Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Arkkienkeli vs. tarrahenki  (Luettu 16614 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 04.01.2007 20:17:13 »

Itse olen AINA valinnut AIVAN erilaisen kuin se edellinen .... vai ovatko he valinneet minut  Huh
Mielestäni kukaan ei valitse yksin vaan yhdessä.

Jokainen on itse se luoja jonka mukaan ehdokkaat rivissa käyvät ilmottautumassa ehdokkaksi. Valitkaa rivistä , elkää ottako rivin ulkopuolelta, koska on vapaa tahto. (pikkusen muokkasin tähän)
Helppo homma Wink
Valitse yksi rivistä, ajattelet mitä ajattelet (ihmisiä, henkiä, rakkautta jne).  Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 20:22:31 kirjoittanut Lari » tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #16 : 04.01.2007 20:22:46 »

Helppo homma  Huh OK, pitääpä kokeilla - tai sitten tälläytyä laakereilleen lepäämään  Cheesy Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #17 : 04.01.2007 22:08:29 »

Mielestäni on kätevintä käyttää ns. henkiä vain silloin tällöin todellisessa tilanteessa.

Mikä sitten on todellinen?  Grin

Pääasia että lataa itselle hyvän, reippaan mielen tavalla tai toisella.

Hihii  Smiley
Oletteko miettineet miksi sinä tai tuttusi valitsee aina samanlaisia kumppaneita ja pettyy kerta toisensa jälkeen. Ajatusta on oikeasti hirmu vaikea muuttaa ja sen voi vain itse tehdä. Uskallus valita uusi vanhan sijaan, onko se pelko?
Pusi pusi  smitten

on se on pelko että tuleeki onnelliseksi!  Grin
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #18 : 04.01.2007 22:13:28 »

Oletteko miettineet miksi sinä tai tuttusi valitsee aina samanlaisia kumppaneita ja pettyy kerta toisensa jälkeen. Ajatusta on oikeasti hirmu vaikea muuttaa ja sen voi vain itse tehdä. Uskallus valita uusi vanhan sijaan, onko se pelko?
Pusi pusi  smitten

Se on tarve kokea uudelleen ja uudelleen jokin ratkaisematon.
Ja myös pelkoa tuntematonta kohtaan tuttuuden illuusioissa.
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 04.01.2007 23:12:40 »

Tästä syystä on tärkeä ajatella oikein.

Haa! Huomaatkos, Lari: taas olen kimpussasi kuin sanonko mikä... 

Saat itse päättää, olenko  angel vai tickedoff
vaiko... kummatkin  tickedoff& angel .

- Jos kumpaakaan.

Vaan... asiaan:

Tuosta "oikein ajattelemisesta"
sekä "ajatustensa muuttamisen vaikeudesta",
johon toisaalla viittasit.

Olen elämässäni tietoisesti harjoitellut ajatusteni oikeaan ohjaamista
eli nk. kuningasjoogaa.

Samaten olen ponnistellut vaikeasti muutettavien ajatusteni työmaalla.

Ja olen havainnut,
että ajatuksia ei tarvitse tehdä oikeiksi (vrt. "olla oikeassa")
niitä oikeaan ohjatakseen
saati että pitäisi taistella muuttaakseen ajatuksiaan,
kun sen sijaan voi valita ajatuksensa toisinkin
kohdistaen huomionsa kohti erilailla suuntautuvaa ajattelua.

Olen niinkään hakematta ajatusteni oikeellisuutta
kuin ajatusteni valitsemisen ja suuntaamisen toimivuutta.

Aivan kuten lasken sotakirveeni järkeilyn taistelutantereella
päästäen irti "muutettavista ajatuksista"
ja sallin muuttavien ajatusten tulla sydän-mieleni rauhannäyttämölle.

Smiley
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #20 : 04.01.2007 23:14:35 »

on se on pelko että tuleeki onnelliseksi!  Grin
Ja sehän on kauhia menetys jos tulisi onnelliseksi koskapa millä täyttäisin sen ajan sitten jonka tavallisesti käytän itseni säälimiseen ja toisten syyttelyyn ynnä muuta  Grin Joten aivan aiheesta se pelottaa.  Undecided
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 04.01.2007 23:27:11 »

Osasit hyvin kertoa Rauhis  Smiley

Ajattelet oikein, enkä paljoa muuta osaa sanoa.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 04.01.2007 23:37:53 »

Osasit hyvin kertoa Rauhis  Smiley

Ajattelet oikein, enkä paljoa muuta osaa sanoa.

Kulunutta fraasia vatkatakseni:

Sama tunnistaa saman.

Vaan... entä kun toinen saapuukin täydentämään?

Ai, mutta sehän tekee selkoa samuuden havaittavuudesta:

Yhtenevyys ei olekaan identtisyyttä vaan kumppanuutta.

smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #23 : 05.01.2007 00:36:16 »

Yhtenevyys ei olekaan identtisyyttä vaan kumppanuutta.

smitten

Briljantisti kiteytetty.
Arkkienkelit ynnä muut henkiolennot ovat, eivät vastakohdiksi tai samankaltaisiksi, vaan täydennyksiksi Ykseytemme kautta.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 05.01.2007 15:44:24 »

Oma testini, oletko(/onko mielesi) tarra Smiley

Kun saat tilattua Arkkienkelin silittämään otsaasi, nauti siitä hetki. Sitten ajattelet Irti, ja kohdista ajatuksesi otsaan. Jos silitys ei lopu 10sekunnin kuluessa tai palaa yllättäen takaisin, olet tarra. Kun emme voi tietää mitä joku toinen Wink keksii tehtävän itselleen kannattaa jättää mahdollista toistuvaa häiriötä tuottavat toimenpiteet väliin.

Esimerkki testi testaajille. Jos mielesi tekee kokeilla voiko kätesi leijua energian voimalla, on kaksi vaihtoehto ajatusta. Oma ja ”vieras” energia. Oma energia on yhtä vahva kuin ”vieras” mutta se jostainsyystä on vaikeampi kuvitella. Niinsanotusti omalla energialla nostoyritys on turvallinen, koska ajattelet sen omaksi ja loppuu välittömästi halutessasi. ”Vieraaksi” energiaksi ajateltuna joillekkin se voi tuntua voimakkaammalta ja mahdollisemmalta. Jos ajatuksesi käyttää "vierasta" energiaa toistuvasti vaikka aina ennen nukahdusta ihan testimielessä vain, voi siitä syntyä helposti tapa. Ajatuksesi jumittuu ja jokainen kerta sen jälkeen kun makaat sängyssä ennen nukahdusta ”joku” tulee ja pyrkii nostamaan kättäsi ylös, ollessasi tarra.

Ajattele oikein ja tee testisi itse  knuppel2
tallennettu

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #25 : 05.01.2007 22:01:06 »

höh, ja sitten jos noita juttuja ei ajattele lainkaan niin on vain minä ja minun sänkyni ja yö.

paitsi että viime yönä sänkyyni tuli enkeli joka väitti että äitini on kuollut  idiot2 no ei se oo.  coolsmiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 05.01.2007 22:44:49 »

höh, ja sitten jos noita juttuja ei ajattele lainkaan niin on vain minä ja minun sänkyni ja yö.
Tarkoituksena olikin selvittää ns. ulkopuolisen energian kohtaamista oikein. Otsan silityksessä ja vaikka tunteesta että käsi olisi vatsasi päällä on ihan ok, minulle.

Koska ei voi tietää kuinka extremeä joku jossain keksii tapahtuvan itselleen ns. ulkopuolisen energian voimalla ajattelin siitä vähän kertoa. Mitä enemmän ärsykkeitä hyvässä kuin pahassa keräät itseesi toistuvasti on vasta tarra vaara olemassa.

Mielestäni itsetehtynä testausmielessä kaikki on ok. Esim. neulat sormien läpi, aah mikä metallin tuntu  Grin Korvan kaivelu puhdistus mielessä Uuu, haimasi kevennys paikannus mielessä Oooo, suolistosi mutkat Jiii  2funny

Ei voi tietää mihin joku jumahtaa testimielessä. Tehkää se itse  Cheesy

Aina voi lähettää rakkautta ja rauhaa maailmalle ennen nukahdusta ja tunte itse se rakkaus, rauha ja lämpö ihanana tunteena Kiss smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: