Kiitos kaikillämpimistä vastaan otoista
Tässäpä ois tällänen:
OINAS
Oinaat ovat itsekkäitä kusipäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivätymmärrä huumoria mikäli se kohdistuu heihin tai johonkin heidänpuutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaaseuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä.Rakkaudessa oinaatovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensäkanssa.Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas eiyksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakinihmisiä kuin he.
MOTTO: "Sanoks joku jotai?"
TYÖPAIKKA: Useimmiten se vihatuin kersantti
AUTO: Joku nopea, virtaviivainen ja sisältä pieni
HÄRKÄ
Härkä inhoaa kylmää ja kuumaa ja yksinoloa ja seuraa ja kovia ääniäja liikaa hiljaisuutta... Härät ovat todella heikkoja ihmisiäsisältään,jotka valittavat joka asiasta. He kuvittelevat olevansa vahvojaihmisiä, mutta todellisuudessa he ovat varsinaisia jeesmiehiä ja-naisia. Härälle ei koskaan käy mikään.. Härät nukkuvat paljon.
MOTTO: "Emmää..."
TYÖPAIKKA: aina kun menet asioimaan jonnekin, jossa pitäisi saadajoku hoitamaan asiasi jämptisti, esiin piipertää koko työpaikan ainoahärkä,joka sanoo "kyllä" aina kun sinäkin sanot ja "ei" aina kunsinäkin sanot.
AUTO: iso ja vähäkuluttava
KAKSONEN
Kaksonen on niin vauhdikas, ettei kukaan kerkeä edes tekemäänmielipidettääntästä rasittavasti vieteri-ihmisestä. Mikäli täpötäydessäjuhlasalissakuulet sen vittumaisimman ja kovaäänisimmän nauruäänen, siellä onkaksonen.Yleensä hän on kertomassa jotain itsestään eikä edes huomaa, ettäkukaanmuu ei naura. Mikäli haluatseurustella kaksosen kanssa, muista laittaa hänet sähköaitaukseenlähtiessäsi kotoa, sillä palatessasi et löydä häntä mistään.
MOTTO: "Ai minä?"
TYÖPAIKKA:Mahdollisimman meluisa paikka, esim.. baari.
AUTO: Mikä tahansa, jos siellä on cd-soitin
RAPU
Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisiaihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omastatietokoneestaan jajuoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tulemitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisiolevansaseurallinen ja sosiaalinen. Rapu haluaa kolmetoista lasta, seitsemänkoiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoidaniitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä,joista tulee vanhana erakoita ja sitä he tulevat ihmettelemään lopunelämäänsä, että kuinka he tähän ovat joutuneet?
MOTTO: "Kukaan ei pidä minusta!"
TYÖPAIKKA: Mikä tahansa, sillä ravut ovat ikävä kyllä usein hyvinvarakkaita, vaikka tekisivät mitä
AUTO: Iso perheauto, jonka on itse ostanut, mutta suree asiaa koskahaluaisi Ferrarin
LEIJONA
Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi v..!"Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsäkaikesta kaiken. Leijonat osaavat mielestään maalata, piirtää,kirjoittaa janäytellä vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitelläsuuriamestareita.Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettäätämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se ontotta.
MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, he eivät ilmeisestiole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissäesitelmästäni,että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassapäätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse sanonkin minulla on useitatuttuja näyttelijäpuolella ja olen jne jne"
TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idolskoelaulut
AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu
NEITSYT
Neitsyet ovat raivostuttavan siistejä ja pilkunnussijoita. Kukaan eikestä heitä kahta minuuttia kauempaa. Usein armeijassa taivastaavissapaikoissa neitsyitä ammutaan ja uhrataan *******lle. Silloin monihenkilö on helpottunut ja he saavat taas jättää märän pyyhkeensäsängyn päälle.Neitsyet eivät tule toimeen kenenkään kanssa, eivät edes toisienneitsyeiden, sillä aina jokaisessa ihmisessä on parannettavaa ja heovat epähygieenisiä.
MOTTO: "Pesiköhän tarjoilija kätensä käydessään vessassa?"
TYÖPAIKKA: Automekaanikko
AUTO: Citroên
VAAKA
Vaa'at kuvittelevat olevansa kauniita ja komeita, vaikka näyttävätkinihan homoilta ja huorilta. Vaa'at saavat usein huomiota minne tahansamenevätkin,mutta se johtuu siitä, ettäheillä roikkuu vessapaperia kengässä tai heidän suupielissään onsuklaata.Vaaka tuijottaa koko ajan peiliin ja rakastaa itseään. Se hyvä puoliheissä on, että itserakkaus ei näy ulospäin. Ainoastaan se onraivostuttavaa, että he yrittävät koko ajan saada jotakutarakastumaan häneen itseensä. Luoja auttakoon häntä, joka rakastuuvaakaan!
MOTTO: "Kato eiksooki hieno?"
TYÖPAIKKA: edustustehtävät
AUTO:Söpö, punainen Renault
SKORPIONI
Skorpionit puhuvat jatkuvasti puhekumppaninsa päälle, ovatkäytökseltään hyökkääviä ja kiroilevat jatkuvalla syötöllä.Skorpionit pettävät kumppaneitaan, kusettavat pomoaan, kavaltavatrahaajokaiselta, jonka tuntee ja potkivat naapurinsa koiria ja lapsia. Onsiis helppo arvata, ovat skorpionit rakastettavia?
MOTTO:"Haista vittu!"
TYÖPAIKKA:joku, jossa on tarpeeksi hölmö pomo
AUTO:vaarallinen
JOUSIMIES
Jousimiehestä et saa itsellesi ainakaan kumppania, ellei sinulla oletarpeeksi hyvä lenkkarit.Jousimies juoksee koko ajan, ongelmiaankin. Hän yleensä jättävätasiat muiden hoidettavaksi ja lähtevät itse pois. Jousimiehet ovatpiikitteleviä ihmisiä. He ajaantuvat yleensä joka paikkaan, niinhyvään työpaikkaan kuin seurustelusuhteeseen tekemättä itse mitään,silläovat varsinaisia hannuhanhia. Tästä syystä moni vihaa heitä
MOTTO:"Kato mitä voitin arpajaisista"
TYÖPAIKKA: riippuu tuurista
AUTO: riippuu arpajaispalkinnosta
KAURIS
Kauriita ei kukaan vihaa, sillä he tekevät töitä koko ajan yksinäänpommisuojassa kaukana häiriöstä. Ainoastaan heidän puolisonsa onjatkuvasti katkera ja vihainen. Kauris ei edes huomaa. Hän ei yleensähuomaa edes sitä,että puoli kotia, lapset ja puoliso ovat lähteneet,ennen kuin on aika maksaa yhteisiä laskuja. Silloin kauris kyllähuomaa.
MOTTO:"Lasketaanpas tarkalleen se 10%:n tippi"
TYÖPAIKKA: oma perustama firma
AUTO:Jaguar, tarpeeksi tyylikäs, mutta ei liian kallis
VESIMIES
Vesimies on idiootti. Hän ei yleensä tajua mistään mitään ja käveleekaikkien perässä. Hän kävelisi vaikka sillalta alas, jos jokukehoittaisi.Vesimies kuvittelee olevansa Einstein, mutta epäonnistuu kaikessapahasti. Yleensä he saavat pelkkää tuhoa aikaan ja sitten tulee jokumuu ja korjaa jäljet (yleensä kauris)
MOTTO: "En mä huomannut"
TYÖPAIKKA: puolison valitsema
AUTO: ei ole
KALAT
Kalat ovat yleensä rapajuoppoja,narkkareita ja työttömiä. Heesittävät loppuun asti pirteää ja sosiaalista, vaikka mieli onhautonutitsemurhaa jo viimeiset kolmetoista vuotta. Kaloista valitettavastipidetään, sillä he keksivät aina tekemistä. Usein he keksivättekemistä, vaikka kukaan ei ole enää edes paikalla. Kalat ymmärtäävasta kolmen tunnin päästä, että juhlat ovat ohi. Siksi he ajautuvatmasennuksissaan juomaan, koska hän missasi hyvät jatkot.
MOTTO: "Meille pääsee!"
TYÖPAIKKA: kiitä onneasi jos on
AUTO:moottoripyörä