Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #495 : 13.03.2007 21:20:43 » |
|
Luoja, Kaikkeuden ylläpitäjä, Elämän henki, Taivaan Isä, Äiti Maa, Ikuisuuden siemen, Ykseys, Puhtain valo, Rakkauden Täydellisin Ilmentymä, Turvallisin Syli.. Minä rukoilen!
Valoa , Rauhaa , Rakkautta , Iloa , Jaksamista
pimeyteen , sekasortoon , piittaamattomuuteen , kyynisyyteen ja voimattomuuteen !
Tapahtukoon Sinun Tahtosi Niin Maan päällä kuin Taivaissa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #496 : 13.03.2007 21:48:45 » |
|
Luoja, Kaikkeuden ylläpitäjä, Elämän henki, Taivaan Isä, Äiti Maa, Ikuisuuden siemen, Ykseys, Puhtain valo, Rakkauden Täydellisin Ilmentymä, Turvallisin Syli.. Minä rukoilen!
Valoa , Rauhaa , Rakkautta , Iloa , Jaksamista
pimeyteen , sekasortoon , piittaamattomuuteen , kyynisyyteen ja voimattomuuteen !
Tapahtukoon Sinun Tahtosi Niin Maan päällä kuin Taivaissa! kiitos tuosta...tuon lukuun on parempi kuin hyvä lopettaa tämä astroilu päivä ja kömpiä tuonne lämpimien peittojen alle katsomaan kauniita unia ja vaikka enkeleidenkin kuvia. huomenna taas palaillaan aamulla varhain kun päivä on taas mitä parhain. (jotenkin tykästynyt tuohon larin lausahdukseen..aivan ihana )nyt toivottaa tämä keijukaisenkeli kaikille tasapuolisesti oikein hyvää ja rauhaisaa loppu iltaa ja yötä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #497 : 14.03.2007 08:18:21 » |
|
Huomenta...... Pitää se aina käydä tzekkaamassa, mitä tänne ollaan kirjoitettu. Aamulla varhain, kun päivä on parhain....
samoin olen...jotenkin tykästynyt tuohon larin lausahdukseen..aivan ihana- lyhyt ja ytimekäs ...hyvin tuli nukuttua se lyhyt aika joten "kiitos Tiitiäiselle-Metsäläiselle....Tiitiäinen metsäläinen pieni menninkäinen,posket tehty on puolukasta,tukka naavantuppurasta,silmäsi on siniset tähdet. ...Tiitiäinen metsäläinen pieni menninkäinen,keinu i kuusen kainalossa tuut i tuulen kartanossa, sammut ti siniset tähdet!/Kirsi Kunnas ************* Ja aikas ihanan lorun löysin-arkistojen kätköistä - on kuin tehty "Lucky luonnonlapselle" ELI :Minä olen pikkutyttö aivan matalainen, niinkuin kaste heinän päässä aina liikkuvainen. Työssä toimin, marjat poimin, laulan että raikaa. Viheltelen marjatiellä, että korpi kaikaa. **************** JA tähän päivään on hieno lähteä tästä rukouksesta-meditaatiosta - kuinka vain Luoja, Kaikkeuden ylläpitäjä, Elämän henki, Taivaan Isä, Äiti Maa, Ikuisuuden siemen, Ykseys, Puhtain valo, Rakkauden Täydellisin Ilmentymä, Turvallisin Syli.. Minä rukoilen!
Valoa , Rauhaa , Rakkautta , Iloa , Jaksamista Tapahtukoon Sinun Tahtosi Niin Maan päällä kuin Taivaissa! ....kiitos...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #498 : 14.03.2007 08:53:33 » |
|
hyvää huomenta kaikille taas tasapuolisesti aaumu ei ehkä ole enää mitä varhain mutta jotenkin kuitenkin tuntuu että siitä taas tulee kuitenkin mitä parhain. sinä siis sielunsiskoseni löysit sen oikean runon jota ajoin takaa..itsellä taitaa olla aika paha atsalea kun piti hieman sovittaa sitä tuolla yv:ssä : ihana myös tuo toinen laittamasi runo.matalainen ja liikkuvainen,laulukin aina välillä raikaa joskus ehkä tuo korpikin...sopii jotenkin niin täydelliseksi luonnekuvaukseksi....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #499 : 14.03.2007 09:41:09 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 09:43:08 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #500 : 14.03.2007 11:00:45 » |
|
Luovuin täksi päiväksi talvikengistä ja paksusta kaulahuivista. Oli aivan mahtavaa kävellä sulia katuja pitkin..Ruohokin hieman vihertää ja linnut lauloi ympärillä. Kyllä kevät on ihanaa aikaa! Ja varsinkin kun tulee kesä ja pääsee kirmailemaan,,. Aivan tajuttoman valoisa olo! Mukavaa ja aurinkoista aamupäivää kaikille!!! *ottakaa vähän suklaata tuosta* (Hups hups, taas suklaata... ) Heips Jinx mukavaa ja aurinkoista aamu-ynnä koko keskiviikko päivää sullekin... Päätin pitää siivoustauon - totta puhuen olen ihan "vaiheessa" vielä - vaan hyvä kun tulin käymään JA hei täähän on tummaa suklaata siitä saa kummasti potkua ja poweria - sen tiesi jo muinaiset Mayat aikoinaan...kaikkea saa syyödä kohtuudella... ..ja chiliä ja pieni tippa hapanta kyytipojaksi niin pysyy "hiilarit matalalla ja pitkäkestoisina" - chilikaakao-suklaa on sekin Mayaviisautta ja ihan tässä samalla kun mutustelin nautiskellen tätä suklaata niin hoplaa - googlasin itseni tänne http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=74&page=1&sort=3a&osCsid=a3ce30a7a3d0ea19b25de465befa1bcc ( etsiessäni tätä suklaapuotikuvaa) wau - mikähän synkronointi nyt toimii ... ihan sopii kevät, kesä, suklaatunnelmiin tämmöttin vallan oikein hyvin
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 11:16:16 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #501 : 14.03.2007 11:07:42 » |
|
saako kanssa lorauksen tuota maya-viisautta kuulostaa sen verran maukkaalta... jotenkin perso tuolle suklaalle...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #502 : 14.03.2007 11:25:22 » |
|
saako kanssa lorauksen tuota maya-viisautta kuulostaa sen verran maukkaalta... jotenkin perso tuolle suklaalle... ...täällä ainakin silmänruokaa... ei nyt ihan metsätunnelmaa - vaan vastapainoxi - että tasapaino säilyy....piiphda http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=74&page=1&sort=3a&osCsid=a3ce30a7a3d0ea19b25de465befa1bccJA TÄSSÄ vielä tarjoiluun aitoja MAYA-suklaapatukoita...kesti vähän ...kun kävin hakemassa .. ja mayaviisautta ihan ravinnosta...saat kyllä...pieniä hippusiakin minulla on...vaan jaettavaksi ihan hyviä....
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 11:27:30 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #504 : 14.03.2007 11:37:14 » |
|
voih rakkaudenliekki miten ihania suklaa juttuja..noilla sivuillahan voisi asua vaikka koko päivän...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #505 : 14.03.2007 12:20:49 » |
|
Kysymys sinulle Jadeania ja sitten...takaisin polulle - siis siivoamaan - tulin vain kysymään Että oletko paikalla Jadeania...kuten huomaat tää taas kestää - tämä pesäni siivous - melkoinen rosessi - kun hyppään koneelle ja sitten taas siivoamaan ja takaisin - vaan yllättävää potkua sain näistä kirjoituksista...kiitos sinulle ynnä muille ettäs" olette olemassa"...jatkan taas seuraavaan vaiheeseen eli ota imuri kaapista ja tee sillä jotain ....sitä vielä kysyn sinulta Jadeania ETTÄ laitanko yv.sen Keijuviestin - ja oletko iltasella kotosalla ja koneen ääressä.. t. mie
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 15:39:01 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #506 : 14.03.2007 13:55:38 » |
|
juuh laita yv:nä tai mailina..kumpi tuntuu sillä hetkellä paremmalta vaihtoehdolta...se intuitio peliin.
enköhän minä aina tässä tasaisin väliajoin käy kurkkaamassa että mitä tapahtuu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #507 : 14.03.2007 15:09:00 » |
|
juuh laita yv:nä tai mailina..kumpi tuntuu sillä hetkellä paremmalta vaihtoehdolta...se intuitio peliin. enköhän minä aina tässä tasaisin väliajoin käy kurkkaamassa että mitä tapahtuu..
.... ..jep. ...voipi mennä iltapuolelle ...vaan haitanneeko tuo - vastaan itse ETTÄ ei haittaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|