Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482111 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #390 : 01.03.2007 12:35:27 »

En sitä oikein osannut selittää sanoin...eikä sillä nyt niin merkitystä olekaan, itseasiassa ollenkaan Shocked olen vain kiinnittänyt huomioni että aika usein viimeisimmän aiheesta kirjoitetun viestin kohdalle tulee "se sininen juttu" ....esimerkiksi https://www.astro.fi/foorumi/index.php?board=1.0 ...juu-omiani höpisen... 2funny
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #391 : 01.03.2007 12:40:18 »

Hei nyt minä hokasin mitä ajat takaa. Totta tosiaan olisi mielenkiintoista tietää tuon "uusi"-merkinnän syntykuvio. Modet varmaan tietää ja vastaa, kunhan hoksaavat tään pohdiskelun täällä.  Smiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #392 : 01.03.2007 13:43:16 »

..ja nyt minä hokasin taas tämän, että kun käväisin esimerkiksi https://www.astro.fi/foorumi/index.php?board=1.0 ...ilman että olin kirjautunut NIIN eipä niitä "sinisiä" näkynyt - mielenkiintoista?  Cheesy
...vaan heti kun kirjauduin niin SIELLÄ ne on  Shocked on tämä "jännää" tämä ihmisen elämä...
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #393 : 01.03.2007 16:05:58 »

HEI! Meinasi ihan unohtua! Oottehan huomanneet, että tänään alkoi KEVÄT! Nyt on siis virallisesti kesän tulo alkanut. Jokaisella on melkein velvollisuus herätä kevääseen ja Nauttia!

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drooling3.gif)
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #394 : 01.03.2007 17:45:07 »

kevät juuh...ihanaa. smitten muuten olen tälläinen keijukaisenkeli joka tippui täysin kärryiltä. Cheesy
tallennettu

Tess
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 79


Can you see how blue the sky is?


Profiili
« Vastaus #395 : 01.03.2007 18:11:56 »

Niin siis... Eikös pointti niissä "UUSI"-kylteissä ole vain se että näet onko kyseiseen aiheeseen kirjoiteltu uusia vastauksia viime käyntisi jälkeen? Sen takia niitä ei siis näy ellet oo kirjautunut, koska silloin ei voi seurata mitä viestejä oot jo lukenu ja mitä et... Siksi siis, jos et käy foorumilla moneen päivään, näkyy joka lootassa uusi, kun taas jos käyt viiden minuutin välein esim. niin ei olla ehditty viime käyntisi jälkeen paljoa vastailla, eikä niitä sinisiä ole läheskään yhtä paljon...

 Wink Juu, minä täällä taas vastailen kysymyksiin, joihin ehkä osaan vastata... älkää vain kysykö astrologiasta mitään  Cool
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #396 : 01.03.2007 20:00:08 »

Wink Juu, minä täällä taas vastailen kysymyksiin, joihin ehkä osaan vastata... älkää vain kysykö astrologiasta mitään  Cool
Kiitosta Tess  Cheesy no nyt ymmärrän - pieni asia - sinänsä- vaan selvisipä tämäkin - eipä tarvi enää miettiä Shocked Että hyvä kun vastaat - ja ilmottaudun tähän kööriin minäkin - että astrologiset kysymykset on sama kuin...no ei nyt äkkiä tule hyvää vertausta...mut juuri kuten kirjoitit...en lakkaa kiittämästä siitä että onneksi meitä on moneksi Grin  smitten

että kevättä rinnassa - kuulin tässä pari päivää sitten ihan uudenlaista tilitanttia  - nimesin sen swingitintiksi..oli tosi vauhdikas poljento tällä siivekkäällä ja se todella kuulosti kuin " Glenn Miller aikoinaan... taisi olla kevättä linnun rinnassa ihan reilusti.. Grin
..että mihin sinä tipahdit Jadeania - ei kun mikä sinut tipahdutti  smitten 
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #397 : 01.03.2007 20:10:12 »

minut rakas sielunsiskoni tipahdutti hetkeksi tämä sinun uusi sininen laatikkosi vai miten se nyt meni...no tuolilta tipuin enkä onneksi tuolta sfääreistä missä yleensä leijun..olen siis edelleen hengissä.  Wink

vai että swigitintti....meillä näkyy vain satupuita joissa asuu satulintuja ja niissä kasvaa lohikäärmeiden munia.sitten vielä näiden lintujen ja lohikäärmeiden kanssa pääsee kuulemma seikkailemaan paikkaan nimeltä taikameren napa tai jotain sellaista.  :Smiley

mites kävi sinun sisäisen ja ulkoisen siivouspäiväsi...tuliko puhdasta vai oliko rakkaudenliekki liian kuuma siivotakseen???
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #398 : 01.03.2007 21:46:38 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 19:10:12Kirjoittanut: Jadeania
mites kävi sinun sisäisen ja ulkoisen siivouspäiväsi...tuliko puhdasta vai oliko rakkaudenliekki liian kuuma siivotakseen???
Hei - nyt vasta huomasin tämän Cheesy ...taisin siivota "itsenikin pihalle kuin lumiukon" Shocked

Hei rakas Keijukaisenkeli- Jadeania Grin
Hyvin kävi - kun tarpeeksi kauan suunnitelin ja siirtelin tavaroita - niin lopulta tatruin imuriin ja pölyrättiin ja loiskutin vettä ja soitin siivousmusiikka - en kuitenkaan Bon Jovia vaan ihan radio Aaltoa kuuntelin...hyvää teki kun imuroin sohvan ja tuolit ja vaihdoin lakanat ja tuuletin ja tuuletin...että ulkoisesti on siistiä  - ja sisäisesti on vähän sellainen olo - "että odottaa jotain ja ihan kuin tietää mitä se on - eikä muka kuitenkaan tiedä" -eikös kuulostakin yksinkertaiselta...kyllä tulee siistiä sisimmässäkin - se vain ottaa hiukan eneämpi aikaa kuin yhden päivän...ja hyvä näin - ehtii tottua uuteen kun se tulee sopivina annoksina....joko luit kirja loppuun... smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #399 : 02.03.2007 00:13:23 »

niin hitaastihan se hyvä tulee sielunsiskoseni rakkaudenliekki. tuossa juuri hetken matkaa taas lukaisin mutta vielä matkaa kirjan loppuun...ajattelin sen ihan ajatuksen kanssa lukaista ja syventyä niihin kaikkiin harjoituksiin jota siellä on....rakkauden pallon sinulle yön lämmikkeeksi lähetin...toivottavasti löysi perille asti???
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #400 : 02.03.2007 10:58:56 »

niin hitaastihan se hyvä tulee sielunsiskoseni rakkaudenliekki. tuossa juuri hetken matkaa taas lukaisin mutta vielä matkaa kirjan loppuun...ajattelin sen ihan ajatuksen kanssa lukaista ja syventyä niihin kaikkiin harjoituksiin jota siellä on....rakkauden pallon sinulle yön lämmikkeeksi lähetin...toivottavasti löysi perille asti???
Aamullä-äsken- Cheesy luin tämän ja ILMANKOS...kas aamulla herätessäni IHMETTELIN ja KIITTELIN enkeleitä - ja NYT SINUA Jadeania - keijukaisenkeli - sielunsisko angel " että sainpa levollisen yön ja piiitkät elvyttävät unen hetket"  angel  smitten ..kutakuinkin olen illalla nukahtanut noihin aikoihin...ja vietin yön aivan ihanissa maisemissa...huomaa varmasti että maljani  suorastaan pulpppuaa...itseasiassa molemmat siis Metsätonttu-koira ja minä nukuimme ihan nirvanassa... smitten

....tuo rakkauden pallo toi ajatuksiini ne enkelivalokuvat jotka näin muutama päivä sitten - kas enkelit näkyvät - kun haluavat tai heitä pyydetään - valokuvissa - pallon-ympyrän muodossa - kirkkaina valomandaloina - erikokoisina....että tämmöisen rakkaudenpallon tänne lähetit...

....vielä yksi tämän aamun sattumista - kas siellä radio Aallon taajuksiilla soi usein Bon Jovi - niin tänä aamunakin - ja alkoi minua kiinnostamaan yksi B.J-cd-levyni ja avasin sisällä olevan lehtisen  ja siellä on hänen Kiitos-sanansa ELI " Thank For Believin"...tuli ajatuksiin keskustelumme plejadilaisista  Cheesy  Shocked  Smiley  ....minulla pyörii näytönsäästäjänä siis tässä koneessa oma kuvagalleriani ...Ja juuri kun olen aikeissa tulla tänne foorumille - niin näytöllä näkyy tämä  Jumalan-silmä kuva ja heti perään Astro-foorumin logo.... angel  angel  angel ...tällaista täällä - tuli hiukka pitkä aamustoori... Grin  smitten
 
Ihanaa leijonat ihanaa - eli ihanata perjantaita meille kaikille  smitten
jk. oisikohan aiheellista avata uusi topici - näille pidemmille jutusteluille  vaiko  2funny  Wink  Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.03.2007 11:05:12 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #401 : 02.03.2007 11:12:53 »

no kiva kuulla jos palloni pomppi perille asti.itse tässä yritän amalla miettiä millaisen kortin kirjoittaisin 50 vuotis juhlia varten...mutta ei oikein nyt löydy mitään sellaisia elämän viisauksia tai jotain huumori juttua joka siihen kävisi. löytyisikö täältä joltain hyviä ideoita???
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #402 : 02.03.2007 12:16:46 »

no kiva kuulla jos palloni pomppi perille asti.itse tässä yritän amalla miettiä millaisen kortin kirjoittaisin 50 vuotis juhlia varten...mutta ei oikein nyt löydy mitään sellaisia elämän viisauksia tai jotain huumori juttua joka siihen kävisi. löytyisikö täältä joltain hyviä ideoita???

Jadeaniatässä yksi ehdotus - olen siihen "koonnut pätkiä yhdestä ja toisesa" muokkaa sitä mieleiseksesi - ole hyvä:

"Mitä enemmän kynttilöitä kakussa,
sitä valoisampi on juhlapäiväsi"
Sanoja Sydämestäni Sinulle :

Silitti hiljaa enkelin siipi,
kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi,
todeksi toiveet täytti
...ja lahjaksi sinulle nyt tuo:


Onnen hetkiä,
löytöretkiä
Hyvää kuntoa,
myötätuntoa
Riemunhyppyjä,
naurunryppyjä
Pitkää mieltä,
viisasta kieltä
Vanhaa ja uutta,
elämän sankaruutta!
...olkoon elämäsi päivät...
Kuin meren kimallus aalloilla,
kuin sateen kosketus poskella,
kas  näin kaunis on elämä tää.
Kuin perhosen lento,
kuin lumpeenkukka hento.
Auringon kultainen säde ja sumuinen aamu.
Niiden kauneutta voimme  ymmärtää,
kas kaikki tää.....merkitsee elämää!

smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #403 : 02.03.2007 12:36:51 »

kiitos rakkaudenlikki tuosta...yuo kitetäyttää juuri sen mitä halusinkin sanoa.itse olen vaan niin huono keksimään runoja yms...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #404 : 02.03.2007 13:06:09 »

kiitos rakkaudenlikki tuosta...yuo kitetäyttää juuri sen mitä halusinkin sanoa.itse olen vaan niin huono keksimään runoja yms...
smitten  angel  smitten...näinhän tässä kävi ETTÄ.Silitti hiljaa enkelin siipi, kauneinta kaikista käytti....kiitos itsellesi... Smiley



tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: