Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 481980 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #480 : 13.03.2007 10:54:26 »



 
Lainaus
Urielin "Jumalan tuli"...Symbolit taiteessa, jotka kuvaavat Urielin moninaisia virkoja ja titteleitä, ovat käärö, kirja tai tuli avonaisella kämmenellä. Hänen sanotaan olevan perinteestä riippuen pelastuksen tai "uskoon tulemisen arkkienkeli", ennustamisen ja musiikin enkeli
... angel
[/quote]

niin kuten jo aiemmin sanoin että tunnen suurta yhteyttä juuri urieliin ja tuo teksti selittää kyllä todella miksi.kaiken lisäksi myös musiikki on koko meidän perheessämme lähellä sydäntä kaiken tuon muun kutsumukseni lisäksi. angel angel

alkoipas taas päivä hyvin kun tuon tekstisi rakas sielunsiskoseni luin.. smitten smitten

tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #481 : 13.03.2007 11:04:45 »

Urielin "Jumalan tuli"...
... että tunnen suurta yhteyttä juuri urieliin ja tuo teksti selittää kyllä todella miksi.kaiken lisäksi myös musiikki on koko meidän perheessämme lähellä sydäntä kaiken tuon muun kutsumukseni lisäksi. angel angel
alkoipas taas päivä hyvin kun tuon tekstisi rakas sielunsiskoseni luin.. smitten smitten
.....niinpä - täälläkin.... Wink  Cheesy  angel  smitten ....että tällaista toi muassaan ( silloin ensikerralla.... ja nyt  Wink) hih Cheesy " The..red hair cat with the camel boots-tyytyväinen matkaaja" - Jumalan tuli kirkkaana sydämessään - ja kyllä SE lämmittää ihan tänne asti  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 13.03.2007 11:07:08 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #482 : 13.03.2007 11:09:52 »


Hyvää huomenta kaikille!  smitten smitten

6 päivää kaalikeittodieettiä jäljellä ja
9 päivää siihen et kulta tulee takas Suomeen!

Voi ihanaa. Mulle soitti äsken IHANA mies!  smitten
Se oli kylläkin puhelinliittymä-tyyppi..
Yleensä sanon tällaisille, ei kiitos, nyt on kiire,
mutta nyt sit vaihdoinkin mun liittymää..

 crazy2

Varmaankin kun se puhu ihanaa savonmurretta,
ja yhdistän savon aina yhteen toiseen tyyppiin,
joka oli aivan mieletön..  Kiss UUH..

Mutta ihan hyvä se tarjous kai oli, että en mä
usko että mua on huijattu.
Sainpahan vähän jutskata kivan miehen kanssa.  Cheesy
Oonko mä ihan terve??  idiot2


tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #483 : 13.03.2007 11:25:06 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 10:09:52 Kirjoittanut: Sparkle In The Distance
Mutta ihan hyvä se tarjous kai oli, että en mä
usko että mua on huijattu.
Sainpahan vähän jutskata kivan miehen kanssa.  
Oonko mä ihan terve??  


..."ei syytä huoleen...kirjoittaa Maakansa - hih ja jatkaa"...IHAN TERVETTÄ sitä on intuitiota ilmassa...ja hyvää harjoittelua...kun ei koskaasn tiedä kuka soittaa TAI KÄVELEE IHAN ILMIELÄVÄNÄ  Kiss VASTAAN...niin että Avoimin "talonpoikais-sydämin" vaan etiäpäin....JA  eikun menox SANOI Annie Lenox"... Cheesy  2funny  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #484 : 13.03.2007 11:30:46 »

Taitaa vaan olla kevättä rinnassa ihan toden teolla.
On joka tavalla jotenkin huojentunut olo elämän suhteen.
Löysin ratkaisun rahahuoliinikin, jotka ovat parisen kuukautta valvottaneet!

Eilen kulta soitti, en ollut kuullut sen ääntä neljään päivään,
ja olin vaan niin ilonen siitä soitosta, etten osannut edes puhua!  Cheesy
Sanoin vaan koko ajan että hei tosi kiva kun soitit..  Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #485 : 13.03.2007 11:52:28 »

Jinx, rauhoitu.  Smiley

Kaikille kysymyksille löytyy kyllä vastaus aina.
Maailmankaikkeus pitää meitä koko ajan turvallisessa sylissään ja ohjaa meitä.

Voimme tuntea välillä avuttomuutta ja hukassa olemista,
silloin olemme vain sulkeneet silmämme siltä tosiasialta,
että kaikki on hyvin.

Usko elämään ja usko itseesi!
Sinä pärjäät tässä maailmassa!
Avaudu maailmalle ja se avautuu sinulle!  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #486 : 13.03.2007 12:33:18 »


Hyvää huomenta kaikille!  smitten smitten

6 päivää kaalikeittodieettiä jäljellä ja
9 päivää siihen et kulta tulee takas Suomeen!

Voi ihanaa. Mulle soitti äsken IHANA mies!  smitten
Se oli kylläkin puhelinliittymä-tyyppi..
Yleensä sanon tällaisille, ei kiitos, nyt on kiire,
mutta nyt sit vaihdoinkin mun liittymää..

 crazy2

Varmaankin kun se puhu ihanaa savonmurretta,
ja yhdistän savon aina yhteen toiseen tyyppiin,
joka oli aivan mieletön..  Kiss UUH..

Mutta ihan hyvä se tarjous kai oli, että en mä
usko että mua on huijattu.
Sainpahan vähän jutskata kivan miehen kanssa.  Cheesy
Oonko mä ihan terve??  idiot2




mielestäni omalla intuitioola et voi mennä metsään ja täytyy kyllä myöntää että itsellekin useasti tapahtuu tuollaisia samalaisia tempauksia...aina niistä on kuitenkin hengissä selvitty  Wink

tuo yhdeksän päivää menee kuule nopeasti...ettei vaan tuon dietin jälkeen ole ulkoisesti ja ehäkä jossain määrin sisäisesti eri ihminen miestäsi odottamassa..saa pian vaikka tämän myötä jonkun potiivisen yllätyksen  smitten Cheesy

jinx

tyhmiä kysymyksiähän ei ole...vastaukset taas tietysti voi olla.

miksi tehdä asiat monimutkaisesti? tarvitseeko välttämättä...ehkä joskus tarvitsee ymmärtääkseen kenties että olisiko tuonkin voinut tehdä jotenkin helpommin...

miksi eivät ihmiset vastaa maileihin? laitatko sitä väärille ihmisille..kokeile vaikka puhelisoittoa tai tekstaria...

puhelimessa puhuminen hankalaa? miksi niin? sanoo vain sen mikä omalla intuitiolla mieleen tulee niin voiko mennä metsään..

työpaikan saanti vaikeaa/monimutkaista? taitaa olla juuri niin monimutkaista mitä siitä itse teemme ja työläys kannattaa varmaan tänä päivänä jättää korkeamman haltuun..hän antaa meille aina sen minkä katsoo parhaaksi olevan...

saako mihinkään kysymykseen selvää vastausta? onko mihinkään  kysymykseen olemassa yhtä selvää vastausta..voihan vastauksia kysymyksiin olla yhtä paljon kuin erilaisia ihmisiäkin...ja nää miun vastaukset taitaa olla taas sekaisin kuin vanha seinäkello... Cheesy  Cheesy

miksi olen tässä? miksi et olisi? täällä aina välillä meidän kaikkien ilona  smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #487 : 13.03.2007 18:12:22 »


Tervehdys Jadeania ja Sparkle In The Distance....en pääse tästä yli enkä ympäri kun huomasin ...että omaan aamuiseen  viestiini sinulle Sparkle In The Distance livahti tahaton leikittely  Shocked ...joka nyt "laittaa tukistamaan-herättelemään itseäni" ...tarkoitus ei ollut leikitellä sanoillasi eikä tilanteellasi...  ja niinpä nyt korjaan sen  Undecided  mikä korjattavissa vielä on ja liityn Jadeanian sanojen hyvään ja vilpittömään henkeen... smitten
Lainaus
Lähetetty: tänään kello 11:33:18Kirjoittanut: Jadeania 
 Sparkle In The Distance.... 
 
...mielestäni omalla intuitioola et voi mennä metsään ja täytyy kyllä myöntää että itsellekin useasti tapahtuu tuollaisia samalaisia tempauksia...aina niistä on kuitenkin hengissä selvitty 

tuo yhdeksän päivää menee kuule nopeasti...ettei vaan tuon dietin jälkeen ole ulkoisesti ja ehäkä jossain määrin sisäisesti eri ihminen miestäsi odottamassa..saa pian vaikka tämän myötä jonkun potiivisen yllätyksen...
t. rakkaudenliekki  Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #488 : 13.03.2007 18:16:58 »

Rakkaudenliekki,
en minä nähnyt mitään pahaa viestissäsi..  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #489 : 13.03.2007 18:30:41 »

Rakkaudenliekki,
en minä nähnyt mitään pahaa viestissäsi..  smitten


 Cheesy...hyvä sitten - tämä on mun juttuni, jonka olen huomannut toistuvan täällä foorumillakin - aika ajoin - että kun oikein innostun - niin " sisäinen luonnonlapseni" joka on aika usein  "varjojaan nopeampi käänteissään" hih Grin ja  aina joskus - yllättää minutkin 6-0  Shocked eli  ehtii avata suunsa vielä kun "itse ajattelen" - ...ja sitten  Shocked ihmettelee että voi hitsi - mites tässä nyt  näin kävi-vertauskuvallisesti kerrottuna- ...no tykkään tästä sisäisestä lapsestani-suorastaan rakastan häntä kovasti - hän tuo elämääni sopivasti leikkiä ja huumoria ja avaa silmäni näkemään maailmaa lapsen silmin - innostuneena, kiinnostuneena... smitten OK. eli nou hätä eli  hyvä juttu - jatketaan taas etiäpäin - piti vain varmistaa  Kiss t. Rakkaudenliekki
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #490 : 13.03.2007 18:34:14 »

"varjojaan nopeampi käänteissään"

luonnonlapsemme lucky rakkaudenliekki sielunsiskoseni  Wink

mikähän miut tänään vaivaa kun nää miun viestit on taas vähän tälläsii...mistähän taas tuokin tuli mieleeni...

mut rakas sieleunsiskoseni tää on tätä miun ihme huumoriani jota varmaan kukaan muu ei ymmärrä...siis ethän pahastu jos välillä tulee vähän taas tälläsii... Cheesy
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #491 : 13.03.2007 18:48:55 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 17:34:14Kirjoittanut: Jadeania
..".varjojaan nopeampi käänteissään" luonnonlapsemme lucky rakkaudenliekki sielunsiskoseni 


hih...just samoin sanoin kuvaan läheisilleni itseäni - aina kun "tämä luonnonlapseni" yllättää...että taas sitä oltiin nopeampi kuin Lucky Luke - ja se on sentään varjoaankin nopeampi... Cheesy..lapsenlapset kyllä tykkää tästä puolestani - eivätkä juurikaan ihmettele...kaikkia sen hassutusjuttuja VAAN päinvastoin hihkuvat riemusta...kun no jätänpä kertomatta  2funny hauskaa on ollut ja tulee olemaan...tämä on niin minua - oma juttuni onkin ollut "tunnistaa hänet" ja laittaa rajoja ja antaa rakkautta - ihan kuin lapsille konsanaan...ETTÄ JADEANIA Kiss   en todellakaan pahastu JA NYTHÄN voimme tehdä diilin - kun kummassakin on tämä "luonnonlapsi" - että huumori on sallittua ja jopa pakollistakin aika ajoittain - vaiko?   Cheesy  2funny  smitten

...katso kuvat...hih.. aika kaverukset vai mitä Cheesy äläkä sinä nyt pahastu...jk. arvaas kumpi on kumpi?  2funny
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #492 : 13.03.2007 18:58:45 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 17:34:14Kirjoittanut: Jadeania
..".varjojaan nopeampi käänteissään" luonnonlapsemme lucky rakkaudenliekki sielunsiskoseni 


hih...just samoin sanoin kuvaan läheisilleni itseäni - aina kun "tämä luonnonlapseni" yllättää...että taas sitä oltiin nopeampi kuin Lucky Luke - ja se on sentään varjoaankin nopeampi... Cheesy..lapsenlapset kyllä tykkää tästä puolestani - eivätkä juurikaan ihmettele...kaikkia sen hassutusjuttuja VAAN päinvastoin hihkuvat riemusta...kun no jätänpä kertomatta  2funny hauskaa on ollut ja tulee olemaan...tämä on niin minua - oma juttuni onkin ollut "tunnistaa hänet" ja laittaa rajoja ja antaa rakkautta - ihan kuin lapsille konsanaan...ETTÄ JADEANIA Kiss   en todellakaan pahastu JA NYTHÄN voimme tehdä diilin - kun kummassakin on tämä "luonnonlapsi" - että huumori on sallittua ja jopa pakollistakin aika ajoittain - vaiko?   Cheesy  2funny  smitten

...katso kuvat...hih.. aika kaverukset vai mitä Cheesy äläkä sinä nyt pahastu...jk. arvaas kumpi on kumpi?  2funny

juuh huumorilla pääsee aina vaikeiden paikkjen yli ja muuten se piristää vaan päivää kivasti. mie olen ehottomasti tuo jolla mehu lasi..sillä tulisin varmaan hulluksi jos minulta kiellettäisiin mehun juonti...taitaa olla ihan retkeily hetki menossa tuolla omassa keijukaismetsässämme.

muista kuvista taidan edelleen olla tuo alenpi...itse kun en tunne olevani noin punertava kuin tuo keskimmäinen..joskus ehkä yhtä pöllähtäneen näköinen mutten noin punainen.

niin ja vielä asiasta kolmanteen se lähettämäsi keijukainen senkun tuo lisää hyviä uutisia...sain juuri tänään tietää että vanhin tyttöni pääsee muuton jälkeen syksyllä noin 100m kävelyllä oikein sellaiseen unelma mini kouluun... smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #493 : 13.03.2007 19:08:07 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 17:58:45Kirjoittanut: Jadeania
...mie olen ehottomasti tuo jolla mehu lasi..sillä tulisin varmaan hulluksi jos minulta kiellettäisiin mehun juonti...taitaa olla ihan retkeily hetki menossa tuolla omassa keijukaismetsässämme....
...sopii, samaan muutes kiinnitinkin huomioni, ettäs missäs on toinen mehulasi - jätä "pienet lirut pohjalle"... Cheesy

Lainaus
joskus ehkä yhtä pöllähtäneen näköinen...
YES tuttu tunne ja kokemus ja värikin täsmää omaani ...nämä on ehdottomat kuvat...löysivät viimein toisensa ja ymmärtävät varmasti toisiaan ihan ilman sanoja - ei tarvi kuin vilkaista vähän silmäkulmasta...niin jo tietävät... Wink

Lainaus
...keijukainen senkun tuo lisää hyviä uutisia sain juuri tänään tietää että vanhin tyttöni pääsee muuton jälkeen syksyllä noin 100m kävelyllä oikein sellaiseen unelma mini kouluun... 

... angel  smitten

ja nyt lähdetään Metsätontun kanssa tuonne vieläkin hienoon kevätiltaan...palataan taas Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #494 : 13.03.2007 19:21:20 »

juuh jätetään mehua...*hakee toisen lasin ja jakaa puoliksi* voit nauttia metsätontun kanssa sitten kun taas palailette tälle taajuudelle... smitten smitten

mistähän johtuu muuten sanonta että yksin syönti on syntiä ja kaksin ei syönti ei kannata??? onneksi me jaetaan useampaan osaan...metsätontulle kans...muillekkin halukkille tottakai myös.  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: