|
Freyja
Vieras
|
|
« Vastaus #601 : 22.03.2007 12:31:16 » |
|
Lilja ei Torni ensimmäistä kertaa minullekaan tullut, ekalla kerralla jouduin öh, pääsin psykoterapiaan ja matka oli pitkä, nyt se torni tuli työelämään, ja tarviikin uusia keinoja selvitä itsensä ulkopuolelta tulleen kaaoksen vuoksi ... mutta totuushan sieltä aina esiin tulee, nyt vain opetetaan kovalla kädellä kuten ystäväni eilen totesi. Voimia myös sinulle... SPARKLE... minä olen ihan hyvä potkimaan muita perseelle koska tarvitsen sitä itsekin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #602 : 22.03.2007 18:22:48 » |
|
(http://www.geocities.com/picsamour/gl38.gif) Alle 24 tuntia siihen että voin juosta kultaani vastaan ja hypätä syliin ja saada hysteerisen itkunaurukohtauksen!
Miksi aika menee näin H I T A A S T I...??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #603 : 22.03.2007 18:46:07 » |
|
(http://www.geocities.com/picsamour/gl38.gif) Alle 24 tuntia siihen että voin juosta kultaani vastaan ja hypätä syliin ja saada hysteerisen itkunaurukohtauksen!
Miksi aika menee näin H I T A A S T I...?? ehkä hitaasti mutta varmasti ja eikös sitä sanota muutenkin että hitaasti hyvä tulee ...onnea sinulle pitkältä tuntunut odotus melkein lopussa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #604 : 22.03.2007 18:50:58 » |
|
Kiitos! Hei mitäs teille kaikille tänään kuuluu? Minkälainen fiilis, mitä olette hommailleet? Minulla on mahassa perhosia ja muitakin vikkeliä eläimiä ainakin miljoona, kun jännitän niin. Aion katsella telkkarista salkkarit ja idolssin ja yrittää sitten mennä nukkumaan, jos uni vaan on tullakseen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #605 : 22.03.2007 19:30:45 » |
|
Hei sie Sparkle In The Distance "laululintunen" siellä Ehti tuo Jadeania jo vastaamaankin.... ja tässä sinulle vielä... ONKO JOTAIN TAPAHTUNUT?.... On jotain tapahtunut On koko maailma avautunut sydämeni laulaa niin kauniisti että linnutkin jäävät sitä kuuntelemaan
On jotain ihmeellistä tapahtunut tunnen sen varpaissanikin asti vajoan huumaan vastustamattomaan
Olen häneen oikeasti rakastunut hän suuteleekin niin suloisesti että en pysty sitä sanoin kuvaamaan
Olen tätä niin kauan kaivannut yksinäisyyttäni itkenyt vuolaasti että pakahdun onnesta rakastamaan
Olen aina kauneuteen uskonut nyt se on todellista, sydämessäni asti ikuisuudelle jään kiitostani lausumaan 09.03.2007 - Sitriini-
KAHDEN VIIKON ODOTUS
Kahden viikon odotuksen jälkeen... Tämä hetki on todellinen, vaikka siltä ei tunnu.
Vatsan pohjassa miljoonia perhosia, kutkuttaa, jännittää.
Askeleet kopisevat, korot mukulatiellä, eteen päin, kävelen näin.
Jo tuttu kahvila häämöttää, avaan oven, kelloa katson.
En malta odottaa, minuuttiin mahtuu, satoja huokauksia.
Koska ovi aukeaa, koska saan nähdä rakkaani?
Ja niin ovi aukeaa, sieltä näkyy säihkyvät silmät, etsivät minua. Tunnen itseni painottomaksi, saan siivet selkääni.
Juoksen vastaan, syliin avoimeen, painan pääni vasten turvallista syliä.
Hengitän maailmaa, täysin epätodellisessa olotilassa, sydämeni hakkaa, itken, nauran.
Tunnen sinut! Sinä olet siinä! Älä vain enää ikinä katoa mihinkään!
Huulet painuvat vasten huulia, minä vajoan hekumaan, tämä on sen arvoista, että joskus voi vähän odottaakin..
Rakastan sinua.. - 22.03.2007 Sitriini -http://www.rakkausrunot.fi/runo.php?runid=1075169&runoilijaid=35075
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.03.2007 14:27:40 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #606 : 22.03.2007 19:35:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #608 : 22.03.2007 20:55:49 » |
|
...rakastuneet ihmiset vetävät puoleensa - hyvällä tavalla...heissä säteilee sellainen ihana "olemisen keveys"....ole onnellinen ja nauti...ei se ole keneltäkään pois kun rakastaa ja on rakastettu päinvastoin...kiitos kun olet jakanut onneasi - ei syytä punastua - ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #609 : 22.03.2007 21:23:49 » |
|
Hyrrrr... Nyt se kuume sit pongahti kattoon. Mul on koko vaatekaapin sisältö päällä ja tärisen kylmyydestä.. Tavallaan ihana tunne, kun kerrankin kuume nousee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #610 : 22.03.2007 22:23:45 » |
|
Hyrrrr... Nyt se kuume sit pongahti kattoon. Mul on koko vaatekaapin sisältö päällä ja tärisen kylmyydestä.. Tavallaan ihana tunne, kun kerrankin kuume nousee. Toivottavasti saat sairastaa oikein kunnolla, siis levätä... Eikä se rakkaus mihinkään häviä, siellä muhii ja hoitaa sinua. Olen iloinen puolestasi, Sparkle!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #611 : 23.03.2007 08:33:25 » |
|
Jadeania * Tie Itseen on elämänpolku, jonka Hengen Soturi käy läpi itsensä kanssa. * Kun ulko- ja sisäpuolinen hälinä häiritsee sisintä, pysähdy ja kuuntele, tutkiskele, keskity ja ennen kaikkea ole kärsivällinen. .... * Kohtaa elämänpolulla eteen tulevat mahdollisuudet avoimin mielin, tietoisena siitä, että matka itsessään on tarkoitus. https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11453.msg129564#msg129564....korkealla, kevyessä kirkkaassa ilmassa lensi enkeli kädessään taivaan yrttitarhan kukkanen, ja hänen suudellessaan kukkasta irtaantui siitä pikkuruinen lehti ja putosi möyheään multaan keskelle metsää, juurtui heti ja rupesi versomaan muiden kasvien joukossa.... -H.C.Andersen, "lehti taivaasta" Marjut Hjeltin kirjassa Enkelivuosi- .....tämä enkeli varmasti on jo lentänyt luoksesi Sparkle In The Distance ja tuonut "parantavia yrttejä" ILOITKAAMME.
Se oli enkelini sanoma, kun pyysin suojelusenkeliä luokseni, mieleeni nousi heti sana ILO. Kiitos ihanat ystävät, kiitos ihan jokaiselle teistä. Siitä että ilmennätte minun kanssani Jumaluutta niin monessa erilaisessa kauniissa persoonassa. Haleja. jk.... =klik.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.03.2007 08:42:09 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #613 : 23.03.2007 09:42:10 » |
|
Hyvää huomenta astrolaiset.. Huhhuh, olipa kuumeinen liskojen yö. Heräsin tunnin välein että näin samaa jumittunutta painajaista. Että silleen, ei oo paljoa nukuttu! Mutta hei, enää jotain 6 tuntia niin näen kullan. ESMIRALDAA lainaten ".... Eikä se rakkaus mihinkään häviä, siellä muhii ja hoitaa sinua. Olen iloinen puolestasi, Sparkle! "....sydämesi laulaa niin kauniisti että linnutkin jäävät sitä kuuntelemaan".....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|