Jumala viettää-ketä ja miten Hän sinne kutsuu - ja missä ne pidetään - ja mihin Jumala lahjat laittaa? - tai onko todella varmaa ettei dinosauruksia enää ole missään - tai mitä ovat meteoriitit ja ilmakehä - ja mitä se on kun ihmiseltä hengitys loppuu...

ihania ja mielenkiintoisi kysymyksiä...on ihanaa huomata miten paljon avoimempia lapset voivat olla erilaisille asioille verrattuna meihin aikuisiin.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #303 : 22.02.2007 09:10:52 »

huomenta lari....sinäkin olet täällä jo aamuvirkkuna  smitten
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #304 : 22.02.2007 09:20:54 »

Huomenta peppilotta

Pitää se aina käydä tzekkaamassa, mitä tänne ollaan kirjoitettu.

Aamulla varhain, kun päivä on parhain....
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #305 : 22.02.2007 09:24:42 »

hyvää huomenta rakkaudenliekki



Lainaus
juuh tuli vaihdettua tuo kuva vastaamaan enenpi itseä...tälläinen henoinen keijukaisenkeli kun taidan olla. smitten angel

Niinhän SINÄ olet... angel  smitten

Lainaus
Keijuriipus - jossa on Keiju kuka kantaa käsissään pyoreää kristallipalloa  joka heijastaa myös valon spektrejä


No...kaikkiin koruihini liittyy jokin tarina ja "henki"...tähänkin...se on yhden sielunystäväni-miehen( sanottakoon sekin Cheesy ) minulle valitsema Cheesy ja löytyi ihan ANTTILASTA osastolta missä on kirjoja, kortteja, papereita yms. ...ja sillä Keijullakin on tehtävä-energiansa - se ilmentää luonnonhenkiä ja yhteyttä heihin ...Nuo Keijut on taas minun ja toisen lapsenlapsistani -tyttö 3v, yhteinen juttu Keijut ja "prinselmat" eli prinsessat...ja pojan5v. kanssa olen sitten tutkinut hirviö vrt. LORDI ja löhikäärme-energioita... on tässä kerrottava kun nämä lapset viime vuonna päättivät suunnitella minunsynttärit ( on kesän alussa) ja pitkään pohtivat - että Keiju. vai Hirviöteema juhlat - suunnittelivat servettäjä myöten kaiken... smitten niin SE KORU - totta että siinä ON SE JOKIN...käy katsomassa Anttilasta tai Cittarista?Huh...minä usein siunaan koruni johonkin tiettyyn tarkoitukseen Smiley

Lainaus
ihania ja mielenkiintoisi kysymyksiä...on ihanaa huomata miten paljon avoimempia lapset voivat olla erilaisille asioille verrattuna meihin aikuisiin.

JEP - kyllä nämä lapset ovat minulle aitoja ja oikeita "oppaita ja opettajia" herkällä vaistollaan huomaavat ja kommentoivat ja havannoivat....vaikka  äänestäni - että miltä se kuulostaa - ja mitä ääneni tarkoitti Shocked varsinkin poika 5v. on kovin herkkä "ja usein lukee minua" ja suorastaan jopa joskus antaa vastauksia johonkin itseäni liikuttavaan kysymykseeni - josta en edes ole ääneen puhunut -  angel

.... smitten  Cheesy  angel  Kiss sinulle...."nähdään"
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #306 : 22.02.2007 09:27:20 »

Lainaus
Kirjoittanut: Lari
Pitää se aina käydä tzekkaamassa, mitä tänne ollaan kirjoitettu.

Aamulla varhain, kun päivä on parhain....


Huomenta Lari....osuit ytimeen...aamulla varhain kun päivä on parhain - ja melkein avoin sivu jolle kirjoittaa... smitten  Cheesy  Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #307 : 22.02.2007 14:19:43 »

Minulla kun on 'nenä' ikkunaan päin tässä tietokoneella naputellessa ja aina välillä tästä ulos vilkaisen.
Tuossa edessä on aroniapensasta, jossa on vielä muhkeita jäätyneitä marjoja hiukan jäljellä ja pensaaseen pyrähti parvi tilhiä herkuttelemaan.
Olipas kaunis näky, kun olivat ihan tuossa "kosketusetäisyydellä". Kauniita lintuja.
(http://www.yle.fi/kouluportti/ekolokero/jakso/23/images/tilhi.jpg)
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #308 : 23.02.2007 08:19:36 »

sumpit tai punkut saa aina kun tälle areenalle tulee! Ja tämän areenan jutut jää sitten historiaan (kunnes uusi foofumi aukeaa).    Grin

Juu... ei punkkua...mutta kahvit kyllä..ELI :

Kiss  AAMUKAHVIN ÄÄRESSÄ  Kiss

 Smiley Kukko:
Hyvää huomenta punahilkka,
miltäs se maistuu kahvitilkka.

 Shocked Kana:
Ah se on aivan liian kuumaa,
kieltäni polttaa, päätäni huumaa.

 Smiley Kukko:
Kahvi on hyvää, mitä mä kuulen,
huonolla tuulella rouvani luulen.

 Embarrassed Kana:
Eipä se olisi kumma lainkaan,
voi mitä unissa nähdä sainkaan.

 Smiley Kukko:
Kerro se mulle kullanmuru,
kertoen aina haihtuu suru.

 Shocked Kana:
Mul oli piilossa pesä uusi,
munia siinä jo viisi kuusi.
Lapset sen löysivät ai ai ai,
rintani haikean haavan sai.

 smitten Kukko:
Rauhoitu rauhoitu armas lotta,
eihän se ollut edes totta.
*Immi Hellen*
ja niin ....Kukko smitten ja kana smitten...
tarinan opetus = "loppuhyvin ja kaikki hyvin"
--
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #309 : 23.02.2007 08:29:53 »

hyvää huomenta rakkaudenliekki ja miksei muutkin aamuvirkut  smitten

*hakee kahvia* no niin siis uusi aamu edessä täynnä uusia mahdollisuuksia.

sinulle rakas rakkaudenliekki...olisi ihanaa jos sen korun löytäisit...mielelläni sen sinulle takaisin maksan jos sen minulle jostain löydät.

täällä niitä ei ollut  Cry

no mut nyt viemää lapset hoitoo ja sit takas turinoiden äärelle.  smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #310 : 23.02.2007 08:57:10 »

HUOMENTA  JADEANIA ja koko foorumin väki smitten...
On jo käynyt "metsätonttukoiran" kanssa ulkoilulenkillä....ihana pakkanen...ajatukset kirkastuu.... ja sukat pyörii jaloissa ihan issekseen ilman julkkiksia... Cheesy minulla on menossa "näitä uuden ajan ilmiöitä" että unta ei paljoa tarvi - ja nytkin heräsin jo 3.40...ja kun uni ei tullut takaisin...niin smitten

Ottaa kohta toisen kupin kahvia - edellisen join tossa 5.40 Cheesy

Kyllä minä haen Sen Keiju korun - kerron kun löydän - olen menossa lahjaostoille muutenkin...laitan viestiä tulemaan miten asiat "muutkin" etenee...ah radio Aallossa soi just mun lempparibiisi-iki-ihana " Sting -Golden Fields of Valley"...kuulumisiin ja näkymisiin... smitten
« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 08:59:35 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #311 : 23.02.2007 11:17:02 »

olettepa aikaisin liikkeellä  Smiley minä hilauduin työpaikalle ja tein pari pakolliset hommat ennen kuin sai rahoittua tähän.  Cheesy

JÄNNITTÄÄ niin pirusti kun tänään ratkeaa työpaikka...  Lips Sealed pelottaa. Näin unia valkoisista kukista ja vaatteista, sekä että olin tähtisolisti vaikken osannut edes laulun sanoja... mutta pelottaa kun on jo tottunut ottamaan vastaan "valitettavasti sinua ei valittu tähän tehtävään... "  Embarrassed

uuuuuuuuuuuhhhhhh odotellen...  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #312 : 23.02.2007 13:04:12 »

yulunga

peukkuja sinulle pidän että työpaikan saat... smitten.

juuh ja meille on tullut rakkaudenliekin kanssa tapa täällä "aamukahvit" juoda ja turista aamunaloitukseksi.

näin alkaa aamukin jotenkin paljon paremmmin...

tervetuloa aamulla mukaan turisemaan jos sattuu ettei uni silmään tule tai muuten vaan virkkuna pystyssä... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #313 : 23.02.2007 13:16:53 »

yulunga

peukkuja sinulle pidän että työpaikan saat... smitten.

juuh ja meille on tullut rakkaudenliekin kanssa tapa täällä "aamukahvit" juoda ja turista aamunaloitukseksi.

näin alkaa aamukin jotenkin paljon paremmmin...

tervetuloa aamulla mukaan turisemaan jos sattuu ettei uni silmään tule tai muuten vaan virkkuna pystyssä... smitten

Niin juuri - jo neljältä minäkin tänään tänne tupsahdin ja ekat "kahvit itselleni keitin ja kirjoituksia lueskelin" odottaessani Jadeanian herräämistä hih... Grin että minunkin puolesta onnea ja tervetuloa - jaettu ilo kasvaa kymmenkertaiseksi - ainakin ja jaettu suru saman verran oloa keventää ja yhteisesti esitetyt toiveet saa jo lähtiessään poweria matkaan.... smitten  t. rakkaudenliekki...

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #314 : 23.02.2007 13:32:19 »

hih, kiitos kutsusta  Cheesy liityn mielelläni aamukahvittelemaan  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: