Varmaan parasta mun kartalla on
ja
, jotka yhdessä
ja
:n tuovat energiaa ja optimismia, mistä on hyötyä sekä harrastuksissani että työelämässä. Eli vaikka mun Jupiter itse onkin totaalisessa alennuksessa eikä muutenkaan voimakas planeetta, olen skorpioniksi viime kädessä ainakin sillä tavalla jouskarimainen, että melkein kaikki mistä eniten pidän liittyy urheilemiseen. Mä olen niitä jotka pitävät muita hitaina ja flegmaattisina, koska fyysinen energiatasoni on yleensä hyvin korkealla. (Jos ei ole, siihen auttaa aina kahvi!)
Muita tärkeitä on Auringon ja Marsin kvintiili sekä karttani tarkin aspekti,
, ovat hyödyllisiä ihan mihin tahansa.
Huonoimmat aspektit kartallani ovat ehdottomasti kulmien neliöt (
sekä
/
:aspect_squ:MC , elikkä taipumusta ajautua tappeluihin ja muuta sellaista ettei ole ihan helppo sulautua muiden joukkoon, ne keillä on vaikeita Uranuksen aspekteja saattavat kokea vastaavaa, koska kyse on pohjimmiltaan auktoriteettivastaisuudesta.)
Ai niin ja tajusin vasta äskettäin millainen merkitys ja miten toimii mun kartalla oleva Yod, jossa Chiron 8.huoneessa Kaksosissa on se "Jumalan sormi", Aurinko ja Jupiter ovat siihen kvinkunssissa ja Venus sekä Uranus oppositiossa, erään omituisen kokeen seurauksena (haastattelin sarjaraiskaajaa blogijuttua varten.) Onnistuin kerrankin käyttämään kuviota onnistuneesti.