Ippuska
|
|
« Vastaus #15 : 08.01.2007 15:39:27 » |
|
Olipa taas hyödyllistä tietoa, kiitos kaikille vastanneille Lisään tähän vielä tuolta Elektran laittamasta linkistä loppukaneetin: "Järki on otettava omaan käteen: jos kalaa tai kasvikunnan omegoita ei tule syötyä tarpeeksi, kannattaa ravintolisää ehkä harkita. Hyvä puoli ravintolisissä on, että ne voivat sopia myös kala-allergikoille. Raskaana olevillekin niitä suositellaan, sillä kalasta saatavia raskasmetalleja ei kapseleista saa. Ilman lisiä kuitenkin pärjää, jos syö terveellisesti ja muistaa sekä kasvikunnan öljyt sekä kalan syönnin säännöllisesti."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #16 : 08.01.2007 17:43:07 » |
|
..... Ratsupaikat - ratsastus - liikunta .... ..... Niinpä, SE lajeista jaloin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #17 : 09.01.2007 00:30:11 » |
|
Kyllä minäkin olen raveissa käynyt, tosin siitä on jo joitakin vuosia. Kiiltävä oli kyllä karva, mitä lie syöneet! Toto tosin, vei, enemmänkuin toi. Joten, lopetin, siis en uskonut!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #18 : 09.01.2007 10:27:26 » |
|
......... Kiiltävä oli kyllä karva, mitä lie syöneet! ,,,,,,,,,, Olenkin aina ihmetellyt hevosten voimaa ja kauneutta - vaikka ovat VAIN kasvissyöjiä : Mutta myös jyvissä ja siemenissä on sitä alkuvoimaa ja niitä Ωmegoitakin - ainakin sitä kutosta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #19 : 09.01.2007 16:07:33 » |
|
......... Se tutkija päätteli, että omega3 jutut on vähän turhaa hehkuttamista.
Niin, mistäpä tavallinen tallaaja voisi nuista tarkkaan tietää, kun kerran tutkijatkin sanovat kuka mitäkin, joku puolesta/vastaan/sillävälillä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 10.01.2007 16:02:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #21 : 10.01.2007 19:48:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Viitasammakko
Kohtuuastroilija
KROAAK!
|
|
« Vastaus #22 : 10.01.2007 19:55:01 » |
|
Olen syönyt kalaöljyä tai E-EPAa jo noin vuoden, mutta en ole huomannut mitään... Voipi olla, että omega-3:n puutos aiheuttaa esim. masennusta, ja tilanne korjaantuu sitten rasvahapoilla, mutta en usko, että muista syistä johtuva masennus lähtisi rasvahapoilla. Ei minulla ainakaan ole lähtenyt. Painokin on aina ollut ihan hyvissä lukemissa, ei ole öljyt siihenkään vaikuttaneet. Liekö sitten huuhaata tai ei, jatkan syömistä. Pelkään kai että myöhemmin tapahtuu jotain hirveää, jos on pitkään olleet hapot alhaisia?!!
|
|
|
tallennettu
|
Vesimies saavuttaa aina päämääränsä, vaikkakin usein mutkan kautta.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #23 : 10.01.2007 20:06:13 » |
|
........ Liekö sitten huuhaata tai ei, jatkan syömistä. Pelkään kai että myöhemmin tapahtuu jotain hirveää, jos on pitkään olleet hapot alhaisia?!! Itse ainakin uskon, että ei ole huuhaata, vaan erittäinkin toimava ravintolisä - eikä se öljykään edes maistu pahalle, liekö tottumiskysymys : Lapsellakin tiksit rauhoittuneet huomattavasti, kun säännöllistin Ω3:t
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #24 : 10.01.2007 22:28:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #25 : 10.01.2007 22:58:23 » |
|
Taisit jossain täällä mainita jo : Voipi olla, että hyvä olisikin, mutta entäs se lisätty E-vitamiini - tuleeko sitä sitten saaduksi liikaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #26 : 11.01.2007 00:07:52 » |
|
Pahus poistan tuon viestin kohta välistä... nyt en ole ihan jyvällä, että mikä lisätty E-vitamiini
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #27 : 11.01.2007 15:14:43 » |
|
....... nyt en ole ihan jyvällä, että mikä lisätty E-vitamiini Niin,, siinä on hapettumisenestoaineena E-vitamiinia 200 mikrogrammaa/100ml. -> Teelusikallisessa on 10 mikrogr.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 13.01.2007 18:31:10 » |
|
E-EPA Söin kuukauden verran omega3 rasvahappoja, sitä ennen olen syönyt E-EPAA pelkästään. Ihmettelin suuresti sitä alavireisyyttä, mikä hiipi tässä viime viikkojan aikana. Tilanne korjautui ÄSKEN kun on kulunut muutama tunti E-EPAN nappaamisesta. Vaihdoin siis takaisin puhtaasti tuohon tuotteeseen ja vaikutus on aivan uskomaton.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #29 : 15.01.2007 11:08:41 » |
|
Omega3 rasvahappoja on monenlaisia - ne sisältävät erilaisia määriä Epaa ja Dhata, ja jotkut eivät juuri laisinkaan, ja jotkut ovat synteettisiä jne... Siksi kannattaakin kokeilla, mikä on itselle sopivin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|