Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482600 kertaa)
0 jäsentä ja 161 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #315 : 23.02.2007 14:36:35 »

hih, kiitos kutsusta  Cheesy liityn mielelläni aamukahvittelemaan  :Smiley

Jee..Yulunga..siis aamuisinkin tavataan.. Grin Ja täällä kun on selfserviisi SAA kukin ihan oman maun mukaiset "plöröt" eli kaffet eli sumpit ja särvintä myöskin...kattaukseen "kuuluu talon puolesta " hauskoja ja ilahduttavia aamuturinoita...ihan fiiliksensä mukaan saa ottaa osaa...ja asu on vapaa eli "tule sellaisena kun olet!" ...   Cheesy  Grin  Shocked  Cry  Angry  Lips Sealed  smitten.... knuppel2  crazy2  smiley6600  tickedoff  smitten. angel  buck2  police ... onhan näitä vaihtoehtoja IHAN saa pukeutua mieleiseensä aamugarderuuppiin   Grin!...ovet on avoimet kunkin tulla ja mennä tai olla tulematta - ihan vapaasti - kaikki on avointa ... Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 15:44:02 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #316 : 24.02.2007 09:37:47 »

HIIII  Cheesy  Cheesy Grin  Kiss ...ja huomenta  - mukava "nähdä " sinua Jadeania - täällä olen kuppia kilistellyt ja sivuja rapistellut "et sie heräisit"  Grin

Oma aamuni oli aluksi  buck2... tuli vain nukuttua niin syvästi...vaan kyllä tämä tästä nyt jo silmät on auki ja ajatusmoottorikin , vähän yskien kyllä, mutta kumminkin pörähtelee... crazy2  angel...
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #317 : 24.02.2007 09:46:41 »

juuh täällä ollaan taas..itseasiassa hyvinkin pirteänä.  Smiley

johtuneeko siitä että tapasin eilen illalla aivan ihanan kauris miehen...eka kauris jonka tunnen joka ei ole täys juoppo...aivan ihana tyyppi. taisi olla ihan niin ihana et oma rakas veskarini taisi tulla hieman mustasukkaiseksi. smitten

no mutta nyt kattoo mitä täällä on eilin ja tänään ehtinyt jo tapahtua... :Smiley
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #318 : 24.02.2007 09:48:18 »

hiiiiiiiii tytöt!

ihanaa, rakkautta Jadeania!

kil kil,
minä itkin koko eilisen illan kun elämä on vähän rankkaa mutta kait se siitä. ainakin hymyilyttää kun pääsee kahville teikien kanssa  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #319 : 24.02.2007 09:56:02 »


Älä sinä huoli - tyttö nuori - joskus tuo "kohtalo rassaa" kuten sanoisi tähän Lapinmies - ja sanat löyty lempparisarjastani " TAIVAAN TULET" - siinä sarjassa on potkua ja poweria  Cheesy  Grin  smitten


Sitäkin on ilmassa - että elämä kovistelee- ainakin kun astropäiväkirjaani selailen niin kovin menee ristiin - eri vaikutukset - eli ilmankos on olo kuin "manssikkahyytelöllä" - aina välillä eli tutisee ja vapisee ja heiluu - kunnes asettuu taasen...eikun ihanaa launtaita TYTÖT Kiss  Kiss  Cheesy  Grin  smitten JA POJAT... Grin Cheesy  smitten


hiiiiiiiii tytöt!

ihanaa, rakkautta Jadeania!

kil kil,
minä itkin koko eilisen illan kun elämä on vähän rankkaa mutta kait se siitä. ainakin hymyilyttää kun pääsee kahville teikien kanssa  smitten
« Viimeksi muokattu: 24.02.2007 09:57:43 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #320 : 24.02.2007 10:03:02 »

juuh se on nyt rakkautta ilmassa..en silti kyllä häneen omaa ihanaa veskariani vaihtaisi. mutta tulihan taas yksi hyvä kaveri lisää...
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #321 : 24.02.2007 10:06:27 »


eikun ihanaa launtaita TYTÖT Kiss  Kiss  Cheesy  Grin  smitten JA POJAT... Grin Cheesy  smitten



 2funny mie oon aina luullu että tyttö...  *nolostuu*  Grin
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #322 : 24.02.2007 10:26:05 »


eikun ihanaa launtaita TYTÖT Kiss  Kiss  Cheesy  Grin  smitten JA POJAT... Grin Cheesy  smitten



 2funny mie oon aina luullu että tyttö...  *nolostuu*  Grin

.... Shocked  crazy2 ...ai nyt mie "putosin" nolostuu kans  Embarrassed ...mitä olet luullut - että mie olen "poika" ...eikun mitä Shocked mistä sinä YULUNGA" nolostuit ja punastuit"...kerro ihmeessä Shocked
« Viimeksi muokattu: 24.02.2007 10:30:33 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #323 : 24.02.2007 10:29:57 »

 Grin no "Lapinmies" ja että HEH luulin että auoit tuosta tytöttelystä...  idiot2 SIIS OOTKIN TYTTÖ?  coolsmiley  Grin
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #324 : 24.02.2007 10:38:34 »

Grin no "Lapinmies" ja että HEH luulin että auoit tuosta tytöttelystä...  idiot2 SIIS OOTKIN TYTTÖ?  coolsmiley  Grin

... smitten  smitten  smitten YULUNGA... no en "aukonut" ei kuulu tapoihini...se "lapinmies kun liittyy siihen rassaa kohtaloa juttuun - jonka kuulin taas eka kerran tuosta "Taivaan tulet " sarjasta - ja ja...kun kirjoitin ekaksi ..."hyvää lauantaita tytöt"..ja luin sen..niin ajattelin sitten lisätä "pojat" mukaan että kaikille tasapuolisesti toivotan hyvää lauantaita ja...

Ei tarvitse nolostua ...JUUH..olen minä "tyttö" oikeasti ihan "aikuinen nainen" smitten  angel...selvisipä tämäkin - eikö? Eli ihan hyvässä mielessä - pilke silmäkulmassa - eli hhuuumorilla höystettynä olen näitä "aamuturinoita" kirjoitellut - mukava irroitella ilman turhaa pohtimisia Cheesy välillä  smitten
 jk. hyvän vinkin annoit - että olla silti tarkkana mitä kirjoittaa - tai miten -  Smiley...palataan kilistelemään taasen!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #325 : 24.02.2007 10:49:07 »

rakkaudenliekki ja yulunga

aikuisia naisia oomme.emme enää eksy maailman tuuliin.
ystävyytemme vahvistukoon ja jatkakaamme tätä yhteistä matkaa.
kun aika vaikeuksia tiellemme tuo toisistamme ja enkeleistä teemme suojaavan muurin.voimaa tää ystävyys tuo.kaikki onnemme kestää kun minkään emme anna estää.paljomme saamme kun yhdessä tarvittaessa huolemme jaamme ja vaikka ilotkin...

no kuulostanpa mä taas tänä aamuna tosi fiksulta...
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #326 : 24.02.2007 10:55:21 »

hih, ihania ootte!  smitten

T: Nainen   Grin  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #327 : 24.02.2007 11:18:42 »


rakkaudenliekki ja yulunga

aikuisia naisia oomme.emme enää eksy maailman tuuliin.
ystävyytemme vahvistukoon ja jatkakaamme tätä yhteistä matkaa.
kun aika vaikeuksia tiellemme tuo toisistamme ja enkeleistä teemme suojaavan muurin.voimaa tää ystävyys tuo.kaikki onnemme kestää kun minkään emme anna estää.paljomme saamme kun yhdessä tarvittaessa huolemme jaamme ja vaikka ilotkin...

no kuulostanpa mä taas tänä aamuna tosi fiksulta...
hih, ihania ootte!  smitten

T: Nainen   Grin  smitten

Kuin myös sinä YULUNGA  smitten...ja on ihan suorastaan pakko kirjoittaa , ETTÄ just samaa biisiä hyräilin minäkin  Cheesy saa taas "aikuinen nainen " ihan uusia ulottuvuuksia...ja JUST näin että emme eksy "maailman tuuliin" vaikka enkeleiden ja keijujen siivillä lennämmekin...niin eksy emme...ellei sitten ihan tarkoituksella..."eksytä" haistelemaan ja maistelemaan - että mitä tää elämä ja rakkaus tuo...kun Luoja suo... Cheesy ..ja antaa uusien tuulten puhaltaa...MUTTA se onkin jo uusi tarina... angel  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #328 : 24.02.2007 13:05:40 »

Hohtokeilaamaan pariksi tunniksi, syömään piparkakkutaloon, baariin..  Smiley Kullan ja 36 muun ystävän/kaverin kanssa..  Wink

Kaksi parasta ystävääni viettää tänään läksiäisiään, lähtevät vaihtoon 3kk:ksi Walesiin.
Olenkohan vähän tunteeton.. On vain sellainen hyvä mieli, hyvä kun lähtevät.. Saan tilaa tutustua uusiin ihmisiin ja aloittaa alusta.. Yksin..  Cheesy Hieno tunne!
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #329 : 24.02.2007 14:01:45 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 11:59:04Kirjoittanut: Lilja-82 
Lainaus
*pistää kahvilusikkansa keskusteluun*...
....Ihanaa, lauantai ja illalla pääsee saunaan. Eikä tarvi reissata mihinkään. 
 


Lainaus
Lähetetty: tänään kello 11:32:56Kirjoittanut: Jinx 
Lainaus
Hellou!
 ...Eläkäähän ihmisiksi! 
Rakkain terveisin kaikkien oma Jinx 


Lainaus
Lähetetty: tänään kello 12:05:40Kirjoittanut: Sparkle In The Distance
Hohtokeilaamaan pariksi tunniksi, syömään piparkakkutaloon, baariin..   

.... smitten   Smiley  .....eletään ...".For yesterday is but a dream and tomorrow is only a vision,
But today well spent makes every yesterday a dream of happiness
and every tomorrow a vision of hope
"....
ei löytynyt just "kotimaista"...vaan suunnilleen näin " että mannapuuroa ja mansikkaa - nauttien...höh Shocked mistähän nuokin sanat tuli...eli eletään ja nautitaan tästä hetkestä  smitten....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: