Nukkumisen anatomia onkin ihan mielenkiintoista. Tyttäreni menee illalla yhteen asentoon ja herää aamulla samassa asennossa yön aikana tuskin mitään liikkuen. Voi kun pystyis itsekin samanlaiseen rauhaan. Poikani taas on milloin mitenkin päin, peitosta ja tyynystä puhumattakaan paljonko ne saavat kyytiä.
Nikki, ei mitään ongelmaa tällä suunnalla
Jos luet vaihtoehdot vielä uudemman kerran ihan rauhassa niin huomaat että niistä vain kaksi viidestä liittyy kauppojen aukioloaikoihin. Eli ei edes suurin osa, vain 40%, mikä on tammikuun alennusmyynnit huomioiden todellä pieni protsentti. Naapurissa saa ainakin 70% alennusta, you know....
Aamulehti, päivän valkeaminen ja ilta on vielä nuori ei minun mielikuvissa yhdisty mitenkään mihinkään kauppaketjuun, joten mikähän vaikutti näiden kanssa mielikuvaasi?
Voit kyllä äänestää tai olla äänestämättä, miten sinulle parhaiten sopii. Alussa kirjoitin ettei aikoja pidä tuijottaa liian tarkkaan, en nyt huomannut lisätä ettei kommenttejani tarvitse huomioida mitenkään jos ne ahdistavat.
Minusta äänestys on aika tylsän näköinen näin:
(4-6)
(6-8)
(8-10)
(10-12)
(12->)
valitse näistä.
Shoppailusta en ole puhunut kuin yhdessä kirjoituksessa ja siinäkään en käsitellyt millään lailla omalta kannaltani asiaa. Lue sekin uudelleen, se oli vastauksessani avelle uravalintaa koskevassa topicissa.
Onko shoppailu tärkeää minulle? Hmm.. Kyllä voisin sanoa paremminkin vastaukseksi, että inhoan päämäärätöntä kaupoissa pyörimistä. Näin minä ymmärrän shoppailun käsitteen ja moni muu ymmärtää sen jollain toisella tavalla.
Mikäli lapsiltani tai minulta puuttuu jokin tuote mitä tarvitaan, niin etsin sitä kyllä toki kaupasta ja käyn muissakin kaupoissa kun vain yhdessä. Syy tähän käytökseeni on se, että en halua maksaa tuotteesta hirveää ylihintaa mitä liike A pyytää.
Nykypäivänä tämä tuotevertailu on lapsellisen helppoa, kun on tämä kaikkien meidän ilopilleri-internet, mistä löytää hyvin tietoa kun vaan viitsii etsiä.
Onko shoppailu minulle OIKEASTI tärkeää? On tietyltä kantilta katsoen ja inhoan sitä tietyltä kantilta katsoen, selkeää, eikö vaan
Nikki, sinä et ilmeisesti pidä shoppailusta (meillähän oli samoja merkkejä), koska nämä "väärät" sanat saivat herkistymään?
Minua ei aiheiden ohitukset häiritse, pääasia että juttua riittää. Kyllä modet tietää mitä modet tekee. Heillä on ylin toimeenpanovalta.