Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482339 kertaa)
0 jäsentä ja 68 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #555 : 18.03.2007 09:51:18 »

hyvää sunnuntai aamua taas kaikille teille aamuvirkuille astroilijoille  Smiley
että se päivää kohti tulisi se aurinkokin taivaalle hymyilemään... :Smiley

kiva nähdä taas näin aamu tuimaan *tarjoaa yrttiteetä ja eilein leivottuja sämpylöitä* jokainen tehköön mieleistää aamu murkinaa...
...näin aamulla varhain kun päivä on parhain...

...ystävällisesti siis KIITÄN ja NAM...ehti jo tulla nälkä ja jano...kun näitä "polkuja kai tallaan mä viimeisen asti"... Wink  angel  smitten

..mukava"nähdä" minustakin...edetään taas...ja loput yv.:ssä...
..jk.hiukan on  Cheesy  Wink...näistä avataaramuutoksistakin vaan "kyllä se tästä taas lähtee"... Kiss
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 09:53:44 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #556 : 18.03.2007 09:55:33 »

ollos hyvää..kiva jos kelpaa...näitä polkuja täällä tallaillessa tosiaan tulee välillä ihan yllättäin nälkä...

tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #557 : 18.03.2007 10:00:44 »

ollos hyvää..kiva jos kelpaa...näitä polkuja täällä tallaillessa tosiaan tulee välillä ihan yllättäin nälkä...
....kelpaa  smitten...dear soulsister Wink
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #558 : 18.03.2007 13:04:18 »

Huomenta everybody..!

Olin pakahtua eilen onnesta, rakkaudesta ja ihmetyksestä.. Koin taas sellasen maailmankaikkeuden synkronisuuden todisteen, että mikään ei ole enää ikinä sattumaa minulle!  smitten

[size=06pt]Scorpions - Send me an angel

The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns

Here I am
...

The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
...
[/size]

Kuulin tuon biisin ensimmäistä kertaa elämässäni eilen. Luin jostakin listaa vuosisadan parhaista slovareista ja se oli siellä mainittu, ja hävetti etten tiennyt mikä biisi se on kun kyllä kaikki tollaset vanhat klassikot pitäis tietää.. Niin sitten hain biisin, kuuntelin ja RAKASTUIN siihen. Pistin silmät kiinni ja ajattelin rakastani ja että haluaisin olla hänen enkelinsä juuri nyt.

No, kuuntelin biisin varmaan jotain 8 kertaa peräkkäin ja aloin touhuamaan jotain muuta. Sitten kännykkä piippasi. "Aloin äsken melkein vetistelemään, kun me ollaan täällä hotellin altailla, laitoin silmät kiinni ja sit täällä alkoi soimaan scorpionsin send me an angel, just kun ajattelin sua. On ikävä sua enkelini."
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #559 : 18.03.2007 13:06:32 »

tuo on sitä sielujen sinfoniaa parhaimillaan...olen niin onnelinen puolestani että teillä kahdella on noin hieno yhteys toisiinne  smitten smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #560 : 18.03.2007 14:33:03 »

Huomenta everybody..!

Olin pakahtua eilen onnesta, rakkaudesta ja ihmetyksestä.. Koin taas sellasen maailmankaikkeuden synkronisuuden todisteen, että mikään ei ole enää ikinä sattumaa minulle!  smitten

[size=06pt]Scorpions - Send me an angel

The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns

Here I am
...

The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
...
[/size]

Kuulin tuon biisin ensimmäistä kertaa elämässäni eilen. Luin jostakin listaa vuosisadan parhaista slovareista ja se oli siellä mainittu, ja hävetti etten tiennyt mikä biisi se on kun kyllä kaikki tollaset vanhat klassikot pitäis tietää.. Niin sitten hain biisin, kuuntelin ja RAKASTUIN siihen. Pistin silmät kiinni ja ajattelin rakastani ja että haluaisin olla hänen enkelinsä juuri nyt.

No, kuuntelin biisin varmaan jotain 8 kertaa peräkkäin ja aloin touhuamaan jotain muuta. Sitten kännykkä piippasi. "Aloin äsken melkein vetistelemään, kun me ollaan täällä hotellin altailla, laitoin silmät kiinni ja sit täällä alkoi soimaan scorpionsin send me an angel, just kun ajattelin sua. On ikävä sua enkelini."

OI, aivan ihanaa! Ja aivan ihana biisi ja mitkä sanat.  Cheesy angel smitten Hassua synkroniaa vielä lisää... Tästä on nyt jokunen viikko aikaa kun kuulin itse samaisen kappaleen radiosta ja tuumasin vain, että enpäs muistanutkaan kuinka hyvät sanat siinä onkaan. Meinasin ne tänne astroonkin laittaa, mutta jostain syystä se vain jäi... Ajattelin nyt sitten laittaa ne tähän, vaikka laitoitkin jo. Laitan hieman isompana ja helpommin luettavana. Kun tuo oli niin pientä tekstiä. Enkelten ja itseasiassa Jeesuksenkin viestiä teille kaikille:

The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 14:36:12 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #561 : 18.03.2007 14:45:27 »

angel smitten  angelLISÄÄ SYNKRONIAA ...aamuyöstä kun heräsin niin heräsin just samaiseen biisiin. - ja SE kosketti ja "jutteli" ihanaa kieltä...olen kyllä ollut Scorpions-biisien ystävä varmasti viimeisetn .15v... toinen lempparini on wind of change...vaan ETTÄ tekin olette tämän rekisteröineet JA KIITOS Rakkauden valo kun laitoit tekstin isommalla - nyt minäkin vasta hokasin...että mistä oikein kirjoitatte... 2funny  smitten  2funny ...

Huomenta everybody..!

Olin pakahtua eilen onnesta, rakkaudesta ja ihmetyksestä.. Koin taas sellasen maailmankaikkeuden synkronisuuden todisteen, että mikään ei ole enää ikinä sattumaa minulle!  smitten
[size=06pt]Scorpions - Send me an angel
Kuulin tuon biisin ensimmäistä kertaa elämässäni eilen. Luin jostakin listaa vuosisadan parhaista slovareista ja se oli siellä mainittu, ja hävetti etten tiennyt mikä biisi se on kun kyllä kaikki tollaset vanhat klassikot pitäis tietää.. Niin sitten hain biisin, kuuntelin ja RAKASTUIN siihen. Pistin silmät kiinni ja ajattelin rakastani ja että haluaisin olla hänen enkelinsä juuri nyt.
OI, aivan ihanaa! Ja aivan ihana biisi ja mitkä sanat.  Cheesy angel smitten Hassua synkroniaa vielä lisää...  Enkelten ja itseasiassa Jeesuksenkin viestiä teille kaikille:
The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
.........
The In the land of the morning star

« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 14:49:28 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #562 : 18.03.2007 14:58:36 »

No minä laitoin sen pienellä kun ajattelin etten veisi turhaa tilaa.. Tongue Embarrassed

 uglystupid2 2funny

Sori..  Cheesy Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #563 : 18.03.2007 15:26:09 »

No minä laitoin sen pienellä kun ajattelin etten veisi turhaa tilaa.. Tongue Embarrassed

 uglystupid2 2funny

Sori..  Cheesy Grin

 2funny Ei se mitään. Sori itsellesi.  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #564 : 18.03.2007 15:35:40 »

 smitten

Lisää synkroniaa!  Cheesy

Kerroin äidille puhelimessa tästä tapauksesta ja se oli että ei ole totta! Hän oli mun siskon kanssa pari päivää sitten reissussa ja kun olivat odottaneet ruokiaan jossain, oli äiti hipelöinyt tabasco-pulloa ja siitä oli tullut hänelle isä mieleen, mutta hän ei sanonut sitä ääneen (isä laitto sitä soosia joka ruokaan.. Grin ) samalla oli alkanut soimaan tämä scorpionsin send me an angel (isä kuunteli aina skorppareita) ja sisko oli heti sanonut et hei, nyt tuli isä mieleen tästä biisistä..  Smiley

Sitten vielä suomensin äidille nämä biisin sanat ja hän oli ihan liikuttunut ja sanoi, että ne oli terveiset isältä, joita hän on tässä pari päivää odotellutkin..

Tämähän on hauska ilmiö tämä koko elämä..!
angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #565 : 18.03.2007 15:38:44 »

Cheesy smitten Cheesy smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #566 : 18.03.2007 15:41:51 »

No minä laitoin sen pienellä kun ajattelin etten veisi turhaa tilaa.. Tongue Embarrassed

 uglystupid2 2funny

Sori..  Cheesy Grin

Sparkle In The Distance ...mikäs hätä meillä " kun tämä synkronointi pelittää - näin hienosti"  smitten....aina on tilaa enkeleille... angel... Wink
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #567 : 18.03.2007 15:43:12 »

...eli dont worry no sorry -  Wink  Cheesy  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #568 : 18.03.2007 15:45:20 »

smitten
Lisää synkroniaa!  Cheesy
... nyt tuli isä mieleen tästä biisistä..  Smiley
Sitten vielä suomensin äidille nämä biisin sanat ja hän oli ihan liikuttunut ja sanoi, että ne oli terveiset isältä, joita hän on tässä pari päivää odotellutkin..

Tämähän on hauska ilmiö tämä koko elämä..!
angel smitten

..... smitten niin on....
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #569 : 19.03.2007 10:50:52 »

Huomenta!

Enää 4 päivää niin saan kultani takasin..!
Uuh, menee perhosia masussa kun ajatteleekin.. uglystupid2
Saan varmaan jonkun hysteerisen itku-nauru-itku-nauru-kohtauksen
kun ekan kerran nähään, enkä usko et se on oikeesti siinä..

..taas sä huijaat mua! et sä oo oikeesti siinä, tää on vaan harhaa! lopeta siinä oleminen jos et oo oikeesti!..  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: