Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä olet kartallasi ylpeä ja mistä et?  (Luettu 35925 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #60 : 13.08.2011 11:28:59 »

Erikoiskuviot/Sisäinen soturi.

SUURI RISTI
Neljä planeettaa keskenään neliössä ja pareittain oppositiossa.

- Uranus oppositio Chiron
- Venus yhttymä Merkurius

JUMALAN SORMI JOD
Yksi planeetta muodostaa kahden muun kanssa 150 asteen kvinkunssin ja samat keskenään sekstiilin.

- Pluto avautuva kvinkunssi Kuu

MAHDOLLISUUKSIEN KOLMIO
Kolme planeettaa sekstiilissä ja kaksi kolmiossa samalla kun kaksi ulointa planeettaa muodostavat opposition.

- Chiron sekstiili Mars

HAASTEELLINEN KOLMIO
Kolmion sivut muodostuvat kvinkunssin, neliön kolmion aspekteista.

- Pluto sulkeutuva neliö Mars.

Tässä poimintoja jotka sekä ihastuttavat ja vihastuttavat mutta ennenkaikkea toimivat itsetuntemuksen ja toivottavasti kasvun mahdollisuuden. Niin voikin olla kun astrologi piti melkoisena kunniana kun Kaurisnousuisena tilasin tulkintoja  Shocked

Ps. Merkit eivät suostuneet liittymään joten kirjoitin kaiken tekstinä.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #61 : 13.08.2011 18:38:08 »

Varmaan parasta mun kartalla on  aurinko aspect_sex jupiter ja  mars aspect_con jupiter, jotka yhdessä  kuu ja  venus jousimies:n tuovat energiaa ja optimismia, mistä on hyötyä sekä harrastuksissani että työelämässä. Eli vaikka mun Jupiter itse onkin totaalisessa alennuksessa eikä muutenkaan voimakas planeetta, olen skorpioniksi viime kädessä ainakin sillä tavalla jouskarimainen, että melkein kaikki mistä eniten pidän liittyy urheilemiseen. Mä olen niitä jotka pitävät muita hitaina ja flegmaattisina, koska fyysinen energiatasoni on yleensä hyvin korkealla. (Jos ei ole, siihen auttaa aina kahvi!)

Muita tärkeitä on Auringon ja Marsin kvintiili sekä karttani tarkin aspekti,  merkurius aspect_sex mars , ovat hyödyllisiä ihan mihin tahansa.  

Huonoimmat aspektit kartallani ovat ehdottomasti kulmien neliöt ( mars aspect_squ askendentti sekä  aurinko/ pluto :aspect_squ:MC , elikkä taipumusta ajautua tappeluihin ja muuta sellaista ettei ole ihan helppo sulautua muiden joukkoon, ne keillä on vaikeita Uranuksen aspekteja saattavat kokea vastaavaa, koska kyse on pohjimmiltaan auktoriteettivastaisuudesta.)

Ai niin ja tajusin vasta äskettäin millainen merkitys ja miten toimii mun kartalla oleva Yod, jossa Chiron 8.huoneessa Kaksosissa on se "Jumalan sormi", Aurinko ja Jupiter ovat siihen kvinkunssissa ja Venus sekä Uranus oppositiossa, erään omituisen kokeen seurauksena (haastattelin sarjaraiskaajaa blogijuttua varten.) Onnistuin kerrankin käyttämään kuviota onnistuneesti. 
« Viimeksi muokattu: 13.08.2011 19:51:54 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: