Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävää olla oikeassa  (Luettu 46222 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 25.11.2005 10:39:25 »

Lainaus
Kun menet henkisellä tiellä eteenpäin tavalla tai toisella, et enää huolikkaan ystäväksesi ei henkisiä ihmisiä. Minulle on näin käynyt, ja tosi ystäviä minulla on vähän, koska en jaksa puhua enää naisten enkä miesten typeristä kotkotuksista.

Vedenneito siinä oli samoilla linjoilla ja kokemuksilla kuin minä. Ei-Henkisiä ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, mutta kun heidän kanssaan on ihan eri aaltopituudella, maailmankatsomus on kuin kahden laidan ääripäät ja jutunaiheet sitä ja tätä, ei siitä tule yhtään mitään. Minulla on paljon kavereita, jotka ovat ihan tavallisia tallaajia, eivätkä pohdi henkisyyttä muuten kuin ehkä paranormaaleina ilmiöinä. Heidän kanssaan voi kirjeenvaihdolla rupatella niitä ja näitä päivän kuulumisia, mutta ystäviä, joiden kanssa voisi tehdä jotain minulla on vain 4: mieheni sekä kaksi ystävääni että siskoni. Ystävät ja sisko asuvat 350km päässä, emmekä näe toisiamme kuin muutamia kertoja vuodessa. Onhan se välillä stressaavaa kun tekisi mieli tehdä jotain jonkun kanssa, mutta löytääkin itsensä istumasta 24/7 yksin. Kämppiksellä on oma elämänsä ja mieheni palvelee maataan tällä hetkellä.

Mutta sellainen on henkinen tie. Mitä pidemmälle sitä tallaa eteenpäin, sen yksinäisempää siitä tulee - mutta yksinäisyyttä ei koe suruna vaan suurena rauhana ja lahjana. ^_^ Sitä on itse Itsensä kanssa tasapainossa, eikä oikeastaan enää kaipaa muita niin paljoa kuin ennen. Kukaan ei tietenkään selviä elämäänsä ilman ihmiskontakteja, sillä ne kuuluvat sosiaaliseen luonteeseemme ja henkiseen kasvuun. Valon Soturi ei koskaan jätä tovereitaan, vaikka hän vaeltaisikin yksin. Hän on aina käytettävissä ja muut tietävät sen, mutta hän osaa myös sanoa ei ja välttää turhia suhteita. Hän tietää, ettei hän eikä toinen osapuoli hyödy tästä turhasta suhteesta mitään ja lopettaa sen antaen molemmille vapauden jatkaa omaa tietään.

Suosittelen tuota Valon Soturi-kirjaa. Siellä käsitellään paljon sitä, miten Valon Soturi on aina yksin ja silti yhdessä johonkin suurempaan.
tallennettu
Patty
Vieras
« Vastaus #46 : 25.11.2005 10:54:45 »

Moips.. Kaikilla teillä on hyviä pointteja. Tarkennan tässä vielä jos jotain kiinnostaa että haluaisin olla ehdottomasti ystävä ihmisten kanssa jotka ovat "lähteneet lätkimään". He ovat itse sanonut minulle asioita ja mielipiteitään ilman että olen tuominnut ketään. Kunnioitan ja hyväksyn koska ne ovat heidän mielipiteitään. Kun aloin sanomaan omia kantojani "kaikki otti hatkat". Siksi tätä on niin vaikea minun ymmärtää. Senkö vuoksi minun kanssa oli helppo olla koska nielin kaiken ?!?  Angry
Ja olen todella huolissaan kun "ystävät" häipyi...
En itse ole koskaan hylännyt ketään ja olen katsonut peiliin minäkin ehkä liikaakin  Wink
Vedenneito...olen ihan samaa mieltä kanssasi tuosta kotkotuksista. En vaan jaksa enää kuunnella juhlimisesta, pikkujouluista, pinnallisista kyläilyistä, laihduttamisesta ja verhoista, joulusta jne...(nämä oli omia mielipiteitä) Uusista kännyköistä ja paskanjauhannasta. That´s it  uglystupid2
Ehkä nämä minun ystävät lähti myös ja huomasivat että eivät jaksa tuota teeskentelijää enää varsinkin kun se alkoi vielä "piruilemaan".  Ilmeisesti teeskentelijä olin  uglystupid2
No kaikilla on nyt varmasti parempi  Smiley
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #47 : 25.11.2005 11:15:47 »

Ja eivät ne "oikeat ystävätkään" aivan mitä tahansa keneltäkään ota vastaan...   coolsmiley
Paras ystäväni, jota nykyään tapaan etäisyyden takia livenä harvemmin, majoittui jossakin vaiheessa kaupungissa käydessään lähes poikkeuksetta minun luonani. Yleensä me kestämme toisiamme vain pari-kolme vuorokautta yhteen menoon. Sitten tulee tietty sosiaalisuuden mitta täyteen ja kaipaa hengitystilaa... Kerran on käynyt niin, että hän oli luonani kokonaisen viikon ja se otti koville, vaikka olin päivät työssä ja hän omilla asioillaan... "Vi*** mä en enää jaksa sua!" on aivan tavallinen lause meidän kesken, eikä siitä ole kummallakaan mitään tarvetta kiskoa herneitä, sillä se on vain realismia ja koska olemme ystäviä, tunnemme itsemme ja toisemme riittävän hyvin tietääksemme, mitä milläkin tarkoitamme... Mollaamme, nimittelemme ja piikittelemme toisiamme ihan avoimesti ja leikkisästi tietäen, että joukossa on aina ripaus totta. Ulkopuoliset joskus katsovat ja kuuntelevat kummissaan... Se on hyvää itsetuntoterapiaa - etenkin niille ulkopuolisille...
  2funny
Yli 10-vuotisen ystävyytemme ajalta en muista kuin yhden tilanteen, jossa on meinannut tulla ihan kunnon riita. Silloinkin vain meinasi, koska myös tiedämme toisistamme sen oikean hetken, jolloin mennään liian pitkälle...
  Huh[/size]
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #48 : 25.11.2005 11:40:30 »

Vedenneito...olen ihan samaa mieltä kanssasi tuosta kotkotuksista. En vaan jaksa enää kuunnella juhlimisesta, pikkujouluista, pinnallisista kyläilyistä, laihduttamisesta ja verhoista, joulusta jne...(nämä oli omia mielipiteitä) Uusista kännyköistä ja paskanjauhannasta. That´s it  uglystupid2
Ehkä nämä minun ystävät lähti myös ja huomasivat että eivät jaksa tuota teeskentelijää enää varsinkin kun se alkoi vielä "piruilemaan".  Ilmeisesti teeskentelijä olin  uglystupid2
No kaikilla on nyt varmasti parempi  Smiley

Eivät olleet teeskentelijöitä - tavallaan- vaan auttajiasi! Sillä hehän näyttävät vain sen kuvan itsestäsi, jota taidat kaihtaa jo senkin tähden, ettei vastaa ihnannettasi siitä ihmisestä, joka aidoilla sydämesi haluilla jo tahtoisit olla. Eli sen voisin kertoa sitenkin, etteivät "turhanaikaiset" jaaritukset enää olekaann kuin sen egomme yritys pitää ajatuksiamme kiinni siinä vanhassa eivätkä tuollaiset puheetkaan voi luoda sellaista maailmaa kuin sille Rauhalle ja Rkkaudella jo tarvitaan. Sillä vanhat puheemme peurustuvat sen egomme luomisen tekoihin ja uudet tulevatkin vasta sitten, kun vanhasta ensin on luovuttu kokonaan, kuten sinä Patty, nyt olet tehnyt. Joten olet aidoilla teoillasi sen Uudenkin Maailmankaikkeutemme Luoja.

Tämän voimme tehdä kukin omille ihmissuteillemme sitenkin, ettemme enää kylvä vihan tai turhan riidan siemeniä syyttelemällä, parjaamalla tai tahallisesti loukkaamalla niitä, joita kutsumme ystäviksi. Sillä silloinhan AINA luomme sen kaiken itsellemme takaisin, kun jotain päästämme ajatuksena, sanoina tai tekoina suustamme, joten siinä sen uudn Ajan suurin uudistus tuli nyt jo näkyviin.  Wink angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 25.11.2005 12:13:46 »

Lainaus
Henkisyyteen kuuluu niin monta elementtiä ja filosofista näkemystä ettei niiden ilmaiseminen mene jokaisella ihan heti jakeluun.

Ihan sama ongelma täällä - lisäksi olen niitä ihmisiä, jotka eivät oikein osaa pukea mietteitään sanoiksi. Näin kirjoittamalla se on toki helppoa, aina voi miettiä hetkisen mitä sanoo ja näin päin pois, mutta puhuminen tuottaa ongelmia.

Lisäksi välillä on vain niin vaikeaa ymmärtää, miksi joku ei hoksaa asiaa, joka tuntuu minusta täysin ymmärrettävälle, arkipäiväiselle ja selvälle asialle..  idiot2
tallennettu
Patty
Vieras
« Vastaus #50 : 25.11.2005 13:27:57 »

smitten Voi ei Solnesko...sinulla on aivan ihana ystävyys.  Cool Tuollaisen minäkin haluaisin. Tyttärelläni on tuollainen ystävyys myös ja se kestää. Ainakin on tähän asti kestänyt. Välillä tiet eroaa hetkeksi kunnes se palaa entistä vahvempana !!  laugh
Keho...tarkoitin että minä olin se teeskentelijä. Wink
Ihania näkökulmia saan asioihin..jatkakaa vaan samalla tavalla.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #51 : 25.11.2005 13:34:32 »

Keho...tarkoitin että minä olin se teeskentelijä. Wink
Ihania näkökulmia saan asioihin..jatkakaa vaan samalla tavalla.

Tuo sama lausehan toimii myös toisinkin päin! Sillä olemmehan nyt auttajia kaikkeudelle eikä enää yhdelle persoonalle. Eli sinähän myös peilaat jotain heistä itsestään heille.  Smiley
tallennettu
Patty
Vieras
« Vastaus #52 : 25.11.2005 13:39:59 »

Grin Hyvä, niin se taitaa toimiakkin !!! Olen sellainen teeskentelijä ja mielistelijä että varmasti ympärillä pyörii samanlaisia ihmisiä..
Taidan olla aikamoinen sekopää  uglystupid2
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #53 : 25.11.2005 14:01:29 »

Päinvastoin, Patty. Olet löytämässä todellisen Olevaisuutesi, sen väärän persoonasi alta ja se on sen uuden Ajan suurin tekosi aidon evoluutiomme alkamiseksi. Joten sen tähden nostan sitä hattua!  Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #54 : 25.11.2005 14:03:35 »

Tässä valon sotureille luettavaa, mitä kaikkea voi miettiä kun irtautuu järjestelmästä johon ihmiskuntaa ollaan viemässä:

Warriors of Matrix:
MATRIX WARRIOR - Being the One (1,6 MB)
http://www.cosmic-people.com/english/zip/matrix_en.zip

---

WORLD IS AN ILLUSION - designed to blind us from truth
WE ARE SLAVES - bred and kept for one purpose
WE ARE FOOD
tallennettu
solnesko
Vieras
« Vastaus #55 : 25.11.2005 14:07:03 »

Olet löytämässä todellisen Olevaisuutesi, sen väärän persoonasi alta ja se on sen uuden Ajan suurin tekosi aidon evoluutiomme alkamiseksi.
Mikähän omistasi on se oikea? Tunnistaisitko enää itse, jos tulisi vastaan?
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**

ylämäkialamäkiylämäkialamäki

Profiili
« Vastaus #56 : 25.11.2005 20:35:16 »

Niinpä!

Miettikääpä päissänne, miksi minulla lukee allekirjoituksessa "Sekopää  uglystupid2 " ...
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 25.11.2005 21:59:50 »

Niinpä!

Miettikääpä päissänne, miksi minulla lukee allekirjoituksessa "Sekopää  uglystupid2 " ...

Tarkoitus ei ollut mitenkään leimata kyseistä persoonaa.
           Taisi kohdaltani olla lukihäiriöinen lukuvirhe ja etusormi
           oli liian nopea.

« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:34:01 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Dorian
Kohtuuastroilija
**

ylämäkialamäkiylämäkialamäki

Profiili
« Vastaus #58 : 25.11.2005 22:04:11 »

2funny

Et sinä Pietari mitenkään minua henk.koht. leimannut! Ollos huoleton!

Kyllä tuon sekopäisyyden tunnustan ja olen mielelläni välillä totaaaaalisen sekopää!  crazy2  uglystupid2  idiot2

Mutta viittasin Lumorin juttuun tuosta sekopäisyyden voimasta!  coolsmiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 26.11.2005 06:09:07 »

Taidan olla aikamoinen sekopää  uglystupid2

Oletteko muuten huomanneet kuinka tässä yhteiskunnassa korostetaan sekavuutta? Mitäköhän se merkitsee? Kattilassa paineita  Huh

Just`joo, joskus kun oikein pysähtyy ja kaselee
                                  ympärilleen.. Näkee mitä todella tapahtuu, niin
                                  oikein pelästyy, kuinka tämä ihmisten luoma maa-
                                  ilma toimii ja pysyy juuri ja juuri kasassa, räjäh-
                                  tämättä alkutekiöihinsä.
                        uglystupid2 Tätä kiivasta eriarvoisuuteen ja epätasapainoon
                                   pyrkimisen voimaa ja tahtoa.
                                   Onneks`olkoon SE toimii hyvin ja voi paksusti.

« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:34:46 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: