*Kide*
|
|
« Vastaus #45 : 23.03.2009 10:22:13 » |
|
Oi, upeaa 120! Olen onnellinen puolestasi Itselläni ei ole koskaan lasten jälkeen päästy yli 110, joka on anemia raja Mutta minkäs teet ja aivan totta, rautavalmisteita ei saisi aina syödä Mitenköhän mahtaa luontaisraudan kanssa olla? Se nyt kumminkin on ei-hemirautaa ja luontaista, eli ts.vois syödä noita ainesosia sellaisenaankin. No, nokkosta pupellan usein ja kohta sitä saa tuoreenakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 23.03.2009 13:59:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #47 : 23.03.2009 18:36:04 » |
|
Hyvä tytöt! Hoitakaa kaikki kuntoon! Kevättä kohden ollaan menossa ja aurinkoakin jo pikkuisen!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #49 : 31.03.2009 13:59:20 » |
|
No, nyt sitten sain diagnoosin anemiastani. Ihan raudanpuute on ja kuulun margiinaaliseen ihmisväestöön, joka ei kykene imeyttämään eläinrautaa ruuasta. Kasviperäistä rautaa on naisen tarpeisiin liian vähän. Eli nyt pääsen ymmärtääkseni loppuiäkseni jonkin sortin rautatiputus systeemiin. Aika väli sitten määräytyy, kun nähdään miten nopeasti päästään normaali lukemiin ja mitä vaatii, jotta siellä pysytään Hei, oikeasti en edes muista koska olis ollut lukemat ns.normaalit Miltäköhän se tuntuu Voitte kuvitella kuinka hienoa oli kuulla, ettei mistään verisairaudesta ole kysymys tai muusta vakavasta elimellisestä ongelmasta Tuosta imeytymisestä vielä, syy on siis ohutsuolen ja mietinkin vain itsekseen... olen murrosiässä syönyt ihan järkyttäviä hevoskuuri antibiootteja ja usein Kuka sanoo, ettei nyt suoliston imeytymishäiriö ole aiheutettua? Kun ymmärtääkseni periytyvästä vaivasta ei ole kyse, niin väkisin tulee mieleen muuta... 80´luvulla antibiootteja sai aivan liian helpolla ja usean kuurin peräjälkeen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #50 : 31.03.2009 16:33:21 » |
|
Tervetuloa seuraan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #51 : 01.04.2009 08:29:04 » |
|
"No, nyt sitten sain diagnoosin anemiastani. Ihan raudanpuute on ja kuulun margiinaaliseen ihmisväestöön, joka ei kykene imeyttämään eläinrautaa ruuasta. Kasviperäistä rautaa on naisen tarpeisiin liian vähän."
Kasviperäistä rautaa on todella helppoa saada!! Kaikilla ihmisillä kasviperäinen imeytyy paremmin kuin eläinperäinen.
Tässä erittäin tehokkaita hemoglobiinin nostajia: Vehnänoras Parsakaali Pinaatti Salaatti - ja kaikki muukin missä on lehtivihreää!
Ei vain sinulla, vaan ihan kaikilla, lehtivihreä on se avain hemoglobiinin nostamiseen.
Kyse ei ole vain raudasta, vaan siitä, että lehtivihreämolekyyli on niin samankaltainen kuin hemoglobiinimolekyyli, että kroppa muuttaa sen suoraan hemoglobiiniksi suolinukassa. Vaihdetaan vain molekyylin keskeltä magnesium raudaksi (vihreissä vihanneksissa myös tämä rauta mukana) ja naps "häntä" pois lehtivihreämolekyyliltä ja siinä meillä on valmis hemoglobiinimolekyyli.
Ratkaisu ei ole vain kasviperäinen rauta, vaan nimenomaan se lehtivihreämolekyyli + rauta, jotka molemmat löytyvät vihreistä vihanneksista. Tietenkään en tarkoita, etteikö virallisen lääketieteen rautatiputushoito saattaisi olla lopulta tarpeen, mutta oletko jo kokeillut päivittäisen lehtivihreän saannin vaikutusta? Purkista ei lehtivihreää saa, täytyy vaivautua tuoreiden vihannesten, tai venhänoraan verran.
Itse en uskalla syödä vehnänorasta edes pieniä määriä, sillä hemoglobiinini kohoaa sillä normaalista noin 155 lukemasta yli 170 muutamassa viikossa...
t. Eklektikko
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #52 : 01.04.2009 10:05:12 » |
|
Kiitos Diamond Näin olen, Elektrikko ymmärtänyt ja sitä vihreää yritetään saada lautaselle usein ja paljon. Ongelma onkin kait, ettei varsinkin talvella jaksa /halua ostella kalliita tuoreita (ulkomaaliaisia) tuotteita. Ja toisaalta taas tiedon puute /kyky em.idättää itse läpi vuoden vehnänorasta. Kun ottaa huomioon vielä kuukautiset, niin ehkä tuo rautapolitiikka on enemmän menopuolta Ihan vielä muista fysiologisista syistä tuota kohdun poistoa ei tehdä ja kun hormonit ei sovi, niin tässähän tätä ollaan Ymmärtääkseni tuohon listaa voi laittaa vielä aurinkonkukan ja kurpitsan siemenetkin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #53 : 01.04.2009 10:56:58 » |
|
Hei!
Vehnänorasta ei tarvitse paljoa. Itse silloin kun nautin sitä, yksi tarjotin riitti kahdeksi viikoksi, sillä leikkasin vain aina aamulla sormenpaksuisen nipun orasta ja pureskelin siitä mehun irti.
Kurpitsaa ja auringonkukkaa en lisäisi listalle, ellet sitten tarkoita viherrytettyjä kurpitsan ja auringonkukan versoja. Lehtivihreää ei nimittäin niiden siemenistä löydy. Auringonkukanversot ovat ihanan makuisia, mutta noin 10 kertaa hankalampia kasvattaa, kuin vehnänoras.
Joskus aikoinaan olen nähnyt Stockmanin luontaistuoteosastolla vihannestiskissä vehnänorasta myytävänä.
t. Eklektikko
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #54 : 01.04.2009 13:48:26 » |
|
En tarkoittanut, mutta oikeassa olet auringonkukan versot ovat hyviä... samoin kuin herneen Ihan siemeniä meinasin... jostakin saanut sellaista päähäni. Täällä meillä ei taida olla vihannestiskillä erikoisuuksia paljoakaan eli kyllä se itse idättäminen tai sitten pakastettuina luontaistuotekaupasta ostaminen ovat ainoat vaihtoehdot... mitäs asuu maalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #58 : 06.04.2009 08:39:12 » |
|
En usko, ennen kuin koen itse... ällipää... Syy; aina kun se nousee liian rajusti, minulla menee kroppa sekaisin. Tämän vuoksi monet kuurit ovat jääneet kesken Päässä heittää (huimaa), paha olo (oksettaa), väsyttää ihan kuolemaksi asti ja mitään ei saa aikaiseksi, joka aiheuttaa tuskastumista ja totaali vi*******mista En tiedä miksi näin on, mutta siksi hieman hermostuttaa moinen tiputtelu... no, sen näkee sitten ja kai siitä hengissä selviää, kun tähänkin asti ollaan selvitty
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #59 : 06.04.2009 16:00:21 » |
|
Älä anna periksi! Ukkonikin huonossa kunnossa, juuri keitin hänelle teetä kehänkukan, siankärsämön ja persiljan kuivatuista aineista. Istu alas ja keskity hetkeksi johonkin kauniiseen kiveen...esim.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|