Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 481973 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #660 : 30.03.2007 08:50:06 »

AAMUN AJATUS

Moni osaa neuvoa meille tien,
mutta ystävän tunnistaa siitä,
että hän kulkee sitä kanssamme
jonkin matkaa.

voi sielunsiskoni tuo ajatus kiteyttää täydellisesti sen mitä ystävät ovat..kiitosta vaan kun laitoit sen meidän kaikkien iloksi...voi kyllä olla kuitenkin niin että ainakin tälläiset sieluntasoiset ystävät/siskot kulkevat luonamme aina tavalla tai toisella eikä vain jonkin matkaa...

kyyhkysen laitan sinulle lentämään heti ensi viikon alussa....auttakoon ne kyyhkyset näyttämään meille tuota tietä jota sitten kulkea yhdessä vai mitä?? smitten angel smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #661 : 30.03.2007 08:59:27 »

AAMUN AJATUS
Moni osaa neuvoa meille tien,
mutta ystävän tunnistaa siitä,
että hän kulkee sitä kanssamme
jonkin matkaa.
...että ainakin tälläiset sieluntasoiset ystävät/siskot kulkevat luonamme aina tavalla tai toisella eikä vain jonkin matkaa... angel Kiss  angel....auttakoon ne kyyhkyset näyttämään meille tuota tietä jota sitten kulkea yhdessä vai mitä??
  smitten angel smitten

JEP...... "käymme yhdessä ain - käymme aina rinnakkain"  Wink  pitkin matkaa..."täällä ja siellä"...eilen, tänään, huomenna... smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #662 : 30.03.2007 19:03:13 »

Kiitos työpaikkan saanti toivotuksista smitten. Yrittänyttä ei laiteta. Ja just pistin taas lisää menemään  Grin
Sain tickleltä jännän meilin, missä mitattiin "omaa vahvaa alaa", tosin englannin kielellä, mut kuitenkin  Smiley ja mulle tuli että osaan organisoida ja kääntää/vääntää sanoja..oikeesti aika hauska testi  Grin Shocked.
Oon tehnyt myös päätöksen..tällä hetkellä tuntuu siltä(tosi vahvasti), että jään Tampereelle. Ja ihan siitä syystä, että jos muuttaisin takaisin Helsinkiin, alkais se älytön baaripörräys ja jäis toi ittensä ettiminen varmaan pois.. Cry Tongue tickedoff knuppel2
On vaan jotenkin jännää asua kaupungissa, josta ei oikeestaan tunne ketään.. :oon siis työkavereita, muttei niitten kanssa pidetä ulkopuolella yhteyttä..oon siis turistimatkalla elämässäni 2funny

..asiasta puujalkaan: näin ekan LESKENLEHDEN!!!
KESÄ* Cheesy* KESÄ* Cheesy KESÄ* Cheesy KESÄ* Cheesy KESÄ* Cheesy KESÄ* Cheesy KESÄ*  Cheesy KESÄ* Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #663 : 30.03.2007 20:13:30 »

HIH! oppisopimusta haen..lähihoitajaksi tahtoo tämä typy. Suuntana joka päihdepuoli tai lapset.
Tällä hetkellä musta maksettais 500 euroa tukea. Täytyy käydä kelassa kysymässä, josko nostaisivat kun tarvii uudelleen kouluttautua  Wink

Leskenlehti sijaitsee tai siis lehdet-ainakin 3! Annalassa.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #664 : 30.03.2007 20:33:16 »

Hii - teenpä huomenna kävelylenkin Annalan kautta Haiharan kartanolle (JOS ei sada)  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #665 : 30.03.2007 20:42:26 »

Hii - teenpä huomenna kävelylenkin Annalan kautta Haiharan kartanolle (JOS ei sada)  Smiley

Hei! Mietinpä tässä miten Ippuska on Tampereella viihtynyt?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #666 : 30.03.2007 20:49:22 »

Hii - teenpä huomenna kävelylenkin Annalan kautta Haiharan kartanolle (JOS ei sada)  Smiley

Hei! Mietinpä tässä miten Ippuska on Tampereella viihtynyt?
No hyvinhän minä (mie on muuttunut mää'ksi  Grin) ja uudet työporukat ovat mukavia. Ihan mielettömän TYÖLÄSTÄ/aktiivista on ollut elo täällä, yhtään ei ole ehtinyt laakereilla lepäämään.
Yöeläjänaapurimmekin rauhoittuivat  Wink ja vesivahinko on korjattu  angel

Tampereen yöhön en ole vielä ehtinyt/jaksanut tutustua - mutta kaikille makuelämysten ystäville suosittelen Hymyilevää  saturnus sta  smitten (Paikan syntymäkartta muistuttaa erehdyttävästi omaani)  Shocked Cheesy
smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #667 : 30.03.2007 21:14:04 »

No kun Hesasta oon lähtöisin, niin en kunnolla edes koskaan sisäistänyt karjalan murretta - lapseni oppi sen hetkessä  Grin

Jotenkin tää Tampere tuntuu ihan luonnolliselle  coolsmiley

Zoomatkaa ja focusoikaa paikka - tulen sinne jos ei oo esteitä  Smiley smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #668 : 30.03.2007 22:20:01 »

Jaha, sinä Ippuska-mää!

Toivottavasti ei ne vanhat pyörät ala vinhasti pyörimään, mitä joskus juoksit karkuun tuonne koillisen syvänmaahan, muistan vaan jotakin sellaista. Tampere kun on sellainen hektinen paikka.

Niin ne jäi minultakin nyt Suuret Filosofian päivät siellä Iki-ihanassa Tamperetalossa! KUn tuli muita menoja!
En olekaan ollut sieltä pois ainakaan kuuteen vuoteen.

Mutta hyvä ystäväni Tampereella täyttää 80 vuotta, syntyperäinen sellainen. Voi kunpa tietäisin miten häntä hellisin ja yllättäisin. Se Hymyilevä pitää katsastaa ensi kerralla. Mutta kuka tietää tällaiselle 'teosofien' sukulaissielulle ja vanhalle tamperelaiselle näyttelijälle jotain hyvää?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #669 : 30.03.2007 23:54:34 »

Jaha, sinä Ippuska-mää!

Toivottavasti ei ne vanhat pyörät ala vinhasti pyörimään, mitä joskus juoksit karkuun tuonne koillisen syvänmaahan, muistan vaan jotakin sellaista. Tampere kun on sellainen hektinen paikka.
...
Eh,,, mitkäs pyörät - putosin kärryiltä jossa ei ollut pyöriä ... :Smiley Huh
Saapi laittaa yv'täkin  :Smiley  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #670 : 31.03.2007 11:09:18 »

Huomenta teillen...vielä pilkottaa aurinkoinen hiukkasen...vaan pientä ohutta yläpilveä alkaa tulla... smitten

Huomenta tai aamupäivähän tämä jo on - JADEANIA ...olen yrittänyt saada helmastasi kiinni...jostain aina äänesi kuuluu...vaan missä olet - oletko kuulolla.... smitten
Ja Sissikselle mukavaa päivää - nim. Harley Davidson fani - ainakin ennen kun havahduin näille ilmaston muutoksille - vaan kauniita ovat - ihan taideteoksia...nämä Harrikat - josta tulee mieleen että ootteko lukenut kirjaa "Jumala saapuu Harrikalla" - se on hyvä  smitten  Kiss
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 11:12:42 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #671 : 31.03.2007 12:14:03 »

olenhan minä täällä...leijuu vaan niin pilvissä taas tänään että kannattaa nykäistä vaikka hieman kovempaa että tulee sen verta alas että kuuluu??? smitten smitten

täällä paistaa aurinko ihan kirkkaalta taivaalta..täytyy varmaan lähtee jossain vaiheessa hieman reippailee tuonne ulos...jospa sitä sitten taas laskeutuisi täältä pilven reunalta alas... angel angel
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #672 : 31.03.2007 12:40:45 »

olenhan minä täällä...leijuu vaan niin pilvissä taas tänään että kannattaa nykäistä vaikka hieman kovempaa että tulee sen verta alas että kuuluu??? smitten smitten täällä paistaa aurinko ihan kirkkaalta taivaalta..täytyy varmaan lähtee jossain vaiheessa hieman reippailee tuonne ulos...jospa sitä sitten taas laskeutuisi täältä pilven reunalta alas... angel  angel

...jee...mie olen ajatellut kaivaa rullikseni - kellarista...viime kesänä en rullaillut yhtään...joten on varmasti laitettava "panssaripuku" yllensä...vaan jokin siinä kiehtoo - tuossa rullailussa...tukka hulmuaa tuulessa - vaikka onkin kypärä päässä - niin olo on sellainen...no hiljaista on minun meno kuitenkin - en hi9rveen isoista mäistä tykkää - joten piiiitkääää suoraaa...

...vaihdoin taas avataaraa - tuli tuosta kuu-jutusta - ja siinä on SE KYYHKYNEN.... smitten ...mukava kuulostella tätäkin puolta -  venus kuu  oinas ja huone kymmenen on minulla ja  - liittyy vahvasti alitajuisiin tunteisiini - eli tätä naiseuden puolta  -  Kiss  angel
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #673 : 31.03.2007 12:48:32 »

juuh minullakin tuli oikein sellainen läikähdys sydämeen kun tuos sinun avataarasi kuvan suurensin...

itselläkin olisi kaapissa rullikset mutta eipä oo muutamaan vuoteen tullu niihin koskettua...vois kaivaa ne kans jos täältä löytäs sellaisen tooooosi piiiitkän suoran jossa ei vois tuhota mitään...jotenkin sellainen tunne etten varmaan enää niillä pystyssä pysyis...

no onneks kohta on kesä ja pääsee taas oman lemppari harrastuksen pariin eli surffaan..muuallekkin kun tänne netin aalloille  Wink...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #674 : 31.03.2007 12:59:07 »

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 12:48:32Kirjoittanut: Jadeania
no onneks kohta on kesä ja pääsee taas oman lemppari harrastuksen pariin eli surffaan..muuallekkin kun tänne netin aalloille  ...
...wau....kuulostaa vesielementiltä... Wink...ja methän  näistä elementeistä tykätään... Cheesy .... ootas kun kehasen itsekin - olen joskus sukellellut tuolla Kreikan ja Kreetan ja Kossin ja Turkin aallokoissa - vaan yhden kerran ihan laitesukeltanut - ja siitä riittäisi kertomista... ja delffineitäkin nähnyt... vaan olkoon nyt...
vaan pääsinpäs kertomaan ihan näin julkisesti...  Cool   :Smiley  Wink... todenperäisesti kerron kuitenkin että sekä rullailussa että sukeltelussa olen ottanut vainen ns. vain tuntumaa - varsinkin tuohon rullailuun - että pysyy nämät juttuni kuosissaan sentäs... police  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 13:01:37 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: