helen
|
|
« : 04.01.2007 00:35:55 » |
|
valvottaa , jännittynyt olotila onko muita?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nousu Leijona Kuu Oinas Näillä mennään
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1 : 04.01.2007 11:25:18 » |
|
Kulmahampaat kasvaa, vaikka itse kuuta ei näkys näin sanoo ukkoni, kun olen äkänen... ts. väsynyt. Ulvomaankin tekis mieli ruveta, kun kello käy 04:00 ja pari tuntia aikaa nukkua Mulla menee ohi heti kun täyskuu on valmis ja alkaa pieneneen nukun kaikki takas ja hyvin... saatan ottaa päivätirsatkin Eli pari yötä ennen ja täyden aikaan haahuilen, kiukuttelen, käännään ja väännän, jos satun nukkuun näen niin pimeitä unia, että senkin vuoksi tekee mieli vaan valvoa Mein suvus melkein kaikki naiset ovat kuuhulluja (enemmän ja vähemmän), alkaa murrosiässä ja kestää vaihdevuosiin Sit kuulemma alkaa täysvalvominen ja -hulluus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 04.01.2007 12:01:12 » |
|
Minulla tuo täysikuu vaikuttaa joko-tai tyyliin. Joko nukun sikeästi ja syvällä unia näkemättä tai piehtaroin koko yön jossain valveen ja unen rajamailla ja ajatuksia rullaa laidasta laitaan läpi yön. Ehkä ne on puoliksi unentapaisia, mutta en ole pudonnut niihin, vaan tiedostan kokoajan myös tämän todellisuuden eli makkarini ja kaikki äänet ja valot. Viime yö meni jälkimäisellä tavalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuulispää
|
|
« Vastaus #4 : 04.01.2007 18:57:22 » |
|
Olen jostakin lukenut,että jos ei alitajunta ja päivätajunta ole tasapainossa toisiinsa nähden, kärsii silloin kuuhulluudesta. Täydenkuun aikaan kun kuu ja aurinko ovat vastakkaisilla puolilla, ja vetävät kumpikin puoleensa, niin jos meissä jompikumpi puoli ei ole tasapainossa niin silloin valvottaa,ulvottaa,jne. Minä näen paljon unia täydenkuun aikaan, eli olisko tuo alitajunta tasapainoton... :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Leijona Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Neitsyt Keltainen Galaktinen Ihminen
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 04.01.2007 18:59:06 » |
|
oli sellainen yö, että luulin olevani koko ajan hereillä mutta tajusin nukkuneeni kun heräsinkin kelloon...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #6 : 04.01.2007 19:19:51 » |
|
......... Täydenkuun aikaan kun kuu ja aurinko ovat vastakkaisilla puolilla, ja vetävät kumpikin puoleensa, niin jos meissä jompikumpi puoli ei ole tasapainossa niin silloin valvottaa,ulvottaa,jne. ......... Aika mielenkiintoinen analyysi : Siis tunteet vs elämänenergiat :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Valo
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 04.01.2007 23:50:28 » |
|
Varmaan valvon, ja tottavie toivon että unissa kohtaamieni suutelemieni miesten joukkoon ei osu näin teemayönä itse Tapani Kansa, eli että en nukahtaisikaan .
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 23:52:02 kirjoittanut Valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #8 : 05.01.2007 00:08:12 » |
|
Kyllä vain!Yhä ja edelleen valvon ja olen muutenkin levoton. Tunteet menee melkein masennustunteiksi ja kaikki näyttää toivottoman synkältä!??En ole tätä piirrettä ennen huomannutkaan,vaan nyt on olleet tunteet niin pinnassa,ettei enää voi olla huomaamatta. Huomasin myös,että PAKKO oli mennä taas katsomaan tuo kuolemantuomittujen viimeinen ateriakin telkusta,vaikka hyvin tiedän,ettei se ainakaan rauhallisemmaksi minua tee. Oli vain aihe,jota olen aina itsekin ihmetellyt. Veljeni ja molemmat tyttäreni myös kuuhulluja,samoin veljen poika,kummipoikani.Kait siinä sitten perimääkin on.Pian onneksi taas helpottaa. Tuo kissani tuossa sängyllä nukkuu taas niin kadehdittavasti.Se ei ainakaan unettomuudesta kärsi!Ollappa kissa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #9 : 05.01.2007 00:25:26 » |
|
Kellon aika on hieman sellainen,ettei ainakaan mitään kovinkaan äänekästä voi tehdä.Toinen seinänaapureista saattaisi hermostua.
Pinna taas sen verran lyhyt,ettei nyt mikään tarkka työ onnistu.Ei taida jäädä muita vaihtoehtoja kuin kieriminen lakanan kanssa.Näinä öinä se on aina kuin 10 ois samassa sängyssä pyörinyt.
Kaipa se on mentävä yrittämään,,,Öitä ja yritystä vaan muillekin valvojille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #10 : 05.01.2007 01:16:21 » |
|
Täysikuu vaikuttaa. Rauhattomuutta ja mielikuvien vilkkautta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #11 : 05.01.2007 01:26:48 » |
|
Täysikuu! Sitäkö se onkin? Kun on mielikuvia, valvottaa. Kun valvoo, tulee mielikuvia, ihaniakin. Kuuko nekin tekee värikkäämmiksi? maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #12 : 05.01.2007 01:28:12 » |
|
Lohduttava tunne, että täällä on muitakin valvojia!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
the_planet
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 05.01.2007 12:03:17 » |
|
Kyl kyl, meikäläinen pyörii sängyssä niin, että lakanat on kiepillä ympärillä. Eikä uni tule, hullu mikä hullu. Muutenkin ihan hyperaktivinen täydenkuun aikaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 05.01.2007 13:05:13 » |
|
Toivottavasti nuo oli vaan kuun "syytä" Kun on kaksi yötä mennyt huonolla nukkumisella. Toissayönä mentiin nukkumaan 3:n jälkeen ja 7:n jälkeen oltiin jo hereillä pirteinä... : Sitten mää nukuin päivällä parit pitkät päikkärit ja poikakaveri nukku yli 3h... Eilen illalla sitten taas valvottiin... Ite menin nukkuun joskus ennen 4:ää ja heräsin, kun toinen suunnitteli nukkumaan tuloa 5:n aikaan, ja arvatkaa mitä? Itku siinä tuli Ottaa päähän, kun alkoi tuntuun, että poikakaveri ei minusta välitä, kun touhuaa vaan omia... Tiiän hyvin, että asia ei oo niin, mutta minkä teet Ei auta, kun pyytää anteeksi, kunhan hän herää...
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
|