Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Omistatko tarot kortit?  (Luettu 10029 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« : 02.01.2007 16:55:58 »

Jos omistat, osaatko tulkita?

Jos osaat, oletko mukava ihminen?

Jos olet, niin olisitko ihana ja tekisit minulle pöydän ja kurkkaisisit kohtaloani ja kertoisit minulle?

Ymmärrän toki jos et. Tuli vain sellainen tunne että tarvitsen ulkopuolisen kertomaa, näkemystä. Itse kun katsoo niin on jotenkin sokea, ei näe metsää puilta. Tidän että on jokin viesti mikä minun pitäisi ymmmärtää, mutta jotenkin koen etten tajua....

Tausta tietona olen 77 syntynyt.... Ehkä se 30 kriisi on tulossa? Sinkku. Terveydenhuoltoalalla töissä, ehkä jatkan opiskelua, ehkä en. Ystävinä/Kavereina paljon miehiä mutta hyvät ystävät, uskotut, ovat naisia... (tämän kerron siksi ettet erehdy pitämään ystäviäni "elämässäsi pyöriviksi miehiksi" kuten useimmat), seurustellut suhteellisen vähän rakastunut vielä vähemmän... Edellisen suhteen loppu tosin vaivaa. Äijän kanssa jäi asoita käsittelemättä.. Ja katosi kuin pieru saharaan... Olenko pelottava? Vai hävettääkö toista? :Smiley Undecided
Kiitos etukäteen.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2007 21:31:20 »

Mulla ei oo varsinaisesti tarot-kortteja, mutta mulla on "magical unicorns oracle cards"-kortit. Virtue Doreenin.
Toimivat hyvin! Aina osunut kohdalleen ja olen saanut luotua hyvän yhteyden kortteihini Smiley ihanat ovat ja viestiä pukkaa... Eikä voi olla vain sattumaa. Pakassa 44 korttia ja yhtä korttia olen nyt nostellut joulusta asti noin 10 kertaa Cheesy pitäis vissiin alkaa tehdä niinkuin kortti käskee coolsmiley

Osaan tulkita, ja olen mukava ihminen. En kumminkaan usko vielä saavani sinuun yhteyttä, että saisin kortin nostettua luotettavuudella.

Nostin yhden ja tuli Practice. "the best way to be good at a skill is to practice, practice, practice until you get it right"
Voin kertoa lisää kortin sanomasta, jos se tuntuu osuvan jotenkin oikeaan jollakin tavalla.. En tiedä.. yhteyden luominen vaikeaa, kolmas silmäni on vielä aika kehittymätön  Embarrassed
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 02.01.2007 21:50:47 »

Hei Meruska!
Kyllä, minulla on kortit. Ja mukavaksikin ihmiseksi ovat kehuneet, tiedä häntä sitten aina... Mutta näitä hommia teen ainakin sydämellä ja parhaalla mahd. tahdolla. Ennustaja en ole, vaan intuitiivinen tulkitsija. Eli en totuuden torvi, vaan toivottavasti johonkin kohtaan vähän avuksi.

Olen vain täällä palstoilla sen verran uusi, että onko tapana vastata tällainen tähän näin suoraan vai laitanko yksityisviestin (hmm.. mitenköhän se laitetaan)? Kysymyksiä oli aika monta, joten pari korttia ei varmaan riitä... Undecided

smitten smitten smitten
Aika monella on ollut tapana kertoa mikä kortti, missä kohdassa pöytää/kuviota, siis  esim. 1. Peruskortti/perustilanne ja sitten kuvaus kortista ja sen aiheuttamista tuntemuksista.

Ja kyllä ainakin minulle sopii että laitetaan ihan julkisesti. Sitenhä saadaan uutta tietoa me kaikki erilaisista tulkintatavoista!

Ja kun anonyymeja ollaan muutenkin.  Smiley  Smiley
tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 02.01.2007 21:59:30 »

Mulla ei oo varsinaisesti tarot-kortteja, mutta mulla on "magical unicorns oracle cards"-kortit. Virtue Doreenin.
Toimivat hyvin! Aina osunut kohdalleen ja olen saanut luotua hyvän yhteyden kortteihini Smiley ihanat ovat ja viestiä pukkaa... Eikä voi olla vain sattumaa. Pakassa 44 korttia ja yhtä korttia olen nyt nostellut joulusta asti noin 10 kertaa Cheesy pitäis vissiin alkaa tehdä niinkuin kortti käskee coolsmiley

Osaan tulkita, ja olen mukava ihminen. En kumminkaan usko vielä saavani sinuun yhteyttä, että saisin kortin nostettua luotettavuudella.

Nostin yhden ja tuli Practice. "the best way to be good at a skill is to practice, practice, practice until you get it right"
Voin kertoa lisää kortin sanomasta, jos se tuntuu osuvan jotenkin oikeaan jollakin tavalla.. En tiedä.. yhteyden luominen vaikeaa, kolmas silmäni on vielä aika kehittymätön  Embarrassed

Ihan vieraat kortit! Miten ne eroaa tarokeista? Ovatko esim. saman tyyppisiä kuin enkelikortit? Ja olisin kiitollinen tulkinnasta.

Ja mitä kolmanteensilmään tulee, on itselläni sama vika mutta olen huomannut että ensin kun rauhoituu ja pohtii kysyttä asiaa, katsoo kortit/kortin, miettii sen symboliikkaa ja tulkintaa (mulla on yleensä kirja apuna  buck2 pakko kun ei kaikkea ole niin vielä sisäistänyt) ja sen jälkeen annan mennä. Tekstiä tulee helposti tuutintäydeltä, asiaa helpottaa kun keskittyy kysymykseen ja nimimerkkiin ja tunnelmaan jonka kirjoitettu teksti antaa. Eipä tällaisella ihmeempiä saa aikaan mutta edes jotain!  laugh

Mutta tultaessa siihen että pitäisi katsoa itelle.... Noh, ei oikein onnistu.
tallennettu

Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #4 : 02.01.2007 22:12:44 »

joo, enkelikorttien kaltaiset. Pähkäilin näiden välillä ja päädyin yksisarvisiin, koska niihin minun on ei-niin-uskovaisena helpompi luottaa.. ja yhteys on saatu. Itselle ja tutuille on helppo saada kortti, mutta ventovieraiden kanssa tökkää juuri kolmanteen silmään, koska en vielä pysty saamaan sillä yhteyttä "outoihin" ihmisiin Smiley

No mutta tässä tulee kortin täysi sanoma Smiley tiedän, että osaat tulkita sen itse minua paremmin Cheesy

Syy, miksi toiset ihmiset ovat todella hyviä urheilussa, musiikissa tai taiteessa on se, että he harjoittelevat taitojaa paljon! tämä kortti on merkki siitä, että sinun täytyy harjoitella taitoa, joka on sinulle tärkeä. Treenatessasi huomaat, että alat tuntea itsesi vahvemmaksi kuin muut ja huomaat taitojesi kehittyvän vauhdilla. Joten ole kärsivällinen itsesi ja opettajasi kanssa. Voi viedä aikaa, että opit tekemään asiat parhaalla mahdollisella tavalla, mutta vain harjoittelemalla tulet sen hoksaamaan.

Kun harjoittelet, opit uusia tapoja ja metodeja. Sinä tulet myös olemaan ylpeämpi itsestäsi kun tulet aina vain paremmaksi ja paremmaksi uuden taitosi kanssa. Joten, mikä tahansa unelmasi onkaan, niin harjoittelu on avain siihen, että unelmastasi tulee totta.

smitten Yksisarvisia sinulle
-Cheva
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 02.01.2007 22:24:03 »

joo, enkelikorttien kaltaiset. Pähkäilin näiden välillä ja päädyin yksisarvisiin, koska niihin minun on ei-niin-uskovaisena helpompi luottaa.. ja yhteys on saatu. Itselle ja tutuille on helppo saada kortti, mutta ventovieraiden kanssa tökkää juuri kolmanteen silmään, koska en vielä pysty saamaan sillä yhteyttä "outoihin" ihmisiin Smiley

No mutta tässä tulee kortin täysi sanoma Smiley tiedän, että osaat tulkita sen itse minua paremmin Cheesy

Syy, miksi toiset ihmiset ovat todella hyviä urheilussa, musiikissa tai taiteessa on se, että he harjoittelevat taitojaa paljon! tämä kortti on merkki siitä, että sinun täytyy harjoitella taitoa, joka on sinulle tärkeä. Treenatessasi huomaat, että alat tuntea itsesi vahvemmaksi kuin muut ja huomaat taitojesi kehittyvän vauhdilla. Joten ole kärsivällinen itsesi ja opettajasi kanssa. Voi viedä aikaa, että opit tekemään asiat parhaalla mahdollisella tavalla, mutta vain harjoittelemalla tulet sen hoksaamaan.

Kun harjoittelet, opit uusia tapoja ja metodeja. Sinä tulet myös olemaan ylpeämpi itsestäsi kun tulet aina vain paremmaksi ja paremmaksi uuden taitosi kanssa. Joten, mikä tahansa unelmasi onkaan, niin harjoittelu on avain siihen, että unelmastasi tulee totta.

smitten Yksisarvisia sinulle
-Cheva

Hmmmm. Ilmeisesti kyse on harrastuksesta, ei ammatista... Sitä kun ei voi oikein  "harjoitella" ellei jatka opiskelua... Ehkäpä..ehkäpä ei...  Äärimmäien rohkaiseva kortti! Olen tässä mietiskellyt muutenkin millä asenteella lähtisi vuotta 07 elämään! Kiitos tästä. Ja pitääpä käydä kaivelemassa noita sinun korttejasi. Mielenkiintoista!

viestisi on lyhyesti ja ytimekkäästi: Hiljaa hyvää tulee mutta ettenpäin on ITSE mentävä ja onni etsittävä!..... Taisin kyllä tarvitakin potkun persuuksiin. Tattista!!  Grin  Grin
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 02.01.2007 22:42:00 »

Jos omistat, osaatko tulkita?

Omistan ja jotain olen sinne päin
vain parhaimmillanikin souvannut. Grin

Jos osaat, oletko mukava ihminen?

En varmaan erityisemmin, riippuu keneltä kysytään. Grin

Jos olet, niin olisitko ihana ja tekisit minulle pöydän ja kurkkaisisit kohtaloani ja kertoisit minulle?

Nostin pikaisesti kortit nykytilanteellesi,
sitten lähitulevaisuudelle,
sinun toiveille/peloille ja lopputulokselle. Smiley

Tällä hetkellä olet tilanteessa, jossa olet nostamassa
ikään kuin kytkintä ja päästämässä
jostain aikansa eläneestä irti elämässäsi,
olisko joku aikasempi pettymys,
kun tuo maljojen viitonen on noiden korttien lomassa?
Sinä joka tapauksessa haet muutosta elämääsi.

Lähitulevaisuus toisi mukanaan hiukan pientä jahkaamis
energioita tuollaisen jalat maassa pitävän miehen ominaisuudessa.
Siihen viereen nousee sauvojen kuutonen,
joka sitten sanoisi sitä, sinä valitset itse,
uitko aaltojen mukaan vai aaltoja vastaan.
Kysymys ei mistään jumalaisesta rakkaudesta,
mutta siinä on ikään kuin olemassa mahdollisuudet
tuollaiseen ystävyys -ja avunantosopimukseen.
Toki päätät itse, mitä teet. Wink

Sinulla toiveena kyllä tuollaista aistillisuutta, intohimoa,
iloa ja mukavaa yhdessä oloa, mutta et välttämättä
niinkään hae epätoivoisesti jotain ruusunpunaista
täydellistä rakkautta, kuten eräät,
vaan sinulla vaikuttaa olevan jalat maassa ja silmät auki. Wink

No sitten se lopputulos..

Kohtalonpyörä pöydässä ja yllättävä käänne juonessa.
Muutosta enteilee ja tuohon nousi vielä sauvojen
kahdeksikko, jonka avain sanat ovat matkalla oleminen,
muutos ja nopeus.
Mutta eipä siinä vielä kaikki, siinä vielä vieressä
tuollainen kypsän oloinen mies ja intohimoa. Smiley

Ota huumorilla  Grin
eipä nämä ennustukset koskaan ole kiveen hakatuja. :Smiley

Luota vain omiin tunteisiisi ja näkemyksiisi. Smiley

tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.01.2007 15:56:32 »

Kyllä omistan,tulkitsen niillä lähinnä itselleni asioita päivittäin,joskus muillekkin.

Lisäksi katson tavallisilla korteilla asioita.

Kun ne tavallaan täýdentävät toisiaan.
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2007 11:06:54 »

Nostin pikaisesti kortit nykytilanteellesi,
sitten lähitulevaisuudelle,
sinun toiveille/peloille ja lopputulokselle. Smiley

Tällä hetkellä olet tilanteessa, jossa olet nostamassa
ikään kuin kytkintä ja päästämässä
jostain aikansa eläneestä irti elämässäsi,
olisko joku aikasempi pettymys,
kun tuo maljojen viitonen on noiden korttien lomassa?
Sinä joka tapauksessa haet muutosta elämääsi.

Lähitulevaisuus toisi mukanaan hiukan pientä jahkaamis
energioita tuollaisen jalat maassa pitävän miehen ominaisuudessa.
Siihen viereen nousee sauvojen kuutonen,
joka sitten sanoisi sitä, sinä valitset itse,
uitko aaltojen mukaan vai aaltoja vastaan.
Kysymys ei mistään jumalaisesta rakkaudesta,
mutta siinä on ikään kuin olemassa mahdollisuudet
tuollaiseen ystävyys -ja avunantosopimukseen.
Toki päätät itse, mitä teet. Wink

Sinulla toiveena kyllä tuollaista aistillisuutta, intohimoa,
iloa ja mukavaa yhdessä oloa, mutta et välttämättä
niinkään hae epätoivoisesti jotain ruusunpunaista
täydellistä rakkautta, kuten eräät,
vaan sinulla vaikuttaa olevan jalat maassa ja silmät auki. Wink

No sitten se lopputulos..

Kohtalonpyörä pöydässä ja yllättävä käänne juonessa.
Muutosta enteilee ja tuohon nousi vielä sauvojen
kahdeksikko, jonka avain sanat ovat matkalla oleminen,
muutos ja nopeus.
Mutta eipä siinä vielä kaikki, siinä vielä vieressä
tuollainen kypsän oloinen mies ja intohimoa. Smiley

Ota huumorilla  Grin
eipä nämä ennustukset koskaan ole kiveen hakatuja. :Smiley

Luota vain omiin tunteisiisi ja näkemyksiisi. Smiley

Joko sattuman kauppa tai olet hyvä... Nääs kerroit juuri sitä mitä halusinkin kuulaa...  Cheesy
Paitsi tuosta jalt maassa olemisesta... Näin on aina ollut ja koen asian jotenki jarruna... miten lie. Mutta jotain säpinää ja hyviä ystäviä aina tarvitaan.. Mistä sen tietää, miten sekin kehittyy!!!
Kiitos kaunis!!!

smitten smitten
tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 04.01.2007 11:14:08 »

Hei Meruska,
Varoin visusti katsomasta näitä jo nostettuja kortteja tässä vaiheessa. Tässä siis nämä mitä tähän tuli:

Olet selviytyjä- sekä selvittäjäluonne. Jos jokin mättää, et jätä sanomatta, sillä totuudentuntosi näyttäytyy voimakkaana. Olet joskus saattanut jopa talloa allesi joitakin siinä rytäkässä, muttet ikäänkuin enää. Kypsymistä siis. On hyvä olla rehellinen, mutta keinot ovat siinäkin moninaiset. Et pelkää myöskään itsesesi eri puolia, se on sitten toisten asia, mitä he sinussa ovat pelänneet - kenties senkin puoleen hävinneet.

Olet perusvaloisa tyyppi, eivätkä sinua pienet tuulet heiluta. Olet - ihan syystä - odottavalla kannalla ihmis/parisuhteeseen nähden. Tiedät jotenkin sisimmässäsi, että "jokaiselle hevoselle löytyy ohjastaja", kesyttäjä. Kuka nyt sitten ketä kesyttääkin. Mutta lähitulevasta en näe mitään muuta kuin positiivista, kumma jollei onni potkaise tai sopivia tapahtumia henkilöineen tule eteen. Hommaa on kuitenkin itselläsikin kun kunnollisen ihmissuhteen eteesi saat. Mutta sen minkä pitääkin arvokkaana, jostakin syystä haluaakin toimia sen eteen.

Toivottavasti tästä löydät itseäsi... Mahdollisimman Onnellista tätä vuotta sinulle!

Smiley Smiley Smiley

Teillä kaikilla näyttää olevan lahjoja! Ja olen muuttunut... Ainakin omasta mielestä.  :Smiley Mistä sen tietää, mitä muut ajattelee.

Täytyy näitä kaikkia ilmi tulleita asioita märehtiä oikein ajan kanssa.

Kiitos kovasti kaikille vaivannäöstä!  smitten  smitten Smiley

Nyt täytyy mennä untenmaille, tulin tuntisitten töistä ja taas kohta yövuoro kutsuu.

Loistavaa uuttavuotta kaikille!

Kertoilen sitten ajallaan, mitä kaikkea mukavaa taikka haastavaa tulee eteen.
tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 04.01.2007 11:15:27 »

p.s. Lukitsen nyt aiheen. Avaan taas kun asiaa tulee.
tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 29.01.2007 16:54:53 »

No niin... Uutta asiaa. Uusia asioita tapahtuu koko ajan. Yritän aloittaa opiskelua... Ystäväni patistuksesta, saa nähdä miten onnistun. Jos onnistun niin menee kyllä arjen paletti vallan uusiksi. Toivon kovasti että jaksan ja innostun. Toisaalta olen kyllä tyytyväinen nykyiseen työhöni mutta pitäähän sitä pystyä uudiastumaan koko ajan, eikö?

Ja niistä miehistä....? Minä olen tyhmä ja pahvi, täysi tollo niiden kanssa kun tulee kyse jostain muusta kuin ystävyydestä. Mutta katsellaan! Pitää muistaa ettei saa analysoida liikaa (Olen tehnyt sen virheen ja kuinkas kävikään) vaan antaa vain mennä!!!! HEH.  coolsmiley  coolsmiley Jos jotain mukavaa tulee vastaan. Tänä vuonna tulee pyöreitä lasiin, joten toivon jotain uuttakin tapahtuvan!

Mutta mitäs sitä murehtimaan. Kun asiat on niin ettei mitään tapahdu jos ei itse tee asioiden eteen mitään. Ei se rakkaus kotiovelle tule kolkuttelemaan!

OK. Pitää syödä ja lähteä kuntoilemaan... Siis punttikselle missä niitä miehiä käy!!!  :Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 29.01.2007 18:57:07 »

smitten
Juuri näin, itsestä se kaikki on kiinni.
Rohkeasti vain eteenpäin. Wink

Kuntosali on loistopaikka tämän tyyppiseen "businekseen"! Wink
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2007 17:11:19 »

Jesh. moi taas.

Nyt ahdistaa!! Minulla on työkaveri joka aiheuttaa minulle todillsta ahdistusta!!... Tai oikeastaa tuskastusta. Hän on ihminen joka luulee olevansa ajattelevainen ja ymmärtäväinen mutta on silti tuomitseva. Kokee ongelmana asian joka ei ole ongelma, jos sen hyväksyy, siis toisen perusluonteen sellaisena kuin se on... Sitten kun henkilön kanssa itsensä kanssa puhuu, ei hän kuuntele vaan paatostaa omaa totuuttaan. Ja itse asiassa puhuu kokoajan ristiin. seuraavana päivänä on taas kyllä näin on kun eilen oli ei vaan näin. Äärimmäisen hankalaa se on vielä siksi että kyse on ihmisestä joka luulee osaavansa mutta todellisuudessa ei osaa. Ja kyse on vielä ammatista jossa luuleminen ei auta... Itseasiassa on äärimmisen vaarallista.

Onko nyt niin että minun ei kaikesta huolimatta kannattaisi hemmosta suurmpia pultteja ottaaa, sillä onhan kyse osaltaan myös persoonalliuudesta... Olemme siis törmäyskurssilla jatkuvalla syötöllä.

Onko nyt kuitenkin kyse ihmisestä, joka ei vaikuta elämääni oikeastaan lainkaan. Enkä itseasiassa halua hänen siihen kuuluvan kuin työelämässä. Koitin planeettakuvioistani löytää vastausta mutta ei oikeastaan löytynyt mitään. Ja ajattelin että mahdollisesti olisitte huomanneet häiriötekijöitä jos niitä olisi ollut.

Sivuhuomautuksena siviilielämästä. Ei ole vielä potenttiaalista löytynyt.
tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 11.02.2007 19:13:02 »

Heh. Vastaus itse itselle.
Ennustelin ystävien kanssa ja tulokseksi tuli että minun pitää kuunnella mutta ei saa antaa kuulemani vaikuttaa omaan itseeni, varsinkaan ei saa pyrkiä muuttumaan muiden kommenteista tai ajatuksista johtuen. Muutos jos sellainen tapahtuu tulee tapahtua sisältä ja lähteä omasta itsestä. Nyt täytyisi keskittyä omiin aloitettuihin projekteihin. Miehiä on vaikuttamassa paljon ja kyllä se "oikea" sieltä on ilmeisesti tulossa... Meidän korttien mukaan en liiemmälti itse vaikuttaa, pitää vain uskoa ja toivoa....

ehkä hiukan vastoin aikaisempia ajatuksiani... Ehkäpä mun pitää olla enemmän läsnä tilanteissa ja sitäkautta huomaan uudet ihmiset... Hmmm Hmmm... Toisin sanoen jatkan harrastuksia ja menoja samaan malliin... Voisin ehkä olla helpommin lähestyttävä mutta silti olla oma itseni ettei tule ristiriitoja heh.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: