no iltaapa iltaa sielunsiskoni rakkaudenliekki
olikos teillä hyvät synttäribileet?
kerroppas nyt flunssaiselle keijukaisenkelille synttäreiden hyvät kohokohdat...
iltaapa iltaa sielunsiskoni Jadeania... = halaus kun merkki puuttuu.No...mistäpä aloittaisisin...kävi niin että vierailustani tuli lyhyt ja ytimekäs...ja jatkot on ensiviikolla...että parhaat palat ON VIELÄ tulossa...VAAN...ehdittiin lasten kanssa pulputa päällimmäiset kuulumiset...kun ei oltu kolmeen päivään nähty...tärkein tuntui olevan tänään että " mie olen nyt oikeasti ihan kokonaan 5v...."me ollaan aika sähköinen perhe
- tuleppas "mummukka tänne niin tehdään vähän sähköä"...sitten hangattiin ja kokeiltiin kuinka sähkö napsahteli...sylikkäin kiehnäämistä ja halausta...eikä kaksi korvaa ja yksi suu , kädet ja syli meinannut mitenkään riittää kahdelle innokkaalle...ja suunniteltiin miten ja mistä tehdään seuraavalla kerralla "vampyyrimulkosilmät-sellaiset jotka pysyy päässä kanssa...ja lopuksi minulle taskut täyteen tuomisia metsätonttukoiralle tuliaisksi...
...varsinaiset juhlat alkoi illalla ja ensi viikolla juhlat eikun jatkuu...
Metsätonttukoira on viimepäivinä
hi.. keksinyt oivan keinon jolla yrittää minua pois koneelta - nykii nettijohdon seinästä...
Ai sinulla on lentsu - sitä on liikkeellä...ja hyvä merkki että hiljennä toki...
minä täältä lähettelen sinulle lempeitä energioita ja keijuenkeleitä...
..".karhunpoika" sairastaa häntä hellikäämme, rakkaudella hoidellaan Jadeania ystäväämme - maito tuore lämpöinen hyväks olla voisi...
Kainiita ja lämpöisiä unia sinulle -tee oikein ihana "nunnutuspesä" lämpöisten vällyjen alle ...ja hikoile oikein kunnolla - hikoillessa haihtuu kehosta surut tai muut paineet...pidemmältäkin aikaa - ihan solutasoa myöten - "kun räkä lentää" ja yskittää ja aivastuttaa - vilunväreet kertoo
että siinä mielessä tuo flunssa sopii hyvin - tähän pieneen muodonmuutokseen - keho alkaa poistaa kuonaa hyvin että kyllä lähtee ja eritteet tuovat kuonaa ihan solutasolta asti...siis nuku nuku nurmilintu, väsy väsy västäräkki nuku kun minä nukutan väsu hohhoijaa kun näillä höpötyksilläni sinua väsytän....joko kuulen kuorsausta...
nähdään kun herätään
hiivin hiljaa pois...