Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482539 kertaa)
0 jäsentä ja 138 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #540 : 16.03.2007 10:59:10 »

Kiss...tässä itselleni
...Tänä vuonna en etsi vikoja kumppanistani, ystävistäni, sukulaisistani, kanssaihmistäni,naapureistani, kenestäkään kohtaamastani ihmisestä - ikään sukupuoleen, kansalaisuuten, kulttuuriin-mielipiteisiin ja elämänarvoihin/elämäntapoihin katsomatta - en etsi vikoja..... en yritä parantaa tai muuttaa ketään muuta kuin itseäni.

...Tänä vuonna kehitän luonnettani kahdella tavalla: teen hyvän teon ja annan sen paljastua sattumalta.

Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut...  ... Kiss 
Tänä vuonna elän yrittämättä ratkaista kaikkia elämäni ongelmia yhdellä kertaa...HELMINAUHAMENETELMÅ    2funny
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #541 : 16.03.2007 12:42:12 »

Lainaus
Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut.

Tänä vuonna, tällä kertaa en karkaa ihmissuhteesta, en ota takapakkia vaikka kuinka pelottaisi, tunteitani kuitenkin kuunnelleen, en hätiköi vaan olen hänelle olemassa.
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #542 : 16.03.2007 13:21:53 »

Lainaus
Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut.

Tänä vuonna, tällä kertaa en karkaa ihmissuhteesta, en ota takapakkia vaikka kuinka pelottaisi, tunteitani kuitenkin kuunnelleen, en hätiköi vaan olen hänelle olemassa.
Freyja aivan... Smiley
....jes smitten ...vaikka kuinka...annan itselleni mahdollisuuden  smitten  Kiss
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #543 : 17.03.2007 18:19:54 »

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa


 Smiley smitten

Mä oon niin rakastunut! Niin niin niin rakastunut, että oon ihan täynnä rakkautta vaan!  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #544 : 17.03.2007 20:00:24 »

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa


 Smiley smitten

Mä oon niin rakastunut! Niin niin niin rakastunut, että oon ihan täynnä rakkautta vaan!  smitten


rakkautta täälläkin...miten niin osuvasti nuo laulun sanat tuohon kirjoititkin. oli tänään mielenkiintoista herätä kuule päiväunilta juuri tuohon samaiseen kappaleeseen...

olipa rakas ukkoni vaihtanut sen kännyni herätyskellon ääneksi ja vieläpä jopa soittoääneksi silloin kun hän itse soittaa...

nyt varmaan ihan vaan tuon takia jotenkin hyvin pirteä ja pilvissä liitelevä olo...harmi että ukko ite lähteny töihin sillä aikaa eikä tuu vasta kun joskus yöllä(lue aamulla) takas...
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #545 : 17.03.2007 20:20:52 »

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa


 Smiley smitten

Mä oon niin rakastunut! Niin niin niin rakastunut, että oon ihan täynnä rakkautta vaan!  smitten


Sama vika täällä...  smitten smitten smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #546 : 17.03.2007 20:27:35 »

Jadeania ja astraali..  smitten

Vaikka toinen on toisella puolella palloa, niin on silti koko ajan täällä minun sydämessäni ja sielussani, ihan lähellä.. Ei enää ikävä paina..

Mutta voi niin ihanaa ensi perjantaina kun mun komistus tulee takaisin!  smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #547 : 17.03.2007 20:44:24 »

Jadeania ja astraali..  smitten

Vaikka toinen on toisella puolella palloa, niin on silti koko ajan täällä minun sydämessäni ja sielussani, ihan lähellä.. Ei enää ikävä paina..

Mutta voi niin ihanaa ensi perjantaina kun mun komistus tulee takaisin!  smitten

Minä elän vasta sitä alkuhuumaa... Olen käsittämättömän hämmentynyt siitä, että JOKU voi OIKEASTI tuntua niin hyvälle...  smitten smitten smitten Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan haluan ottaa sen riskin ja katsoa, mitä tästä tulee -vai tuleeko mitään alkuunkaan...
(Kaukosuhde tämäkin)
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #548 : 17.03.2007 20:45:57 »

Hihi.. Alkua on tämäkin, noin kuukausi ollaan seurusteltu.
Mutta tämä ei olekaan kaukosuhde, hän vaan on parin viikon reissussa Intiassa.  Smiley

Onnea rakkaudellenne!
Ja usko pois, se on todellista..!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #549 : 17.03.2007 20:49:57 »

Kurkistinpas tännekin, ja hih!

Huomasin että vanhaa kunnon metsätonttua siellä rapsutellaan. Joskin jo kauan sitten. Vai kuinka monta tonttua täällä hiippailee?

Esmiralda
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #550 : 17.03.2007 20:53:02 »


Onnea rakkaudellenne!
Ja usko pois, se on todellista..!


niin mites se toinen laulu menekään että sataa taas unihiekkaa (pitäisikö sanoa että rakkauden hiekkaa) niin puhtaan valkeaa. luulin sen olevan mennyttä aikaa mutta se on tässä ja nyt ja se on OIKEAA... smitten smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #551 : 17.03.2007 20:58:00 »

voi tokkiinsa, olen vähän ulkona aiheista, mutta kaikille rakastuneille onnea!

Huomasin myös, että Metsätonttu on tosiaan koira!!! Mikä ihana nimi koiralle! Rakkaudenliekin koira?

Hetken luulin että vanha 'minäni' jossain vielä kummittelee... Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
astraali
Vieras
« Vastaus #552 : 17.03.2007 20:58:30 »

Hihi.. Alkua on tämäkin, noin kuukausi ollaan seurusteltu.
Mutta tämä ei olekaan kaukosuhde, hän vaan on parin viikon reissussa Intiassa.  Smiley

Onnea rakkaudellenne!
Ja usko pois, se on todellista..!


Onnea myös teidän rakkaudellenne!  smitten

Me ollaan tapailtu myös kuukauden verran  :Smiley Seurustelusta tms. ei puhuta vielä lainkaan; tunnustellaan ja hämmästellään..
Ihanaa... Ihanaa kaivata...ja ikävöidä...

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #553 : 17.03.2007 21:08:57 »

voi tokkiinsa, olen vähän ulkona aiheista, mutta kaikille rakastuneille onnea!

Huomasin myös, että Metsätonttu on tosiaan koira!!! Mikä ihana nimi koiralle! Rakkaudenliekin koira?

Hetken luulin että vanha 'minäni' jossain vielä kummittelee... Grin

juuh sielunsiskoseni koirahan se...jospa hänen koiraansa on jotenkin inkarnoitunut se entinen sinäsi tai jotain....oikein leppoisia ja hyviä tyyppejä molemmat rakkaudenliekki ja metsis...missähän tämä rakkautemme liekki oikein luuraa??? kukaan nähnyt täällä tänään..itse kun en ole huomannut ainakaan???

tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #554 : 18.03.2007 08:58:46 »

hyvää sunnuntai aamua taas kaikille teille aamuvirkuille astroilijoille  Smiley

täällä ainakin näyttää tuo aamu olevan hiukan sateinen mutta toivokaamme että se päivää kohti tulisi se aurinkokin taivaalle hymyilemään... :Smiley

sielunsiskoseni olet taas palannut keskuutemme...kiva nähdä taas näin aamu tuimaan *tarjoaa yrttiteetä ja eilein leivottuja sämpylöitä* jokainen tehköön mieleistää aamu murkinaa...

nyt kattoo löytyykö täältä mitään uutta ja ihmeellistä...näin aamulla varhain kun päivä on parhain (oli pakko taas laittaa tuo larin ihana ilmaus...niin tykästynyt siihen  smitten smitten) (siis tuohon ilmaukseen en mieheen tai no onhan hän ihmisenäkin kivan oloinen tyyppi  Wink)
tallennettu

Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: