Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kahden hullun ihmisen yhteensopivuus  (Luettu 9095 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 31.12.2006 18:22:19 »

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Olemme tunteneet miehen kanssa yli vuoden ja kemia on aikmoinen, mutta hulluuteen asti on sihde koetellut. Näkisikö joku löytyykö kartalta jotakin karmaa, osumia, jotka selittäisivät, miksi me kaksi emme pysty elämään yhdessä saatika olemaan erossa.. kaikki kommentit tervetulleita!

Minä nainen :
aurinko: vaaka
 kuu neitsyt
 merkurius vaaka
 venus skorpioni
 mars vesimies
kartalla myös  aurinko :aspect_con:uranus

Mies:
 aurinko oinas
 kuu harka
 merkurius oinas
  venus oinas
 mars rapu
kartalla myös  aurinko aspect_con venus

Ollaan oltu ihan hulluina toisiimme. Vaan suhde ei ole koskaan vakiintunut. Löytyisikö astrologiasta selitys. Kiitos ja railakasta iltaa! Tää menee töihin...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 31.12.2006 18:40:48 »

Lainaus
Olemme tunteneet miehen kanssa yli vuoden ja kemia on aikmoinen, mutta hulluuteen asti on sihde koetellut.

Lainaus
Ollaan oltu ihan hulluina toisiimme.

Niin mikä sitten on se ongelma? idiot2

Vai ymmärränkö minä käsitteen "olla hulluina toisiinsa"
hiukan eri tavalla? idiot2

Lainaus
miksi me kaksi emme pysty elämään yhdessä saatika olemaan erossa..

No kumpaa itse haluat, kumpaa miehesi haluaa?

Jos molemmat haluavat olla yhdessä,
niin ei liene sitten ongelma olla yhdessä? idiot2

Jos toinen roikkuu "hulluna" suhteessa
ja toinen myöntyy säälistä hetkeksi
ja sitten taas menee omille teilleen,
niin lienee hiukan hankalaa tuo yhteiselo. Smiley

tallennettu
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 01.01.2007 05:37:20 »

Hei sori sori kun en tajunnut, että täältä astro.fi sivuilta ei aina välttämättä saa niitä astrologisia kommentteja. Karttapohdintaa joltakin osaavalta lähinnä kaipailin. Ihan ilman sen suurempia selvityksia suhteestani. Jos se ei onnistu, uskon pärjääväni. Kiitos kaikille osallistujille/osallistuville kovasti. Hellurei! M Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 01.01.2007 14:00:45 »

Hei sori sori kun en tajunnut, että täältä astro.fi sivuilta ei aina välttämättä saa niitä astrologisia kommentteja. Karttapohdintaa joltakin osaavalta lähinnä kaipailin. Ihan ilman sen suurempia selvityksia suhteestani. Jos se ei onnistu, uskon pärjääväni. Kiitos kaikille osallistujille/osallistuville kovasti. Hellurei! M Smiley

Niinpä niin. Smiley

Olisko yhtään mielekästä osallistua myös itse
enemmän tulkintojen tekemiseen ja keskusteluihin,
niin olisi hiukan mukavampi
saada niitä tulkintoja itselleenkin? Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4 : 01.01.2007 16:11:20 »

Hei vaan minunkin puolestani!

Tälle palstalle tulee paljon tulkintapyyntöjä henkilöiltä ja aika joukko täältä löytyy myös astrologiasta tietäviä, jotka mielellään vastailevat kysymyksiin. Silti, aika on rajallinen meilläkin, ja valitettavasti kaikkiin pyyntöihin ei ehditä vastailemaan... Ja tietysti, mieluiten sitä keskustelee sellaisten kanssa, jotka itsekin ottavat osaa muiden aloittamiin aiheisiin.

Mutta varsinaiseen kysymykseesi. Karmaan vaikuttaa mm. Kuun solmujen asema, joka ei käy ilmi antamistasi tiedoista. Olisi helpompi sanoa jotain, jos näkisi kartat kokonaisuudessaan.

Mutta todennäköisesti sinun  venus tekee trinin miehen  mars:iin, ja tämä osoittaa luontaista halua ja vetovoimaa toiseen, erotiikka elää... (löytyypä tuo minun ja mieheni välillä myös)!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 02.01.2007 12:45:02 »

Kaiveleppas teidän nousumerkit, ne kun puuttu sun listalta  idiot2 Teidän kuut ainakin sopivat tosi hyvin yhteen  smitten
Sit kysymys sulle Kaurisenergiaa: Kertoisitko onks hyvä juttu, että kuunsolmu on parisuhteessa sama, meillä molemmilla kun se on kauriissa Huh??

Kiss    Oinas73
tallennettu
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.2007 21:04:37 »

:)Kiitos. Oli mukava lukea astrolisia vastauksia. Totuus on etten itse kauheasti pysty antamaan kommentteja teille, sillä astrologiaa en juurikaan hallitse. Ystävällistä, että vastasitte, vaikka näette, että en itse ole vastaillut kysymyksiinne. Tuon kuunsolmun tutkin juuri lainaksi saadusta astrologian käsikirjasta, enkä sieltä mitään karmaa löytänyt.

Minun nousumerkki on kaiketi neitsyt 0 astetta. Mutta joskus olen miettinyt, että paremmin sopisi 29 astetta leijonaa, mutta jos aika pitää kutinsa nouseva neitsyt ole. Mies on nouseva rapu. Nyt luin, että minun vaaka-aurinko on sitten huonosti tuota rapuaskenenttia vastaan. Onko näin?

Haluaisin herättää keskustelua, nyt kun olen ahminut käsikirjaa ja tutkinut karttoja. Onko teidän kartallanne kahden planeetan yhtymiä? Miten tulkitsette ne? (mulla aurinko yhtymä uranus ja kuu uhtymä Pluto)Aina on tuntunut osuvalta, kun on vesimiehen luonnekuvausta lukenut ja Uranus planeettaa tavannut. Voiko astrologiaa tulkita näin?

Kaunis kiitos vastauksista. Astrologia on kiehtovaa, mutta on vaikeaa käsittää, kuka on alunperin keksinyt luonnekuvaukset...mystistä!Hellurei!

tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 03.01.2007 00:42:24 »

Monihan tämänkaltaisille palstoille tulle ensikerran juuri jokin kysymys mielessään. Turha siitä on sättiä alkamaan. Jos saa vastauksia, niin pikkuhiljaa oppiikin ja alkaa sitten sitä kautta vastailla toisille. Naurettavaa, että vastaukset pitäisi ansaita jotenkin. Itse vastailen kysymyksiin silloin kun osaan, enkä katsele kuinka monta viestiä joku on palstalle ehtinyt kirjoittaa.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 03.01.2007 17:48:47 »

Meillä sama asetelma, minä  aurinko Oinas ja miehelläni nouseva neitsyt, raha-asioissa niin pihi , että ei ymmärretä toisiamme ollenkaan...Minähän Oinaana rakastan shoppailua !!!! Pitäisi muka aina tarvita jotakin ennen kuin voisi ostaa  idiot2

coolsmiley     Oinas73
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 03.01.2007 20:05:22 »

Hullulle sopii just hullu varmaan.. no heh. Minulla taas, pystyn olemaan erossa kun ei pysty olemaan yhdessä.

Kokisin tuollaisen hieman kuluttavaksi. Olen mieluummin vaikka vaikean tyypin kanssa joka haluaa selkeästi olla yhdessä. Mutta kaikkein mieluiten ei vaikeata.

Se astrologisista tulkinnoista.!  Wink 2funny Onnea.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Harschi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 06.01.2007 13:40:45 »

Minun nousumerkki on kaiketi neitsyt 0 astetta. Mutta joskus olen miettinyt, että paremmin sopisi 29 astetta leijonaa, mutta jos aika pitää kutinsa nouseva neitsyt ole. Mies on nouseva rapu.

Uusimmassa Mountain Astrologerissa on Bob Makranskyn kirjoittama hyvä juttu synastriasta, siinä esitetään simppeli tekniikka tutkia yhteensopivuutta. Idea on kaikessa yksinkertaisuudessaan se, että katsotaan
1) Ovatko nousumerkit harmonisessa suhteessa keskenään (harmoninen tarkoittaa tässä, että molemmat merkit ovat joko maskuliinisia tai feminiinisiä).
2) Ovatko Kuumerkin harmonisessa suhteessa keskenään.
3) Ovatko Aurinkomerkit harmonisessa suhteessa keskenään.

Jos kaikki merkit ovat harmonisia, se ei välttämättä ole ideaalitilanne. Suhteesta voi tulla liian pysähtynyt ja samanlaisuus tuppaa myös vahvistamaan huonoja piirteitä sen sijaan, että suhteessa olisi haastetta, joka pakottaisi kasvamaan. Jos suhteessa ei ole haastetta, ihmiset alkavat helposti taistella keskenään vallasta. Tällainen suhde voi toimia, jos parilla on jokin ulkopuolinen yhteinen päämäärä, jonka eteen he työskentelevät, muuten se ei ehkä edistä kasvua tarpeeksi.

Paras tilanne tuntuisi olevat se, että yksi pari on harmoninen ja kaksi muuta ovat epäharmoniassa. Ihmismieli tuntuu nimittäin keskittyvän aina siihen, mikä puuttuu, ja jos yksi pari on harmoniassa, niin mieli keskittyy epäharmonian puutteeseen eli harmoniaan  Wink. Jos taas kaksi paria on harmoniassa ja yksi epäharmoniassa, niin mieli keskittyy juuri siihen tekijään, mikä ei toimi.

Miameliza, jos sinun askendenttisi on Neitsyt (se voi käytännössä olla kumpi vain, ei niitä syntymäaikoja rekisteröidä sairaalassa sekuntikellolla ja rajatapauksissa riittää joskus muutama sekunti nousumerkin vaihtumiseen toiseksi), niin teillä on tämän miehen kanssa tuo ylläkuvattu tilanne, jossa pysähtyneisyys uhkaa.

Jos taas nousumerkkisi on Leijona, niin silloin nousumerkit ovat epäharmoniassa. Silloin Makranskyn mukaan elämän päämäärät (=Aurinko) sekä tunteet ja päivittäinen elämä (=Kuu) ovat kyllä harmoniassa, mutta Askendentit eivät, ja silloin kommunikaatiossa on ongelmia (Askendentti kertoo ihmisen ja ulkomaailman välisestä suhteesta) ja osapuolet koettavat myös muokata toistensa "ulkoista imagoa" toisenlaiseksi. Kommunikaatiokatkokset ovat ehkä tällaisen suhteen suurin ongelma.

Tämä nyt oli vain yksi yksinkertainen synastriametodi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 08.01.2007 14:13:48 »

Tuo oli hyvä muistutus. Ihmismieli keskittyy siihen mitä puuttuu. Jos jotain on, esim työ tai suhde, sitä ei tarvitse pohtia ja analysoida. Tai hakea.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
miamelitza
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2007 18:13:59 »

Kiitos. Oli mielenkiintoista lukea. Uskon aika vakaasti, että olen nouseva leijona. Kommunikointi on miehen kanssa uskomattoman haasteellista, taidat olla oikeassa. Sen puutteen korvaa täydellinen läheisyyden tunne.

Olen kiitollinen kaikista vastauksista, m smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: