Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482663 kertaa)
0 jäsentä ja 179 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #450 : 09.03.2007 09:47:01 »

juuh nyt ei kyllä ainakaan meikäläinen nähnyt vielä yhtään keijukaista eikä maahista mutta kyllä tuolla sellainen tuntu ilmassa oli että kohta niitä voisi alkaa näkemään...välillä kuului kyllä sellaisia keijukais ääniä mutten kyllä ainuttakaan ehtinyt näkemään.

täytyy varmaan vielä myöhemmin tässä jos saisi hieman innostusta niin käydä oikein kunnolla tuolla metsän helmassa kävelemässä ja katselemassa mitä kevään ihmeitä siellä jo olisi näkyvissä...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #451 : 09.03.2007 10:27:13 »

 Cheesy  Cheesy kiitos terveisistä Jadeania...mie sain niskaani aamulla lunta, ja välillä lentää käpyjäkin...juuh onpa luvattu "melkein hellekelejä" näille leveysasteille tässä vaiheessa...kunhan mättäät paljastuu lumenalta...hmm. kun hiukan valikoivalla silmällä katselee niin löytää vaikka sulkia tai...kun antaa silmien kiertää niiden ruskeiden lönttikasojen ohi... 2funny

...joko olet alkanut pakkaamaan   crazy2...
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #452 : 09.03.2007 10:49:07 »

en oo vielä pakkaamaan alkanut...kokeillut tässä niitä siun taisanojasi rakas sielunsiskoseni rakkaudenliekki.eipä ole vielä toimineet että olisi tavarat laatikoihin hypänneet. täytyy varmaan lähteä tuonne metsikköön tänään hieman samoilemaan ja katsomaan jos niitä keijuja vaikka löytäisin jotta jos vaikka avukseni hieman keijukaispölyä lahjoittaisivat.... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #453 : 09.03.2007 11:03:49 »

Hih  Cheesy ...metsään on kuitenkin lyhyempi matka kuin että niitä "onnenhippusia - avaruuspölyä" lähtisi hakemaan  Grin...eli niin kuin aina  jalat maassa ja pää pilvissä...itseäni houkuttaa kanssa nurkkien putsaus ja tavaroiden pakkaus...täällä on sitä muutto ja muutosenergiaa aikas kovasti ilmassa - kolme muuttokuormaa lähtenyt ihan lyhyen ajan sisällä...eilen viimeksi..jotenkin niin houkuttaa, olen tässä asunnossa jo viidettä vuotta asunnutkin...vaan hyvä ja halpa ja suhtkoht lähellä on tarpeelliset palvelutkin ja toisaalta metsä ihan tuossa vieressä - ja vähän pidemmälle kun menee niin vettäkin löytyy... smitten
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #454 : 09.03.2007 20:21:04 »

 tickedoff Ottaa muuten koppaan. Kone hajosi ja sitä myöden kaikki muistiin kirjoittamani astrojutut hävisivät. Ei kun uudelleen opiskelemaan ja kirjoittamaan muistisääntöjä. Mitä tästä opimme. Tee kopioita ja kopioita. Argh! Linkit yms. pitää etsiä uudelleen ja kaikki ihanat kuvat! Nyyh. Huoh. Ei kun sorvin ääreen. Sad Eipähän tule vapaa-ajan ongelmia...  Tongue
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #455 : 09.03.2007 20:24:41 »

voih miten sinulle on päässyt käymään  Sad. oletko varma ettei niitä mitenkään pelastamaan pysty?

no mutta jollei pysty niin minä ainakin lähetän avuksesi paljon keijukaisia ja enkeleitä jotta jaksat homman alusta aloittaa ja etsiä kaiken tiedon uudestaan  angel angel smitten
« Viimeksi muokattu: 09.03.2007 20:26:18 kirjoittanut Jadeania » tallennettu

cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #456 : 09.03.2007 20:41:58 »

 tickedoff Eipä ilmeisesti saa ulos tietoja. Kone sippasi lopullisesti.  knuppel2
 Kiitos enkeleistä. Ehkäpä ne auttavat eteenpäin.  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Irish
Vieras
« Vastaus #457 : 10.03.2007 16:08:32 »

(http://i90.photobucket.com/albums/k277/noro75/susies/jangirlteddy.gif)
Tämän nallukan myötä toivon sinulle kauniita ja rauhallisia unia rakastasi odotellessa..  Smiley

Kiitos.  smitten

Huooookausssss.. Miten voi olla näin tuskaa olla erossa jostakin ihmisestä..
Siellä se on jossain..  Huh
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #458 : 10.03.2007 17:11:26 »

VINKKI  smiley6600   VINKKI  smiley6600   VINKKI   smitten    

...itse tässä koin " HERÄTYKSEN ELI HAVAHTUMISEN"  Shocked ja muistin että olin laittanut  tapahtumia  tänne https://www.astro.fi/foorumi/index.php?board=31.0  JA että ne on jo ollutta ja mennyttä JA ELI SIIS...  kävin putsaamassa omia juttujani ko. topicilta... smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #459 : 10.03.2007 21:23:14 »

Mitä voi tehdä ettei sekoa, kun on niin kauhea ikävä toista.. Undecided
Tekisi mieli maata lattialla ja sätkiä kuin kuollut kala ja ulvoa...
 uglystupid2 uglystupid2

Hetkinen, ei kuolleet kalat sätki mut anyweis.. Grin

Ei ei ei ei..  Cry

Miksi päivät menevät niin hitaasti??
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #460 : 10.03.2007 21:49:24 »

Ihana Jinx!  smitten

Mulla vaan on sellanen tilanne että rahat pian loppu taas ja kaks mun parasta ystävää lähti just vaihtoon 3 kk:ksi Walesiin.. Kotiin ei voi ajaa 300km:n päähän, koska ei oo varaa bensaan.. Mun vakilenkkeilykaveri lähti viikonlopuksi kotiinsa toiselle paikkakunnalle.. Että tässä on nyt yksinäiset ajat.

Maanantaina sitten helpottaa kun PÄÄSEE kouluun.  Wink
On mulla ihan hyviä kavereita meidän luokalla, mutta ei sellasia kenen kanssa hengaisin vapaa-ajalla, nyt kun noi kaksi lähti pois.

Mutta kyllä tämä tästä iloksi vielä muuttuu.
Pitää vaan siivota ja urheilla!

Miten sulla sujuu siellä uudessa koulussa Jinx? Onko mukavia ihmisiä?  Smiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #461 : 10.03.2007 22:15:01 »

 smitten Sparkle In The Distance....ihan todella näyttää että kuin tilauksesta olet saanut aikaa itsellesi - kun kirjoitat
Lainaus
...Mulla vaan on sellanen tilanne että rahat pian loppu taas ja kaks mun parasta ystävää lähti just vaihtoon 3 kk:ksi Walesiin.. Kotiin ei voi ajaa 300km:n päähän, koska ei oo varaa bensaan.. Mun vakilenkkeilykaveri lähti viikonlopuksi kotiinsa toiselle paikkakunnalle.. Että tässä on nyt yksinäiset ajat.
... smitten ...kauniita unia OMAN KULLAN KUVIA ja huomenna taas yksi päivä lähempänä...kauniita unia kaikille angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #462 : 10.03.2007 22:46:05 »

Mitä voi tehdä ettei sekoa, kun on niin kauhea ikävä toista.. Undecided
Tekisi mieli maata lattialla ja sätkiä kuin kuollut kala ja ulvoa...
 uglystupid2 uglystupid2

Hetkinen, ei kuolleet kalat sätki mut anyweis.. Grin

Ei ei ei ei..  Cry

Miksi päivät menevät niin hitaasti??


eikös sitä sanota että odottavan aika on pitkä...mutta me kaikki astrolaiset täällä varmasti koitamme sinulle seuraa pitää parhaalla mahdollisella tavalla.jospa aika sitten alkaisi vaikka kulua kuin enkelin siivin ja hän olisi taas luonasi.  smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #463 : 11.03.2007 08:17:13 »

Suloista sunnuntaiaamua... smitten

Lainaus
Lähetetty: 10.03.2007 20:23:14Kirjoittanut: Sparkle In The Distance   Miksi päivät menevät niin hitaasti?? eikös sitä sanota että odottavan aika on pitkä
...mutta me kaikki astrolaiset täällä varmasti koitamme sinulle seuraa pitää parhaalla mahdollisella tavalla.jospa aika sitten alkaisi vaikka kulua kuin enkelin siivin ja hän olisi taas luonasi.  smitten

....liitynpä ajatuksiisi"siivekäs" sielunsiskoni Jadeania...
*********************************
Kun jokainen päivä on lahja
Kun rehellinen ja harras pyrkimyksesi on olla parantava voima,
niin kaikki tapahtumat, tilanteet ja kohtaamiset
voivat olla sinulle äärimmäisen hyödyllisiä.

Istuin ystäväni Annen keittiössä kauniin sunnuntai-iltapäivänä. Narsissit hehkuivat pihamaalla uskomattoman aurinkoisina. Kello tikitti rauhallisesti, ja aika tuntui pysähtyneen sanattomuuteen. Anne pyysi minua pitämään käsistään kiinni. Niin teimmekin noin tunnin verran, silmät kiinni ja sydämet auki. Tämä aika oli arvokas ja koskettava. Tunsin syvää kiitollisuutta näistä 60 minuutista, joiden aikana sanat olisivat olleet tiellä.

Toiveet ovat kuin pikkulintuja kämmenelläsi. Jos puristat niitä liian kiihkeästi, ne rusentuvat hengiltä. Jos sen sijaan levität kätesi, ne kohoavat korkeuksiin ja palaavat takaisin vapaaehtoisesti.
-Marika Borg-

« Viimeksi muokattu: 11.03.2007 08:24:19 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #464 : 11.03.2007 11:15:26 »

hyvää huomenta taas kaikille asroilijoille tasapuolisesti  Smiley jaksoipa taas tämäkin unikeko vihdoin ja viimein nousta noiden lämpimien peittojen alta ylös.

olipas taas niin ihana herätä ja löytää täältä heti ensimmäisenä sinun kirjoituksesi rakas sielunsiskoni rakkaudenliekki. joikainen päivä on tosiaankin suuri lahja meille jokaiselle...nyt katsomaan kuinka suuren ja ihmeellisen lahjan tämänkin hieman sumuinen päivä voikaan tuoda taas tullessaan... smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: