Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482150 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #765 : 04.05.2007 22:44:22 »

tulee mieleen hectorin kappale:.."enpä vieläkään sua saa sua saa sua saanut,vaikka tiesin tään ,olet monen monen muun kanssa maannut.."
vaikkei se tuosta suomennus taida ollakaan,
ja harmikseni tuo video pätki jo alusta..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #766 : 05.05.2007 21:18:34 »

Eetu voi tänään paljon paremmin. Lääkkeet ja muu "parantaminen"  Wink näyttävät auttaneen. Elinennuste on silti edelleen hyvin varauksellinen, mutta hyvässä lykyssä saattaa elää vielä vuosia.  angel Tässä alla vielä kuva Eetusta huhtikuussa ennen sairauden/oireiden "esilletuloa", sillä onhan tuo sydänvika varmasti ollut jo pidempään...  Undecided
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #767 : 05.05.2007 21:28:19 »

voi kun kiva kuulla että teillä voidaan paremmin  smitten smitten

voi miten on kaunis tuo kissasi kuva...
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #768 : 05.05.2007 21:37:00 »

Täältä tulee Metsätontun ja Arkiviisun iltaviisut Cool  Kiss   ~eli terveiset teille Rakkauden valo ja Eetu .... olen teitä ajatellut kun itsekin tuon Metsätontun kanssa elelen niin Että nautitaan jokaisesta päivästä jotka vielä ollaan  yhdessä . Metsätonttu kun täyttää joulukuussa jo 14v.  .... ja " ollaan tämä hänen kanssa sovittu eli juteltu" että tahdon että hän saa rauhalllisen ja hyvän lähdön - sellaisen kunniakkaan, niinkuin on hänen elämänsäkin ollut.... hyvää, iloista monasti enemmän kuin pelkkää koiranelämää Wink  Cheesy ... meillä on aina ollut hyvinkin läheinen ja erityinen suhde - no on minulle joskus sanottu ETTÄ olisimme viettäneet tuon Metsätontun kanssa monta yhteistä elämää aiemminkin yhdessä... jokatapauksessa - Metsis tuntee hyvin minun aivoitukset ja mielialat ja juttelee silmillään ja ilmeillään paljon - ja kun häneltä meni joitain aikoja sitten kuulo NIIN opettelimme yhteisen viittomakielen - elekielen - ja hyvin sujuu.... Että näin olen ajatellut sinua - vaan nyt nautimme näistä eläinystävistämme vielä ja teemme heidän elinpäivistään hyviäja onnellisia - ainakin tuosta Metsiksestä on tullut ihan sylikoira viime aikoina .... voikaat olosuhteisiin nähden hyvin  smitten

jk. klikkaa ... nuo kuvat ei ole ihan oikeita ... kissan löysin ihan Eetua ajatellen ja tuo koirakuva on ihan näköinen silloinkun Metsis oli pentu - muutenkin kuva kertoo meistä... Kiss
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 22:08:30 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #769 : 05.05.2007 22:22:47 »

Kiitos Jadeania ja Arkiviisu!  smitten Meilläkin on molempien kissojen kanssa tuo vahva yhteys ja kommunikointi pelaa välillä hämmästyttävänkin hyvin. Tiedän, että olemme tunteneet toisemme aikaisemminkin. Eetun olen nähnyt muinaisessa Egyptissä kissana tuolloinkin ja sutena olen hänet myös joskus kohdannut. Rudolfista olen taasen aistinut, että on ollut koira, kun olemme aiemmin tunteneet. Tässä vielä tämä toinen Rudolf kissamme joka nyt 8-vuotias ja onneksi terve.  smitten

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #770 : 05.05.2007 22:43:49 »

Tuli vielä mieleen että "arvokkaan" kuoleman haluan itsekin suoda kissoilleni, sikäli mikäli itse pystyn siihen vaikuttamaan. Jos Eetun tila ei olisi kohentunut, jos hän olisi selkeästi luovuttanut eikä taistellut elämästään, olisin lopetuttanut sen turhat kärsimykset eläinlääkärillä. Onneksi se kuitenkin päätti jäädä vielä. On muuten oma taiteenlajinsa antaa tuolle sähäkälle ja aina kovin omapäiselle kisulle nuo lääkkeet. Vaikka vastustelee hieman, tietää niiden selkeästi auttavan sillä aina lopulta kuitenkin ottaa ne vastaan. Suosittelen muuten tuollaista apteekista saatavaa pillereitä varten tarkoitettua "ruiskua" tai "asetinta" jolla saa melko kätevästi sujautettua pillerit suuhun. Ikävää niitä on silti laittaa, vaikka herra onkin myöntynyt niitä ottamaan kuten sovimme, että jos aikoo jäädä.  Wink smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #771 : 06.05.2007 12:58:16 »

Muistaisiko joku piakkoin tvstä alkavan sarja nimen... en edes muista miltä kanavalta se alkaa (kolmonen tai nelonen) Huh
Siinä kerrotaan jostain miten kuusi ihmistä liittyy aina toisiin ja kun joku heistä tekee muutoksia, se vaikuttaa kaikkeen kuuteen...
Ööh.. tarviisiin vain tietoja siitä yhteen toiseen asia yhteyteen...
 Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #772 : 06.05.2007 18:08:00 »

No minua jäi just siksi tuo kiinnostamaan, kun olisin etsinyt jotain tietoa, että mihin tuo kuuden-ketju perustuu... ihan vaan "keksitty" tuota varten vai onko sille jotain muuta pohjaa...  idiot2
*lähtee googlailemaan*

Kiitos, nyt löytyi jotain alustavaa...
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 18:13:18 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #773 : 06.05.2007 20:10:49 »

Kuuden ketju voisi pohjautua siihen, että asiat kulkevat 
aspect_tri eli 0 + - kautta ja kun se ilmennetään toimintaan maailmallisuuden tasolla
aspect_tri joudutaan kääntämään ylösalaisin, jolloin muodostuu kombinaatioYhteys:
(http://www.ncsu.edu/midlink/holidays/ligon.holiday/Hanukkah/star3.GIF)
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #774 : 06.05.2007 20:33:54 »

kuusi (6)
"Nikomakhos kuvaa sitä "muotojen muodoksi,ainoaksi sielua kuvaavaksi numeroksi,maailmankaikkeuden osien selvästi erottuvaksi liitoksi,sielun yhdistäjäksi,harmoniaksi."Se on myös itse "venus".
Kohtalottarista se on Lakhesis (osan suoja,elikkä kun yksi muuttuu, muittenkin "osa" muuttuu?),muusista Thalia.
Pythagoralaiset kutsuivat sitä "osien täydellisyydeksi".
Se muistuttaa miehisen ja naisellisen liittymisestä yhteen,kuten avioliitossa tai kaksinaisuudessa,terveys ja kauneus symmetrian vuoksi.
Muinaisilla egyptiläisillä oli korkeampiarvoisista papeista muodostettu kuuden kollegio...ettäpä sitten viihteellisempi "kollegio"
myös druideilla oli usein kuuden papin ryhmä,
kuukauden kuudes päivä mystisen tärkeä..jne..
    Westcott,numeroiden salainen voima,
ja kannessapa hyvinkin tuo Lumorin tähti
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #775 : 06.05.2007 20:47:17 »

Hei! Katsoiko kukaan tuota ohjelmaa kuuden ketjusta? Harmittaa, etten muistanut koko juttua, vaikka meinasin sen katsoa. Jos joku katsoi, niin oliko hyvä?  Huh
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #776 : 06.05.2007 20:57:48 »

Ei kai se vielä ole alkanutkaan  Huh  mutta lähiaikoina?
 :Smiley

Alkaako sitten touko- vai kesäkuun 11. pnä?
http://theteevee.net/ohjelmien-alkamispaivat/
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 21:02:34 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #777 : 06.05.2007 21:07:15 »

Juu, ei tuo sarja ole vielä alkanut.
Osaltaan se kait tuossa sarjassa perustuu yhdysvaltalaisen sosiologin Stanley Milgramin 1960-luvun lopulla tekemille pieni maailma (small world) kokeille. "Six degrees of separation"-teoria..  Huh
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #778 : 06.05.2007 21:28:20 »

Juuh, lueskelin siitä tuolla.. pitäisi varmaan testata... josko löytyisi linkki edesmenneeseen ihailemaani John Lennoniin... Cheesy
Enkä minä tiiä mihin tuon sarjan teoria perustuu ihan oikeesti... kuhan vaan tutkailen..  Cheesy
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #779 : 07.05.2007 11:06:10 »

Osaltaan se kait tuossa sarjassa perustuu yhdysvaltalaisen sosiologin Stanley Milgramin 1960-luvun lopulla tekemille pieni maailma (small world) kokeille. "Six degrees of separation"-teoria..  Huh

Ai tuo Six degrees -juttu on Milgramin? Hänhän on sama heppu, joka teki ne kuuluisat tottelevaisuuskokeet (http://fi.wikipedia.org/wiki/Stanley_Milgram). Olipa mielenkiintoinen tieto. Smiley

Muistelen, että olin aikoinaan itsekin mukana Sixdegrees-nimisellä nettisivustolla, joka yritti yhdistää ihmisiä ympäri maailmaa. Yritin googlettaa, mutta näköjään se on jo kuollut ja kuopattu: http://en.wikipedia.org/wiki/SixDegrees.com. Helsingissä muuten ilmestyy myös englanninkielinen ilmaisjakelulehti nimeltä Sixdegrees (http://www.6d.fi/finnish), perustajana ja ainakin aiemmin myös päätoimittajana kirjailija Alexis Kouros (tykkäsin kovasti hänen kirjoistaan).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: