Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Samalla minuutilla syntyneet kaksoset?  (Luettu 3431 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Balibuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.01.2007 12:43:01 »

Hei,
olisin iloinen, jos joku selittäisi, miten samalla minuutilla ja samassa paikassa syntyneiden kaksosten elämää voi tarkastella astrologian perusteella? Asia askarruttaa minua, koska minulla on tällaiset kaksoset. He ovat syntyneet 5.1.2006, klo 8.38. Ensin syntyi poika ja saman minuutin aikana vielä tyttö. Synnytys oli tietenkin sektio.
Olisi tosi kiva, jos joku hiukan valottaisi asiaa.  Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2007 16:38:27 »

Tämä on vain tällainen "maallikon" vastaus eli en osaa astrologian virallisia kantoja antaa, mutta neuvoisin sinua varautumaan siihen, että heissä tulee olemaan hirveästi samaa Smiley.Samalla minuutilla syntyneet ovat väistämättä hirveän samanlaisia paitsi sukupuoli tuo varmasti jonkun eron.Olen itse kaksonen, mutta minulla on 2 tunnin ero veljeni karttaan joten eroja meistä löytyy paljon, mutta se joku outo side meidän välillä on ja tulee aina olemaan jota ei luultavasti voi mikään katkaista  smitten .Samalla minuutilla syntyneet ovat vielä enemmän lukemani perusteella sidottuja toisiinsa ja ainoastaan se että kaksosten välille syntyy jokin kilpailu tai muuta vastaavaa, niin se voi aiheuttaa ongelmallisuutta.Kohtele heitä tasapuolisesti ja anna heidän itsensä näyttää mistä se ero löytyy  Smiley.Luulisin sen kuitenkin selvästi näkyvän jo siksi, että sukupuoli on eri ja aika nopeasti tulet kyllä huomaamaan kumpi on "johtaja"  Wink .Hyvää jatkoa teille  Smiley!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Balibuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2007 10:44:41 »

Hei Taiska ja muut,
kiitos vastauksestasi. Nämä kaksoseni ovatkin aivan erilaisia jo nyt ja uskon, että tytöstä tulee vahva johtaja, kun taas pojasta herkkis. Smiley
Tämä erilaisuus hiukan ihmetyttää, koska kartta on sama.
Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille! Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2007 11:10:56 »

Hei Taiska ja muut,
kiitos vastauksestasi. Nämä kaksoseni ovatkin aivan erilaisia jo nyt ja uskon, että tytöstä tulee vahva johtaja, kun taas pojasta herkkis. Smiley
Tämä erilaisuus hiukan ihmetyttää, koska kartta on sama.
Oikein hyvää alkanutta vuotta kaikille! Smiley

Minäkin olin ollut rohkeampi (Asc Leijona) ja veljeni (Asc Rapu) rauhallinen perässä kulkija  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: