Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #675 : 31.03.2007 12:07:57 » |
|
juuh minullakin tuli oikein sellainen läikähdys sydämeen kun LUIN ...
itselläkin olisi kaapissa rullikset mutta eipä oo muutamaan vuoteen tullu niihin koskettua...vois kaivaa ne kans jos täältä löytäs sellaisen tooooosi piiiitkän suoran jossa ei vois tuhota mitään...jotenkin sellainen tunne etten varmaan enää niillä pystyssä pysyis... ...täällä on niitä piitkiä suoria - aletaan suunnitella tapaamista ei tämä välimatka niiin pitkä ole kuitenkaan kun aikas samalla pystyakselilla ollaan, sinä vain siellä ylempänä - ja totta on täällä se huvipuisto..ihan tuossa lähellä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #676 : 31.03.2007 12:19:52 » |
|
Hm. Kuka panisi pystyyn sellaisen topikin, jossa näkyisi jokaisen avatar nimineen ja kuvineen jonossa. Varmaankin Elämänilo! Mutta olisi kiva nähdä jokaisen symbolista 'kehitystä' tai elämänrytmiä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #677 : 31.03.2007 12:23:01 » |
|
juuh tuollainen olisi kyllä ihan mielenkiintoinen topic-aihe...minä vaan en ainakaan enää sitä kissan kuvaakaan varmaan sinne löytäisi...saati että osaisi sen mitenkään liittää tänne..kertokaa viisaammat miten tähän itse laatikkoon saatte kuvat liitettyä siis ilman että sitä laitetaan tuonne liitteisiin???
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #678 : 31.03.2007 12:35:35 » |
|
juuh tuollainen olisi kyllä ihan mielenkiintoinen topic-aihe...minä vaan en ainakaan enää sitä kissan kuvaakaan varmaan sinne löytäisi...saati että osaisi sen mitenkään liittää tänne..kertokaa viisaammat miten tähän itse laatikkoon saatte kuvat liitettyä siis ilman että sitä laitetaan tuonne liitteisiin???
...sama minulla että en osaa itse tekstiin laittaa kuvia ...ja samaten itselläni ei näy toisten kuvat EIKÄ ne aukea vaikka klikkaan hiiren oikean puoleisella painikkeella ja klikkaan tekstiä avaa kuva....ainoa tapa itselläni katsella näitä kuvia on että kopioin "ne ruudukot" ja liitän ne vaikka sähköpostin sivuille - siellä ne tulee näkyviin.... sen vuoksi laitan aina liitetiedostna nuo kuvat - ja toisaalta eivät vie tilaa topicilla ....ainakin luulen , ellei halua kuvia näkyviin... ....minulla on kuvatiedostossa tuo sinun kissasi Jadeania - se on käynyt täällä näytilläkin - siinä "red hear kirjoituksessa".... ....topici oisi kyllä hyvä - vaan tulisi siitä melkoisen piiiiiiiitkä....arvelen....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #679 : 31.03.2007 12:56:36 » |
|
No niin, missäs Elämänilo!?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #680 : 31.03.2007 16:36:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #682 : 31.03.2007 19:21:09 » |
|
Tuo kirja täytyy hankkia pikimiten.. KIITOS, VIHJEESTÄ!! ..mukavaa että oli mukavaa ... ja tässä tarkemmin SIITÄ kirjasta , hain tietoa omasta kirjastostani... ja kirja onkin " Jumala tulee harrikalla"... ELI: Brady, Joan Jumala tulee harrikalla
Christine, elämää etsivä nainen. Ja Jumala ( Joe-enkeli ihmisen muodossa), joka tulee hänen elämäänsä harrikalla ja moni asia muuttuu. Paljon voi elämässä muuttua, jos uskaltaa kääntää katseensa omasta egosta sisimpäänsä. Ja niin kävi Christinellekkin. Hän kohtaa Joen ja oppii rakastamaan ensin itseään ja sitten vasta muita. Joe antaa hänelle uudet, elämänsä "kymmenen" (6) käskyä, joita noudattamalla suunta muuttuu. Kaikki muuttuu, mutta parempaan. ja sitten Christine kohtaa sen oikean Kenelle teos sopii? Rohkeille, oman polkunsa löytäneille tai vasta etsiville - aina on mahdollista kuunnella omaa intuitiotaan. Rohkaiseva kirja. Kaikki on mahdollista. ....
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 19:24:42 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #683 : 31.03.2007 19:22:14 » |
|
..... - vaan kauniita ovat - ihan taideteoksia...nämä Harrikat - josta tulee mieleen että ootteko lukenut kirjaa "Jumala saapuu Harrikalla" - se on hyvä Olen lukenut - suosittelen ..hip ja hei...aivan sinua IPPUSKA ajattelinkin kun kirjoitin SISSIKSELLE...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #685 : 31.03.2007 20:01:23 » |
|
kiitos elämänilo vastauksesta täytyypä käydä opettelemassa taas jotain uutta ja ihmeellistä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #686 : 31.03.2007 20:37:22 » |
|
...näihin kuviin ja näihin tunnelmiin KIITOS KAIKILLE teille.meille täällä foorumilla - olipa mielenkiintoinen, vaiherikas ja runsas ja iloisa ja valoisa päivä... ja ONNENTÄHTI antoi tämmöiset sanat ....The ideals that have lighted my way, and time after time have given me NEW COURAGE to face life cheerfully, have been KINDNESS BEAUTY and TRUTH. Albert Einstein ...ja aivanhan ne vahvistaa tämän päivän pienet ja suuret ilot ja taianomaiset yhteensattumiset... giood night and sleep well and tight...siii juu ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #687 : 31.03.2007 20:41:25 » |
|
Noista prätkistä tuli mieleeni... Minä en erityisesti ole viehtynyt mihinkään teknisiin "vekottimiin", mutta on niissä silti enemmän "sitä jotain" kuin autoissa. Ja kyydissä ihan kiva olla... : Asia mikä niissä joissakin kuitenkin sapettaa on se, että jos joillakin on sellainen todella äänekäs pärrrä niin ai että ottaa korviin se meteli. Eräänä päivänä eräs sellainen "mölytoosa" ajoi ohitsemme niin lujaa päristen, että kohta kaksi vuotias kuopukseni rupesi ihan itkemään säikähdettyään niin pahasti. Onneksi niitä on kuitenkin sellaisia hiljaisiakin, jotka kulkevat hiljaa hyrräten.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #688 : 31.03.2007 20:44:04 » |
|
Hm. Kuka panisi pystyyn sellaisen topikin, jossa näkyisi jokaisen avatar nimineen ja kuvineen jonossa. Varmaankin Elämänilo! Mutta olisi kiva nähdä jokaisen symbolista 'kehitystä' tai elämänrytmiä. No niin, missäs Elämänilo!?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #689 : 31.03.2007 22:08:01 » |
|
Voi jukra mitä kirjoittelet tuolla kuvasi alla! Jos olisin SUURI noita, tietäisin heti mitä lääkettä voisit käyttää, kun kohtaat sen miehen. En tiedä muuta kuin juhannusyön kasteen. Ihan totta! Kerran eräissä myyjäisissä ostin pienen purkin sellaista, se oli minulla vuosia, kunnes kohtasin rakkaan ukkoni. Ja ihan totta. Sekoitin sitä juhannysyön kastetta hänen kahvinsa sekaan. Ja tässä sitä ollaan vieläkin. Hän sanoo vieläkin, että rakkaus aina vain paranee!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|