Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Arkkienkeli vs. tarrahenki  (Luettu 16613 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« : 04.01.2007 14:37:10 »

Mitä eroa on Arkkienkelillä ja ilkeällä tarrahengellä? Ei mitään, sillä se sama tuntuu vain erilaiselta käyttötarkoituksesta riippuen. Sitä saa mitä tilaa, joten mitä saisi olla?  Wink

Tahdotko että otsaasi silitetään vai puristetaan kurkusta? Sinä itse päätät koska olet luoja ja luova käyttäjä. Sillä ei olekkaan väliä, tuntuuko kosketus ihan varmasti sormelta vai varpaalta tai joltain muulta, koska se on yhtä tosi kuin skitsofrenin harhat. Toiselle se on totta ja toiselle ei, mutta kokija kokee niin kuin itse haluaa.

Se näkymätön juttu on niin voimakas että se avaa chakroja, poistaa kipuja ja toimii lohduttajana. Tilatkaa ja hoivatkaa itseänne, sillä te voitte tehdä niin. Se ei ole keneltäkään pois, kun yhteistä jo aika monet jutskat on.

Kuka on sitten Arkkienkeli tai häirikköhenki? Minä, sinä, hän…

Tällähetkellä mennään näin ja mitä kuukauden kahden päästä?
Halipusu  angel
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 04.01.2007 15:38:34 »

Niin, siitähän siinä heijastaminen ja kuvastamisen laissa on kysymys; saat sitä mitä olet... Näet sen mitä itse heijastat...
Vedät puoleesi sitä mitä itse olet... Ja juuri sillä tavalla, kun itse olet valmis ottamaan vastaan
tuulen henkäyksenä, kosketuksena iholla, kuiskintana korvissasi, unissasi....
Mitä vain... Mitä itse todellakin olet "tilannut".

*halipusuttelee takaisin* smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 04.01.2007 15:53:01 »

Mitä onkaan sen jälkeen kun ei tarvitse heijastella ja kuvastella ja on kokonainen itsessään ja vain elää elämää!!!!
 Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss Kiss
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2007 16:15:56 »

Varmaan heijastusta ja kuvastusta voi katsoa monelta kannalta, mutta eihän siitä pääse pois.

Miksi vastaamme toisillemme, miksi joku väistää sinua jalkakäytävällä, miksi pussaat toista ihmistä jos hän katsoo kivasti? -Koska sinä elät

Arkkienkeli ja tarrahenkenä ollessamme meidän ei tarviste kovin paljoa tietoisesti heijastella. Me teemme sitä mitä me osaamme ja sitä mitä joku muu on pyytänyt.

Ehkäpä ne jotka nukkuvat eli kolmas osa maailman ihmisistä ovat Arkkienkelinä / oppaina sinulle. Jos et pidä tästä, ota naapuri  Grin Jos tykkäät naapurista pidä sitä vaikka vuosi.  Wink

Pakko ei tietenkään ole käyttää ketään, koska voit tehdä saman itsellesi sellaisena olomuotona kuin haluat. Tavallaan jos tahdot silitykset otsallesi on helpompi ottaa nukkuva henkilö jostain, kuin silittää itse. Kun itse tekee joutuu liikuttamaan ajatusta ja nukkuva ihminen tekee sen tiedostamattaan puolestasi.
Kätevää, jos tahdot smitten Myötä ja vastamäessä  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lake
Vieras
« Vastaus #4 : 04.01.2007 17:01:01 »

Mitä eroa on Arkkienkelillä ja ilkeällä tarrahengellä?

Tarrahenki ei kunnioita tahtoa vaan tulee sisään häiriköimään heti kun energiakenttässä on heikkouksia. Arkkienkeli taas tulee vain pyydettäessä tai sitten ei tule pyydettäessäkään.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 17:03:26 kirjoittanut Lake » tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2007 17:13:17 »

Jokainen on itse se luoja jonka mukaan ehdokkaat rivissa käyvät ilmottautumassa ehdokkaksi. Valitkaa rivistä ja elkää ottako ketä itse haluat, koska on vapaa tahto.

Jos pelkäät hiirtä joka lattialla kävelee, sulje silmät ja pelkosi pään sisällä kuljettaa aivan varmasti hiirulaisen puremaan varvasta. Kuka ohjaa ja kuka tekee todellisuudessa mitä. Sillä ei ole väliä pureeko hiiri oikeasti, koska pelkosi on todellinen. Muista, sinä et näe hiirtä, sinä ns.kuvittelet sen.

Vain mieli voi poistaa hiiren olemassa olon. Hiiri itse vain on jossain ja syö pajua eli sinun varvastasi, jos tahdot.
tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #6 : 04.01.2007 18:03:03 »

Vain mieli voi poistaa hiiren olemassa olon. Hiiri itse vain on jossain ja syö pajua eli sinun varvastasi, jos tahdot.

Miten tuo auttaa vaikka addiktioille tahtonsa menettäneen tapauksessa?
Vaatii aika vahvan mielen jos addiktion pystyy hetkessä mielellään häivyttämään.
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #7 : 04.01.2007 18:30:04 »

Voimasta siinä lieneekin kysymys, ei vastaantaistelussa vaan luovuttamisessa.
Jos addiktiota vastaan taistelee, se varmasti pysyy. Addiktiothan lienevät mielen tekoja, mielitekoja. Niitä tarvitaan tukemaan sitä osaa itsessä joka on pois painettu tai kielletty, ei sillä ole väliä onko se sokeri, tupakka tai seksi tai Lepakko Läpsin kiihkeä tuijottaminen Wink.

Addiktion takana löytyy se ydin ja syy miksi ollaan riippuvaisia - itsensä eheytymiseen haetaan palasia "muualta". Siten mieli voi olla vahva pitäytymään addiktiossa mielen tekoa tehdäkseen, ei mielen luomasta harhasta vapautumiseen. Mutta mehän olemme jo valmiita, riippuvuutta tarvitsemattomia, sen voi käsittää sydämellään jos siihen avautuu.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2007 18:32:56 »

Miten tuo auttaa vaikka addiktioille tahtonsa menettäneen tapauksessa?
Vaatii aika vahvan mielen jos addiktion pystyy hetkessä mielellään häivyttämään.
En väitäkkään sen olevan helppoa. Asiaa voisi vaikka verrata tupakin polttoon tai karkkeihin. Voit nauttia niistä joskus, mutta jos tarraat kiinni siihen jokainen päivä uudestaan ja uudestaan, se on siinä. Tarra.

Että pääset karkkihimostasi eroon tarvit vahvan mielen. Ole tarkka mitä tahdot ja jos leikit pelottavilla asioilla pitkään, alkaa pelkosi tehdä todeksi sitä mitä et mielessäsi halua. Pelkosi ohjaa negatiivistä asiaa tahtomattasi (tarra) ja toisaalta positiivisesta otsan silityksestä voi päästää koska vain irti.

Tästä syystä on tärkeä ajatella oikein.
tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #9 : 04.01.2007 19:09:07 »

En väitäkkään sen olevan helppoa. Asiaa voisi vaikka verrata tupakin polttoon tai karkkeihin. Voit nauttia niistä joskus, mutta jos tarraat kiinni siihen jokainen päivä uudestaan ja uudestaan, se on siinä. Tarra.

Kaikista addiktioista kun vapautuu niin on lopultakin tarrahengistä vapaa. Smiley Oli se sitten syömistä, juomista tai muuta pakkomielteistä tekemistä.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 04.01.2007 19:33:01 »

...........

Tästä syystä on tärkeä ajatella oikein.
Mulle oli nuorena todella tärkeää oivaltaa tuo: Tunne ON ajatuksen fyysinen reaktio - by Dyer.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #11 : 04.01.2007 19:42:18 »

tai kaikista paras, kun lakkaa ajattelemasta  Wink  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 04.01.2007 19:43:18 »

tai kaikista paras, kun lakkaa ajattelemasta  Wink  Grin
Ehdottomasti .... siis meditoimaan ajatukset POIS  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 04.01.2007 19:55:58 »

Mielestäni on kätevintä käyttää ns. henkiä vain silloin tällöin todellisessa tilanteessa.

Mikä sitten on todellinen?  Grin

Pääasia että lataa itselle hyvän, reippaan mielen tavalla tai toisella.

Hihii  Smiley
Oletteko miettineet miksi sinä tai tuttusi valitsee aina samanlaisia kumppaneita ja pettyy kerta toisensa jälkeen. Ajatusta on oikeasti hirmu vaikea muuttaa ja sen voi vain itse tehdä. Uskallus valita uusi vanhan sijaan, onko se pelko?
Pusi pusi  smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #14 : 04.01.2007 20:01:54 »

..........
Oletteko miettineet miksi sinä tai tuttusi valitsee aina samanlaisia kumppaneita ja pettyy kerta toisensa jälkeen.  ..............
Olen joskus ihmetellyt, miksi niin jotkut tekevät. Itse olen AINA valinnut AIVAN erilaisen kuin se edellinen .... vai ovatko he valinneet minut  Huh
Noh, nyt on parempi olla yksin ............. :Smiley   Undecided
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: