Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482544 kertaa)
0 jäsentä ja 141 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #690 : 01.04.2007 09:38:35 »

smitten  Wink ILOISTA PALMUSUNNUNTAITA....KAIKILLEN... angel  Kiss
...ja niin sopii tuo ESMIRALDAN kirjoitus.... Cheesy  Wink...tämän päivän henkeen...niin sielulle kuin ruumillekin...että
VIRVON. VARVON, TUOREEKS TERVEEKS, TULEVAKS VUUEKS, VITSA MULLE, PALKKA SULLE...... smitten  angel  Kiss  Cheesy

Voi jukra mitä kirjoittelet tuolla kuvasi alla!

Jos olisin SUURI noita, tietäisin heti mitä lääkettä voisit käyttää, kun kohtaat sen miehen.

En tiedä muuta kuin juhannusyön kasteen. Ihan totta! Kerran eräissä myyjäisissä ostin pienen purkin sellaista, se oli minulla vuosia, kunnes kohtasin rakkaan ukkoni. Ja ihan totta. Sekoitin sitä juhannysyön kastetta hänen kahvinsa sekaan. Ja tässä sitä ollaan vieläkin. Hän sanoo vieläkin, että rakkaus aina vain paranee!  Cheesy

JK. Wink klik....
« Viimeksi muokattu: 01.04.2007 09:40:51 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #691 : 01.04.2007 09:50:20 »

juuh sopii ja taas tän päivän jälkeen on ainakin meillä lapset varmaan ihan sokerihumalassa...viipottavat ympäri kämppää kun jotkin duracell puput...onneksi tää päivä on vain kerran vuodessa  smitten smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #692 : 01.04.2007 11:16:15 »

Huomenta kaikille..  Smiley
Ristiriita,, vaatekaappien raivaus oli suunniteltu,
mutta Kädentaitomessut olis vartin kävelymatkan päässä.. ei osaa päättää  uglystupid2 tickedoff

toisaalta elämänviisaudeksi sai tänään:
Huomaatko, että tänään on oiva päivä
hoitaa juuri se asia, jonka eilen sanoit hoitavasi huomenna
?

...ootko jo lähtenyt   Huh ...no messut on ja loppuu - vaan kaapit on ja pysyy.... Smiley Wink  smitten
jk. kiitos päivän oivalluksista  2funny   Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #693 : 01.04.2007 13:26:40 »

Voi jukra mitä kirjoittelet tuolla kuvasi alla!

Hei "Esiralda"

Minulleko tuon tarkoitit = ?


(http://www.myspacedev.com/img/dividers/easter/dividers25.gif)


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #694 : 01.04.2007 13:52:08 »

Voi jukra mitä kirjoittelet tuolla kuvasi alla!

Hei "Esiralda"

Minulleko tuon tarkoitit = ?


(http://www.myspacedev.com/img/dividers/easter/dividers25.gif)


 smittenElämänilo    smitten

Juu, juu!!! Sinulle, joka 'olet valmis rakastumaan'. Kun sitä juhannusyön kastetta ei ole vielä saatavissa, niin pitää yrittää keksiä jotain muuta. Muistuipa mieleen meidän hurjat noitajutut vuosi sitten. Onkohan sitä topikkia vielä tallella? Taisi olla jotakin, että 'kuinka paljon sinussa on noitaa' tai jotain muuta sellaista. pitää katsoa?!
« Viimeksi muokattu: 01.04.2007 16:02:35 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #695 : 01.04.2007 15:47:35 »

Rakkaudenliekki
Käsityöt jäi näkemättä, kaapit sen sijaan alkaa olla mallillaan..  Smiley
Säästin rahaa ja nyt on hyvä mieli, kun pinkat on ojennuksessa  angel

....  smitten   ...ah kuulostaapa raikkaalta ja töpäkältä...hyvä sie... Kiss  Wink..kirjoittaa täällä yksi kenellä on "tekemättömiä töitä jonoksi asti"...vaan teen helmi kerrallaan - kyllä ne tästä valmistuu - ennemmin tai myöhemmin... Cool
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #696 : 01.04.2007 22:36:17 »

...

Leskenlehti sijaitsee tai siis lehdet-ainakin 3! Annalassa.
Niinpä bongasin minäkin Kaukiksella pyörätien reunustalla useita leskenlehtiä, kuin pieniä aurinkoja  Kiss

Haiharan kartanolla oli tänään kesäkahvila auki ja muutakin ohjelmaa  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #697 : 01.04.2007 23:03:13 »


      Huh

     Oisko`ollut sama leski siellä ns. levällään!

      Jotenkin en voinut katsoa tunnistaakseni!

        Kevät, nyt kuitenkin, teettää jotain sellaista,

          mitä, ehkä emme halua kertoa ihan kaikille.

                Luonnossa sinänsä, on ihan kiva,

                       KULKEA..

                                    angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #698 : 01.04.2007 23:05:29 »

Kulkea, katsella ja kuvata,
vaikka kuuta JOS ei muuta  Embarrassed angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #699 : 01.04.2007 23:17:28 »

Terve, Kotkansilmä!

En ole sinua tavannutkaan vähään aikaan.

Esmiralda alias metsätonttu
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Irish
Vieras
« Vastaus #700 : 02.04.2007 15:37:10 »

Heipähei kaikki!

Olen ollut aika vähän täällä, kun asun nykyään eri kämpässä kuin tässä missä tietokoneeni vielä toistaiseksi majailee.

Työharjoittelussa olen nyt lasten vuodeosastolla. Mitäs muuta.. Rakkaus kukoistaa.
Aamulla oli jääkaapin oveen jätetty hempeilyviesti ihanan kömpelöllä miehen käsialalla..  Grin smitten

Olen tutustunut viime aikoina uusiin ihmisiin ja miestäkin kävin kotiseudulla esittelemässä. Voi että, ihan turhaan jännitin että mitä se pitää minun äidistäni, kyllähän se sitten kovasti sanoi että ihan samanlaisiahan me ollaan, että ei enää ihmettele miksi olen tällainen sekopää.  crazy2 Grin

Äitini antoi minulle tällaisen.  Smiley


Rukous vanhenemiselle

Herra, tiedät paremmin kuin minä itse, että vuodet vierivät ja jonakin päivänä olen vanha.

Päästä minut pahasta tavastani uskoa, että minun on sanottava jotakin jokaisesta asiasta jokaisessa tilaisuudessa.

Päästä minut hillittömästä halustani, jolla yritän panna järjestykseen jokaisen ihmisen asiat.

Tee minut järkeväksi, mutta ei synkäksi: avuliaaksi, mutta ei jokaisen komentajaksi. Tiedän, että suurelle viisauteni varastolle on kerrassaan pahaksi etten sitä käytä - mutta tiedät Herra, että haluan muutamia ystäviä ennen kuin elämäntieni päättyy.

Päästä minut vapaaksi loputtomasta yksityiskohtien kertomisesta - anna minulle siivet, että pääsen asian ytimeen.

Sulje huuleni, etten aina valittelisi vaivojani ja särkyjäni - ne lisääntyvät kaiken aikaa ja intoni kertoa niistä tulee suuremmaksi sitä mukaa kuin vuodet vierivät.

En uskalla pyytää niin paljon myötämielisyyttä, että voisin nauttia toisten kertomista tarinoista, mutta auta minua kuuntelemaan niitä kärsivällisesti. En uskalla pyytää muistini parantumista, mutta pyydän kasvavaa nöyryyttä ja pienempää varmuutta kun muistini on ristiriidassa toisten muistin kanssa.

Opeta minulle se loistava läksy, että ehkä joskus olen väärässä.

Pidä minut kohtuullisena kaikessa - en halua olla pyhimys, sillä jotkut heistä ovat hyvin hankalia ja heidän parissaan on tukala elää - mutta hapan vanha ihminen on pirun loistotekele. Anna minulle silmät, jotka näkevät hyvää odottamattomissa paikoissa ja anna minun huomata kykyjä ihmisissä, joilla en uskoisi niitä olevan. Suo minulle epäitsekkyyttä, että voin sen sanoa myös heille.

- Amen


 smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #701 : 02.04.2007 20:25:43 »

...ihanaa lukea tätä.... Cheesy  2funny  Kiss  angel

Heipähei kaikki!
....Työharjoittelussa olen nyt lasten vuodeosastolla. Mitäs muuta.. Rakkaus kukoistaa.
Aamulla oli jääkaapin oveen jätetty hempeilyviesti ihanan kömpelöllä miehen käsialalla..  Grin smitten
..... Voi että, ihan turhaan jännitin että mitä se pitää minun äidistäni, kyllähän se sitten kovasti sanoi että ihan samanlaisiahan me ollaan, että ei enää ihmettele miksi olen tällainen sekopää.  crazy2 Grin

Äitini antoi minulle tällaisen.  Smiley


Rukous vanhenemiselle

Herra, tiedät paremmin kuin minä itse, että vuodet vierivät ja jonakin päivänä olen vanha.

.....Opeta minulle se loistava läksy, että ehkä joskus olen väärässä.

Pidä minut kohtuullisena kaikessa - en halua olla pyhimys, sillä jotkut heistä ovat hyvin hankalia ja heidän parissaan on tukala elää - mutta hapan vanha ihminen on pirun loistotekele. Anna minulle silmät, jotka näkevät hyvää odottamattomissa paikoissa ja anna minun huomata kykyjä ihmisissä, joilla en uskoisi niitä olevan. Suo minulle epäitsekkyyttä, että voin sen sanoa myös heille.
- Amen
smitten

....nöyrä kiitos...jotenkin tämä viestisi kosketti tosi lempeästi...aivan kuin hiljainen aamukastepisara joka putoaa poskelle...ja samaan aikaan kuuluu jostain - iloista sirkutusta ja ...
...ja kyyneleet nousivat silmiini tuosta kun luin että sait äidiltäsi tällaista ihanaa elämänviisautta joka saa aivan erityisen merkityksen kun sen saa omalta äidiltään ...että jos joskus sinulla on omia tyttäriä...anteeksi näin henkilökohtaiseen asiaan puuttumiseni...vaan jos sinulla on NIIN muista tämä kokemus....äidiltä tyttärelle...se on ikiaikainen ketju jossa siirtyy sitä maailmankaikkeudellista naisten viisautta....pyhää viisautta...enpä sano enempää - vaan kiitos annoit minulle kokemuksen jota itse olen kaivannut omalta äidiltäni...vaan sekin on jo toinen tarina.... Kiss  angel  smitten
jk Wink tämä on yksi favoritekuvani - siinä on juuri sitä mitä sinun viestisi välitti " äidistä ja tyttärestä" vaikka sinä oletkin jo aikuinen nainen... vaan silti...se perusajatus... smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #702 : 02.04.2007 22:12:19 »

HALOO KUULEEKO ESMIRALDA..... Cheesy  Kiss  smitten
...jos kuulet niin valaise minua "muistamatonta MOOSESTA -  Cheesy ...että mikä se rakkausvoidejuttu olikaa...jostain siitä varmasti luin viime päivinä - oliko eilen....ettei ollut tällä topicilla - no tämä oli tekosyy  2funny  smitten että saisin sinut tulemaan tänne "keijumetsään"....seuraa tuoksua....hunajan ja meden..  smitten
...kun lupasin jo tuolla Jadeanialle , että minulla on "tätä sinun taikavoidetta"...ihan näin meidän kesken vaan - ettei muut kuule.... :Smiley  Cool
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #703 : 02.04.2007 22:18:09 »

No, tässähän minä.  Huh

Rakkausvoidetta?! Mistähän te siellä puhutte?

Taisin puhua juhannusyön kasteesta. Taisin antaa reseptin Elämänilolle, joka sanoi olevansa valmis rakastumaan.

Niinkö sinäkin, Rakkaudenliekki? Taitaa se palaa jo sinussa aikalailla.

Mutta juhannusyön kastetta pitää kerätä näin: otetaan puhdas lakana. Keskiyön aikaan sitä lakanaa vedetään pitkin puhdasta luonnonmattoa. Lakana sitten väännetään viimeistä tippaa myöten johonkin astiaan. Ja siinä sitä lemmenlientä on. Sitä sitten vain pulloon ja lorautetaan 'rakkaalle' kahvin tai jonkun muun liemen sekaan. Ja onnistuu. Olenhan kokeillut...  smitten

Kevätkö se tällaista teettää?  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #704 : 02.04.2007 23:09:26 »

No, tässähän minä.  Huh

Rakkausvoidetta?! Mistähän te siellä puhutte?

Taisin puhua juhannusyön kasteesta. Taisin antaa reseptin Elämänilolle, joka sanoi olevansa valmis rakastumaan.

Niinkö sinäkin, Rakkaudenliekki? Taitaa se palaa jo sinussa aikalailla.

Mutta juhannusyön kastetta pitää kerätä näin: otetaan puhdas lakana. Keskiyön aikaan sitä lakanaa vedetään pitkin puhdasta luonnonmattoa. Lakana sitten väännetään viimeistä tippaa myöten johonkin astiaan. Ja siinä sitä lemmenlientä on. Sitä sitten vain pulloon ja lorautetaan 'rakkaalle' kahvin tai jonkun muun liemen sekaan. Ja onnistuu. Olenhan kokeillut...  smitten
Kevätkö se tällaista teettää? 

.... Cheesy  Cool no niin palaa....pian ihan ilmiliekkeinä - vaan ei polta kun lämmittäää vain ihanasti....KIITOS... Kiss ...ja hyvä kun näin kahdenkesken saatiin tämä asia selkeäksi...ettei ihan koko kylä tiedä... Cool ...vaan että juhanukseen astiko odotella pitää... jos jonain päivänä on lööpeissä ETTÄ nähty nainen kulkemassa pitkin peltoja ja pientareita NIIN minä se sitten olin...ja eikun :Smiley  Kiss...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: