Hyvää huomenta kaikille!
6 päivää kaalikeittodieettiä jäljellä ja
9 päivää siihen et kulta tulee takas Suomeen!
Voi ihanaa. Mulle soitti äsken IHANA mies!
Se oli kylläkin puhelinliittymä-tyyppi..
Yleensä sanon tällaisille, ei kiitos, nyt on kiire,
mutta nyt sit vaihdoinkin mun liittymää..
Varmaankin kun se puhu ihanaa savonmurretta,
ja yhdistän savon aina yhteen toiseen tyyppiin,
joka oli aivan mieletön.. UUH..
Mutta ihan hyvä se tarjous kai oli, että en mä
usko että mua on huijattu.
Sainpahan vähän jutskata kivan miehen kanssa.
Oonko mä ihan terve?? mielestäni omalla intuitioola et voi mennä metsään ja täytyy kyllä myöntää että itsellekin useasti tapahtuu tuollaisia samalaisia tempauksia...aina niistä on kuitenkin hengissä selvitty
tuo yhdeksän päivää menee kuule nopeasti...ettei vaan tuon dietin jälkeen ole ulkoisesti ja ehäkä jossain määrin sisäisesti eri ihminen miestäsi odottamassa..saa pian vaikka tämän myötä jonkun potiivisen yllätyksen
jinx
tyhmiä kysymyksiähän ei ole...vastaukset taas tietysti voi olla.
miksi tehdä asiat monimutkaisesti? tarvitseeko välttämättä...ehkä joskus tarvitsee ymmärtääkseen kenties että olisiko tuonkin voinut tehdä jotenkin helpommin...
miksi eivät ihmiset vastaa maileihin? laitatko sitä väärille ihmisille..kokeile vaikka puhelisoittoa tai tekstaria...
puhelimessa puhuminen hankalaa? miksi niin? sanoo vain sen mikä omalla intuitiolla mieleen tulee niin voiko mennä metsään..
työpaikan saanti vaikeaa/monimutkaista? taitaa olla juuri niin monimutkaista mitä siitä itse teemme ja työläys kannattaa varmaan tänä päivänä jättää korkeamman haltuun..hän antaa meille aina sen minkä katsoo parhaaksi olevan...
saako mihinkään kysymykseen selvää vastausta? onko mihinkään kysymykseen olemassa yhtä selvää vastausta..voihan vastauksia kysymyksiin olla yhtä paljon kuin erilaisia ihmisiäkin...ja nää miun vastaukset taitaa olla taas sekaisin kuin vanha seinäkello...
miksi olen tässä? miksi et olisi? täällä aina välillä meidän kaikkien ilona