Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482352 kertaa)
0 jäsentä ja 76 vierasta katselee tätä aihetta.
Jasca
Vieras
« Vastaus #525 : 15.03.2007 17:18:22 »

...ja Just Indeed...tuo puhdistautuminen...tekee hyvää...Sitä on ollut paljon täällä foorumilla liikkeelä-eri tavoin ja eri muodoissa  smitten  tuota puhdistautumista, muutosta...ja viestejä joissa kerrotaan  miten tämä muutos ja puhdistautuminen itsekullakin ilmenee ja vaikuttaa, ja niitä on hieno saada jakaa ja kokea yhdessä...
Just niin! Minun suuri muutokseni ja puhdistautuminen tänään alkoi jo aamuvarhain huonosti nukutun yön jälkeen. Heräsin jo klo 3.30 ja aamulla seittemän aikaan silmät puoliummessa hiivin autolle. Vaan kas kummaa...ovien lukot olikin jäässä. IHME! Ja minua nukutti NIIN sikana etten jaksanut lähteä mitään lukon sulatusvehkeitä hakemaan ja päätin sen sijaan kävellä töihin ekan kerran kahteen vuoteen. Hyvin selvisin töihin ja olen näköjään selvinny takasin kotiinkin. Ja kunto kasvaa kohisten.   2funny      Grin     
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #526 : 15.03.2007 17:30:30 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 16:18:22Kirjoittanut: Small
Hyvin selvisin töihin ja olen näköjään selvinny takasin kotiinkin. Ja kunto kasvaa kohisten.

 smitten...eikä tarvi kuin ottaa "yksi askel" toiseen suuntaan..niin maisemat näyttää ihan toisilta...tyyliin : Minkä "pienen" askeleen voin ottaa heti?  Wink  Smiley...             
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #527 : 15.03.2007 18:29:17 »

Voi je... törmäsin ihan vahingossa netissä tähän kuvaan  Kiss Muistaako kukaan muu HattusiaCheesy
(http://pasi68.zoto.com/img/45/1cfd528299235cd0d99103fd0d9cddf0.jpg)
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #528 : 15.03.2007 18:41:17 »

jaa... milläs vuosikymmenellä... luulen että olen Barbababa-sukupuolvea jolloin ei Hattusia ollut? kenties?  :Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #529 : 15.03.2007 18:54:35 »

70-luvulla... tiemmä... ainakin itse niitä tsiikailin   Wink
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #530 : 15.03.2007 19:30:16 »

70-luvulla... tiemmä... ainakin itse niitä tsiikailin   Wink
Jostain muistinkätköistä kun kaivelen....niin..kuulostavat-näyttävät tutuilta...
ja tällaiseb linkin löysin :
http://toistamaata.wordpress.com/2007/02/05/hattuset-30v-33v/
Lainaus
François de Roubaixin elektronissävytteinen teema jää soimaan tuntikausiksi. Steppikenkien kaiku vierittää auringonkukkaisen hymyn huulille vielä kolmenkymmenen vuoden jälkeen. Sarja pyöri toosassa 1977
« Viimeksi muokattu: 15.03.2007 19:32:22 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #531 : 15.03.2007 19:45:06 »

 2funny En ollutkaan noita "videon pätkiä" huomannut katsoa... nauroin vedet silmissä... ihania...
Ei minulla ihan kovin vaativa maku ole ollut lapsena.. mutta tämä oli kyllä yksi lemppari-ohjelmistani..  Grin
Katsoin sitä serkku-poikani kanssa ja nimettiin nuo Hattuset meidän mukaan.  :Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #532 : 15.03.2007 19:50:28 »

itse en ole sitä sukupolvea joka olisi tuota sarjaa lapsena katsonut..taidan olla enenmänkin tätä rölli-peikko sukupolvea...

mutta eikös sielunsiskoseni rakkaudenliekki nuo muistata vähän meitä...sie taidat olla tuo punainen ja mie sininen vai toisinpäin???
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #533 : 15.03.2007 20:08:59 »

itse en ole sitä sukupolvea joka olisi tuota sarjaa lapsena katsonut..taidan olla enenmänkin tätä rölli-peikko sukupolvea...

mutta eikös sielunsiskoseni rakkaudenliekki nuo muistata vähän meitä...sie taidat olla tuo punainen ja mie sininen vai toisinpäin???
No EKAKSIKIN  Cheesy  crazy2 ...itse olen Röllifani, varpaankynsiäni myöten - vaikkei yhtä komeat varpaani olekaan kuin Röllillä  Grin ...joskin ihan olin nuori aikuinen taas hih  Grin kun häneen ensisilmäyksellä ihastuin - olin niinä aikoina piiiiitkään eli vuooosia töissä päiväkodissa - ja Röllip oli aikansa tosi cool ja hittisuosikki lastenkin keskuudessa...OLEN FANINSA SIIS  VIELÄKIN, sillä muuta masennuslääkettä tai räytymispäivän troppia ei sitten tarvitsekkaan kun katsoo Rölliohjelmia...Rölli menee jopa ohi UUNOSTA joka hänkin on suosikkipillerini kun meinaa ryytyminen saada niskalenkki otteen... 2funny

Jee ole sinä sininen niin minä olen punainen ja kun sinä kyllästyt olemaan sininen ja minä punainen NIIN vaihdetaan - miltäs kuulostaa - ITSEASIASSA ensin ajattelinkin juuri samaa... 2funny  2funny ...meiltähän  crazy2  crazy2  tämä käy smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #534 : 15.03.2007 20:16:01 »

juuh sovitaan niin...vaihteluhan aina välillä virkistää kuten täälläkin on huomattu.

röllifani itsekkin juuh  smitten mites se nyt menikään  :Smiley

tässä tulee hirmuinen(en ole kyllä mielestäni hirmuinen pikemminkin sanoin kuvaamattoman söpö) rölli. on mulla metsässä tölli ( ei nyt ihan olla metsässä mutta oma mökki on aika metsässä kuitenkin).siellä mä asustelen ja lapsia pelottelen (en koskaan pelottele kyllä ketään...olen hyvin rauhaa rakastava rölli). Smiley Cheesy
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #535 : 15.03.2007 20:30:37 »

Kyllä -ihan oisi mukavaa kun olisi se pikkuinen tölli - ja siellä sitten asustelen ja yrttejä kasvattelen tilipitappitipitappitilitappitappitippitappitei... jotensakin näin...ja  eittämätönomat suosikkini listabiisi number uuno on "omituisten otusten kerho"...no heti Bon J:n ja Stingin jälkeen... Wink
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #536 : 15.03.2007 22:49:12 »

aivan ihastuttavia nuo Hattuset  smitten jotenkin tuttuja, lienee sitten jostain kehdosta niitä tsiigaillut.  Grin
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #537 : 16.03.2007 10:01:23 »

Ajatusten aamiainen, perjantai 16.3.2007
========================================

AAMUN AJATUS
Niin saapui se hetki, jolloin
käpertyminen tiukaksi nupuksi
oli kipeämpi riski kuin kukkiminen.
-Anais Nin

= = = = = = = = = =
 http://www.positiivarit.fi/
...tuoksuvaa  Cheesy  huomenta itsekullekin...
jk.klikkaamalla kuvaa - "se herää henkiin"
« Viimeksi muokattu: 16.03.2007 10:11:29 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #538 : 16.03.2007 10:14:07 »

hyvää huomenta minunkin puolestani taas kaikille tänne foorumille tasapuolisesti.  Smiley

löysin tuolta samaisilta sivuilta joista rakkaudenliekkimme tuossa yllä mainitsee niin tälläisiä ihania elämänohjeita...

Tänä vuonna elän yrittämättä ratkaista kaikkia elämäni ongelmia yhdellä kertaa.

Tänä vuonna haluan kasvaa henkisesti, luen jotakin, joka vaatii ponnistuksia, ajattelemista ja keskittymistä.

Tänä vuonna en etsi vikoja ystävistäni, sukulaisistani tai työtovereistani, en yritä parantaa tai muuttaa ketään muuta kuin itseäni.

Tänä vuonna minulla on ohjelma, voi olla etten noudata sitä täydellisesti, mutta minulla on ohjelma.

Tänä vuonna säästän itseni kahdelta viholiselta - kiireeltä ja epäröiniltä.

Tänä vuonna kehitän luonnettani kahdella tavalla: teen hyvän teon ja annan sen paljastua sattumalta.

Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut.

Tänä vuonna en pelkää mitään, erityisesti en pelkää nauttia kaikesta kauniista ja uskoa, että kun minä annan maailmalle, maailma antaa minulle.

näitähän voi sitten noudattaa kuka haluaa niin tänä vuonna ensi vuonna tai kuten minä taidan tehdä että tasaisesti sen kultaisen keskitien löytäen joka vuosi.

jotenkin tuntuu että jotenkin noin eläen voisi elämästä tulla rikkaampaa ja jossain määrin jopa helpompaa ja antoisampaa...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #539 : 16.03.2007 10:59:10 »

Kiss...tässä itselleni
...Tänä vuonna en etsi vikoja kumppanistani, ystävistäni, sukulaisistani, kanssaihmistäni,naapureistani, kenestäkään kohtaamastani ihmisestä - ikään sukupuoleen, kansalaisuuten, kulttuuriin-mielipiteisiin ja elämänarvoihin/elämäntapoihin katsomatta - en etsi vikoja..... en yritä parantaa tai muuttaa ketään muuta kuin itseäni.

...Tänä vuonna kehitän luonnettani kahdella tavalla: teen hyvän teon ja annan sen paljastua sattumalta.

Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut...  ... Kiss 
Tänä vuonna elän yrittämättä ratkaista kaikkia elämäni ongelmia yhdellä kertaa...HELMINAUHAMENETELMÅ    2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: