Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 482582 kertaa)
0 jäsentä ja 154 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #855 : 12.06.2007 20:22:48 »

 2funny AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaviisuuuuuuuuuuuUUUUUUUUUUUUU  2funny löysitpä oivan runosen  2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #856 : 16.06.2007 18:24:25 »

Ikitosi..... smitten ihana "nähdä sinua" ...... Kiss  Cheesy
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #857 : 16.06.2007 23:28:07 »

Mites porukka viettelee lauantai-iltaansa?
Mä istun kotona, tytär nukkuu ja siemailen yhden siiderin ennen nukkumaan menoa...

 Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #858 : 17.06.2007 00:38:27 »

Kotonapa täälläkin, rapumainen suursiivouspäivä  Wink
Huomenna oman talon pihakirppis  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #859 : 17.06.2007 08:24:30 »

Voi viemärärotta. Jos miettisin tilannettani yhtään enemmän tulis paniikki, mutta mitäs se nyt sitten auttaa  idiot2
Asunto edelleen hakusessa..kovia hintoja pyydetään  Sad. Muutaman helmen olen löytänyt, mutta vuokranantajat eivät ota yhteyttä-eli se siitä Huh
Kämppis on jo käytännöllisesti katsoen muuttanut olemuksensa pois ja virallinen siirto 15.7. Eli ens kuu vielä menee, mutta sitten voi tulla "sukellus".
Kyllä testataan nyt tätä positiivista näkökantaa. Töitä on tällä hetkellä-mutta firmassa on vähän alasajon merkkejä..
Oikeesti, jos ei hymyilyttäs niin itkettäis  Smiley

Toivottavasti kaikilla muilla menee hyvin  smitten smitten
eppana-muutosvoimien kourissa (aika lähellä paniikkia) 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #860 : 17.06.2007 12:00:35 »

Voimia Eppana!  smitten Kyllä kaikki vielä järjestyy. Wink angel
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #861 : 17.06.2007 17:12:17 »

Voi viemärärotta. Jos miettisin tilannettani yhtään enemmän tulis paniikki, mutta mitäs se nyt sitten auttaa  idiot2
Asunto edelleen hakusessa..kovia hintoja pyydetään  Sad. Muutaman helmen olen löytänyt, mutta vuokranantajat eivät ota yhteyttä-eli se siitä Huh
Kämppis on jo käytännöllisesti katsoen muuttanut olemuksensa pois ja virallinen siirto 15.7. Eli ens kuu vielä menee, mutta sitten voi tulla "sukellus".
Kyllä testataan nyt tätä positiivista näkökantaa. Töitä on tällä hetkellä-mutta firmassa on vähän alasajon merkkejä..
Oikeesti, jos ei hymyilyttäs niin itkettäis  Smiley

Toivottavasti kaikilla muilla menee hyvin  smitten smitten
eppana-muutosvoimien kourissa (aika lähellä paniikkia) 2funny
Oletkohan kirjoitellut tästä tilanteesta foorumilla aikaisemmin? Minä nimittäin näin tämän kuvaamasi tilanteen unessa pari yötä sitten. Siinä kerroit nämä samat asiat ja paniikin kuin tässä viestissäsi ja minä tiesin unessa, että kaikki järjestyy ja sanoin niin sinullekin. Aamulla minua nauratti, että taidan viettää liikaa aikaa foorumilla, kun jo unissakin lohduttelen. Nyt tuntuu oudolta, kun sama kertomus toistuu livenä.   Huh     Undecided

Hmmm... Minun varmaan täytyy pitää kesälomaa tästä forumista.   Embarrassed        Shocked        Sad
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #862 : 18.06.2007 17:48:01 »

 Shocked
Oon tainnu joo aikasemminkin mainita tilanteesta, joka nyt vasta on aika akuutti.
Vai että astraali antennina toimit- anteeksi että tungen uniin  Cry Lupaan olla pohtimatta näitä sitten illalla..jos ajattelen vaikka saippuakuplia-minkähänlaisia unia näkisit  Huh Grin
Uskon kyllä(ja toivon) kaiken järjestyvän,paremmin kuin hyvin. Mutta kiitos Atomi Ja Rakkauden Valo tuesta  smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #863 : 19.06.2007 13:28:52 »

Hienoa Tigrinum!  smitten

Tässä vielä sinullekin vahvistukseksi ja muistutukseksi  Wink angel:


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17507.0
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #864 : 20.06.2007 12:01:25 »

Tigrinum, mees Henkimaailma chattiin pliis !

Tässä jonkun huumoria kaksoisliekkiasioista ja muusta henkevästä.

Tänä päivänä on lämmin ihana nuori mies mutta jos on kaksoisliekkini niin mikään siitä mitä olen lukenut netissä tai siitä yhdestä ainoasta lukemastani suomenkielisestä kirjasta ei pidä paikkaansa muulta osin kuin että suhde oli vaikea (ei siis enää) mutta niin se oli ollut vaikea ja raivostuttava jo viiden ihmisen kanssa ennen minua eivätkä hekään voineet siis olla tämän kaksoisliekkejä jos kerran minä jo olin hänen sellainen.
Ihmettelen vain että mitä olen käsittänyt väärin kaksoisliekistä tai mitä en ole ymmärtänyt meidän -liekikseni sanotun ja minun -väleistä joka kertoisi tällaisesta liekkisuhteesta ?
Tai voiko astrologi olla erehtynyt asiassa. Voiko astrologi varmuudella tietää tällaisesta liekkiydestä vai voiko erehtyä luulemaan liekkiydeksi kun onkin kyse entisen elämän kokemusten "korjaamisesta". Mutta se täytynee kysyä muualta vai tietääkö joku täällä tästä astrologia-asiasta ?

Ei tämä tietenkään mikää kuolemanvakava asia ole mutta kun niin paljon puhutaan tusta seksuaalisuudesta ja valtavasta sielujen sympatioista ja kohtaamisista niin ei meillä vaan mitään muista poikkeavaa ollut. Raivostuttava siis osasi olla mutta samaa se oli ollut muidenkin kanssa joten ei todistane mitään ?
Olen kiitollinen jos asioista jotai tietävät ja kokeneet haluaisivat vielä kerran paneutua tähän minun kysymykseeni ja pohdintaani vaikka aihe voi jo muita kullästyttää (?) kun siitä on niin paljon puhuttu enkä minä vain ymmärrä ?
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 13:15:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #865 : 21.06.2007 11:14:33 »

Tigrinum, olit rohkea ja ihana oli kokemuksesi - tuli ihan tippa silmään.

Kumpa minäkin uskaltaisin, jotenkin mieleni tekisi "kysellä kuulumisia" ... ehkä joskus ... :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #866 : 21.06.2007 16:27:18 »

Oletteko te lukeneet jostain kuten minä, että kun joidenkin suhteiden tarkoitus on vain saada lapsi, niin sen jälkeen kaikki lopahtaa? Esim minulla taitaa olla niin, pidin exääni äärimmäisen kiehtovana siihen pisteeseen ja tunsin ne energiat ja seksit ja muut. Nyt sitten oikein evvk, johtuu varmaan hänen käytöksestäänkin, mutta persoona ei jaksa kiinnostaa. Sain just meiliosoitteen ja ei ole oikein mitään sanottavaa.

Sama juttu sen toisen häiskän kanssa jonka sitten vuosien väliajan jälkeen tapasin. Hän oli aikansa seksikäs ja rakas, nyt jälkeenpäin tuntuu että maailmankuvansakin oli ihan pöhkö. Ja sen jälkeistä ei viitti mainitakaan. Joku voi myös tuntua ihan muutaman yön seksuaalisesti viehättävältä. Sitten se vain raukeaa.

Nyt on silleen selkeää että on tuo henkinen sfääri ja työ, jotenkin tunteet ei sokaise vaikka olisi hyvinkin hauskaa jossain konferenssissa, tai matkalla tms. Tosin se on hieman uusi tila kun vuosia totuin olemaan jossain tunnesyöverissä. Olen itsenäinen agentti, tiedostan jokaisen tekoni ja seuraamuksen ja suunnan mihin olen menossa. Kai tässä voi vain menestyä ja sitten taas kokea jotain ja vaihtaa elämää.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2007 16:29:48 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #867 : 25.06.2007 06:20:00 »

(http://i111.photobucket.com/albums/n141/Larisa_Green/Relax/1327242601_l.jpg)
http://i111.photobucket.com/albums/n141/Larisa_Green/Relax/1327242601_l.jpg

  Smiley SOU ........ Kiss

« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 06:24:10 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #868 : 25.06.2007 14:23:10 »

Oletteko te lukeneet jostain kuten minä, että kun joidenkin suhteiden tarkoitus on vain saada lapsi, niin sen jälkeen kaikki lopahtaa?

Olen kuullut ja tuntuu kovin tutultakin...  Lips Sealed Mutta en suinkaan sanoisi että VAIN lapsi. Sillä miten ihanaa onkaan saada lapsi, miten ihania ja tärkeitä he ovatkin. Eikös?   Lapsinahan me kaikki alussa tänne maan päälle synnymme ja matkamme aloitamme. Wink Lisään minäkin tänne vielä pari kuvaa Arkiviisun laittaman ihanan kuvan lisäksi.  smitten

(http://cache.consumerist.com/images/2006/03/starchild.jpg)

(http://clipart.crossmap.com/data/medium/1230545344.jpg)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #869 : 25.06.2007 21:13:36 »

voi vitjake, mulla oli jotkut evästeet päällä...  coolsmiley en päässyt tänne moneen viikkoon kunnes tajusin tehdä jotain ja täällä taas!  Cheesy

Kiva kun olet täällä taas.  smitten Ja tuo kuva...  2funny Kertakaikkisen ihana.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 21:15:16 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: