|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #541 : 16.03.2007 11:42:12 » |
|
Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut. Tänä vuonna, tällä kertaa en karkaa ihmissuhteesta, en ota takapakkia vaikka kuinka pelottaisi, tunteitani kuitenkin kuunnelleen, en hätiköi vaan olen hänelle olemassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #542 : 16.03.2007 12:21:53 » |
|
Tänä vuonna kerään rohkeutta tehdäkseni kaksi asiaa, joita en ole aikaisemmin uskaltanut. Tänä vuonna, tällä kertaa en karkaa ihmissuhteesta, en ota takapakkia vaikka kuinka pelottaisi, tunteitani kuitenkin kuunnelleen, en hätiköi vaan olen hänelle olemassa. Freyja aivan... ....jes ...vaikka kuinka...annan itselleni mahdollisuuden
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #544 : 17.03.2007 19:00:24 » |
|
Tahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa tahdon syliisi painaa pääni tahdon lämpöösi nukahtaa olla kanssasi oikeesti onnellinen sua oikeesti rakastaa Mä oon niin rakastunut! Niin niin niin rakastunut, että oon ihan täynnä rakkautta vaan! rakkautta täälläkin...miten niin osuvasti nuo laulun sanat tuohon kirjoititkin. oli tänään mielenkiintoista herätä kuule päiväunilta juuri tuohon samaiseen kappaleeseen... olipa rakas ukkoni vaihtanut sen kännyni herätyskellon ääneksi ja vieläpä jopa soittoääneksi silloin kun hän itse soittaa... nyt varmaan ihan vaan tuon takia jotenkin hyvin pirteä ja pilvissä liitelevä olo...harmi että ukko ite lähteny töihin sillä aikaa eikä tuu vasta kun joskus yöllä(lue aamulla) takas...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
astraali
Vieras
|
|
« Vastaus #545 : 17.03.2007 19:20:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
astraali
Vieras
|
|
« Vastaus #547 : 17.03.2007 19:44:24 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #548 : 17.03.2007 19:45:57 » |
|
Hihi.. Alkua on tämäkin, noin kuukausi ollaan seurusteltu. Mutta tämä ei olekaan kaukosuhde, hän vaan on parin viikon reissussa Intiassa.
Onnea rakkaudellenne! Ja usko pois, se on todellista..!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #549 : 17.03.2007 19:49:57 » |
|
Kurkistinpas tännekin, ja hih!
Huomasin että vanhaa kunnon metsätonttua siellä rapsutellaan. Joskin jo kauan sitten. Vai kuinka monta tonttua täällä hiippailee?
Esmiralda
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #550 : 17.03.2007 19:53:02 » |
|
Onnea rakkaudellenne! Ja usko pois, se on todellista..!
niin mites se toinen laulu menekään että sataa taas unihiekkaa (pitäisikö sanoa että rakkauden hiekkaa) niin puhtaan valkeaa. luulin sen olevan mennyttä aikaa mutta se on tässä ja nyt ja se on OIKEAA...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #551 : 17.03.2007 19:58:00 » |
|
voi tokkiinsa, olen vähän ulkona aiheista, mutta kaikille rakastuneille onnea! Huomasin myös, että Metsätonttu on tosiaan koira!!! Mikä ihana nimi koiralle! Rakkaudenliekin koira? Hetken luulin että vanha 'minäni' jossain vielä kummittelee...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
astraali
Vieras
|
|
« Vastaus #552 : 17.03.2007 19:58:30 » |
|
Hihi.. Alkua on tämäkin, noin kuukausi ollaan seurusteltu. Mutta tämä ei olekaan kaukosuhde, hän vaan on parin viikon reissussa Intiassa.
Onnea rakkaudellenne! Ja usko pois, se on todellista..! Onnea myös teidän rakkaudellenne! Me ollaan tapailtu myös kuukauden verran : Seurustelusta tms. ei puhuta vielä lainkaan; tunnustellaan ja hämmästellään.. Ihanaa... Ihanaa kaivata...ja ikävöidä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #553 : 17.03.2007 20:08:57 » |
|
voi tokkiinsa, olen vähän ulkona aiheista, mutta kaikille rakastuneille onnea! Huomasin myös, että Metsätonttu on tosiaan koira!!! Mikä ihana nimi koiralle! Rakkaudenliekin koira? Hetken luulin että vanha 'minäni' jossain vielä kummittelee... juuh sielunsiskoseni koirahan se...jospa hänen koiraansa on jotenkin inkarnoitunut se entinen sinäsi tai jotain....oikein leppoisia ja hyviä tyyppejä molemmat rakkaudenliekki ja metsis...missähän tämä rakkautemme liekki oikein luuraa??? kukaan nähnyt täällä tänään..itse kun en ole huomannut ainakaan???
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #554 : 18.03.2007 07:58:46 » |
|
hyvää sunnuntai aamua taas kaikille teille aamuvirkuille astroilijoille täällä ainakin näyttää tuo aamu olevan hiukan sateinen mutta toivokaamme että se päivää kohti tulisi se aurinkokin taivaalle hymyilemään... : sielunsiskoseni olet taas palannut keskuutemme...kiva nähdä taas näin aamu tuimaan *tarjoaa yrttiteetä ja eilein leivottuja sämpylöitä* jokainen tehköön mieleistää aamu murkinaa... nyt kattoo löytyykö täältä mitään uutta ja ihmeellistä...näin aamulla varhain kun päivä on parhain (oli pakko taas laittaa tuo larin ihana ilmaus...niin tykästynyt siihen ) (siis tuohon ilmaukseen en mieheen tai no onhan hän ihmisenäkin kivan oloinen tyyppi )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|