Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko pitkät parisuhteet vain kangastus  (Luettu 51796 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #30 : 01.01.2007 23:29:55 »

Oletteko kokeilleet käänteispsykologiaa? Smiley

Saat sen mistä luovut.

tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #31 : 02.01.2007 12:22:39 »

Tarkoitan siis niin, että aidosti haluaa,
ilman taka-ajatusta toivotusta parisuhteesta
viettää vaikka vain parikin sapattikuukautta ilman parisuhdetta,
niin tunkua on jonoksi asti
tai vähintään joku yrittää lähes väkipakolla suhteeseen!(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)[/color]

Kaikkea on kokeiltu  Cheesy No, ei nyt ihan kaikkea  Wink En suinkaan ole elänyt parisuhteen kiilto silmissäni koko elämääni. Tai on se siellä taustalla vaikuttanut, mutta ei ole ollut tarvetta seurustella vain seurustelun vuoksi. Jos ei ole tuntunut hyvältä, suhde on päättynyt. Ja olen todellakin myös yksin viihtyvää sorttia, ei tarvitse koko ajan olla jonkun kanssa.

Mutta ajatus pitkästä parisuhteesta on kangastellut (heh) varsinkin teini-iässä ja nuorena aikuisena. Siksi moni hyvä juttu onkin päättynyt siksi, että olen ajatellut asioita "liian pitkälle", ja sitten onkin alkanut ahdistamaan. Voi myös ajatella, etten ollut löytänyt "Sitä Oikeaa", mutta vikaa oli paljon omassa asenteessani. Eli loin ehkä tietyllälailla liian ankarat raamit sekä itselleni että sille toiselle.

Toisaalta, nuorempana en ollut valmis sitoutumaan (lue: perustamaan perhettä). Tämä on ollut kolmas (vai kuinka mones...) virheeni. Seurustelu on mulle merkinnyt enemmän tai vähemmän ajatusta siitä, että sitten jossain vaiheessa perustetaan perhe, tai ainakin yritetään sitä. Ja sitten taas ahdisti  Cheesy Tämä oli siis siinä ennen 25. ikävuotta.

Nykyinen suhde lähti siitä, että olin ollut ilman - edes yritystä sitoutua - parisuhdetta n. vuoden verran, enkä enää edes etsinyt ketään. Olin vaan päättänyt nauttia elämästä.

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 02.01.2007 23:19:13 »

Hei

Parisuhde on aina parhaimmillankin haastava tie kuljettavaksi kummallekin osapuolelle.

Astrologia auttaa varmasti löytämään oikean tyyppisen kumppanin ja selkeyttämään omia ajatuksia siitä mitä itsekin haluaa. Mutta mitä kun kaikki muuttuu koko ajan? Onko parempi parhaassakin tapauksessa kohdata uusia parisuhteita ja uusia haasteita x-vuoden jälkeen, jotta itselläkin oma henkinen kasvu jatkuisi terveelliseen suuntaan?
Eli esimerkki jos parisuhde alkaa esim 20 vuotiaana ja merkit sopisivat oikein hyvin toisilleen ja onni kukoistaa. Sitten elämän haasteet lisääntyvät, saadaan lapsia, rakennetaan taloa, käydään aurinkorannoilla....kaikki näyttää olevan hyvin, mutta kuitenkin kaivertaa.......
Nämä kaikki muuttavat naista/miestä ja tuovat mukanaan muutoksia tilanteisiin missä kumppaneilla alkaakin nousta pintaa yhä enemmän merkit/aspektit/planeetat tms. jotka nuorempana ovatkin olleet taka-alalla. Ristiriidat lisääntyvät ja alkaakin ilmestyä asioita mistä ei enää pystytä tai ole vaan mielekästä puhua, koska kumpikaan ei ymmärrä toisen sanomaa/tunnetta.

Tilannetta pahentaa vielä varmasti sekin että jokainen meistä yksilöistä kasvaa henkisesti erilaista vauhtia. Eli sama kuin kaksi autoa yrittäisi edetä rinnakkain; ensimmäisellä tehoja löytyy ja vauhdin hurmaa kun taas toinen on luotu rauhalliseen kaupunkiajoon.
Tehokas auto joutuu ajamaan koko ajan käsijarru päällä, jarrupalat savuten. Vieressä rauhallinen auto yrittää parhaan mukaan pysyä perässä kaasu pohjassa kierrokset täysillä huutaen.

Shocked Sattuipas sopivasti... Aivan kuin olisit kirjoittanut minun ja ex- mieheni suhteesta. Ero laitettiin vireille juuri ennen vuoden vaihtumista 12 yhteiselo vuoden jälkeen...

T: "Tehokas auto"  2funny
« Viimeksi muokattu: 02.01.2007 23:22:01 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #33 : 02.01.2007 23:32:04 »

Sitten on myös pelkistyminen
- ei jakseta enää uudistua näkemällä sitä toisessa,
mitä itse etsii.

Ja ehkä onkin parempi tehdä pesäeroa,
jotta uudet kasvot voisivat tulla ja kertoa meistä itsestämme.

Kasvojen vaihtuessa pareittain.

Ei siis niin, että juoksee vieraisiin
vaan niin, että vieras kohtaa vieraan
ja tulee itselleen tutummaksi
- kuin uutta väriä poskillaan soiden.

smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 02.01.2007 23:34:17 »

Toden totta.  :Smiley smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 05.01.2007 19:07:06 »

Ei pitkät suhteet ole vain kangastuksia  Smiley
Nykyään ei vaan moni jaksa katsoa päästäänkö vaikeuksien yli, on niin helppoa vaan lähteä. Itse taas olen sellainen etten luovuta kirveelläkään, jos jotain on pelastettavissa niin se pelastetaan. Tosin olen ihminen joka jollain sairaalla tavalla jopa nauttii, tai jos ei nyt ihan nauti niin kokee kuitenkin vaikeudet parisuhteessa jotenkin oudosti niin että tasainen suhde tuntuu välillä raskaammalta kuin ne vastoinkäymiset.. Rauhallinen parisuhde on ihanaa mutta välillä on pakko tulla eteen sitä pahaakin jotta tämän pässin adrenaliini lähtee virtaamaan  :Smiley
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 05.01.2007 19:37:27 »

Helou  laugh

Parisuhteethan aina kiinnostaa vaakaa   Wink      smitten

Itsellä myös pitkä suhde takana ja eroprossu oli melkoisen rankka..
Kävi niin, et jotenkin se yhdessä elo/olo ei enään tuntunut hyvältä ja tietty olin melkoisen nuori suhteen alkaessa   :Smiley

Kasvoin mielestäni ulos ja vaadin itselleni aivan omia elämänkokemuksia, joihin kukaan ei voi/pysty vaikuttamaan knuppel2

Samoja ongelmia on tullut vastaan myös muissakin suhteissa, ei pelkästään miehiin, johon varmasti on vaikuttanu mun pluto transu (josta olen kyllä aikaisemmin manaillu   Wink )

Mutta suhde kun suhde jos se on tullut tiensä päähän, eli molemmat tai jompikumpi ei haluakaan jatkaa, niin eiköhän se oo sit siinä   knuppel2

Yritystä tietenkin tarvitaan, jos molemmat sitä vielä haluaa.. :Smiley

Mutta, eron jälkeen olen törmännyt ikäviin ihmis-suhde peleihin joilta olin "suojassa" pitkän suhteeni aikana ,niin olen hieman  knuppel2
tälläisestä toiminnasta     idiot2

Jokainen suhde on erilainen ja ihmiset myös.. mikä on mielestäni hyvä asia coolsmiley

Mutta, sen olen oppinut itse, että muiden mielipiteitä on turha kysellä.. tekemällä ratkaisut omien tunteiden perusteella pääsee vähemmillä vaurioilla   Huh

Kaikille kuitenkin onnea yrityksiinsä ja   smitten  kunnioittakaa toisianne  smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Valo
Vieras
« Vastaus #37 : 05.01.2007 20:48:58 »

Voi kaali. Minä en voi muuta sanoa kuin että kyllä se on niin ilkiömäisen totta kaikki sen paljon puhutun peilin (PPP Wink )suhteen. Yli kymmenen vuoden ja mitä kummallisimpien sattumusten ja hirvitysten jälkeen meillä se elämä vasta niinku alkaa. Ihan vaan sen takia että on tullunna katottua peiliin ja olen muuntanut itsestäni KAIKKI NE EPÄKOHDAT joita toisesta on tähän saakka löytänyt, rauhalle ja rakkaudelle kuuluen alta pois elämää liikaa haastavoittavamasta buck2 Puolisoni ei varmaankaan ole juurikaan muuttunut tässä ajassa ainakaan painostukseni takia, vaan viime viikkojen aikana vain siten kun sain selätettyä sen egoni kontrolloivan ja suvaitsemattoman puolen. Hän on nyt ihan erilainen, ei muuttumisensa vuoksi vaan muuttumiseni vuoksi.

Lopetan nyt kun kerrankin sain kirjoitetuksi asti, semmoinen esto on aina päällä että kone tilttaa tai tapahtuu muuta jos koetan liiaksi tietyn osaseni metkuja paljastaa..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #38 : 05.01.2007 20:51:39 »

Tästähän minäkin aloitin tuossa keskustelun. Miksi ihmiset muuttuvat niin radikaalisti että pitkä kesto ei ole mahdollista? Minulla ainakin pari exää sanoo, ei sinussa mitään vikaa, mutta.. kun olet niin syvällinen ja henkinen. Se on siis vika! Ole siinä sitten uskollinen henkiselle kasvullesi, jos se rajaa rakkauselämää pois!

Blaah.

Huomenna tapaan ystävän joka on pystynyt ulkomaisen miehen kanssa olemaan ainakin 10v, ihme juttu.. exäni siis eka mieheni on nuoruuden levottomuutensa jälkeen pystynyt olemaan kanssani 7v ja uuden kanssa 7v. Ovatkin varmaan sopivasti pinnallisempi pari, kuin mitä itse olisin ollut.  angel

hah, modet ovat nähtävästi raakanneet tekstejäni niin että pitää kuroa se 4000 kasaan taas ja sitten vasta poistua..

"No kuitenkin, jostain kuulin että ihmiskunta käy nyt läpi kehityksessä sellasta vaihetta että erotaan paljon ja suhteet on lyhyehköjä mutta sitäkin opettavampia ja intensiivisempiä."

Tuo voi olla totta paitsi että en ole 24 kuukauteen rakastunut. Ihan kuin suojaverkko ympärillä.  Kiss Missä se tunku taas olikaan, niiltä jotka vähänkään kiinnostaisi (en laske eräitä 3-4 miestä).

Saatko sen mistä luovut?
« Viimeksi muokattu: 05.01.2007 20:57:54 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #39 : 05.01.2007 21:56:57 »

Mutta, eron jälkeen olen törmännyt ikäviin ihmis-suhde peleihin joilta olin "suojassa" pitkän suhteeni aikana ,niin olen hieman  knuppel2

hjuuuuuh, muistan sen tunteen kun tajusin etten kuulu TÄHÄN jengiin enää vaan olin kasvanut sen ohi! Sitten sitä ottikin turpaan NIIN monesti, että alkoi jäämään kotiin.

Romantikoille tämä maailma on julma paikka.  Lips Sealed
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #40 : 05.01.2007 22:38:35 »

Totta, mutta kylmään kyynisyyteen käpristymistä parempi vaihtoehto on kuitenkin edes joskus, edes romanttisissa kuvitelmissa nähdä maailma kauniina ja toivorikkaana, vaaleanpunaisten sydänten ja lemmenloiskeen aurinkorantana.

~~     Kisssmitten~~
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #41 : 05.01.2007 22:42:27 »

Kiss smitten:

näin on!

muoks: miten ihmeessä sait tehtyä tuon parin??  idiot2
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #42 : 05.01.2007 22:44:08 »

~~     Kisssmitten~~
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 05.01.2007 22:46:30 »

hjuuuuuh, muistan sen tunteen kun tajusin etten kuulu TÄHÄN jengiin enää vaan olin kasvanut sen ohi! Sitten sitä ottikin turpaan NIIN monesti, että alkoi jäämään kotiin.

Kuten myös, ei meinannu enää oikein tietää miten sitä miestä oikein aletaan tapailemaan  Huh Ja poskelleenhan se sitten menikin  Grin Nykyään tuntuu että jos vähänki flirttaan jollekin niin katotaan tosi pelästyneesti ja nopeesti vaan juostaan karkuun  :SmileyShocked
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #44 : 05.01.2007 22:47:33 »

Nykyään tuntuu että jos vähänki flirttaan jollekin niin katotaan tosi pelästyneesti ja nopeesti vaan juostaan karkuun  :SmileyShocked

dorkat.  tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: