Onpas tämä ketju saanut vastauksia päivän aikana.
Minä tunnistan itsessäni fem/mask joka päivä.
En pidä sitä tietynlaisena naisellisena tai miehisenä käyttäytymisenä, vaan energioina.
Huomaan äkkiä jos en ole tasapainossa, sillä työni on jatkuvaa (asiakaspalvelua) ,tekemistä(mask) sekä olemista,vastaan ottamista(fem). Väsyn jos huomaankin vain tehneeni, sillä niinkin stressin alaisena käy. Silloin olen antanut muistamatta ottaa vastaan.
Jostakin olen kirjoittanut ylös näin:
-maskuliinisuuden ydinolemus on aloite
-femiinisyyden vastaaminen (reagointi)
ne edustavat sekä seksuaalisuuden että henkisyyden ydintä.
Sisäinen maskuliinisuus:
-kyky tehdä päätöksiä
-hallita elämänsä yksityiskohtia
Sisäinen femiinisyys
-ilmaista tunteita ja antaa palautetta alotteista (vastata/reagoida)
Viime perjantaina autosta puhkesi kumi.
Ensireaktio ole että soitan pojalle,jos hän tulisi avuksi.("naisellisuuteen avuttomuuteen" heittäytyminen, maskuliinisuus tekee "likaiset" työt, ajatuskaavalla ajatellen.)
Hän ei vastannut puhelimeen.
Sisuunnuin,jotta mitäs apua pyytämään olen ennenkin renkaat vaihtanut.
Noh, jostakin oli takakonttiin päässyt vettä vararengaskoteloon, ja siellä oli kaikki jäätynyt kiinni, niin tunkki kuin rengaskin. Tunkin sain irti,mutta rengas pysyi jäätyneenä paikallaan.
Uusi yritys soittaa...ja sain pojan puhelimeen.
-"Voisitko pyytää jonkun autoilevan kaverisi tuomaan minulle tänne varastosta kesärengas..."
-"ei,kun en ehdi,pitäis olla jo menossa...tilaa hinaaja,tai jätä sinne"
-"
(minähän vaikka kävelen hakemaan sen hemmetin renkaan,ja pyöritän sen tänne, kuin jätän tämän auton, tai hinaajaa...)
sillä kiukulla irrotin renkaan(sen rikkoutuneen) ja vielä yritin riehua jäästä irti sitä vararengasta. Ei lähtenyt, itku ei ollut kaukana.
Soitin tytölle, ja kysyin löytyiskö sieltä kavereilta autoa,ja apua.
Noh,lopulta sain kesärenkaan paikalle ja paikoilleen.
Silloin olikin oikein "ylpeä" olo,saimpas itse, en tarvinnut vaihtoapua muuhun kuin renkaan tuomiseen.
Kertomuksessa tekeminen ja tunne vaihtelee,vaikka homma onkin ns."miesten hommia".
Seuraavana päivänä otinkin vain vastaan,kun katselin miesten vaihtavan renkaita rengasliikkeessä. :