nikki
|
|
« Vastaus #765 : 04.05.2007 21:44:22 » |
|
tulee mieleen hectorin kappale:.."enpä vieläkään sua saa sua saa sua saanut,vaikka tiesin tään ,olet monen monen muun kanssa maannut.." vaikkei se tuosta suomennus taida ollakaan, ja harmikseni tuo video pätki jo alusta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #767 : 05.05.2007 20:28:19 » |
|
voi kun kiva kuulla että teillä voidaan paremmin voi miten on kaunis tuo kissasi kuva...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #768 : 05.05.2007 20:37:00 » |
|
Täältä tulee Metsätontun ja Arkiviisun iltaviisut ~eli terveiset teille Rakkauden valo ja Eetu .... olen teitä ajatellut kun itsekin tuon Metsätontun kanssa elelen niin Että nautitaan jokaisesta päivästä jotka vielä ollaan yhdessä . Metsätonttu kun täyttää joulukuussa jo 14v. .... ja " ollaan tämä hänen kanssa sovittu eli juteltu" että tahdon että hän saa rauhalllisen ja hyvän lähdön - sellaisen kunniakkaan, niinkuin on hänen elämänsäkin ollut.... hyvää, iloista monasti enemmän kuin pelkkää koiranelämää ... meillä on aina ollut hyvinkin läheinen ja erityinen suhde - no on minulle joskus sanottu ETTÄ olisimme viettäneet tuon Metsätontun kanssa monta yhteistä elämää aiemminkin yhdessä... jokatapauksessa - Metsis tuntee hyvin minun aivoitukset ja mielialat ja juttelee silmillään ja ilmeillään paljon - ja kun häneltä meni joitain aikoja sitten kuulo NIIN opettelimme yhteisen viittomakielen - elekielen - ja hyvin sujuu.... Että näin olen ajatellut sinua - vaan nyt nautimme näistä eläinystävistämme vielä ja teemme heidän elinpäivistään hyviäja onnellisia - ainakin tuosta Metsiksestä on tullut ihan sylikoira viime aikoina .... voikaat olosuhteisiin nähden hyvin jk. klikkaa ... nuo kuvat ei ole ihan oikeita ... kissan löysin ihan Eetua ajatellen ja tuo koirakuva on ihan näköinen silloinkun Metsis oli pentu - muutenkin kuva kertoo meistä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.05.2007 21:08:30 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #771 : 06.05.2007 11:58:16 » |
|
Muistaisiko joku piakkoin tvstä alkavan sarja nimen... en edes muista miltä kanavalta se alkaa (kolmonen tai nelonen) Siinä kerrotaan jostain miten kuusi ihmistä liittyy aina toisiin ja kun joku heistä tekee muutoksia, se vaikuttaa kaikkeen kuuteen... Ööh.. tarviisiin vain tietoja siitä yhteen toiseen asia yhteyteen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #772 : 06.05.2007 17:08:00 » |
|
No minua jäi just siksi tuo kiinnostamaan, kun olisin etsinyt jotain tietoa, että mihin tuo kuuden-ketju perustuu... ihan vaan "keksitty" tuota varten vai onko sille jotain muuta pohjaa... *lähtee googlailemaan* Kiitos, nyt löytyi jotain alustavaa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 17:13:18 kirjoittanut *Inanna* »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #773 : 06.05.2007 19:10:49 » |
|
Kuuden ketju voisi pohjautua siihen, että asiat kulkevat eli 0 + - kautta ja kun se ilmennetään toimintaan maailmallisuuden tasolla joudutaan kääntämään ylösalaisin, jolloin muodostuu kombinaatioYhteys: (http://www.ncsu.edu/midlink/holidays/ligon.holiday/Hanukkah/star3.GIF)
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #774 : 06.05.2007 19:33:54 » |
|
kuusi (6) "Nikomakhos kuvaa sitä "muotojen muodoksi,ainoaksi sielua kuvaavaksi numeroksi,maailmankaikkeuden osien selvästi erottuvaksi liitoksi,sielun yhdistäjäksi,harmoniaksi."Se on myös itse "venus". Kohtalottarista se on Lakhesis (osan suoja,elikkä kun yksi muuttuu, muittenkin "osa" muuttuu?),muusista Thalia. Pythagoralaiset kutsuivat sitä "osien täydellisyydeksi". Se muistuttaa miehisen ja naisellisen liittymisestä yhteen,kuten avioliitossa tai kaksinaisuudessa,terveys ja kauneus symmetrian vuoksi. Muinaisilla egyptiläisillä oli korkeampiarvoisista papeista muodostettu kuuden kollegio...ettäpä sitten viihteellisempi "kollegio" myös druideilla oli usein kuuden papin ryhmä, kuukauden kuudes päivä mystisen tärkeä..jne.. Westcott,numeroiden salainen voima, ja kannessapa hyvinkin tuo Lumorin tähti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #775 : 06.05.2007 19:47:17 » |
|
Hei! Katsoiko kukaan tuota ohjelmaa kuuden ketjusta? Harmittaa, etten muistanut koko juttua, vaikka meinasin sen katsoa. Jos joku katsoi, niin oliko hyvä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #776 : 06.05.2007 19:57:48 » |
|
Ei kai se vielä ole alkanutkaan mutta lähiaikoina? : Alkaako sitten touko- vai kesäkuun 11. pnä? http://theteevee.net/ohjelmien-alkamispaivat/
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2007 20:02:34 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #777 : 06.05.2007 20:07:15 » |
|
Juu, ei tuo sarja ole vielä alkanut. Osaltaan se kait tuossa sarjassa perustuu yhdysvaltalaisen sosiologin Stanley Milgramin 1960-luvun lopulla tekemille pieni maailma (small world) kokeille. "Six degrees of separation"-teoria..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #778 : 06.05.2007 20:28:20 » |
|
Juuh, lueskelin siitä tuolla.. pitäisi varmaan testata... josko löytyisi linkki edesmenneeseen ihailemaani John Lennoniin... Enkä minä tiiä mihin tuon sarjan teoria perustuu ihan oikeesti... kuhan vaan tutkailen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #779 : 07.05.2007 10:06:10 » |
|
Osaltaan se kait tuossa sarjassa perustuu yhdysvaltalaisen sosiologin Stanley Milgramin 1960-luvun lopulla tekemille pieni maailma (small world) kokeille. "Six degrees of separation"-teoria.. Ai tuo Six degrees -juttu on Milgramin? Hänhän on sama heppu, joka teki ne kuuluisat tottelevaisuuskokeet ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Stanley_Milgram). Olipa mielenkiintoinen tieto. Muistelen, että olin aikoinaan itsekin mukana Sixdegrees-nimisellä nettisivustolla, joka yritti yhdistää ihmisiä ympäri maailmaa. Yritin googlettaa, mutta näköjään se on jo kuollut ja kuopattu: http://en.wikipedia.org/wiki/SixDegrees.com. Helsingissä muuten ilmestyy myös englanninkielinen ilmaisjakelulehti nimeltä Sixdegrees ( http://www.6d.fi/finnish), perustajana ja ainakin aiemmin myös päätoimittajana kirjailija Alexis Kouros (tykkäsin kovasti hänen kirjoistaan).
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|