Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482200 kertaa)
0 jäsentä ja 57 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #585 : 21.03.2007 09:14:36 »

KIITOS  smitten

« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 12:25:01 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #586 : 21.03.2007 11:53:04 »

Noh, ehkäpä se tästä, tänään vaan olis matikankoe ja pitäs olla skarppina..
Pitäkää peukkuja, mie oon tosi huono matikassa ja mie kyllä haluaisin
että se menis läpi, joten klo 12 jälkee kaikki onnen energiat liikkeelle ja
peukut pystyyn!!!

.....kyllä SE siitä...ja pidetään peukkuja...ONNENENERGIOITA pukkaa ihan tuutin täydeltä....  smitten  angel
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #587 : 21.03.2007 12:50:56 »

" ORBIA lykkää"  ( tuli mieleen että joitain vuosia sitten oli purukumi jonka nimi oli ORBIT)   eli kuka haluaa lähteä pienelle "kevätpäivän seisaus-seikkailulle"....eli ottaa haastetta vastaan... 2funny  smitten

Lainaus
Välttämättömät käsitteetKartan tekijöillä on aina keskinäinen arvojärjestys, joka määräytyy niiden astrologisen liikkeen eli nopeuden mukaisesti....ORBI....   https://www.astro.fi/index.php?p=8&up=5#Orbi
Siirrän nuo aiemmat kirjoitukseni CHIRONISTA täältä  topicille.... https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9906.msg88528#msg88528   ja jotain löytyy täältäkin.....    https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14719.msg131891#msg131891   
..... niin tässä pieni saitsiiinki foorumin ihmeellisessä ja paljon antavassa maailmassa.... "matkaan siis ratsuni nopea".... smitten

MUOKS!!!!
.....otetaan siis "pienet orbit" ja hypätään Chironin selkään.....ehkä se vie meidät sinne ihanalle lähteelle jonne ESMIRALDA antoi tässä taannoin kartan antoi tuolla https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15273.msg131196#msg131196
  topicilla...kiitos ESMIRALDA ....pitemmittä puheitta matkaan vaan...

« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 12:57:44 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #588 : 21.03.2007 14:17:19 »

muistaako Jadeania mitään viime yön unista? Yritit koko yön selvittää minulle elämäntilannettani mutta viesti ei tullut perille. Heräsin välillä mutta sinä et vaan kadonnut  Shocked  Grin

Kirjoitinkin tästä uni-osioon...  Smiley mutta täältä sinut tavoittaa paremmin  Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #589 : 21.03.2007 14:23:11 »

buck2 buck2 buck2 crazy2 crazy2 uglystupid2

Äh!

Hirveen vaikea valinta edessä.  Tongue
Mulle soitettiin just yhdestä vanhainkodista et pääsisinkö kesätöihin..
Ja nyt keväällä keikkatöihin.
Olin hakenut perushoitajan töitä, mutta tarjous tulikin nyt
sairaanhoitajan sijaisuudesta.

Siinä on aikamoinen vastuu, olisin paperihommissa yms. kaikessa sellasessa, mitä en oo juurikaan tehnyt ja joka vuorossa on vaan kaks sairaanhoitajaa jotka on vastuussa koko härdellistä..

Olishan se hienoa, mutta mä en tiedä onko musta ihan aikuisten oikeesti siihen.

Toisaalta toi mun hakupaperi oli lähetetty työkkäristä VÄÄRÄÄN vanhainkotiin,
eli tuonne noin, oliskohan tää jotain johdatusta nyt..?

Miksi mulla on näin epävarma olo, jos tää on johdatusta?  Undecided
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #590 : 21.03.2007 14:25:29 »

Ota tilaisuus vastaan! Jos he katsovat että voisit olla sopiva tyyppi niin miksi ihmeessä et ota sitä vastaan?? Haaste, mutta kun sen voitat niin a vot! Rohkeutta sisko!

 smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #591 : 21.03.2007 14:44:18 »

yhtyy edelliseen...jos tuollaista tilaisuutta sinulle tarjotaan niin ota ihmeessä vastaan ja jos vielä käynyt noin että mennyt paperit väärään paikkaan johan siinä yrittää "kohtalokin" johdattaa että se on oikea reitti kulkea...

ei muuta kuin tsemppiä hommassa..mihin ratkaisuun sitten päädytkin...

lähettää monta  angel auttamaan oikean päätöksen tekemisessä ja täissä yleensäkkin...
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #592 : 21.03.2007 15:49:02 »

muistaako Jadeania mitään viime yön unista? Yritit koko yön selvittää minulle elämäntilannettani mutta viesti ei tullut perille. Heräsin välillä mutta sinä et vaan kadonnut  Shocked  Grin

Kirjoitinkin tästä uni-osioon...  Smiley mutta täältä sinut tavoittaa paremmin  Grin

kuten tuonne unet osioon sinulle jos vastasin..niin pienintäkään mielikuvaa ei itsellä ole...toisaalta lisätäkseni tähän niin nukuin kyllä viime yön tavallista levottomammin..johtuisiko sitten todella siitä että koitin selvittää sinun elämääsi...toivottavasti en edelleenkään tunkenut sinun elämääsi ilman lupaa???

vaikka heräsit niin en kadonnut..johtuisiko tästä minun omasta härkäpäisestä asenteestani että mennään vaikka läpi harmaan kiven jos niikseen tulee  :Smiley...siis kun en kerran syystä tai toisesta meinannut saada viestiä perille...meikä likka ei helpolla lannistu...  Smiley smitten

saanen tiedustella onko sinulla sitten mitään mielikuvaa millaista viestiä koitin sinulle tuoda???

vaivaa nyt jotenkin tuo kun en itse muista tapahtunutta...toivottavasti en loukannut sinun yksityisyyttäsi jos/kun kerran elämääsi setvin...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #593 : 21.03.2007 16:04:22 »

Ota tilaisuus vastaan! Jos he katsovat että voisit olla sopiva tyyppi niin miksi ihmeessä et ota sitä vastaan?? Haaste, mutta kun sen voitat niin a vot! Rohkeutta sisko!
smitten

yhtyy edelliseen...ei muuta kuin tsemppiä hommassa..mihin ratkaisuun sitten päädytkin...
lähettää monta  angel auttamaan oikean päätöksen tekemisessä ja täissä yleensäkkin...

...Sparkle In The Distance ...Jadeanian ja Ardithin lailla kannustan sinua...olipa päätöksesi mikä hyvänsä - ja enkeleitä lähetän minäkin...
..ja kerron omasta kokemuksestani - että olen ollut vastaanvanlaisessa tilanteessa kaksikin kertaa...kummallakin kerralla kerroin suoraan oman tietotaitoni osaamiseni ja kokemukseni JA ettei koulutukseni ihan yltänyt siihen mihin minua oltiin valitsemassa - no tiesiväthän he sen jo - vaan haastattelussa sitä vielä painoitin - minusta se oli hyvä tehdä niiltä osin ETTÄ vastuu on tässä kohden työhönottajalla!!! Ja kun näissä puitteissa lähdin liikkeelle oli helpompi - kun ei tarvinnut yrittää ylittää itseään VAAN otin haasteen vastaan  tein parhaani ELI  sen minkä osasin ja olin innokas ottamaan opastusta vastaan...kokemusta tämäkin ETTÄ ainakin itselleni oli kovin merkityksellistä SELVITTÄÄ mistä epävarmuus juonsi juurensa...että kuulostella sitä herkällä korvalla.... smitten
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #594 : 21.03.2007 22:01:48 »

Jadeania... muistan hieman tuskastuneeni kun astrolaisia oli enemmänkin kiusanani  Grin ja en siksi ottanut kuuleviin korviini, mutta kiitän että yritit  Grin Hereillä ollessani ottaisin todella mielelläni joltain ratkaisun tähän elämäntilanteeseeni, että omaa tyhmyyttäni jos toinen yritti auttaa enkä kuunnellut  uglystupid2

 Grin  Grin   2funny  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #595 : 21.03.2007 22:09:23 »

idiot2

No onhan tässä aikaa pähkäillä. Epävarmuuteni kimpoaa ihan siitä vaan,
että olen aikas huono lääkelaskuissa ja pitäisi näyttää sille tädille
kaikki mitä on suorittanut ja se huomaa et mul on parit laskut rästissä...  crazy2

Toisaalta on ihan eri asia jakaa lääkkeitä kun laskee niitä tentissä.
En oo ikinä tehnyt virhettä kun oon jakanut ja oon laimennellutkin paljon
antibiootteja yms. niitten purkkien ohjeiden mukaan yms...
* h u o k a u s *

Mutta aisiasta toiseen ja tosi ihanaan sellaiseen, arvaatte varmaan.. Enää 2 päivää!!!  Cheesy
Ja kulta oli niin ihana kun se sanoi minulle viestissä, että se on joka päivä katsellut mun kuvia siellä..  Smiley

Ihana ihana ihana ihana ihana..  Cheesy

 smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #596 : 21.03.2007 22:12:05 »

Jadeania... muistan hieman tuskastuneeni kun astrolaisia oli enemmänkin kiusanani  Grin ja en siksi ottanut kuuleviin korviini, mutta kiitän että yritit  Grin Hereillä ollessani ottaisin todella mielelläni joltain ratkaisun tähän elämäntilanteeseeni, että omaa tyhmyyttäni jos toinen yritti auttaa enkä kuunnellut  uglystupid2

 Grin  Grin   2funny  smitten

autan sinua mielelläni jos sinusta siltä vain tuntuu...jospa näin valve elämässä saisin viestin vaikka paremmin perille?
tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #597 : 21.03.2007 23:11:23 »


autan sinua mielelläni jos sinusta siltä vain tuntuu...jospa näin valve elämässä saisin viestin vaikka paremmin perille?

no kun olet auttanut ennenkin en kehtaa sitä pyytää mutta jos haluat niin ole hyvä.  Smiley Olen aika suunnattomassa elämäntilanteessa liittyen sekä työhön että ihmissuhteisiin. Tarottien torni kuvaa työelämää ja ihmissuhteita kuvaa joku paikallaan seisahtunut vesi.  Embarrassed
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #598 : 21.03.2007 23:12:43 »

idiot2

No onhan tässä aikaa pähkäillä. Epävarmuuteni kimpoaa ihan siitä vaan,
että olen aikas huono lääkelaskuissa ja pitäisi näyttää sille tädille
kaikki mitä on suorittanut ja se huomaa et mul on parit laskut rästissä...  crazy2

Toisaalta on ihan eri asia jakaa lääkkeitä kun laskee niitä tentissä.
En oo ikinä tehnyt virhettä kun oon jakanut ja oon laimennellutkin paljon
antibiootteja yms. niitten purkkien ohjeiden mukaan yms...
* h u o k a u s *

Mutta aisiasta toiseen ja tosi ihanaan sellaiseen, arvaatte varmaan.. Enää 2 päivää!!!  Cheesy
Ja kulta oli niin ihana kun se sanoi minulle viestissä, että se on joka päivä katsellut mun kuvia siellä..  Smiley

Ihana ihana ihana ihana ihana..  Cheesy

 smitten


kuules nyt flikka, työssähän sitä oppii etkä ikinä opi jollet rohkeasti kokeile!  knuppel2  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #599 : 22.03.2007 00:38:49 »

Ardith, mutta kun minä olen kykyihini uskomaton luuseri
*tunnustaa*  Undecided

Tarviin aina jonkun potkimaan persuuksille, että pääsisin eteen päin.
Tosin en ole kertonut kellekään tosta jutusta (muuta kun täällä) enkä aiokaan,
ennen kuin asiat on selvillä. Mä en ikinä kerro mitään.  knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: